Sehol nem találtam konkrét segítséget, így gondoltam megosztom veletek hogy, hogyan lehet Logitech terméket közvetlen a gyártónál garanciáztatni:
Azért fordultam közvetlen a Logitech-hez, mert a nagyker nem volt hajlandó cserélni a 2db Logitech G35-ös mikrofonos fejhallgatóm, melyen letörtek a jobb oldali fül részek! Nem volt földhöz vágva, sőt mivel online játszom rendszeresen, nagyon-nagyon becsben volt tartva, de egyszerűen elpattant a sok le és fel rakástól a fejre…
Tehát a következők a lépések:
Felmegyünk a Logitech.com oldalra és meg kell keresnünk a hozzánk (Magyarország) tartozó telefonszámot, melyet itt találunk: Telefonszám
Feltárcsázzuk és egy automatikus hang fogad minket, mely felajánlja a lehetőségeket:
1-es: Billentyűzet, Egér
2-es: Videótermék (webkamera, softver)
3-es: Audio (hangfal, mikrofon)
4-es: Ultimate Headsets
5-es: Játékvezérlő
6-es: Távirányító
7-es: Blemished Box
8-es: Digitális biztonsági rendszerek
Miután megvan hogy mit is szeretnénk garanciáztatni (esetemben a 4-es volt), akkor rányomunk és ha szerencsénk van fogadnak is minket, de előfordul hogy elég sokáig egy kellemes zenét kell hallgatnunk.. Nincs más dolgunk mint várakozni, vagy később tárcsázni őket!
Ha sikerül felvennünk a kapcsolatot a kedves (tényleg kedves) dispatcher-el, akkor elmondhatjuk mit szeretnénk garanciáztatni…stb
A következőket fogjuk kapni kérdésben és utasításban:
Először telefonálunk-e nekik, ha igen akkor kapunk egy referenciaszámot (XXXXXX-XXX-XXX), melyet meg kell jegyezni. Továbbá kell egy email cím, amire kapunk egy angol email-t, mire a telefon befejezte után válaszolni kell..
Le kell írni a nevet, címet, telefonszámot és csatolni kell a termékünk számláját, és a hibáról a képeket. Figyeljünk oda, hogy a képek mérete ne legyen nagyobb 0,5Mb-nál, mert nem fogadja a rendszerük akkor..
Ha ezzel megvagyunk és elküldtük a válasz email-t az adatokkal, akkor 30 perc múlva vissza kell telefonálni, bemondani a referencia számot és megmondják hogy cserélik-e a hibás termékünk, vagy nem…
Ha minden rendben akkor, lehet várni a futárt..
Remélem tudok segíteni annak aki nem mert eddig egyedül garanciáztatni! Ha bármi észrevétel van, azt írjátok nyugodtan..
Köszönöm hogy elolvastad..