Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) LosBlancosRM


LosBlancosRM
senior tag

Helyes. Remélem nem állnak meg itt, és jön a kötelező kresz vizsga, bukósisak, stb.

Mondjuk, ahogy olvastam, mégtöbb "kiváltságban" lesz része a bicikliseknek is, szóval a kreszt felesleges megtanulniuk.

Samsung Galaxy S24 Ultra

(#2) Narxis


Narxis
nagyúr

Végre, én még tovább szigorítanám, kresz vizsga, adóztatás, bukósisak, sebességkorlát stb.

Thanos was right.

(#3) dionaea


dionaea
őstag

Bringásoknak is mehetne meg az e bicikliseknek, meg a 3 kerekü gyerek bringásoknak is .Sőt a gyalogosoknak is, de a lovakat se hagyjuk ki a buliból. Városi autót meg korlátozzák 70km re város szélétől, 90 re autópályán meg 130 ra. gps alapján ezt is lehetne.
Megérett a világ .....

(#4) Fred23


Fred23
nagyúr

Kresz vizsga szerintem is kellene, de egyéb mást nem tennék még kötelezővé, ide értve a bukósisakot is. Kerékpáron se hordok általában bukósisakot, nagyon rontja számomra az élményt. Akkor húzom fel mégis, ha az adott út miatt tényleg nagyon nem árt, például kátyúk, nagyobb forgalom, stb.

(#5) Peaceliker


Peaceliker
addikt

Én a KRESZ módosítást várom. 25kmh alatt tök jogos, hogy ugyan az legyen az elvárás, mint bringára (témát semmi, csak annyi, hogy atom részeg ne egyél :W).
25kmh fölött meg mehetne smkp kategóriába és ennyi. Oda már kell jogsi, sisak, bizti. Ezt mondom úgy, hogy nekem is van nagyrollerem.

Most ez hogy kötni kell egy 5e ft/év körüli biztit, sokat nem old meg. Bár örülök neki, mert így egyértelműen tudok kötni, nem csak a hello.hu s móka lesz

[ Szerkesztve ]

"Oh my Goa'uld!"

(#6) adamklark válasza LosBlancosRM (#1) üzenetére


adamklark
senior tag

KRESZ vizsga szerintem nem kell mert úgysincs haszna (lásd autós kollégákat). Inkább kötelező oktatás kéne (lehet online is) aztán vagy betartja vagy nem. A vizsga csak további felesleges adminisztrációt és költséget eredményezne. A felelősségre vonás (rendszám /biztosítás) sokkal fontosabb szerintem.

(#7) Napfénysüti válasza Fred23 (#4) üzenetére

Pedig a bukó nagyon hasznos, csak olyat kell venni ami kényelmes, jól szellőzik. Se rollerrel, se bringával nem élmény az ember fejét odacsapni valamihez egy esésnél. Én az outira fel se ülök bukó nélkül.

Més que un club!

(#8) Fred23 válasza Napfénysüti (#7) üzenetére


Fred23
nagyúr

Számomra megéri a kockázat, mert úgy 100 kerékpáros túrázásra jut nálam egy esés, vagyis 99 alkalommal venném fel fölöslegesen. Aztán lehet, változik majd a véleményem, ha valami komolyabb bajom lesz egyszer, vagy találok egy nagyon kényelmes, jól szellőző bukósisakot.

(#9) nihill


nihill
őstag

A nettó tömeg oké, lemérem.
De a tervezési sebesség honnan derül ki? Megállít az utcán a rendőr és ráguglizik?

(#10) Linem válasza adamklark (#6) üzenetére


Linem
senior tag

Egyetértek, semmi haszna a kresz vizsgának. Hiszen nem a tudással van a gond, hanem a hozzáállással van a probléma.

A gépjárműveket vezetőknek sem sokat segített a jogosítványhoz kötelező kresz vizsga. Katasztrofális az utakon tapasztalható közlekedési morál. Amíg a behajtani tilos tábláknál behajtanak, az egyirányú utcákban szemből érkeznek, kötelező haladási irány ellenére lefordulnak, folyamatosan irányjelzés nélkül kanyarodnak, egyenrangú útkereszteződésben megakadnak, nem értik a körforgalmat. Hiába mutogatom nekik a táblát, csak néznek ki a fejükből, és nem értik mi a gond.

