Pár apróság készült el.
Az egyik az olajcsere volt a telóban. Már ráfért a csere, ez a dzsuva jött ki belőle:
Aki nem tudná, az új teleszkóp olaj átlátszó.
A szükségesnél kevesebb olaj volt benne, emiatt könnyen felkoppant, az előírt mennyiségű olajjal feltöltve (150/120 ml) rendesen felkeményedik, ahogy kell.
Mivel eléggé beül alattam, a villába bekerült egy ksi távtartó is a rugó fölé, ezzel feszítve elő a rugót. Így kb. 3 centit ül be a súlyom alatt, az eddigi 4,5 helyett. A levegő ráfújással még progresszívebb lenne a rugózás, amit nem akarok.
Felkerült még egy első váltókar is, egy régebbi Deore. Nem tudom, hogy mióta (legalább 4-5 éve, mióta kikopott a régi XC bringám) nem használtam első váltót, már régóta hiányzott. Most lesz.
A 34,9-es felső bilincses első váltó után még vadászok.
Egy 36L fekete Single Track is jól jönne a Double Track helyett.
Ma végre mentem egy hosszabb kört a bringával. Fura volt ilyen magasságokban ülni, de máris megszoktam. A bringa egy hajó, nagyon finoman rugózik. Szerencsére az első villa mozgása sem lassul a hidegben, mozog ahogy kell. A 350-es nyeregcső picit rövid, teljesen kihúzva se az igazi, kell helyette egy 400-as.
Folyt. köv.