Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Zolaash


Zolaash
aktív tag

Egy igazi állat vagy, pajtás! :Y Nagyon élveztem az írásodat! :R Rengeteg élmény eszembe jutott nekem is. :K

Rip and tear

(#2) Jofi81


Jofi81
őstag

A motorost elütős résznél annyira nevettem, hogy alig tudtam abbahagyni! :D A következő motorodhoz több sikert kívánok! Bár tapasztalatod már van rendesen...

(#3) Rossi


Rossi
addikt

Én is jártam így. Fősuli 2. évében rámjött hogy motor kell. Félretett pénzemből vettem egy 7 éves Aprilia RS50-est, 75 ccm-es blokkal, B-s papírokkal 400k-ért. Felvonatoztam érte Pestre, ahol még autóval sem jártam sosem. Egy 1000 éves Budapest térképpel nekivágtam az útnak: Örs Vezért tere -> Nagykanizsa. Október volt, 17óra körül indultam.
Aztán Siófok körül rámesteledett. Lámpa kevésbé világított mint egy szentjánosbogár. Egyébként jól ment a moci, szét volt tuningolva, 120-at simán ment.
Aztán elkezdett esni. Balatonmárián véletlenül sem a megszokott úton mentem, gondoltam majd én rövidítek Balatonszentgyörgy felé.
Aztán a semmiből ott termett egy kanyar, fék, hátsó kerék blokkolt, meglett a perec.
Festék lenyúzva, index, tükör letört, önindító gomb elrepült.
Javítás gumicserével, láncszettcserével (ha már ott voltam) kb. 70k volt. Festés nem lett javítva.
Következő év nyarán eladtam 275k-ért.

Egy újabb történet volt életem nagy hülyeségei között.

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#4) Zolaash válasza Rossi (#3) üzenetére


Zolaash
aktív tag

Valentino Rossi? ;]

Rip and tear

(#5) Rossi válasza Zolaash (#4) üzenetére


Rossi
addikt

Ja, akkortájt neveztek el így... :))

[ Szerkesztve ]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#6) nostrum


nostrum
tag

Zoolash

Hát igen, addig jó amíg ilyen emlékeink vannak.... van min röhögni... :R

Jofi81

Ez volt a cél... hogy nevessetek... :DDD

Rossi

Na bammeg, téged se kell félteni... :))

In space, no one can hear you scream...

(#7) Tüzi

Ne add fel!

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#8) Viszlát


Viszlát
addikt

Eszembe jutott erről, hogy egyszer kaptunk valahonnan egy szakadt kis-romettet. Baromira nem értettünk hozzá öcsémmel, szét tudtuk szedni, meg összerakni, aztán érdekes módon ettől mindig ment egy fél órát. Aztán megint szereltük 3-4 órát, megint ment fél órát :D

Hangulatos írás, de meg kell jegyeznem, hogy baromira irritál a sok káromkodás...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#9) Vakegérke


Vakegérke
veterán

Kicsit más emlékem van motoros múltamból.
Jogsira hajtottam, 6 óra tanpálya volt a kötelező. Akkor még Pannónia T5-ös mocikon tanult az MHSZ-es ifjúság. Nos, súlya (ha jól emlékszem) 180 kg. Én meg 60 voltam, ez passzolt a 168 centimhez. De nem passzolt a motorhoz.
Bukkanó, kacsázás, megállás, elindulás, ilyenekkel ment el az idő. Az egyik megállás alkalmával jobbra dőlt a motor, és már ott tartottam, hogy eldobom. Nem lehetett, mert alatta volt a jobb lábam, nem lett volna időm kirántani. Aztán a kipufogó cső megoldotta a problémát. Tüzesen simult a lábamhoz. Ettől olyan erőre kaptam, hogy egyenesbe rántottam a mocit.
Sikeres vizsgát tettem, de álmom nem teljesült. Soha nem volt motorom.