Szóval ezeket alapul véve a kresz vizsga annyit ér, mint halottnak a csók.
Ha valaki a kresz vizsgától várja majd a csodát, hogy ezáltal megváltozik az utakon tapasztalható helyzet, akkor nagyon téved. :N

[ Szerkesztve ]

(#11) DrBubo77 válasza nihill (#9) üzenetére


DrBubo77
veterán
LOGOUT blog

Valahol olyat olvastam, hogy mérni fogják a max sebességét.
Mert ugye szoftveresen módosítható a limit, tavaly nekem is ajánlották.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#12) DeFranco válasza Fred23 (#8) üzenetére


DeFranco
nagyúr

OK, akkor ugye bele is foglalod közjegyzői okiratba, hogy ha szürkületben dombról lefelé belerongyolsz egy kereszteződésbe balról becsorgó vétlen autósba, és esetleg az erővektor zöldségestálat csinál belőled, akkor nem fogod kártérítés perre vinni az ügyet, mert mentmintazállat. ;)

Nem egyedül vagy az úton, azt pedig csak remélem hogy magadon kívül másért nem tartozol felelősséggel ilyen hozzáállással.

(bringázok amúgy, még mielőtt)

(#13) spect80 válasza nihill (#9) üzenetére


spect80
senior tag

ahonnan a 50ccm segédmotorkerékpárnál, amik közül sok 70et vígan visz, pedig nem volna neki szabad

jó lenne a biztosítás mellé rendszám is, mert mit számít a biztosítás ha kárt okoz azt elhajt.

(#14) Ribi válasza Peaceliker (#5) üzenetére


Ribi
nagyúr

Mostanában sokszor látok egy ilyen "rollerest" menni busz sávban 50-el amerre járok. Biztos nem törné péppé minden csontját amikor hirtelen kellene fékeznie és beleáll egy busz oldalába. :(

spect80: Az nem 50-es ami 70-et visz, max hegyről lefele. Ezek tipik 80-as robik. Rendszerint hangjukon is hallani.

Linem: Ennyi erővel autósnak is felesleges a keresz ;]

[ Szerkesztve ]

(#15) spect80 válasza Fred23 (#8) üzenetére


spect80
senior tag

ha azt az 1db esét fejjel hárítod, akkor az, hogy az előző 99 alkalommal nem történt bajod a statisztikát javítja, de a sérüléseidet nem :)

(#16) Fred23 válasza DeFranco (#12) üzenetére


Fred23
nagyúr

Még senkinek se okoztam kárt kerékpározással, tippre nem is fogok ezután sem. Ha meg mégis, majd perkálok, mint a katonatiszt.

Ha a KRESZ-t betartó autós valahogy elüt, akkor meg én voltam a hibás, és eszembe nem jutna perelni.

spect80: Ebben van valami, tán úgy 5 éve estem egy nagyot, és kézzel próbáltam védeni a fejem, de nem sokat segített, túl nagy volt az erőhatás, szóval földön gurulás közben is odaverődött a fejem párszor. Viszont valamit valamiért; évekig tekertem nagyon kényelmesen, sisak nélkül, mások meg izzadtak és tűrték a kényelmetlenséget. Szóval összességében megérte. Ha meg olyan az út, vagy kifejezetten gyorsan mennék, bevállalom a sisakot én is, de úgy általában nem hordom.

[ Szerkesztve ]

(#17) Peaceliker válasza Ribi (#14) üzenetére


Peaceliker
addikt

Dehogynem. :DDD
De amúgy ha smkp lesz akkor mehet ott. Sisak meg kötelező lesz. Aki hülye az ne vegye fel :U aki meg nagyobb esélyt ad adni magának a hosszabb életre az még be is öltözik protectorba (utóbbi nekem is jól jött volna, amikor egy autós nem vett észre és kifordult elém :W)

"Oh my Goa'uld!"

