Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) westcoastog


westcoastog
veterán

Jól látom hogy fentvagy a sierracorneren is? :D

(#2) westcoastog


westcoastog
veterán

Most tudtam megnézni a videót, láttam ott is a kocsid, szép. :)

(#3) Earl_Muttley


Earl_Muttley
aktív tag

Aztamindenségit! Jó lett! :D

(1-2 hónapja meg én is belebuzultam a Sierrába)

[ Szerkesztve ]

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#4) westcoastog válasza Earl_Muttley (#3) üzenetére


westcoastog
veterán

Akkor üdv!

Igaz még nincs kocsim, a jogsim is csak készülőben. :DDD

(#5) Coporno


Coporno
aktív tag

Köszönöm az elismerő szavakat!
Corneren meg hogy a viharba ne lennék fenn! :D Rengeteg okosság gyűlt össze az oldalon, szerintem aki Sierrában gondolkodik, annak ott a helye. Sierrában gondolkodni meg jó dolog, mert szinte Zsiguli-árban egy annál még mai szemmel is jóval autószerűbbnek tűnő, a mindennapok során is határozottan kevesebb kompromisszumot követelő gépet kap maga alá az ember, és úgy fog hátul kaparni az autója, hogy még csak a bunkó BMW-s sztereotípiákkal sem kell majd megbarátkoznia. :DDD Persze itt sem fenékig tejfel az élet, de ezekből a nagylámpás Mk1-ekből már a németeknél is leginkább csak mutatóba maradt egy-kettő, úgyhogy a túlélőknek idővel talán sikerül kibújniuk a lepukkant kőművesautó szerepköréből.

(#6) Earl_Muttley válasza Coporno (#5) üzenetére


Earl_Muttley
aktív tag

Fogyasztásról mit mondasz? Mennyire vállalható?

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#7) westcoastog válasza Coporno (#5) üzenetére


westcoastog
veterán

Be is regisztráltam vagy két hónapja, de kocsi még a kanyarban sincs. :D
Majd ha odajutok remélem lesz az oldalon valakinek egy normális állapotú mk2 dohc.

(#8) westcoastog


westcoastog
veterán

Valami hasonlót akarok majd építeni, csak pirosban, 2.0 dohc, szövet recaro, 4 küllős rs kormány, capri rs felnik, vagy valami peres arany-bronz színű felni, meg a szokásos átalakítások, tárcsafék hátul, stb...
De még az első lökhárító nem dőlt el fejben.

Amúgy jó hogy álmodozok itt, de hol van még az mikor meg is vehetem az első kocsimat... :O

[ Szerkesztve ]

(#9) Coporno válasza Earl_Muttley (#6) üzenetére


Coporno
aktív tag

10 litert benyakal. Ami rengeteg, mindenkinek felakad a szeme tőle, és majd szívni fogják a véredet, hogy bezzeg az ő autójuk 5 litert fogyaszt. Ilyenkor te megkérdezed, mennyiért vették az ötliteres autójukat, az esetek többségében pedig fél perc múlva megállapítod, hogy az árkülönbözetből alsó hangon úgy 6-8 évig vígan tankolod a Sierrát (nálam legalábbis diákként, hobbiautó-státuszban ez a helyzet), őket viszont valószínűleg nem fogod fülig érő szájjal keresztbe menve látni üres parkolókban és poros utakon. Ezt persze érdemes magadban tartanod, fogyasztási adatokra gerjedőkkel vezetési élményről, öregautók iránt táplált szerelemről vitatkozni teljesen felesleges; nem vagyunk egyformák, kinek ez a fontos, kinek az, és ez így van rendjén. :) Évi 10-20 ezer kilométerekre készülve egyébként valószínűleg én is valami jó öreg szívódízellel szedáltam volna magam. :DDD

westcoastog: Mk2 DOHC-k időről időre előkerülnek, de az én szememben mindig is a nagylámpás Mk1 lesz az igazi Sierra. Hogy szép-e vagy sem, azt mindenkinek szíve joga eldönteni, de hogy piszkosul egyedi, és a formájával abszolút megelőzte a korát, az szerintem vitán felül áll. Ettől függetlenül egy ízlésesen összelegózott Mk2 se csúnya látvány. ;)

