2019. március 26., kedd

Gyorskeresés

Bringát építek

Írta: | Kulcsszavak: Kona . Coiler . Suntour . Rux . épül a bringa

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A mostani bringám se rossz, de azzal menni, haladni, normálisan közlekedni kínszenvedés. Emellé már régóta tervezek egy össztelós bringát is. Nemrég megláttam egy 17 colos Kona Coiler vázat, és... nincs visszaút :D
A ~13 cm rugóútja, XC-s vázszögei, és masszív felépítése pont passzol az elképzeléseimmel.

A váz mellé vettem egy másik, bontás alatt levő bringát (kerekek és fékek nélkül, hugyészaré), ebből lett:
- teleszkópom (Suntour Rux E, 150 mm rugóút, acélrugó, nyílt olajfürdő, egyszóval nagyon baba)
- középcsapágyam és hajtókarom (Truvativ Holzfeller, ezt alkalomadtán cserélném egy könnyebbre, bár ez a bringa nem a grammokról szól)
- nyergem (WTB),
- kormányom.
- Hátsó váltót (LX) és váltókart (Deore) kaptam a vázhoz.

A régi gépből átraktam a kerekeket és a fékeket, és összeállt a kgép:

Van még vele feladat bőven, a villában olajcsere, kell egy első váltó, saját kerekek és fék, de a másik bringáról kölcsönvett cuccokkal már gurul a dög :)

Jut eszembe, miért építenek minden második Coilerből DH bringát?

Hozzászólások

(#1) szentkuti11


szentkuti11
(HÁZIGAZDA)

Mert a Coiler DH-zni is nagyon jó.

Grat a vashoz, felniket majd cseréld könnyebbre.

[ Szerkesztve ]

(#2) zoo8800 válasza szentkuti11 (#1) üzenetére


zoo8800
(PH! kedvence)

Köszi.

Fűzök majd másik kerekeket erre a bringára, ez pedig megy vissza a másikba.

Miért használj vesszőt? – példamondat: Vannak, akik rosszul érzik magukat, mások f@án.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.