2016. május 28., szombat

Gyorskeresés

bwoay blogbejegyzései

[ Új blogbejegyzés ]

  • WTF?

    no comment

    Blogbejegyzés 6 éve 63

  • Skateboarding is not a llowed

    Aldi parkoló - szívélyes kérés, most még ne, bár megvolt a műszaki átadás,
    és már elmentek a németek (!) a nyitás napja még nem tisztázott. "Utána azért lehet majd?" - természetesen, de most még a burkolat is túl friss, úgyhogy legyünk szívesek.
    Azok vagyunk, kölcsönös elnézést kérés, el balra, egy köpésre ott a Möbelix parkolója.
    Itt ajándék 30 percet kapnánk, ha otthon jól beállítottam volna a frissen összerakott deszka
    felfüggőit. Így viszont tekerhetek haza a szerszámért, amit balga módon nem dobtam be
    a táskába induláskor. Nekem ez 8 perc mínusz, kollegának 8 perc telefonálgatás,
    mert egyedül büdös pattintgatni :D Félóra elteltével a biztonsági őr- aki időközben
    többször is konstatálhatta ottlétünket- hirtelen ráébred, hogy a tevékenységünk
    nem helyénvaló. Ismét szívélyes a kérés- az ilyesminek a hozzánk hasonló huligánok
    nehezen tudnak ellenállni. Aztán a farzsebből kipottyant személyim is előkerül egy másik
    biztonsági őr kezéből, megy a hálálkodás, meg a szedelőzködés, innen is el.
    Belváros, felmérés: városháza előtti új burkolat, állítólag használható,
    de a polgármesteri hivatal nem igazán rajong a fajtánkért, tehát várható az újabb felkérés
    a távozásra. Ennek mérlegelése inkább a frissen felújított Széchenyi-térre terel,

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 7 éve 11

  • Ruff ryde

    Talán egy bringás fórumon olvastam anno, hogy a kerékpár építése sosem ér véget.
    Ezen jót mulattam akkor és nyilván nem, vagy csak részben értettem egyet vele.
    Mára annyiban módosult a hozzáállásom a kérdéshez, hogy lényegében igazat adok
    a megállapításnak, egy apró kiegészítéssel. A bringa építését be lehet fejezni... egy rövid időre.
    Egész pontosan arról van szó, hogy az ember kialakít egy koncepciót,
    és annak szellemében áll neki építeni. Mire elkészül (vagy már menet közben),
    a koncepció megváltozik, és lehet, hogy egy teljesen új irányba viszi el a projectet.
    Így lett az én terepbringámból single-speed városi bike, és így lett
    a "kellene azért egy sportosabb XC gép is" elképzelésből egy "majdnem" BMX.

    Más:
    egy régi cimborám hívott fel a minap, hogy valóra váltsa régóta dédelgetett álmát,
    és vegyen végre magának egy komolyabb bringát. Korábban tényleg beáldozható
    szerkezetekkel járt, ha tönkrement/tönkretették/ellopták, megvonta a vállát és beszerzett
    egy hasonlóan alacsony kategóriájú utódot. Úgy néz ki, ezt végleg megunta, mert másnap
    ismét hívott, hogy megvan a gép. Illetve nem egészen. Amíg beugrott a Tescoba 10 percre,
    hogy vegyen rá lámpát meg órát, addig valaki elvágta a sodronyzárat, majd vígan továbbhajtott.
    A biztonsági kamerák felvételén látni, hogy kb 1 mp-et vett igénybe a művelet.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 7 éve 4

  • Silence! I kill you!

    Sokat agyaltam rajta, kell-e írnom PH-s karrierem talán legmeghatározóbb eseményeiről, melyek szorosan követték egymást. Arra jutottam, hogy nem ártana írásban rögzíteni az ezzel kapcsolatos érzéseimet, de valahogy nem volt meg az a bizonyos blogger késztetés, amit azért olyan nagyon nem is bánok. Az minden bizonnyal közrejátszott a dologban, hogy amíg saját szórakoztatásomra elég riktán, mondhatni szórványosan, elvétve írok, addig hivatalból már nem vihetem tovább ezt az alacsony produktivitást, elvégre vannak velem szemben támaszott követelmények. Viszont talán pont ez a lendület,
    ez az újonnan kialakult rutin segít abban, hogy készítsek egy újabb személyes bejegyzést.
    Maga az indíttatás azonban annak köszönhető, hogy sikerült egy (hosszabb kör)mondatban összefoglalnom az érzéseim.

    Moderátorrá válni olyan, mint hazatérni a többszörös gyilkosság miatt jogosan kirótt szabadságvesztést követően: örülnek a haverok és még mindig tudunk együtt lógni,
    de sosem tudhatom, hogy megmaradt-e irántam a korábbi bizalmuk, vagy fél szemmel azt figyelik, mikor szúrom őket is gyomron - vagy hátba, mikor mondjuk valamelyik cikkemet kritizálják.

    Ez szokás szerint egy nagyon személyes bejegyzés, úgyhogy nem akarok mindenféle lófaszjóskákat hallgatni, akik megmagyarázzák, hogy csupán azért érzek így,
    mert egy gyermekkori trauma kivetülése megakadályoz abban, hogy...

    Blogbejegyzés 7 éve 21

  • Level up!

    Vajon hányan érnék el az őstag rangot,
    ha a PH! egy olyan MMORPG lenne,
    amiben a kereső használatával lehet szintet lépni?