(#18) nihill válasza DrBubo77 (#11) üzenetére


nihill
őstag

Elkéri és megy vele egy kört? :)

(#19) zsolt_64


zsolt_64
senior tag

Alapvetően egyetértek, de előbb a segédmotoros kategóriát kellene rendberakni, elsősorban rendszámra és műszaki vizsgára gondolok. Röhejes hogy mit művelnek egyesek 125-250-400 as "segédmotorkerékpárt" is láttam már legtöbbje kivitelben hasonlít az olasz burkolt smk.ra. Ezeket Robogónak (Robi) titulálják gazdáik.
Mégiscsak röhejes hogy én aki egy 250 -es motorkerékpárnak a tulajdonosa vagyok az látom hogy az 51. úton 90 Km/h val haladva MEGELŐZ e egy ilyen "robogó"

A műszaki vizga meg azért is kellene mert a 40 éve a fészerbe a nagyfater által berakot , majd onnan kiásott Babetta meg Simsonon se fék se gumi nincs.

[ Szerkesztve ]

(#20) Napfénysüti válasza Fred23 (#16) üzenetére

Nekem egy POC Octal sisakom van ez elég jól szellőzik és csak 198 gramm. Még sose volt kényelmetlen pedig időnként letolok egy 8-9 órás Balaton kört ebben.
Mondjuk én az Alpokban felfelé is viseltem bukót ahol megy az ember 10-12 km/h-val és ott sokan emiatt leveszik. Volt már ismerősöm akit megmentett komolyabb sérüléstől hogy rábeszéltem a sisakra.

Més que un club!

(#21) pengwin


pengwin
addikt

És ezt hogyan fogják ellenőrizni és betartatni, amikor itt a fórumon is nagyban megy a "hogyan üssem ki az e-rollerem gyári sebesség korlátját?"-téma. Meg akkor remélem végre tiltani fogjátok ezt az életveszélyes agymenést is, mint a warez megbeszélését.

#5 Peaceliker
A KGFB abban segíthet, hogy benne legyenek az eszközök egy egyszerű nyilvántartásban, felelős személlyel együtt. Sokszor az az érzésem, hogy a lekövethető felelős hiánya miatt közlekednek úgy bizonyos emberek, ahogy.

Üdv, pengwin

(#22) nuke7


nuke7
veterán

na végre, nagyon helyes... már csak azt kellene átvinni, hogy a segédmotoros kerékpárnak számító e-bike-ok meg nagy rollerek amik legalább 25km/h-val mennek, ne mehessenek rá a bicikli /gyalog útra, csakúgy ahogy a segédmotoros kerékpár (Robogó) sem közlekedhet ott... :(((

#20 Napfénysüti : 20km/h alatt elvileg nem kell és nem is érdemes bukót venni... :U (persze ha nagyon biztosra akar menni valaki...)

https://youtube.com/user/nuke7

(#23) DeFranco válasza Fred23 (#16) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Van némi hiba az érveidben, de amíg másra nincs hatással, addig a te magánügyed, én elítélem ezt a hozzáállást, de gyakorlatilag nem sok közöm van hozzá a társadalmi reakció kifejezésén kívül.

Én a fejemből élek, ezért is védem, mert nekem munkaeszköz :)

(#24) Sunnam válasza Ribi (#14) üzenetére


Sunnam
tag

Itt nálunk is van ilyen elvetemült, csak itt nincs buszsáv. Simán az autók között megy mint egy autós/motoros. Eléggé zavaró és szerintem balesetveszélyes tud lenni.

(#25) Peaceliker válasza Sunnam (#24) üzenetére


Peaceliker
addikt

Mitől más, mintha egy robogó menne ugyan ott? No offence, tényleg érdekel :R

"Oh my Goa'uld!"

(#26) DrBubo77 válasza pengwin (#21) üzenetére


DrBubo77
veterán
LOGOUT blog

Az autósokon úgy látod, hogy a lekövethető felelős hiánya miatt közlekednek úgy bizonyos emberek, ahogy? :F

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#27) laskr99 válasza nuke7 (#22) üzenetére


laskr99
addikt

Miért ne mehetnének ott? Simán mehet az ember ott, legyen korlát és kész. Kocsik között rollerral a közutálat miatt kicsit öngyilkosság, mert szó szerint meg akarnak ölni.

1x direkt rámhúzták a kormányt 4-6os vonalán corvin negyed előtt a boráros felé haladva, az mentett meg szerintem, hogy a protektort hozzávertem a kocsihoz és talán észbekapott, hogy horpadni fog.

