Szépek
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#2) Mr.Csizmás
Mr.Csizmás
félisten
a villamos az hány poli? ill. hány bodyból áll?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Lenry
félisten
22.900 polygon
45.963 háromszög
24.604 vertex
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Mr.Csizmás
félisten
nem is sok. (PM)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
EmberXY
addikt
Nagyon jól néznek ki!
Mennyi idő alatt készül el egy ilyen jármű?
Up the Irons!
Apollyon
Korrektor
Klassz!
Fantázia vagy referenciaképek alapján csináltad?
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
Lenry
félisten
mivel eléggé (khmm) tömegközlekedésb*zi vagyok, így mindkettőről milliónyi fényképem van.
itt vannak az eredetik
(#5) EmberXY a troli egy régi modell volt, de szinte mindent átdolgoztam rajta, így kb 5-6 nap volt megcsinálni, a villamost nulláról kezdtem és szintén 5 nap volt
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
EmberXY
addikt
És ezeket az elemeket egyenként kell a helyére pakolni, vagy van valamiféle támpont (a körvonalak, vagy kitöltés, vagy ilyesmi)? Én nem értek ehhez, csak ámulok, hogy milyen részletesen ki lehet egy ilyet dolgozni. Én lerajzolni se tudnám, nemhogy 3D-ben elképzelni és megformálni..
Up the Irons!
Lenry
félisten
így néz ki szerkesztés közben az egész.
a kék pöttyök (vertex), a pöttyöket összekötő egyenesek (edge), egyenesek által határolt síkok (face/polygon) és a síkokból álló testek mindegyikét lehet egyesével, vagy csoportosan mozgatni/forgatni/nagyítani/tükrözni szóval szerkeszteni, így hozva létre a formát.
ezek a modellek úgy készültek, hogy a szerkesztőbe beraktam egy 2D-s oldalképet a járműről, egy sík lapot felosztottam jó sok pontra, és ráigazgattam a képre, ezután fordítottam egyet rajta, és a síkból "kihúztam" a vastagságát, és máris kész az alap forma.
ezután jönnek az apróságok kialakítása egyszerű formákból (kocka, henger, síklap)
majd a textúrázás, amikor anyagot és színeket adok mindennek.
dióhéjban
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
EmberXY
addikt
Értem.
Tehát nem olyan egyszerű a munka, az eredmény azonban lenyűgöző.
Gondolom, hogy a játékokban lévő elemeket is hasonló módon rakják össze...
Up the Irons!
Lenry
félisten
pontosan ugyanígy rakják össze
(persze nem mindent. karaktereket pl ZBrushban könnyebb csinálni, az egy virtuális gyurmázó program, direkt erre a célra. itt egy videó róla)
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
EmberXY
addikt
Nagyon jó a videó, tetszik, ahogy kialakul a végén a fej, meg fogom nézni a többit is, mert nagyon érdekes!
Up the Irons!
bejegyzés 3D: Tömegközlekedés