Nagyon jó kis írás, köszönöm az élényt. :)

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#10) nostrum válasza Viszlát (#8) üzenetére


nostrum
tag

Bármely motor megérdemel 3-4 óra bütykölést, ha ad fél óra boldogságot... :)

Bocsánat a káromkodásért... nem vagyok paraszt, ez csak Copyright-os stílusjegy...
Akarok komolyabb hangvételű írást is majd, és abban nem lesz helyük...

In space, no one can hear you scream...

(#11) nostrum válasza Vakegérke (#9) üzenetére


nostrum
tag

Jajj, a kipufogósüteményt megoldotta az egyik legjobb barátom is, szintén egy Pancsival.
Sokáig a lábán éktelenkedett...

Emlékszem, hogy hihetetlen gyorsan ugrott ki a motor alól, amit pedig alig bírt megemelni.
:Y

In space, no one can hear you scream...

(#12) Rossi


Rossi
addikt

Simson kipufogója is szépen éget. Mondjuk én tízen egy-két évesen megnéztem, hogy az akváriumi vízmelegítő szárazon melegít-e. Odatettem az arcomhoz, hogy ott jobban érzem. Éreztem...

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#13) nostrum válasza Rossi (#12) üzenetére


nostrum
tag

Gratulálok... normális ember CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a saját hibáiból tanul... :D

In space, no one can hear you scream...

(#14) SAMYka


SAMYka
aktív tag

Üdv
Egy nagyon rövid tanácsot szeretnék adni ami az én és egy pár motoros haveromé: Apriliát soha még akkor sem ha fizetnek érte. Amíg megy addíg jó de egyszer ha valami baja van ki kell cserélni a fél motort és ha egyszer hozzá nyult valaki akkor abból soha nem lesz normális motor mert utánna a jóisten se képe normálisan beállítani összerakni. Ha motort akarsz venni akkor Yamaha Suzuki Kawsaki Honda (de mondhatnám azt is hogy ezek A motorok)

PH! Tábor - ...mert megérdemlem...

(#15) Tüzi válasza SAMYka (#14) üzenetére

ezek közül is főként az utolsó :DDD

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#16) nostrum válasza SAMYka (#14) üzenetére


nostrum
tag

Sokat hallott szöveg, és megtapasztalt dolog...

A tavasszal egy régebbi Yamaha TDR 125 lesz a befutó, ha találok megfelelőt, jövőre meg szeretnék egy új, fejidom nélküli FZ1-et mert számomra az az álom...

Na pont ilyet...

Remélem sikerül is elérni...

In space, no one can hear you scream...

(#17) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

Nekem is előjött pár, motoros emlék. Az "A"-s jogsim 21 éves, kismotorjogsim hárommal több. 14-15 évesen lett meg az első mocim, egy Simson S51B. Király voltam vele, legtöbb havernak Verhovinája, Rigája, vagy S50-es, esetleg 51N (Fojtott, index nélküli) Simsonja volt. Máig csodálkozom, mit kibírtak azok a simsonok, kis tuninggal vitték a 75km/h sebességet, és mindig tökiggázzal közlekedve 20e. km után csak csörgött kissé a motor, de még 50-nél is egyben volt (később tapasztaltam, az ETZ-ket 20-30e. Km után már furatni kellett). Pár esés, egyéb tapasztalat után katonaság alatt vettem egy TS 250-es MZ-t, négysebességest. Állat gép volt, 80-nál harmadikat kapcsolva kavicsos úton még "kapart", párszor majdnem leestem.... Sajnos rengeteg gond volt vele, a főtengelyszimeringnél megette a váltóolajat, melegedett, és be is állt párszor.... Meguntam, eladtam. Következett egy vadiúj (25 E. forint volt) ETZ 150-es. Ez sem vált be, az első szériás tirisztoros gyújtásos TZ volt, be is szart hamar a gyújtás, megszakítóssá visszaalakították. Ötödikbe semmi ereje nem volt, és annyit evett, mint egy zsiguli. Panaszkodtam, kaptam cserére jogosító igazolást, de nem cseréltem, a pénzt kértem vissza. Ekkor már a család Trabantját hajtottam, de egyszercsak belefutottam egy pajtában álló MZ TS 125-ös gépbe, párszáz km volt benne. Komolyan mondom, motorikusan jobb volt, mint az ETZ 125-ösök, többet kibírt! Kritikus pont az elektromos rendszer volt, a 6V-os dinamó, meg a fesszabályzó kevés volt az akkor bejövő nappali világításhoz. Szerettem, bár elég öreguras gép volt, mikor megnősültem, utána hamarosan eladtam, már 100kg voltam, szélben már alig ment negyedikben. AZóta is fáj a szívem mocira, csak sajnos másra kell az a kis zsé.....De majd talán egyszer. :) :B :K

