Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) harmincas


harmincas
tag

Azért valami következtetést, értékelést én hiányolok...

(#2) Apone33


Apone33
őstag

Grat a teszthez, nagyon jó volt elolvasni. :C Szvsz egy metro 2033-at vagy LL-t is betehettél volna a tesztbe, és a pro - kontrát én is hiányolom.

[ Szerkesztve ]

Play Hard!!!

(#3) #57018880


#57018880
törölt tag

Érdekes ez a memória használat TESV esetében. Arra még kíváncsi lennék az átlag sebességek, hogyan alakulnak. 2GB vs 3-4GB vs 6GB VRAM mellett.

Most arra gondolok, hogy persze felveszi a rendelkezésre álló memóriát, mint egy leak esetén, függetlenül attól, hogy nem kell vagy sem.

(#4) laca000 válasza Apone33 (#2) üzenetére


laca000
őstag

Igen, néztünk volna manapság kiadott játékokkal is tesztet, ugyanakkor hol a konklúzió?

lehetőségeim a következők: vagy huszonötezer önjelölt kiskirállyal együtt való szűkölködés vagy pedig egy publikálhatatlan irodalom ezen őrülteknek való terjesztésére

(#5) ƬΛЯΛ


ƬΛЯΛ
senior tag

Jó volt a cikk :) tetszik a kártya. jó teszt :C

vapebook.hu - őszinte ecigi tesztek, vaperektől vapereknek

(#6) Apone33 válasza laca000 (#4) üzenetére


Apone33
őstag

Reméljük, hogy a kolléga pótolni fogja. Így utólag még a crysis 3 is az eszembe jutott, ami igencsak tud egy-két teszt szerint vramo-t enni.

[ Szerkesztve ]

Play Hard!!!

(#7) steven84


steven84
tag

Brutális ereje van ennek a Titánnak. :DDD

(#8) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Jól látom, hogy neked 2 Titan is van? :Y :Y :Y Te Úristen... :Y :Y :R

Brutál kártyák ezek, nem is kéne ekkora, megelégednék egy sima 7970-el :D

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#9) Szergei


Szergei
tag

Köszönöm az eddigi elismeréseket és észrevételeket, a végkövetkeztetést pótolni fogom. :R

(#3): Ez engem is érdekelne, viszont nincs már meg az 580, hogy le tudjam tesztelni.

(#8): Bár úgy lenne, de egy db van csak. :O

A mérésekről még annyit, hogy eredetileg a Metro 2033, és a Hitman szerepelt volna, de előbbi még az újabb driverekkel is hajlamos volt kifagyni (csak a benchmark-rész), a Hitman-nél meg érthetetlen módon alacsonyabb értékeket mértem, mint a PH!-s, vagy a legtöbb netes tesztben. :F

Újabb címek pedig azért nincsenek már, mert időközben tönkrement az alaplapom, és azzal, amit most használok átmenetileg, még a stabil 3.9 GHz is nehezen érhető el a 3770-nél - pedig jó lenne, ha azonos körülmények között tudnék tesztelni.

Amúgy tervezek majd egy folytatást (vagy kiegészítést) mindenképpen, ezek szerintem benne lesznek:

Crysis 3
GRID 2
Far Cry 3
Metro 2033 (talán nem fagy le)
Metro LL
Tomb Raider

Egyedi igények esetén pedig 3DMark, Heaven, vagy egyéb szintetikus teszt is lehet.

(#10) Ed3r_X_ válasza Szergei (#9) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Huhh, ezt benéztem, ugyan az akkor, csak az egyik a Geforce, a másik meg a márka, ASUS. :B

A folytatást meg várnánk, a Metro nagyon érdekelne, mert az izzaszt még most is, elég rendesen :R

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#11) Sondi1986


Sondi1986
addikt

Emlékszem mikor meg jelent a 7970-es, olvastam valahol egy cikket ahol azt írja az nvidia hogy csalódott az AMD csúcs kártyájába, ezért lelátják a GK110 fejlesztését.

(#12) Med1on


Med1on
aktív tag

Gratulálok a bemutatóhoz! Igényesen szerkesztett, jól áttekinthető és számos (technikai) érdekességet tartogat. Csak így tovább, remélem ez csak a kezdet, s a jövőben még rengeteg ehhez hasonló olvasmánnyal örvendezteted meg a látogatóidat. :)

A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.

(#13) proci985 válasza Szergei (#9) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

far cry 3 szintén érdekes lehet memória szempontból, ati kártyával is kevés tud lenni neki a 2gb vram (mondjuk ezt jellemzően három kijelzővel sikerült elérnem, olyan 2-3 óra után).

metro 2033 egyébként eléggé furán skálázódik.

tesztért köszi:).

