Ha bukós az első vagy a második küldetés, attól még mehet tovább a sorozat.
Dive ever, work never.
Ha bukós az első vagy a második küldetés, attól még mehet tovább a sorozat.
Dive ever, work never.
Én tegnap találkoztam először a repülő bogarakkal, az első találkozásban eléggé felsült az egész csapat. Folyamatosan jöttek a hunterek is és a repülő bogarak is egy élmény volt ugrál/mászni/csúszni, még az autocannont sem tudtam felvenni, amit eldobtam. A következőn tanulva belőle már messziről kilőttem a fészküket, ajánlom mindenkinek!
Megyen!
Vannak már repülő dögök is?!
FYI: megcsináltm a HD2-es struktúrát. Csekkoljátok majd le pls. (nyilván jogot fel kell venni a pick-games alatt)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Igen, szép csöndben jöttek. (Még nincsenek minden pályán.)
Dive ever, work never.
Na majd jól lecsekkolom őket.
Egyszerre plusz mobok
Meg, egész jó csapatot alkotnak a hunterekkel idegesítésben...
Megyen!
Én voltam jaja, hát dio nálam most kukázva van, elkezdtem sőt án hülye még a pass-t is megvettem, aztán kábé 2 óra múlva kiléptem és azóta se léptem be.
Bnet : Pedrochen#21774 - Steam-Origin : -tRs-Pedro - Epic : Pedrochen
A legutóbbi patch óta többször crashel a játék PS5-ön
Dive ever, work never.
Pc-n is.
Tudnak róla majd jövőhét elején jön egy hotfix. Addig azt írták, hogy kerülni kell az elektromos fegyvereket.
Én már csak post berf értem el lvl 20ra, de nagyot csalódtam. Safe módban gyakorlatilag egy hulladék a heavyk ellen, de ha túltöltöd, akkor se egy nagy valami
Az eldobható anti tank cucc ezerszer hasznosabb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Na, valaki game? Gyertek DC-re, meg addoljatok!
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Én PS-en játszok általában minden este PH-s arcokkal, ott simán a játék ingame funkcióját használjuk a kommunikációra.
Egyébként azzal kezdhetnének valamit, hogy akkora eltérés lehet ugyanazon nehézségen belül, hogy egyszer simán lehozzuk halál nélkül a mapot, máskor meg a mission is alig van meg, nemhogy a side-ok meg a kimenekítés...
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
Ilyen volt nekem is, 3 küldiből, ami egy mezőn van, az első 2 pokoli volt, ki se jutottunk mind, a harmadik, legkomplexebb, legtöbbet érőre ketten maradtunk, még az SOS-t is ledobtam, de nem jött senki, erre lehoztuk simán, 438 kill, stb, pedig azt lőttem én is, amit muszáj, szóval sose lehet tudni. A nagyobb dögök száma se fix, van, mikor sorozatban kapjuk a titanokat, van, hogy ezernyi styche van, ami ellen még elfutni se lehet, a köviben meg már úgy keresi az ember az ellent, hogy legyen mire dobni a cuccokat. Mindez hard-extreme. Mondjuk szerintem pl. az extreme könnyebb, mint a hard, mert kevesebb a kis g..ci,a nagyból arányosan több van, de sokkal könnyebb azokat leápolni. Fura a nehézségi szint. Igaz már vannak erősebb dolgok unlockolva, lehet azért. Amik az elején megvehetők, kb. semmire se jók később
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Ha esetleg valaki tolná és kéne plusz egy ember néha: steam: [link] és #1120-4141.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Üdv.
Nektek mik a tapasztalatotok 4 playeres játékba? FPS ügyileg.
13900KF +3090 FHD ultra. 1 játékosba 96%, de 4 playeresbe azért elég problémás.
PS-en is droppol erősen, pláne mikor sok minden történik egyszerre. A játék valami "tróger" engine-en fut, bár gondolom minden engine-re jellemző, hogy belassul, ha egyszerre 4-en darálnak és 100 bogarat meg 10 robbanást kell megjelenítenie.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
Nekem érzésre valami ilyesmi miatt fagy ki a Tesla/arc shotival a játék. Amikor sok mobot ér el, akkor eldobja a klienseket vagy klienst. A sima arc fegyver nem tud annyit sebezni, azzal még sose volt fagyásom.
És igen, Autodesk Stingray engine-en fut, amire hivatalosan 2018-ban megszűnt a támogatás. Azelőtt kezdték el fejleszteni a játékot mielőtt az Autodesk baromi gyorsan lelőtte a supportot, így szívtak vele rendesen mire összehozták ezt a szintet, legalábbis a CEO szerint.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Kijött a patch.
