Ez év márciusában vásároltam használtan egy Sapphire hd 7870 VGA-t. Sajnos a kártya bs hibás volt. (amit az eladó „elfelejtett közölni” velem, de nem is ez a lényeg). Gondoltam én, hogy akkor felveszem a kapcsolatot a VGA értékesítőjével, az Ipon Kft.-vel, mivel még szeptemberig van garancia. A rövid e-mail váltás után megrendeltem a garanciafutárt, aki március 13-án el is szállította a kártyát, amit az Ipon 14-én át is vett. Na ezt követően vártam a tájékoztatást, illetve azt, hogy leteljen a 15 munkanapos gari idő. A garanciáztatásra vállalt 15 napos határidő letelt, de semmilyen tájékoztatást nem kaptam az Ipontól az ügyem állásáról. Na mondom magamnak, nem türelmetlenkedek, várok még egy kicsit, nem zaklatom őket. Eljött a 22. munkanap, és még mindig semmi hír. Ekkor már rákérdeztem e-mailben, hogy mi a helyzet a kártyámmal, mire írták, hogy valóban hibásnak találták, és kicserélték egy újra, és aznap fel is adták. Na ennek nagyon megörültek, és tűkön ülve vártam a futárt, ami másnapra meg is hozta a cserélt kártyát. A dobozom kibontása után fogadott egy kisebb meglepetés, mi szerint az új kártya egy eléggé használt benyomást keltő darabnak látszott (a kártyán lévő hűtés alumínium talpának oldala erősen korrodáltnak látszott, feltételezem használt darab volt). Na de semmi baj, ha működik. Ha működne, mert hogy természetesen meg se nyikkant a gépben. Akarom mondani a gép megnyikkant, mert beszerelés és bekapcsolás után azonnal 5 rövidke sípszóval jelezte, hogy a kártya bizony nem akarja az igazságot.
Ezt másnap jeleztem az Iponnak, akik azt javasolták, hogy küldjem vissza a kártyát, ahogy az elsővel tettem, és ha hibásnak bizonyul a VGA, majd gyorsított ügyintézés keretein belül azon lesznek, hogy mihamarabb kapjak egy hibátlan darabot. Na mondom oké, akkor ismét garanciafutár megrendel, kártya becsomagol, és visszaküld. A kártyát ezt követően 3 napos garanciális ügyintézés alá vették április 23-án.
Ezt követően ismételten nem küldtek semmilyen tájékoztatást az ügy állásáról, azonban a türelmem már elfogyóban volt, és mivel gyorsított ügyintézést ígértek, ezért bátorkodtam a 14. munkanapon érdeklődni a kártya után. Több e-mailt küldtem, de válasz 2 napig nem érkezett, ezt követően már az Ipon fórumra is írtam egy türelmetlenkedő, ám tiszeletteli üzenetet. Ezután már felvették a kapcsolatot velem e-mailban, és írták, hogy a kártya valóban hibás, azonban nincs már belőle csere darab, és várhatóan nem is lesz, ezért egy másik típust ajánlottak (teszem hozzá, hogy a 3 napos garancia lényege ilyen esetben a pénz visszafizetés lenne, amit meg sem említettek). Na de semmi baj, mert úgy is VGA-t szeretnék, ezért elfogadtam az ajánlatot és megegyeztünk május 13-án, hogy másnap küldik a VGA-t, és még azon a héten megkapom. Ezt követően ismét semmi értesítés, még a csomagfeladásról sem jött a szokásos e-mail a csomag számával, amivel nyomon követhető lenne a futárnál. De úgy voltam vele, hogy biztos elfelejtették, és csillogó szemekkel vártam a futárt.
Vártam és csak vártam, de a futár azon a héten nem jött meg, és legnagyobb meglepetésemre pénteken kaptam egy e-mailt, amiben tájékoztattak a pénzvisszafizetés lehetőségéről, és felajánlották, hogy le is vásárolhatom náluk a kártyám vételárát.
Na ekkor teljesen értetlenül álltam a dolog előtt, mivel ígéretüknek megfelelően már az új kártya megérkezését vártam. Ezért ismételten írtam nekik e-mailt, hogy nem értem a történteket, amire még aznap megjött a válasz, hogy adminisztrációs hiba történt, csúszott a kártya beérkezése, de napokon belül megkapom. Tovább várakoztam de mivel még hétfőn sem jött semmi a csomagfeladásról, ezért hétfő este ismét írtam nekik, amire kedden azt válaszolták, hogy már beérkezett a kártya, és azt kedden feladják, és szerdán a futár kézbesíti. Na ma szerda van, és levél a csomagfeladásról még mindig nem érkezett, ezért gyanítom, hogy még nem adták fel.
Az egész történetben az a legszörnyűbb, és legbosszantóbb, hogy az eltelt két és fél hónap alatt, semmilyen információval nem voltak képesek szolgálni, csak mindig akkor, amikor már érdeklődtem, és akkor is csak rövid kettő szavas mail-eket írtak, amiből jóformán semmi nem derült ki. Továbbá hazudoznak, és egyfolytában ködösítenek, holott már azt is írtam nekik, hogy ha nem tudják küldeni a megbeszélt kártyát, akkor írják meg, és megegyezünk esetleg másik termékben, mivel nekem a VGA lenne a fontos, nem a pénzvisszafizetés, de erre is csak azt írták, hogy napokon belül megkapja a megbeszélt terméket.
Csak azt nem látják át, hogy ez a feladtuk, aztán mégse, de ma feladjuk dolog nekem mekkora kellemetlenséget okoz, hiszen a munkámat, és a napi elfoglaltságomat is úgy kell szerveznem, hogy a futártól a terméket át tudjam venni, viszont ha nem tudom mikor érkezik, akkor ez lehetetlen.
Arról nem is beszélve, hogy az ígéreteikkel, illetve fél információikkal már tele van a padlás.
Itt tartunk most. Türelmes ember vagyok, de így két és fél hónap, és ennyi be nem váltott ígéret után már a maradék türelmem is elfogyott.