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#14) zolee5016 válasza Szergei (#9) üzenetére


zolee5016
őstag

(#8): Bár úgy lenne, de egy db van csak.
Merre vagy Pesten..egy tesztalanyom lenne az 580 sli-hez....meglátnám mit tud még a Matrix.......
Pont ilyen írást vártam,hogy meggyőződjek róla,kell -e váltanom az 580 -at,vagy tegyek mellé mégegyet...

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#15) WongFeiHong


WongFeiHong
senior tag

Érdekes cikk, de egy Metro LL tesztet én is megnéztem volna. :U

(#16) AnginaP


AnginaP
aktív tag

Na EZ a cikk nagyon tetszett!! :C
Kíváncsian várom a folytatást! ;)

Indítok egy Skyrim szervert.

(#17) Sondi1986


Sondi1986
addikt

Nem értem a cikkben ezt a grafikont. [link]

18x576= 3456CUDA magnak kellene kijönnie?

és szerintem a 551mm2 meg 561mm2 csak mert elég sok helyen 561mm2 írnak, nem mintha sokkat számítana. :B

[ Szerkesztve ]

(#18) joecontra


joecontra
addikt

Köszönjük a tesztet, bár a következtetsét én is hiányolom.
Mindenesetre köszönönet a tesztbe és az írásba vetett munkáért. :K

Üdv,
J

(#19) Lewzke


Lewzke
őstag

"Bár úgy lenne, de egy db van csak. :O"

Ez viccnek elmegy. ;]

[ Szerkesztve ]

(#20) PC-rev-RM


PC-rev-RM
tag

Marha jó cikk!

Külön be kellene keretezni azt a részt, ahol a referenciahűtés előnyeit taglalod! Egyre inkább úgy gondolom, hogy azokat nagyobb valószínűséggel igazi mérnökök tervezik-tesztelik, míg egy divathűtő az ilyen rózsaszín sálas kasztrált homokbányák szellemi terméke.

Más: "ha Carmack-et nem vette meg kilóra az AMD" - bármi megtörténhet, lásd Intel vs. Codies. :) Mondjuk ez még öngól is lett.

"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

(#21) Puma K válasza Szergei (#9) üzenetére


Puma K
veterán

Hali!

Nagyon jó a cikk, élmény volt végig olvasni.

Ha már lesz következő rész akkor lehetne kérni, hogy belevedd a GTA IV-et is 1.0.7-re felpatchelve és úgy hogy így nézzen ki? :
(a videó alatt a "Leírásban" minden ami fel van rakva)

GTA IV Graphics Mod 2013 Edition (The Best Graphics Yet)

A srácnak pont GTX580 van (igaz tuningolva) egy i5 2500k@ 4.0 GHZ CPU-val. FRAPS nélkül átlag 39 FPS-t kap, FRAPS-szal meg 25-öt.

Üdv
Puma

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#22) Ed3r_X_ válasza Puma K (#21) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Icenhancer? Na ez a durva :Y GTA 5-nek minimum ilyen grafikát :K

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#23) WongFeiHong válasza Ed3r_X_ (#22) üzenetére


WongFeiHong
senior tag

Igen és az Isten gépe se lesz elég neki... :N

(#24) Ed3r_X_ válasza WongFeiHong (#23) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Jobban optimalizálva talán, de igazad van, ez már kicsit sok :)

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#25) gbors


gbors
nagyúr

jó kis cikk lett, érdekesek voltak a gondolati elkalandozások :K

egy dolgot feszegetnék, amit nem tudok mérni, csak sejtés. mind a Fermi, mind a GK110 esetében problémának tűnik, hogy a scanline konverziós egységek / rasztermotorok kapacitása alacsonyabb, mint a ROP-oké. ez két dolog miatt nem biztos, hogy (akkora) probléma:
- a 'raszterizálás':'ROP művelet' arány korántsem feltétlen 1:1. ha MSAA-t használunk, akkor egyértelműen több a ROP művelet, ha pedig nem (ugye manapság egyre gyakrabban nem), akkor is az a gyanúm, hogy a sok postprocess művelet ebbe az irányba tolja az egyensúlyt
- az nVidia ROP-jai még mindig igencsak gizdák - blending művelet esetén csak max. fele sebességgel működnek, ha nem int8 a színformátum. én amúgy erre fognám azt a jelenséget, hogy a felbontás növelésével (ill. SSAA használatakor) több teljesítményt vesztenek a GeForce-ok, mint a Radeonok.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#26) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Az URL se rossz: geforce_gtx_780_a_selejt_bosszuja

