Sajnos az elmúlt időkben megszaporodtak az "én elküldtem neked, de te nem kaptad meg" vagy "nem küldted vissza" csalások itt PH-n illetve nálam is!
Az ilyen esetekre kifejlesztettem (koppintottam) 1 ősrégi módszert amit átvételi elismervénynek neveznek!
Hangsúlyoznám. az elismervény egy eléggé fontos dolog a szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő között!!
Az egész rpocedúra menete:
- Egy általam megszerkesztett és pdf dokumentumként feltöltött űrlap kinyomtatása, és kitöltése (3 azaz három példányban)
- azonos adatokkal kitöltve és aláírva 1db marad a szolgáltatást igénybe vevőnél, 2db ot pedig elpostáz nekem ( a fő pédányhoz a postázás során feladott kísérőlevél esetleg ajánlott levél szelvényt kellene tűzni és megőrizni!)
- a javítás befejeztével az előre már kitöltött űrlapot felsorszámozom és feltüntetem rajta az általam tapasztalt hibát(ha megéri akkor a cserélt alkatrészek pontos típusát(illetve kap egy egyedi sorszámot amivel könnyen kikereshető lesz az adatbázisomból) illetve a dátumot és a saját kézjegyemmel szignózva visszaküldöm a tulajnak) a nálam maradt példányhoz ahogy az eredetihez én is hozzátűzöm a feladási szelvényt ezzel bizonyítva a postázás sikerességét.
Remélem így már cseppet gördülékenyebben fog zajlani mindenféle üzleti procedúra.