Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) morhange


morhange
tag

Szépek :)

(#2) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

a villamos az hány poli? ill. hány bodyból áll?

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#3) Lenry válasza Mr.Csizmás (#2) üzenetére


Lenry
félisten

22.900 polygon
45.963 háromszög
24.604 vertex

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#4) Mr.Csizmás válasza Lenry (#3) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nem is sok. :D (PM)

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5) EmberXY


EmberXY
addikt

Nagyon jól néznek ki!
Mennyi idő alatt készül el egy ilyen jármű?

Up the Irons!

(#6) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Klassz! :)

Fantázia vagy referenciaképek alapján csináltad?

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#7) Lenry válasza Apollyon (#6) üzenetére


Lenry
félisten

mivel eléggé (khmm) tömegközlekedésb*zi vagyok, így mindkettőről milliónyi fényképem van.

itt vannak az eredetik

(#5) EmberXY a troli egy régi modell volt, de szinte mindent átdolgoztam rajta, így kb 5-6 nap volt megcsinálni, a villamost nulláról kezdtem és szintén 5 nap volt

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#8) EmberXY válasza Lenry (#7) üzenetére


EmberXY
addikt

És ezeket az elemeket egyenként kell a helyére pakolni, vagy van valamiféle támpont (a körvonalak, vagy kitöltés, vagy ilyesmi)? Én nem értek ehhez, csak ámulok, hogy milyen részletesen ki lehet egy ilyet dolgozni. Én lerajzolni se tudnám, nemhogy 3D-ben elképzelni és megformálni.. :D

Up the Irons!

(#9) Lenry válasza EmberXY (#8) üzenetére


Lenry
félisten

így néz ki szerkesztés közben az egész.

a kék pöttyök (vertex), a pöttyöket összekötő egyenesek (edge), egyenesek által határolt síkok (face/polygon) és a síkokból álló testek mindegyikét lehet egyesével, vagy csoportosan mozgatni/forgatni/nagyítani/tükrözni szóval szerkeszteni, így hozva létre a formát.

ezek a modellek úgy készültek, hogy a szerkesztőbe beraktam egy 2D-s oldalképet a járműről, egy sík lapot felosztottam jó sok pontra, és ráigazgattam a képre, ezután fordítottam egyet rajta, és a síkból "kihúztam" a vastagságát, és máris kész az alap forma.
ezután jönnek az apróságok kialakítása egyszerű formákból (kocka, henger, síklap)

majd a textúrázás, amikor anyagot és színeket adok mindennek.

dióhéjban :D

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#10) EmberXY válasza Lenry (#9) üzenetére


EmberXY
addikt

Értem. :D
Tehát nem olyan egyszerű a munka, az eredmény azonban lenyűgöző. :R
Gondolom, hogy a játékokban lévő elemeket is hasonló módon rakják össze...

Up the Irons!

(#11) Lenry válasza EmberXY (#10) üzenetére


Lenry
félisten

pontosan ugyanígy rakják össze ;)

(persze nem mindent. karaktereket pl ZBrushban könnyebb csinálni, az egy virtuális gyurmázó program, direkt erre a célra. itt egy videó róla)

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#12) EmberXY válasza Lenry (#11) üzenetére


EmberXY
addikt

Nagyon jó a videó, tetszik, ahogy kialakul a végén a fej, meg fogom nézni a többit is, mert nagyon érdekes!

Up the Irons!

(#13) Lenry


Lenry
félisten

update!

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.