Mod: Érdeklődve figyelem a hamvaiból feltámadó magyar motorkerékpárgyártást, remélem aki ezt a topikot csak olvassa már mondja is magában, mire leírnám: Pannónia! Apámnak a T5-ösére emlékezem, 70' es évek végén eladta, akkor még nem szóltam neki, hogy ne adja el 500 forintért. (Sajnos). Ha megfizethető áron piacra dobnának egy mocit, még talán a családot hitelbe is belerángatnám.... ;) :B

[ Szerkesztve ]

(#18) nostrum válasza Zoli bácsi (#17) üzenetére


nostrum
tag

KÉP

Na képzeld, egy ilyen áll az egyik ügyfelemnél (gépeket szervízelek és rakok össze maszekban) aki mellesleg jó ismerősöm is... övé volt mindíg is, újonnan vette, és kemény 6000 km van benne... még az eredeti abroncsok vannak rajta...

Komolyan gondolkodtam rajta... mekkora király ez a motor... :)

[ Szerkesztve ]

In space, no one can hear you scream...

(#19) Rossi


Rossi
addikt

Én egy ideig szemezte az A-s vizsgával meg egy Suzuki Bandit 650 K7 fejidomos mocival, aztán vettünk párommal egy autót... :O :O :O
Ja és ez már egy konkrét terv volt, az álmodozás fázisban még Honda CBR600RR volt...

Szerk: Nagyon bejön a Honda DN-01 is...

[link]

[ Szerkesztve ]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#20) Zolaash válasza nostrum (#18) üzenetére


Zolaash
aktív tag

Az öregemnek is Dzsaffar volt (suttyó korában), de 350 köbcentis. B@szomnagy plexi elöl, króm láb-térdvédő, motorkuli. Atomzsír volt. :)

Rip and tear

(#21) Sh4rKy


Sh4rKy
senior tag

gratula, mind a cikkhez, mind az élményekhez

én is valami hasonló autós-motoros egyén vagyok, bár én úgymond beleszülettem ebbe az egészbe...
5-6 éves koromban raktuk össze apámmal (akkor még leginkább csak a szerszámokat adtam neki :DDD) az első motoromat, egy Romett Ponit, amibe millió fajta blokk megfordult... még egyszer raktunk bele a poén kedvéért kétsebességes babetta motort is :C
8 évesen emlékszem a rendőrbácsi vitt vissza a házhoz, amikor az utcában motoroztam, apám meg azt mondta, hogy a "hülye kölyök már megint kiszökött"... én meg kérdőn néztem rá, hogy mi van hiszen ő engedett ki... de amikor bejött akkor mondta, hogy nyugi nincs semmi gáz, csak ezzel a szöveggel lehetett elküldeni a rendőröket :DDD
aztán teltek múltak az évek, jöttek nagyobb motorok is, robogók is, meg minden...
most lassan 19 évesen áttértem az autókra, de 21 éves koromban szeretném mindenképp letenni a nagymotorra a jogsit és venni egy 600-as vagy akár 1000-es gépet, hiszen az élmény bennem marad örökre.. és tény, hogy autózni k*rva yoo, de nyáron a 30 fokba... nincs jobb egy motornál :R