Másiknál a Margit híd fele jöttünk szendendre felől, és valahol itt járva a kedves taxis tükre a könyököm alatt volt, másik két előttem menő srácnak szóltam is,hogy vigyázz faszkalap. Ő nekik is így jött, az út széle miatt nem is tudtunk kijjebb menni, lámpánál meg köpködött ránk. Pedig nem 20km/h-val mentünk, forgalom ritmusát tartottuk.

(#28) nuke7 válasza laskr99 (#27) üzenetére


nuke7
veterán

Nem mehet. Ami segédmotoros kerékpár besorolású - erősebb e-bike-ok, rollerek, robogók - nem használhatja a bicikli utat.
erted, minden robogós panaszkodhat, én is mentem nagy robogóval egy időben... de pont azért hagytam inkább mert túl stresszes volt.
de ezt választja az adott illető - bicikli úton a hobbi bringásokat meg a kis rolllereseket nem terrorizalhatod. :N Csak azért mert az autósok köcsögök

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#29) laskr99 válasza nuke7 (#28) üzenetére


laskr99
addikt

De ezt magyarázom, miert kéne smkp-nak lennie? Az itteni közlekedési kultúra mellett smkp konkrétan olyan lenne, mintha kimondanák, hogy az azt használókat szabadon lehet veszélyeztetni. Mivel sokkal kisebb súlya van mint egy motornak, emiatt sokkal hajlamosabbak rá az autósok.

(#30) nuke7 válasza laskr99 (#29) üzenetére


nuke7
veterán

Mert a kis Rollerek és hobbi Bringások még 20-szal sem mennek túl nagy a sebesség különbség és sokkal kisebb a hely mint az országúton - Ha az országúti bringát sok tudnak az országúton menni autók között akkor nehogy már nagyobb, erősebb elektromos járgányok ne tudjanak

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#31) laskr99 válasza nuke7 (#28) üzenetére


laskr99
addikt

Miért terrorizálnád?
45km/h max rollerem volt(inokim ox) senkivel sem volt összetűzésem 6600km alatt, ja de, a barom járda helyett bicaj úton sétáló/futó vadbarmikkal akik 2 sávot foglalva kb bénították a forgalmat.

Ahol szabad volt a pálya (csepel gyorsforgalmi) ott húztam neki 40-el, így is volt oda-vissza úton 2-3 bicajos aki simán előzött, ha meg forgalom volt mentem 20-25-el. Amiatt is, mert így nem 40-45km hatótáv volt, hanem 80+minek sietni :DD

(#32) laskr99 válasza nuke7 (#30) üzenetére


laskr99
addikt

Tudnak, mármint aki nem érzi életveszélyesnek ott menni. De nem kötelező.

(#33) nuke7 válasza laskr99 (#31) üzenetére


nuke7
veterán

Szerencsére a törvény az törvény teljesítmény korlátok vannak már csak be kéne tartatni, Nem egy ilyen baleset volt ahol túl nagy teljesítmény ment túl kis helyen

[ Szerkesztve ]

https://youtube.com/user/nuke7

(#34) pengwin válasza laskr99 (#29) üzenetére


pengwin
addikt

Kerékpár besorolású nem lehet az e-roller, mert saját erőből nem tudod hajtani, és teljesen más a dinamikája, mint egy hagyományos- vagy kis teljesítményű rásegítéses kerékpárnak.

#31 laskr99
E-rollerrel mész 45-tel kerékpárúton? Gratulálok...
Ezzel egyrészt az ott közlekedők elenyészően kis százalékához tartozol, másrészt a legtöbb kerékpárutat nem erre alakították ki, vagyis mindkét szempontból eléggé balesetveszélyes a viselkedésed. Ne rád írjanak már szabályozást, hanem a kerékpárutakat használók döntő többségére, akik saját erőből úgy kb. 25-30km/h között tudnak legfeljebb menni.

#26 DrBubo77
Az autósok is a következmények hiánya miatt mernek úgy közlekedni, ahogy. Ráhúzza a kerékpárosra/rolleresre a kormányt, mert annyival nagyobb jármű védi a seggét, meg a rolleres legfeljebb a saját szavára hagyatkozva tehet róla feljelentést, gyakorlatilag bizonyíték nélkül. Meg szerintem ugyanezért állat az átlag taxis az utakon - tudják, hogy a hatóságok nem mernek hozzájuk nyúlni, szóval le van szarva a gyalogos, az elsőbbségadás, meg minden is.