Újra lehet használni az Arc fegyvereket
Viszont a Known issues lista nem csökkent, balance se nagyon jött (pedig a max hp-ról 1 hitelő repülő dögök ellen nem ártana), új content meg pláne nem, hacsak nem sunyiban
Dive ever, work never.
Ők is lehetnek egy hit ha a szárnya tővèt célod meg
Lelőni könnyű őket, csak túl nagyot sebeznek szerintem.
Dive ever, work never.
Van kis csapatunk, és ott páran már kezdték elveszteni a reményt, hogy nem használhatják az arc thrower-t. Nekik ez külön öröm.
Ellenben többi hiba hogy továbbra is jelen van lelombozó... Egyik tagunkkal nem lehet egyszerűen egymásra csatlakozni, ha ketten vagyunk nagy szenvedés árán tudunk csak egy partyba kerülni. (tegnap utána olvastam, és a public party, join, majd vissza private party beállítással működött) Amennyiben van harmadik fél, akkor egyszerűbb (de ők ketten is szenvednek egymásra csatlakozásnál, ezért gondolom, hogy csak ő lehet a ludas)
Majd tegnap este nálam nem működött a CTRL+W (fel) mikor stratagemeket hívtam volna le. Maga a W működött, és CTRL mellett többi gomb is, ez az egy nem. Google alapján nem egyedi eset, csak bind váltás segít (dupla CAPS LOCK lett helyette).
Annyira apró, bosszantó hibák ezek. Kis csapatunk több ilyen coop multi játékkal játszik, de csak ezzel a játékkal vannak technikai problémák.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Nekem pont most kapott a gep egy 4070 supert es 5800X3D-t
1440p ultran 4 player eseten a gpu kb szotyizik 70%on es melle ugyanennyin porog a cpu….
hajon meg 25% proci es 95% gpu
Mondjuk az hozzátartozik, hogy a vaj sima futáshoz egy játéknak arra van szüksége ,hogy a GPU ne menjen 90% felett.
Nekem az aláírásban szereplő konfiggal átlag 76 FPS 1440p kimaxolva natív felbontáson 4 játékossal. GPU 98-99%. 170Hz-es Freesynces monitorral vajsima végig a játék.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Szintén zenész. 99%-ra sose ugrott fel, 94-97%-on csücsül a GPU konstans. Hőmérséklettel nincs gond, valamivel 50 fok felett.
1440P kimaxolva, HDR bekapcsolva. Nekem is ilyen bruttó 170hz a monitor elvileg (nettó 165hz -Asus XG32VC)
A GPU kihasználtság nálam teljesen független attól, hogy 2-en vagyunk a csapatban vagy 4-en, mindig ugyanaz... de az fps az a legnagyobb mészárlás-bombázás alatt se esik 100 alá. Szintén natív, DLSS nélkül.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
A game nem tamogatja a dlss-t es egyebkent bazira cpu igenyes inkabb, en ugy latom
Ja benéztem, volt valami 'Render scale' vagy hasonló beállítás abban lehetett performance-quality mezsgyén állítani, valamiért DLSS/FSR-nek hittem, mindenesetre nálam OFF.
Az hogy CPU vagy GPU-ra fekszik rá jobban nem beállítás függő? Tényleg nem tudom, de azt olvastam hogy pl 2K-ban a gép mindig a GPU-ot terheli le, és akkor feltételezem 4K-ban is.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
# **🛠️ PATCH 01.000.200 ⚙️**
**🌎 Overview**
This update includes
* Balance changes to missions, stratagems, weapons, enemies and Helldivers.
* General fixes and stability improvements.
**📍 Gameplay**
Planetary Hazard additions
* Blizzards
* Sandstorms
**⚖️ Balancing**
**Missions**
* Retrieve Essential Personnel
🔹 Moved the enemy spawn points further away from the objective to give players a fairer chance of defending the location.
🔹 There are fewer civilians required to complete the mission on higher difficulties.
* Destroy Command Bunkers
🔹 Now has more objective locations, the mission was too easy before compared to other missions.
🔹 It can now appear in operations from difficulty 5.
* Halved the negative effect of operation modifiers that increase stratagem cooldowns or call in times.
**Primary, Secondary, & Support Weapons**
* Arc Thrower: fixed charging inconsistencies; it will now always take 1s to charge a shot.
* Arc Thrower: reduced distance from 50m to 35m.
* Arc Thrower: increased stagger force.
* Guard Dog: now restores full ammo from supply boxes.
* Anti-Materiel Rifle: damage increased by 30%.
* Breaker Incendiary: damage per bullet increased from 15 per bullet to 20 per bullet.
* Fire damage per tick increased by 50% (from all sources).
* Liberator Penetrator: now has a full auto mode.
* Dominator: increased damage from 200 to 300.
* Dominator: increased stagger.