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#22) Shkiz0 válasza Zoli bácsi (#17) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Az én kis drágaságom:

Annó a motorozás számomra azzal kezdődött hogy nagyapám babettáján feláltam a tankhoz ő az ülésen űlt, de én voltam a sofőr. Aztan kicsit mikor nagyobb lettem, már magamban "száguldoztam" vele. Aztan középsuli elején vettem egy simsont. A helyi faluban egy ismerőstől olcsón sikerült megvenni (30K 2001-ben) igaz 3éve már a megyfa alatt időzött, de gyári festés gyári gumik voltak rajta, szal megkímélt volt. kezdetekben voltak hiányosságok, kellett rá pár apróság, de nagyon szerettem azt a motort, és 3.-ban 75 volt a vége, mindenféle tuning nélkül. Bejártam vele ungot-berget, annak ellenére hogy nem volt jogsim. Egyszer aztán egy volt osztálytársam aki kicsit tehetősebb volt, vett egy ETZ-125-öst. Mikor ráültem egyből tudtam, egy ilyen kell nekem. Ekkor döntöttem úgy hogy eladom a simsonomat. mivel a simonoknak még mai is jó ára van, sikerült eladom annyiért amennyiért tudtam venni egy 150-es ETZ-t. hogy miért ezt? Nem volt rossz állapotban, és egyik ismerős válltig állította, hogy el tudja intézni hogy visszaírják 125-ösre mivel elvileg ugye ezt még A1 jogsival nem lehet vezetni. Ezzel is motorozgattam, bár ezzel azért jogsi nélkül nem mertem annyira messze menni mert még csak át se volt iratva. Ekkor már folyamatban volt az A1 jogsim megszerzése. Jogsi meg is lett, természetesen kiderült hogy nem lehet visszaparpírozni. Hiába volt motorom, papíron mégse volt. Ekkor döntöttem úgy hogy veszek egy üzemképtelen de papíros 125-öst, és kettőből lesz egy. Így is lett. Mai napig ez van meg. Nagyon a szívemhez nött, rengeteg km tettem már bele, és volt hogy télen is a 15cm-es hóban is muszáj voltam vele közlekedni a szomszéd faluig, hogy eljussak a suliba. De én is tapasztalom amit te is említettél, hogy sajnos tényleg nagyon hamar furatni kell. Arról nem is beszélve, hogy szinte fél évente kell cserélnem a kuplung láncot is, mivel annyira "jó" minőségűek a mai alkatrészek. Legutóbb már a lada 2soros vezérműláncából tettem rá egy megfelelő méretű darabot, mert ezzel nincs semmi gond. Elől a gyári 14-es fogaskerék helyett kapott 16-ost, így már nem olyan pörgős, viszont kevesebbet eszik, és az utazó sebesség is megnőtt 70-80km/h ra, és a fordulat is csökkent. sokan mondták még a megvétele elött hogy jó motor csak sokat kell szerelni. Nos ebből én semmit se tapasztaltam, nagyon keveset kell rákölteni, eléggé strapabíró, és annak ellenére hogy szeretem elengedni a csuklómat, még sose hagyott cserben sehol sem! 6év alatt egszer sem állt le alattam, meghibásodás miatt, csak 1-2x mikor elszámoltam, magam vagy elfelejtettem tankolni és kifogyott a benya :)
Szeretnék venni nagyobbat, a jövőben, de azt hiszem hogy a kis tézé meg fog maradni, nem adom el.

Itt van pár kép a mociról.

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#23) nostrum válasza Shkiz0 (#22) üzenetére


nostrum
tag

Nagyon szépen rendben van a motorod. Gratulálok hozzá.

Jön már rád a jó idő...

[ Szerkesztve ]

In space, no one can hear you scream...