    Blogbejegyzés 8 éve 2

  • Time traveller

    Az utóbbi időben nem blogoltam, mert reggelente viszonylag normális gondolataim voltak,
    illetve egyiket sem találtam arra érdemesnek, hogy lejegyezzem.
    Volt némi hiányérzetem, illetve pontosabban fogalmazva: lelkifurdalásom,
    mintha elhanyagoltam volna valamit. Később aztán leesett:
    1. nem vagyok az a blogoló típus, soha nem is hittem, hogy az lennék
    2. ezek a feljegyzések max nekem fontosak, szóval miért aggódok?
    3. nem úgy indult a dolog, hogy akkor írok, amikor ihlet van?
    na, hát ilyen ritkán van, és kész

    Azért azt hozzá kell tennem, hogy a legutóbbi bejegyzésemhez lett volna hozzáfűznivalóm,
    de inkább ne bolygassuk, mert megint KRESZ oktatás lesz belőle.
    Legyen elég annyi, hogy bosszúból legyártottam a traffic-beat kifejezést,
    ezzel is hozzájárulva a terminológiához, elvégre egy nagyon is létező,
    nap mint nap tapasztalható jelenségről van szó, bármennyire is tagadják egyesek.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 8 éve 7

  • Can't you feel the rhythm, bazmeg?

    Elgondolkodtam azon (hja, mindig így kezdődik), hogyan lehetséges,
    hogy olyan sok ember van, aki nap mint nap résztvesz a közlekedésben autóval,
    mégsem érzi, hogy a forgalomnak egyfajta ritmusa van?
    A résztvevők adott ütemre működnek együtt egymással.
    Nem hiszem, hogy ehhez ugyanolyan ritmusérzékre van szükség,
    mint a zenénél, bár kétségkívül olyan címet választottam,
    ami valamiféle gagyi slágert idéz.

    Azáltal, hogy hál' Istennek módomban áll kerékpárral közlekedni
    (magyarán VAN bringám, és szeretem használni),
    többnyire kimaradok az olyan kellemetlen szituációkból,
    amiket ezek az emberek okoznak,
    de azért olykor-olykor óhatatlanul én is beléjük botlom.

    Vegyünk egy szituációt:
    egymás mellett haladunk, én feltehetőleg a bringaúton,
    vagy a járdán, az autós pedig a jobb (szerk.: bal :D) oldalamon, az úton.
    Kanyarodósávban van, meg indexel is,
    tehát én is tudom, hogy az előttünk levő kereszteződésnél be fog kanyarodni jobbra.
    Lassítok. Aztán felmerül bennem, hogy talán nem egyértelmű a jelzés a számára,
    meg ugye sokan igyekeznek előzékenyek lenni, vagy csak féltenek,
    ezért LÁTVÁNYOSAN lelassítok, olyannyira,
    hogy konkrétan két autóhosszal le is maradok tőle.
    Mindezt azért, hogy a kereszteződésnél megálljon,
    és meresztgesse a szemét rám, hogy ő most elenged ám.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 8 éve 50

  • Mérésen túl

    Egyáltalán nem áll szándékomban leragadni ezen a szagos témán,
    sőt, eredetileg is csak egy röpke gondolatnak szántam,
    de a mai kalandom egyfelől újból eszembe juttatta,
    másrészt a hatására az is tudatosult bennem,
    hogy napok óta be sem néztem ide.
    Tegyünk akkor kísérletet, hogy az irtózatos körmondattal felvezetett élményemet
    egyetlen szóba sűrítsem.
    Dögszállító.

    Blogbejegyzés 8 éve 12

  • Mérés

    Egy ideje (amióta rendszeresen találkozom ilyen járművel)
    komolyan foglalkoztat, hogy egy disznószállító kamion
    milyen hosszú bűzcsíkot képes húzni.
    Hogyan lehetne ez lemérni? Mert minimum 200 m szerintem biztosan megvan.
    Mondjuk elég nehéz lenne hitelesíteni az eredményt,
    de nekem elég lenne csak úgy nagyságrendileg meghatározni,
    nem kell ebből világbajnokságot rendezni.

    ja! Minden tiszteletem azoké a szikla kamionsofőröké,
    akik ilyen rakománnyal közlekednek.

    Blogbejegyzés 8 éve 11

  • Take it personal

    Ez személyes. Vedd is annak!
    A fórumozás számomra egyre kevésbé az. Nincs hozzá partner.
    Biztos rossz körökben mozgok, de hát azt meg az érdeklődésem iránya határozza meg :)
    Az miért jó, ha az emberek egyre többet beszélnek el egymás mellett,
    vagy egymás fölé (vagy csak simán mellé)? Én nem igazán élvezem.

    Ez személyes. Aki beleolvas, valamilyen személyes indíttatásból teszi,
    minimum kíváncsiságból, az meg már elég is :)

    A "magvas" gondolataim zöme reggel/délelőtt születik.
    Zuhanyozás közben, vagy munkába menet.
    Ezen gondolatok zöme örkörség. Vagy mind az, nem tudom biztosan.
    Tény, hogy engem többnyire szórakoztatnak,
    mert ilyenkor a megszokottól eltérő síkon mozog az agyam,
    amit nyilván érdekesnek találok.
    Az ilyen hülyeségeket jó lenne sokszor egyetlen mondatba sűríteni,
    akkor talán eladható lenne (ál)bölcsességként is egyszerűbb vidékeken.
    A szűkszavúság viszont sajnos nem erősségem
    (ezt egyébként nagyon sajnálom), aki ismer, az tudja jól.

    Ha van komment, azt értékeljük! Így, királyi többesben.
    Ha nincs, nem számít, mivel ez személyes :D
    És ez én vagyok... így engedem útjára...

    Blogbejegyzés 8 éve 6

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.