Semmihez nem ért. Katasztrófa mi megy "szaktanácsadás" címén az üzletekben. Totál fogalmatlanság, a vevő tudatlanságból eredő vagy szándékos félrevezetése, sötétség fejedelmei everywhere.
Édesanyám épp porszívó témában járja a kanosszát, csak a fejem fogom, miket próbálnak megetetni vele full fapofával, nem tudva hogy én a hátországból irányítom a szálakat
Valahol mondjuk érthető.
Ha van a szakember, aki 100 pénzért vállalná a munkát, meg van a két év szobafestő okj-s vagy jó esetben élelmiszerkiskereskedelmis pistuka, aki bevállalja 90-ért, akkor pistukát fogják felvenni.
Ami mondjuk abból a szempontból is érthető, hogy a vásárlás meg rend szerint most már úgy néz ki, hogy bemész a "szaküzletbe", elbeszélgetsz egy jó fél- háromnegyed órát az eladóval, kibontatod a terméket, ki is próbálod esetleg, végigtapogatod, átnyálazod, majd megköszönöd a segítséget, és azzal, hogy majd végiggondolod még, távozol. Otthon felmész az árgépre, és megrendeled abból a körhintaáfás szlovák webshopból ahol 20%-kal olcsóbb, mint ahol üzlethelyiséget tartanak fenn a belvárosban, áll a pénzük a készletben, fizetik a rezsit, meg az alkalmazottat, meg suvickolják neked a fotocellás ajtót.
Ezt a helyzetet tehát valahol azért a vásárlók is köszönhetik maguknak, de tény ami tény, átalakult a piac, átalakult a kereskedelem, nem lehet már lépten-nyomon kékköpenyes takibára számítani a műszaki osztályon, keresve kell keresni az ilyen üzleteket, viszont ha már ott vagy, akkor nem ártana vásárolni is, hogy jövőre is odatalálj. Az Euronics meg a Media Markt és társai viszont nem ilyenek.