(#24) Shkiz0 válasza nostrum (#23) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

:R
voltam kint már párszor idén. Tegnap is 15fok volt felénk, mentem is rögön mocizni.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#25) CSorBA


CSorBA
őstag

Hát ez kurvajó írás, :D

Én csak egy ilyet tolok pár éve, nekem itt a vásorban tökéletesen megfelel..

(#26) nostrum válasza CSorBA (#25) üzenetére


nostrum
tag

Köszönöm... :R

Bizony jó az a Simson... Tényleg azt látom hogy strapásak, jól fogyasztanak, és ha nagyritkán valami bajuk van... nahát akkor is fillérekből megoldható... Itt a srácok 3000.- forintért veszik a dugattyú-gyűrű szettet. Ráadásul minimál érzékkel magadnak is megcsinálhatod... És megy...

In space, no one can hear you scream...

(#27) badgirl válasza nostrum (#18) üzenetére


badgirl
csendes tag

Egyszer volt "szerencsém" utazni egy ilyen Keményfarú Jawa-n.
50 km volt az út, de én a felénél véresre kapartam magam, annyira rázott a gép...
:O

[ Szerkesztve ]

Az élet nem fenékig tejföl... De ahol tejföl, ott nagyon!!!

(#28) nostrum válasza badgirl (#27) üzenetére


nostrum
tag

Háát, ránézésre nem úgy néz ki mint a kényelem megtestesítője.. De az élmény sokat függ attól, hogy vezető vagy utas voltál...??

In space, no one can hear you scream...

(#29) Zoli bácsi válasza Shkiz0 (#22) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Nagyon jól néz ki a mocid. Pedig emléxem rá, hogy ezeket a gépeket nehéz volt ilyen állapotban tartani..... A karburátor körül mindig olajos volt, illetve a berúgókar/sebváltó csonkjánál is szivárgott az olaj. Sárvédőket hamar megkapta a rozsda, fényezés hamar mattult...akku körül mindig rohadt, rozsdásodott a lemez. Hiába, szocialista ipar. Látom a hátsó telók kétszemélyre vannak állítva.

Pár éve majdnem sikerült szert tenni egy 120km-t (!) futott, piros 125-ös ETZ-re, rendőrségnél árusították ki a használt mocikat. CSak lecsúsztam a licitről.

Mod: Megnéztem a képeket amiket linkeltél. Egy kérdés: Hogy csinálod, hogy a kipufogókönyök nincs megkékülve-lilulva..? Nekem akárhány motorom volt, nyáron hosszabb úton kissé meghajtva már belilult a könyök....

[ Szerkesztve ]

(#30) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

HA már összejövünk itt a topikban páran, akik kapcsolatba kerülünk régebbi motorokkal, valamit szeretnék megkérdezni. Amíg motorjaim voltak, többször került sor felújításra, főleg a 125-ös TS MZ-hez volt több hengerem, volt amelyiket többször is felfúrattam. Olyan felújított motor, ami közel járt volna a gyárihoz, soha nem sikerült. Általában a fúrt henger, és hozzávaló dugóval összerakva a gépet csörgött, teljesítménye mindig kevesebb volt, mint a gyári. Ha nem így volt, akkor meg mindig be akart sülni, és melegedett.... SZóval csak azt szeretném megtudni, hogy én voltam mindig ilyen peches a fúrásokkal, vagy általános dolog, hogy a fúrt hengerrel nem sikerül tökéletesen a felújítás?

(#31) Probiker


Probiker
aktív tag

Látom igen sokan vannak itt akik értékelik a szoci motorokat.
Nekem 3éve van egy 350es jawa californiám:

Nem tudom ti hogy közlekedtek a motoral, de mióta nálam van a jawa azóta semmi nagyobb probléme nemvolt vele. Ha azt nem számoljuk, hogy mikor megvettem rá 2napra léptető villa csere volt :DDD
Ilyen kisebb hibák vannak vele, mint pl a hengerfej tömitést már kétszer kellet cserélni, és a gyújtás, évente egyszer állítani kell rajta. Még 6voltos, 81es :)
Pedig én is hajtom azért, és munkába járásra használom, minden nap megyek vele, amint tartósan 10fokos az idő.