Üdv, pengwin

(#35) laskr99 válasza pengwin (#34) üzenetére


laskr99
addikt

Nézd meg akkor ausztia szabályozását. 25km és 600W max. Használható is, és jó.

Kerékpárút:
Igen, 45-el olyan helyen ahol egy lélek sincs. BP-szentendre 20-25km/h max, és megint csak azt sikült kiragadni amit a szemed kíván :U

(#36) Peaceliker válasza pengwin (#34) üzenetére


Peaceliker
addikt

Na az az autós megtanulta, aki kijött elém, amikor egy 52 kilós géppel csorogtam 45-50el... Gyanúsan gazdasági tk egy 4es golf, ajtó, küszöb sérüléssel :DDD persze az én gépem is eléggé, ami nem mellesleg többet is ér, mint az a verda :O :W

"Oh my Goa'uld!"

(#37) Predatorr


Predatorr
őstag

Honnan tudható, milyen gyorsan terveztek meg egy rollert? :F :U

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#38) adamklark válasza Predatorr (#37) üzenetére


adamklark
senior tag

a nap kérdése, de szerintem legegyszerűbb az lenne hogy biztosításnál be lenne regisztrálva súly meg max sebesség, nálad a kártya és ha megállít a fakabát megnézi. Persze aki akar úgyis sufnituningol.

(#39) Peaceliker válasza Predatorr (#37) üzenetére


Peaceliker
addikt

Ez amúgy jó kérdés. Nekem a nagy dög wolf king gt oldalán ott van, hogy max 25kmh :)) rendőrrel együtt röhögtünk egy jót :DDD

"Oh my Goa'uld!"

(#40) Predatorr válasza adamklark (#38) üzenetére


Predatorr
őstag

Hát a max. (gép haladása) és a tervezési (tervező kézmozgása) sebesség távolról sem ugyanaz. :U :D

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#41) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

Ez a tervezési sebesség, mint meghatározás viszont érdekes így szerintem.

Roller gyárban be van lőve 25-re. Megállít, meggörgőzi, megy 35-öt, mert tuningolt. Papíron mutatom neki(Sőt igazából mit mutatok? Max 25 km/h, 25 kg alatti, nem kell legyen semmim.. ), hogy gyárilag a gép max 25 km/h. Oké, 35-öt mért, de mire büntet? Gyárilag a limitbe van, tehát a tervezési sebesség stimmel. Arra meg nincs szabály/törvény, hogy nem tehetek rá masik fw-t. Vagy? Szóval mi is ez a tervezési sebesség?

Másik, hogy mérleggel, meg görgő paddal fognak járőrözni? Oké, hogy önbevallás alapján kötök vagy nem kötök biztosítást, de ha megállít, és azt mondom 20 kg a gép, cáfoljon meg, hogy 30 kg-os cuccal mentem 25-öt..

Kresz ide vonatkozó részét kéne már végre rendbe szedni, nem egyből a pénzt nyúlni.. Most ha fizet valaki biztosítást, ha nem, belerongyol valakibe/valamibe, aztán tovább húz, sok sikert a megtaláláshoz..

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#42) laskr99 válasza Barthezz2 (#41) üzenetére


laskr99
addikt

Várj, mert a vicces, hogy sok roller igazából attól függ mennyivel megy, hogy súly van e rajta, az én xiaomim is kipörgött 30-ra üresben, ha álltál rajta nyílván 25. Van aki épít rollert, üresben kipörög 240-et, valóságban inkább 140 a max, ha úgy fogják mérni vicces lesz :DDD

Sztem a fw olyan lesz mint a sima kocsik tuningja->büntetik.

[ Szerkesztve ]

(#43) Peaceliker válasza Barthezz2 (#41) üzenetére


Peaceliker
addikt

Németben biza van náluk kis fékpad, görgő nem tudom mi :K

"Oh my Goa'uld!"

(#44) hawkfoto válasza nuke7 (#22) üzenetére


hawkfoto
tag

Lakott területen kívül 40km/ óra feletti sebességnél kötelező a bukósisak bringára. Életet menthet, tapasztalatból hallottam.

(#45) beef válasza nuke7 (#22) üzenetére


beef
őstag

Rosszul tudod, bukót csak 40 km/h felett kötelező hordani bringán, lakott területen kívül. Egyébként nem.
Persze, ha valaki szereti veszélyesen élni az életét, annak 20 km/h alatt sem kell használnia. De ne csodálkozzon, ha egy szimpla állóhelyben eldőléstől zöldség lesz.