* Diligence Counter Sniper: increased armor penetration from light to medium.
* Slugger: reduced stagger.
* Slugger: reduced damage from 280 to 250.
* Slugger: reduced demolition force.
* Slugger: fixed armor penetration tag in the menu.
* Slugger, Liberator Concussive, Senator: fixed incorrect armor penetration tags in the menu.
* Recoilless Rifle: increased the number of rockets you restore from supply boxes from 2 to 3.
* Spear: increased the number of missiles you restore from supply boxes from 1 to 2.
* Heavy Machine Gun: the highest fire rate mode reduced from 1200 rpm to a more moderate 950
**Stratagems**
* Patriot Exosuit: rockets will now penetrate armor only on direct hit.
**Enemies**
* Balancing adjustments have been made to
🔹 Chargers normal melee attack now does less damage against Exosuits.
🔹 Bile Spewer and Nursing Spewer do less damage with their puke.
🔹 The Bile Titan can no longer be stunned.
🔹 Shriekers no longer create bug breaches.
🔹 Shriekers hitting you while they are dead now does significantly less damage.
**Helldiver**
* Balancing adjustments have been made to
🔹 Heavy and medium armor protects better and you now take about 10% less damage than before while wearing heavy and about 5% less when wearing medium armor. Fortified commando and light armor is unchanged.
Nem beallitas hanem engine fuggo
2 jatekosnal meg so so normalis a terheles, 40% koruli cpu
4 jatekosnal magasabb nehezsegi fokozaton ahol sok ellenfel jon folyamatosan, ott nekem 70% korul hajtja az 5800x3dt
76 fps miatt. 120 fps felett már lehetnek GPU kihasználtsági gondok. Csökkentsed a GPU terhelést ......
[ Szerkesztve ]
? Nem értem mire célzol. Kérdezted, hogy mik a tapasztalatok FPS terén 4 player módba. Leírtam, hogy nekem 1440p be van annyi fps em mint neked, és teker majdnem koppon a GPU. Valami ott neked nem kerek, ha 3090-el 77 fps-ed van fhd-ba
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
GPUt én is tudnám koppra húzni, csak nekem több fps kell . Persze az a hely egy kritikus pont volt nem átlag. 110-75 között mozog. 4 player impossible fokozat.
Jó nagy változások, sajnos ma nem tudtam kipróbálni őket, de remélem holnap. Biztos, hogy lesz pár fegyver népszerűségi változás nálam is, mennem kell majd egy lvl8-as robotos missziót az új ellenfél miatt, és úgy tűnik, hogy 1-2 idegesítő ellenfél kevésbé lesz az a jövőben
Dive ever, work never.
A matchmaking-el is kezdhetnének valamit... képtelen vagyok feljebb lépni a 6-os szintről, extreme asszem' mert csupa ilyen lvl9-esekhez dobál be, én 17 vagyok(más játékokkal is játszok, most lett vége a cod szezonnak+bf2042 új szezon, azt kellett tolni ugye), képtelenek vagyunk megcsinálni a missziót, mert annyi ellenfél jön+nem profik a stratagemben a társak(lebombáznak+nincs komolyabbak meg nekik, se support fegyverek), nem tudom, erre mi a megoldás, saját meccset indítva+sos nem jön be senki. Pedig a matchmaking pillanatok alatt talál futó játékot. Csakhát ilyen lvl10-et.
Szerintem túlságosan szétszakadt a játék, sok kezdő van+vannak, akik megvették megjelenéskor, és volt idejük könnyen kitolni 50-re+9-es nehézség.
Mintha középen nem lenne semmi. Ismik is van kb. 10,én felmegyek 8-9 felé, de senki nincs sose bent...
Megrekedtem. Nem tudok továbblépni 10-esekkel,akiket dob, még legalább a sample gyűlne, de azt se szedik, csak fogyasztják a reinforce-t,meg behúzzák az őrjáratokat, rambóznak
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
17-es szinten meg mi is 5-6-os küldetéseket toltunk. Xp, pénz, sample és medál jön onnan is, majd ha meglesz minden strategemed, akkor ráérsz felmenni a 7-9-es nehézségre.
Én is azt látom hogy szétszakadt a mezőny, sok régi játékos már nem is online, és tényleg sokan próbálnak a szintjükhöz képest túl erős küldetésekkel haladni, ami szenvedős játékot jelent, és nem is hatékony.
Dive ever, work never.
A pink matikon túl mi értelme a 7-9-es szintnek? Azon túl, hogy néha agyvérzést kapsz, amikor olyan körülményeket rollol a játék, hogy még egy 4 fős party is izzad rendesen, nemhogy egy 2-3 fős.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Jobb érzés a demokrácia
Számomra 7es alatt már nem izgalmas a játék.