Motoros sztorihoz még annyit, hogy nekem még csak 1perecem volt motoral, azis durdefekt miatt. Egy a #18 as hsz-ban linkelt járgányal. 80nál, két személyel kellemetlen volt, de megúsztuk kisebb sérülésekkel, moci csak karcos lett és enyhén hajlott a kuplung kar.

[ Szerkesztve ]

Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)

(#32) nostrum válasza Zoli bácsi (#30) üzenetére


nostrum
tag

Nem tudom hogy akkoriban is volt e a henger belső felén valami speckó réteg mint ma a GilNiSil vagy NiCaSil, de ha igen, akkor annak elvékonyodása vagy eltávolítása gondot okozhatott.. ha fúrásról és nem egyszerű hónolásról beszélünk... ráadásul ,egy léghűtött motornál minden milliméter számíthat a melegedés szempontjából...

De nem tudom, igazából sokan sikeresen tuningolták a régebbi gépeket fúrással. Talán csak nem volt utána normálisan hozzákarburálva. És gondolom erősebb hajtókar és hajtókarcsapágy sem ártott volna hozzá...

In space, no one can hear you scream...

(#33) nostrum válasza Probiker (#31) üzenetére


nostrum
tag

Nahát, a tiéden is látszik, hogy a szíved csücske...

Nagyon szépen van tartva, elismerésem :R

In space, no one can hear you scream...

(#34) kefete


kefete
tag

Én is csatlakozok az emlékezők táborához. :)

Kb. 12 éves voltam, mikor nővérem pasijának a Babettájával mentem egy kicsit, de elég béna voltam, miközben húztam az első féket, húztam mellette a gázt is. :D De azért sikerült megállni az utca végén.
Aztán később nővérem vett magának a egy Yamaha Mint robogót, de amint picit hidegebb lett az idő, én használtam jogsi, bukó nélkül csak a környező utcákban. Haverommal nyélgázon 55-tel kentük neki, úton sétáló idős nénikre rádudáltunk, egyik utca kertjében kapartattunk, kijött a tulaj, és csúnyán nézett ránk. :)

Aztán apámmal voltuk Pesten pár motorkiállításon, venni akart motort, de utána máshogy alakultak a dolgok.
Jelenleg egy Ladával adom az ívet, de a későbbi jövőben be van tervezve egy kényelmes chopper/cruiser motor, amivel ki lehet menni a világból. :)

-= Répahegesztő kisiparos =-

(#35) Shkiz0 válasza Zoli bácsi (#29) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

amiket leírtál mind így van :)
karburátornál sajnos azért tiszta dzsuva mind mert még ha a megfelelő benzin szint alatt is van kicsivel beállítva hírtelen fékezéskor kilöttyen belőle a benzinm, mivel elöl a csonk alatt van a tulfolyó nyílás. A berugókarnál szintén szivárog kicsit az olaj de nem vészes. akkus dolog szintúgy megvan. :)
Az hogy miért nem kék nem tudom, pedig hajtva van rendesen :)

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#36) Probiker válasza Shkiz0 (#35) üzenetére


Probiker
aktív tag

Nekem van egy tippem erre a kékülésre.
Méghozzá a kipufogo lehet a hunyó.
Szitu a következő. Komárombol jöttem haza 250es jawaval, két személyel, nyélházon, amennyit ment. Mire hazaértünk kék a könyök, pedig előtte szép csillogó volt.
Ezután nemsoká kipucoltuk a kipufogót, és iszonyat sok cucc kijött belőle, pucolás után még jobban is ment a motor!