-

(#27) Ygg


Ygg
senior tag

Jó ez a cikk :R

(#28) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Ezzel a kártyával 1 baj van csak, hogy egymagában mit sem ér. Persze ér valamit:D, de 300k-ból ugye kijön két 7970 is, ami viszont gyorsabb megoldás lesz. Presztízs kártya, persze én is megnézném mit megy SLI-ben, de magában nem vennék.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#29) Szergei


Szergei
tag

Újfent köszönet az elismerő szavakért, és az észrevételekért :R

(#25) gbors : ilyen mélységig nem látom át ezeket, mint te, valószínű jók a sejtéseid, én pusztán az elméleti értékekből próbáltam kiindulni a fillrate-nél, de amit mondasz blending esetén, az tényleg lesújtó a GeForce-okra nézve, ez a teszt is elkerülte a figyelmem: fillrate standard with blending - ráférne erre némi csiszolás a köv. generációknál :Y
Gyakorlatban pedig sajnos látható, hogy a 4xssaa illetve a 8xmsaa még mindig nagy sebességcsökkenéssel jár a TITAN-on is pl. a 2xssaa-hoz ill 4xmsaa-hoz képest.

(#21) Puma K : Persze, a sima GTA IV-et és az EFLC-t is megnézhetem akár, ha visszajön garanciából még idén az alaplapom, mert 4.1 GHz legrosszabb esetben is elérhető a procimmal (ezekben a tesztekben 3.9 GHz-en sem volt cpu-limit /sőt, úgy vettem észre, hogy alapórajelen is elég a TITAN-hoz a 3770/, de a GTA az külön kategória, minden MHz számít).

(#17) Sondi1986 : Nem, de ez se bonyolult: 14 aktív GPC van a TITAN-ban. Egy GPC egyebek mellett 192 CUDA-magot és 64 DP egységet tartalmaz.
Tehát 14x192 = 2688, 14x64 = 896, ami összesen 3584, így gondoltam.

(#14) zolee5016 : Az 580-at már a TITAN előtt eladtam, tehát max. PhysX-tesztre tudnám használni a Matrix-ot. De a szubjektív véleményem, hogy ég és föld a különbség a két kártya között, általánosságban az a jellemző, amit az AVP-tesztben látsz, sok játékban a min. fps annyi, ha nem több, mint az 580-on az átlag.

[ Szerkesztve ]

(#30) Szergei válasza Szergei (#29) üzenetére


Szergei
tag

Hülyeséget írtam az előbb, pontosítok: 14 aktív SMX található a TITAN-ban, nem GPC, abból 5 db van.

[ Szerkesztve ]

(#31) chris0000


chris0000
őstag

nagyon sokat segítettél a 4. oldalon található infokkal.
jól össze van foglalva a vram kérdés.
thx.

(#32) Puma K válasza WongFeiHong (#23) üzenetére


Puma K
veterán

Hagyjuk már ezt az idiótaságot, hogy Paks meg isten gépe meg mittudoménmi kell a GTA IV-hez, meg optimalizálatlan hulladék.

1. Nem tescós géppel kell játszani a GTA IV-gyel.
2. Megfelelő beállításokat kell találni az adott számítógép erőforrásához mérten.
3. A GTA IV-nek CPU kell inkább, mert a játékban minden embernek külön "agya" van és reagál az őt érő környezetében történő hatásokra: Euphoria Demo
4. Az esetleges valós optimalizálatlanságot meg köszönjétek az Xbox 360-nak amin véleményem szerint élesben tesztelték a grafikus motort (amit elég szépen fel lehet moddolni (lásd fentebbi videó amit linkeltem) és vele együtt az Euphoria-t ami meg az emberek/járókelők avagy NPC-k agyát adja.

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#33) Th3Ac3


Th3Ac3
aktív tag

A cikk tetszetős volt és érdekességekkel szolgált melyet máshol nem olvashattam, egy dolog mégis nagyon szemet szúrt (kommenteket nem olvastam lehet más már említette). Nos úgy gondolom merő túlzás a videomemóriás állításod. Konkrétan attól függ kinek mi az igénye. Mai napig FullHD-ban elvagyok egy 7770-el maximum közeli beállításokon, az hol van a Titánhoz képest? 1 GB a memória, mégis Metro:LL fut very high-on és nem diavetítés az egész. 2 GB lasan időszerű az oké, na de 4 meg 6? Nvidián esetleg, az elavult crossbar miatt, AMD megoldja hogy ne kelljen neki annyi. Emellett tudom az élsimítás terheli le igazán a kártyát, de bolond az aki 4x-es fölé viszi a mindennapokban, ekkora felbontásnál felesleges erőpazarlás csupán.

(#34) francos


francos
csendes tag

nagyon patentos cikk. grat hozzá.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.