----
Viszont az update után nekem bugosabb a játék mint valaha.
Összes nehézségi fokozaton próbáltad? Én lvl 6 óta csak medium nehézségre keresek és majdnem mindenki 30-as lvl
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
-Egyrészt fejlődsz. Mikor először találkoztunk a Chargerrel, akkor 4-en alig gyűrtünk le egyet (kis túlzással). Most meg ha egy lángszórós társunkon van 3, akkor szól, hogy mehetünk, mert ő intézi őket.
-Másrészt a játék arról szól, hogy egyre nagyobb fegyverekkel egyre több és nagyobb ellenfelet demokratizálsz.
-Harmadrészt ahogy írod is: ott van pink sample, illetve több az egyéb jutalom is.
DE: sajnos kicsit szerintem elmérték a dolgot a fejlesztők. A 8-9-es szinten már akkor se tudsz mindent megölni, ha mind a 4-en jók vagytok, ott már más stratégia kell: bújkálás, elszaladás, kite-olás, stb. Szóval pont a fun része esik vissza ott a játéknak, ahol a legnagyobb fun-t kellene okoznia. (Egyébként soloban is le lehet tolni a 9-es szintet, de ott már tényleg nagyon jónak kell lenni )
Az egyébként nem gond, ha a küldetés alatt nem végig érzed azt, hogy ez meglesz, mert akkor tud nőni az adrenalin is. Viszont ha szenvedős a dolog, akkor érdemes 1 szinttel visszamenni. Sokkal jobb (és jövedelmezőbb) egy fun küldetést letolni, ahol a mellék küldetésekre is van idő, mint sokkal több idő alatt 1000x halva épp csak a fő küldit letolni az eggyel nehezebb szinten.
Dive ever, work never.
Alapvetően a probléma ott van, hogy fixek a mobok, 1 és 4 játékos esetén is, 2 fő esetén főleg szívás tud lenni amilyen ugrások vannak néha a nehézségben 1-1 pályán - inkább szenvedős a dolog magasabb szinten. Tudom az első részben is így volt, de így maradnának a randomok a hiányzó helyekre, azokkal meg inkább több a gond, főleg, amikor ilyen lvl 10 alatti jön be 7+os szintre úgy, hogy kb. 4 cuccot nem tud berakni, mert annyi sincs kivéve neki.
Azzal egyetértek, hogy a felső szinteken már inkább kerülöd a mobokat, mint henteled, ami élesen ellentétes azzal, hogy mindenkinek jár a demokráciából.
A gond szerintem az, hogy jelenleg értelme nem sok van:
- A fejlesztések fontosabb darabjai bőven megvannak lvl 30 körül, lvl40re szerintem minden maxos.
- Pénz semmire nem kell, mert lvl 30 körül már mindent megvettél.
- Egyedül a tokenek azok, amikből sosem elég, de szintenként 1 a különbség ugye per map, az meg nem akkora mennyiség.
Remélem valamilyen formában ezen változtatnak, mert önmagában a token egyedül ami igazán farmolható hosszabb távon, de az meg nagyon lassan jön, ha azt nézed, hogy mennyi kell 1-1 frame kihúzásához.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Én is kötném valamilyen szinthez az adott nehézség megnyitását, bár akkor meg nem lehetne felhúzni a kicsiket ha van mondjuk 3 haverja a magasabb szinten.
A mobok kerülése meg mint írtam is pont ellentétes a játék alapvető értékével.
A fő strategemek lvl20-ra megvannak, tényleg csak a töltelék hiányzókat kell később behúzni. Utána meg csak gyűlik a pénz a semmire.
A medálok is egy idő után nem kellenek már semmire, és ugyanez igaz a sample-ökre.
Lehetne abba az irányba elmenni, hogy:
-fejlődjön a karaktered
-lehessen fejleszteni a strategemeket
-lehessen tovább fejleszteni a ship-et
-lehessen a sisakon / köpenyen is valamilyen plusz stat
Persze ha ez mind meglenne, akkor mit csinálnának a következő 2-3 évben?
Dive ever, work never.
Irj ram ha latsz online.
Amugy mar 150 a max lvl mehet a grind. Csak nem ertem minek a lvl150
[ Szerkesztve ]
Bnet : Pedrochen#21774 - Steam-Origin : -tRs-Pedro - Epic : Pedrochen
Hát azt felvitték hogy lehessen miért játszani, de jutalom lvl25 után már nincs, csak a Title.
Dive ever, work never.
Hogy ez megint bugosabb lett a patch után, azon már nem is csodálkozom...
Dive ever, work never.
Az extraction bug a legrosszabb... Teljesen le térdel a játék. Hell dive közben nem móka egyedül maradni...