Szerintem

Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)

(#37) k_laci válasza Rossi (#19) üzenetére


k_laci
tag

ez a moci nagyon szép.. olvastam róla, amit írtak hogy egyféle nagymotoros robogó, mert automata váltós :) amúgy én még csak tervezem hogy motorozni szeretnék, egy honda XR 125L van tervbe véve, de előtte egy jogsi :D

későbbiekben egy suzuki GSR600, vagy Kawa ER6-N az álom.. :)

az írás meg..
fantasztikus ! remek feelingje van :R

(#38) nostrum válasza k_laci (#37) üzenetére


nostrum
tag

Az XR125L nekem is tetszik, főleg a fehér...

A kritikát pedig köszönöm... :B

In space, no one can hear you scream...

(#39) Vakegérke válasza CSorBA (#25) üzenetére


Vakegérke
veterán

Ez a kismoci egyszerűen gyönyörű.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#40) nLali


nLali
senior tag

Ha az emlékeim nem csalnak,a Verhovina is kinyírhatatlan...Hülyegyerek koromban 5 kört mentem homokbányában épített pályán 1esben..10 percig nem akart elindulni,de utána megint ment :DDD
Kössz az írást!! Jót nevettem :R

(#41) Rossi


Rossi
addikt

Sajnos ez ma esett meg velem: [link]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#42) nostrum válasza Rossi (#41) üzenetére


nostrum
tag

Ne kelljen ilyet látnom soha... Isten nyugosztalja!

In space, no one can hear you scream...

(#43) Ygg válasza nostrum (#42) üzenetére


Ygg
senior tag

RIP
Nyugodjon békében.
Magyar utakon basznak a motorosra, én figyelek rájuk autóval is, mert saját pédán tudom.

Jawa 559-et akkor ajánlom, ha van kedved sokat szerelni.
Nekem van egy eladó.
Ez igaz az összes keleti göncre.
Még a Simson való a legtöbbre.
Szépek-szépek, jók, jók, az összes kezdeti élményem keleti csodákkal történt,
de mióta ráültem japán motorra, azóta ezektől csak idegbajt kapok.
Kegyetlen más világ.
Mostani "konfig":) : Honda XBR 500.

(#44) Vakegérke válasza Ygg (#43) üzenetére


Vakegérke
veterán

Én is figyeltem rájuk, amíg aktívan vezettem. Viszont azt se feledjük, hogy a motorosok meglehetősen vehemensek. Kockáztatnak, centizgetnek, tolakodnak.
Kölcsönösen kéne figyelni egymásra.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#45) R.P.


R.P.
aktív tag

Én is csatlakozom a motorosokhoz nemsokára... :) Március 2x.-én kezdem az A korlátozottat, és tesóm 125-ös MZ TS-ével fogom tolni. Elvileg ha minden oké akkor június elején megkapom a jogsit, pont akkor leszek 16.
Legjobb poén MZ-vel járni suliba, erősen növeli az image-értéket, eddig 10 csajból 11-nek tetszett az ötlet :D

(#46) Probiker válasza R.P. (#45) üzenetére


Probiker
aktív tag

A/k 16évesen? Nem A1-et akartál írni? Nem ugyan az!

Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)

(#47) R.P. válasza Probiker (#46) üzenetére


R.P.
aktív tag

De :B

(#48) Probiker válasza R.P. (#47) üzenetére


Probiker
aktív tag

Na azé. Nekem is A korlátoltam van, ezért tudom milyen jól :)
Kéne már a nagy A-s jogsi is, de pont most rakom le B-re. Kéne már menni az újonan szervált ladával :D

Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)

(#49) Vakegérke


Vakegérke
veterán

Nekem A-B-C-E jogsim van, és cakumpakk 1.050 magyar pénzbe került, bibibi...

Kár, hogy 1970-ben... ;)

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#50) Ygg válasza Vakegérke (#49) üzenetére


Ygg
senior tag

Nekem ezek a betűk a multivitaminomban vannak.
+D is:)

Múgy igazad van, sok hülye motoros is van, aztán ezek után ítélik meg a normálisabbját is, és indul az ördögi kör.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.