Játéktesztek: harmadik rész
Ezt az oldalt kezdjük valami nagyon vga izzasztó játékkal.
Just Cause 2:
Vannak olyan opciók amik csak nVidia kártyával elérhetőek, ezek pedig a: Bokeh Filter és a Gpu Water Simulation. Az elöbbi bekapcsolásával 1fps-t csökkent az eredmény és nem láttam semmi különbséget, az utóbbival pedig már jócskán beesett az fps számláló, de cserébe sokkal szebb lett a víz és a hullámzása. Neccesen de ígyis becsusszantunk a játszható 30fps-es határba. Persze a játék nem annyira komoly,mint mondjuk a Gta 4 vagy a Mafia 2, de a grafikus engine alatta szépen dolgozik.
Lost Planet 2:
Sajnos csak 2 mód van: Dx9 és Dx11, és hát mivel keretek közé vagyok szorítva,ezért maradt a Dx9-es mód. Nem csúnya az biztos, de azért ha megáll a mozgás és körülnézünk,akkor azt kell észrevennünk,hogy a talaj részletességébe nem valami sok munka van, ezt leszámítva szép. Persze nem állt módomban megtekinteni a Dx11es benchmarkot,de az biztos szebb.
Röccenés mentesen lefutott mind a 2 teszt, akár van Oc akár nincs, Full Hd-ban 4x AA + 16 AF mellett maximum részletességen simán lehet ezzel a kártyával játszani (Persze csak Dx9ben)
Azt írták amúgy a neten, hogy nem megy az sli, ha ez igaz,és a teljes játékban már bent lesz a támogatás vagy kiadnak hozzá egy sli drivert, akkor még durvább fps-t számokat láthatunk a monitorunkon.
.Mafia 2:
Elérkeztünk hát, talán a legdurvább "vga " zabáló játékhoz. Vagyis helyesbítve: csak akkor az,ha High PhysX mellett szeretnéd futtatni, amúgy egy 5830as Ati-n is fut fullon Physix nélkül ,mert úgy nincs nagy vga igénye. Hivatalos gépigényben az ajánlott kártya(kártyák) egy Gtx 480 + mellé fizikázni egy Gtx 285,ami nagyon durva valljuk be. Neten fellelhető olyan videó,ahol a Gtx 480 rosszabbul teljesített 0.5Fps-el,mint ez a Gtx 295, a Gtx 470en meg annyira szaggatott,hogy meg sem néztem a videót. Szóval ha ezeket is figyelembe vesszük,akkor nagyon durva kis kártya ez azt kell mondjam.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!