(#46) Badboys


Badboys
őstag

Vasárnap a bunkó mert semmi más nem mondható rá természetesen rolleres. Előttem egy autó szabályosan 50 km/h és mögötte mentem nagy robogóval. A rolleres előz mindkettőnket. Az út szélén lévő tájékoztató jellegű sebességmérő 65 km/h órát mutat. Bevágott a személy autós elé majd rögtön irányjelzés nélkül balra kanyarodott. Természetesen vészfék az autós. Valamit szót a faszkalapnak és még utána ő neki állt feljebb ki akarta húzni az autóst. Sajnos a 90 % rolleres teljesen alkalmatlan a közúti közlekedésre. Biztosítás mint a népmesében hol volt hol nem. Azt is fejbe kellene lőni aki az úgynevezett sm kerékpárt felengedte a kijelölt kerékpár utakra. Naponta kerékpározom Baja-Vaskút közt úgy megy el mellettem 60-70 el, hogy öröm nézni. Sisak nélkül rajta a pót utas. Arra is volt példa, hogy nekem kellett félre állnom mert a köcsög ott Qadozott. Sajnos ezek törvények csupán arra jók, legyen mit nem betartani. Élő példák a közúton száguldozó ostobák. Tehát először is az agyakban kellene rendet rakni, de az már nehezen megy. Aztán súlyosabban szankcionálni. Mint pl. tilosban parkolásér zúzdába viszik a verdát. Itt rendet rakni már csakis így lehetne. Amíg szoftveresen tuningolják ezeket az ipari hulladékokat nincs is miről beszélni. Az sm. motorokról már ne is beszéljünk.

(#47) spect80 válasza Badboys (#46) üzenetére


spect80
senior tag

Ez megint egy EU-s előírás gyors, értelmetlen adaptálása, olyan igazán magyaros, megúszós módon. Az elvárt minimumot teljesítjük még ha nincs is értelme. A kötelező biztosításnál sokkal komolyabb probléma, hogy jogsi és életkorhatár nélkül bárki vezethet ilyen ön és közveszélyes gépeket.
Lehet szélsőség, de nálunk kertvárosi övezetben 13 éves forma gyerekek párban, sisak nélkül veretik segway chopperrel, figyelmen kívül hagyva minden táblát és a kreszt.
De nem különb a bicikliúton száguldó, teljes protektoros, bukósisakos akárki, akinek a felszerelése kellő bátorságot ad hogy 60nal nyomja neki, mert jó eséllyel nem lesz baja, ha elkaszál egy 10 éves bicikliző gyereket. Ezt kell első körben szabályozni, nem a biztosítást

szerk.: de amíg ott tart a magyar jogrendszer, hogy drogos, többszörös deviáns visszaeső szabálytalanul előzve megöl valakit és 1.1m forint bírsággal és minimális fogházzal megússza nem lehetnek illúzioink, hogy soha nem lesz itt rend [link]

[ Szerkesztve ]

(#48) Azie válasza nihill (#9) üzenetére


Azie
őstag

pontosan, baromság az egész. forgalmi nélkül az egész nem más, mint egy átgondolatlan divatjogszabály + sarc. mellesleg a nettó tömeg is vicc, semmi jelentősége a balesetokozás-esély szempontjából. bónusz: szerintem több balesetet okoznak a bérelt rollerek, meg az alsópolcos sz*rok, mint egy full tuning cucc. a mediamarktos randomjani megy mint a barom, azt se tudja merre néz arccal, aki 500k+ rendel külföldről, az jó eséllyel nem taigetosz szökevény.

leginkább IQ és EQ teszthez kötném a közlekedésben való részvételt, nem kgfb-hez.

"Believe in the ideal, not the idol." - Serra

(#49) Azie


Azie
őstag

amúgy naiv kérdés, a kgfb miért nem személyre szól, miért járműre? o.O

"Believe in the ideal, not the idol." - Serra

(#50) Azie válasza pengwin (#21) üzenetére


Azie
őstag

mint pl. néhai emrihárd is lekövethetetlen volt. janem

"Believe in the ideal, not the idol." - Serra

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.