2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Az üzleti mentalitásról, avagy a korrekt üzlet arca röviden.

Írta: | Kulcsszavak: Korrekt üzlet.

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nagyon fontos dolognak tartom, hogy lefektessek néhány üzleti alapelvet, ami filozófiailag irányadó.
Nem vagyok író mentalitású ember.... Egyáltalán nem.
Én kereskedőnek születtem, aki valaha olyan volt amilyen emberileg, de az élet és a kedves tanító Mestereim megtanítottak odafigyelni a dolgok fontosságára és egyenességére. Azóta ezt betartom, mert nincs más út! Ettől pedig amúgy is jobban érzem magam!

1.) -Akkor kötünk korrekt és jó üzletet, ha az segít a vevőnek és nem rásózzuk azt amit el kell sütni valamiért. Adjunk el olyan terméket amit valóban keres és ne okozzon csalódást neki. Ha hibás akkor gondoskodjunk annak a cseréjéről. 3 napon túl pedig a garanciában...

2.)-Ha vásárlás után kérdései vannak vagy iránymutatást kér a vevőnk akkor ne pattintsuk azzal a gondolattal, hogy már úgy is a pénze nálunk van... A legjobb ha elégedett marad, mert ha további szolgálatot kap, akkor szívesen ajánl másoknak és tiszta lelki ismerettel el is fogadhatjuk a kedves ajánlását. Álljunk készen segíteni!

Ha mi ismertetjük a vevővel a terméket és őszintén úgy is gondoljuk, hogy az neki a legjobb választás, akkor a segítőszándék emberileg is jól jön, mert jó cselekedet. Kedvező karma.
Azonban, ha mi jó szándékkal segítünk a termék kiválasztásában amivel ő meggyőződik és ennek ellenére másnál veszi meg azt , mert kicsivel olcsóbb, akkor hiába minden igyekezet a pénz beszél és a hála gyakran elmarad. Hol ott nagyon sok eddigi munkánk lehet abban, hogy fekészültek voltunk a problémájának megoldásában.

A gyakori eset, hogy mi segítünk, megérti, egyetért és a tanácsunk mellett dönt,majd máshol megveszi és amikor gondja támad vele, elakad, nem tud továbblépni a hiányos tudása végett, akkor a legtöbbször hozzánk fordul tanácsért. Miért??? Azért mer a másik hely talán olcsóbb, mert akár honnan is lehet amit elad, de nem ért hozzá a másik eladó. Ilyenkor rajtunk múlik, hogy a kedves vevőnek segítünk e, vagy eltanácsoljuk a másik eladó irányába, akit helyettünk választott. Ne hagyjuk cserben ekkor sem. Ha intelligens az ügyfél, akkor értékelni fogja a korrekt hozzáállást. Minden esetre azért ne hagyjuk szó nélkül. Jelezzük, hogy ez már a túlóra kategória ami pótólhatatlan, mert a mi időnk sem örök és lehet ezt más dolgokkal is tölteni. Pl a gyermekeinkkel akik mindig hálásak az ajándék időnkért :)

Következtetés:
1,) Mindig adjunk jó árút, ne okozzon csalódást.
2,) Segítsünk üzlet után is mindig szívesen.
3,)Ne hagyjuk magunkat a végsőkig ugyan kihasználni, viszont a kötelezettségeinket korrektül és maradéktalanul tegyük meg.

Köszönöm, hogy elolvastad!

West

Hozzászólások

(#1) Graphics


Graphics
Jómunkásember

:R

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#2) west válasza Graphics (#1) üzenetére


west
őstag

Köszönöm!

Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás

(#3) 8HAA válasza west (#2) üzenetére


8HAA
tag

:R

(#4) EczkE válasza 8HAA (#3) üzenetére


EczkE
addikt

Napi régész.

Asszem mindenféleképpen!

(#5) 8HAA


8HAA
tag

? :F mi bajod van :F
Szerintem korrekt írás és most üzleteltük!
Minden igaz amit állít a blogjában!
Le lehet borulni előtte nyugodtan :R

[ Szerkesztve ]

(#6) Lenry válasza EczkE (#4) üzenetére


Lenry
félisten

54 másodperce halottnak kéne lenned. mit napirégészelsz már? :P

ON: ez a bejegyzés többet ér, mint az összes többi "üzletszabályzat" a Logouton :R

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#7) EczkE válasza Lenry (#6) üzenetére


EczkE
addikt

Sose halok meg! :D

Legjobb üzlet szabályzat ever!

[link]

[ Szerkesztve ]

Asszem mindenféleképpen!

(#8) 8HAA válasza Lenry (#6) üzenetére


8HAA
tag

+1

(#9) west


west
őstag

Köszöntök mindenkit a topikban!
Számomra is tanulságos a fenti beszélgetésetek.
Konzekvenciám az eddigiekből:
1,) Semmi sem lehet elég tökéletes, hogy mindenkinek megfelelő legyen, még akkor is ha platina tisztaságú a dolog.
2,) Egyéni Élet tapasztalatok függvénye a dolgokban meglátni az értékeket.

8HAA kolléga beírása azért jogos, mert a gondolatait fórumszinten osztja meg.Jelen esetben az elégedettsége okán. Olyan helyen, ahol ha negatív tapasztalata lenne velem kapcsolatban, Neki vagy bárkinek, akkor az szembefordítható lenne az általam állítottakkal. Ez bölcs dolog.
Sok Pirosat kaptam az elégedett emberektől de csak töredéküktől, de ez a módszer szerintem nem annyira személytelen mint a "kivel...topik. Ami egyébként nagyon jó topik és ötlet egyben, ám nem ennyire személyes és részletes.

A fenti vicces hozzászólást értékelem de a szívből jövő véleményeket jobban. :R
Köszönöm;
West

Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás

(#10) McNamara


McNamara
Ármester

Korrekt eladó! Ajánlom bárkinek!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.