(#10) westcoastog válasza Coporno (#9) üzenetére


westcoastog
veterán

Engem is mindenki azzal csesztet na de hát ez 10 litereket fog enni, meg fájni fog ha tankolni kell.
Mondom nekik hogy tisztában vagyok vele, tudom mit akarok, de állandóan csak azt kapom hogy vegyél kis peugeot 106-ot meg suzukit mert az keveset eszik. Nem érdekel mennyit eszik, ha nem tudok tankolni megyek busszal. :DDD
Haverom bátyját bírom, megvettek egy 1.8-as vagy 2 literes opel insigniát valami 160 lóerővel, és mindig azzal jön hogy sokat fogyaszt, meg állandóan a fogyasztással van, tudnám miért nem vettek priust.

Én imádom az összes sierra-t, jobban megfordulok bármelyik után mint egy jobb kocsi után, de valahogy az mk2 sedan a szívem csücske.

Pont egy ízlésesen összelegózott mk2 a célom. :K
Majd ha aktuális lesz a vásárlás majd írok a cornerre, addig csak readonly leszek ott.

Ha már nagy lámpás. ;]

[ Szerkesztve ]

(#11) Earl_Muttley válasza Coporno (#9) üzenetére


Earl_Muttley
aktív tag

Mivel kb. évekig dumáltunk privátban régebbi-jobb autókról ezért ismerem a felfogásod. :D

7-8ra számítottam, ez a 10 kicsit meglepett. Dízelek is ilyen nagy étvágyúak belőle?

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#12) Coporno válasza westcoastog (#10) üzenetére


Coporno
aktív tag

Azért ennek mindjárt bitangabb kiállása van. :DD Bár a szélesítések miatt kapásból előnnyel indul. :D
A Winkler egyébként pont egy Insignia-tesztben említette meg, hogy normális üzemben a computer által mutatott fogyasztás köszönőviszonyban sincs a katalógusadattal - ami egyébként az új autók túlnyomó többségére igaz. Tehát ott sem fenékig tejfel az élet, legfeljebb papíron.

(#13) Coporno válasza Earl_Muttley (#11) üzenetére


Coporno
aktív tag

A kétliteres karbis motor, az kétliteres karbis motor. :P Injektorral nyilván kevesebbet enne valamicskével, illetve van egy karbimester a Corneren, nála az országúti elvileg már közelebb van 7-hez mint 8-hoz, de ott egy amúgy is elég aprólékosan rendbe rakott autóról beszélünk.
A dízel nyilván kevesebbet eszik, elvégre azért dízel...
A Sierra első számú varázsa viszont számomra a hátsókerékhajtásban rejlik. Na most, a dízellel nem is az a legnagyobb gond, hogy folyton kerreg alattad a nyavalyás, vagy hogy egyedüli igazán öreg konstrukcióként felkerült a húsz leginkább kerülendő motor listájára is, hanem hogy ott szárazon nem sokra mész a hátsókerékhajtással, egész évben meg arra a pici hóra várni, amit aztán fél óra alatt úgyis felszántanak a környékbeli vagányok, hát... A hátra vitt hajtás hozományaként viszont ebben is ott lesz a hátsó utasokat zavaró kardánalagút meg a magas csomagtérpadló, amik innentől kezdve abszolút feleslegesen kényszerítenek majd kompromisszumokra.
Komolyan... ha az az első, hogy mennyit fogyaszt, ne vegyél Sierrát. Ennyit tudok tanácsolni. :D

Egyébként ha a dízelgolf és társai túl kommerszek, akkor sem kell elkeseredni, zseniális öreg japánok várnak gazdira mai szemmel is abszolút emészthető fogyasztással, amihez egy egészen hihető örök élet plusz egy nap-ígéret is társul, amennyiben a kasztnit nem ette meg a rozsda. ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.