2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Huawei P9 lite - Fontosabb információk

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A készülék hátuljára került, 5 ujj lenyomatának rögzítésére alkalmas, a külföldi és a magyar tesztek is kiemelik a minőségét, gyorsaságát.
A készülék feloldása mellett egyes applikációk "zárolására" is alkalmas.

Felhasználói visszajelzések alapján a kijelző megfelelően látható napfényben, érintése pontos, illetve színhű a megjelenése.

A felhasználók véleménye alapján átlagos kijelző időt produkál a készülék. Pontos számokat mégsem érdemes említeni, mert a felhasználói szokások függvényében szinte mindenkinél más.
Amennyiben problémád van a kijelző idővel, esetleg kikapcsolt kijelző mellett is komolyan merül a telefon, néhány plusz információval gyorsabban segítséget kapsz:
- mikor vetted a telefont?
Néhány töltési ciklus kell, hogy beálljon a készülék fogyasztása. Felhasználástól függően ez lehet néhány nap vagy 1-2 hét is.
- mobilnet, wifi, gps...egyebek.
Jelezd, ha pl. 24/24 -ben be van kapcsolva a GPS, vagy állandó mobilnet alatt vagy. Ezek nagyobb fogyasztók lehetnek. Főleg, ha valamelyik app szinkronizációja beakad.
- tegyél fel képet a fogyasztó alkalmazásokról, elemekről.
A fogyasztási statisztika az esetek többségében megmutatja, hogy milyen elem vagy alkalmazás fogyaszt a legjobban. Esetleg olyankor is ébren tartja a készüléket, amikor egyébként ki van kapcsolva a kijelző.

Információk az akkumulátor töltésről.

Amit a mobiltelefonok akkumulátorainak használatáról tudni érdemes

Litiumos akkumulátor töltése

Huawei készülékeire az un. pan-europai garancia érvényes, a gyártó hivatalosan szerződött magyarországi partnere a TeleMax. Amennyiben a kereskedőnél nem ebbe a szervizbe szól a garancia, illetve nem intézhető a bolt közreműködése nélkül, úgy a garancia valószínűsíthetően nem gyártói.
Általánosságban jellemző a Huawei telefonokra, hogy nincs 1 éves készülékgarancia. Minden esetben minimum 2 év jár, ami náluk érvényes a beépített akkumulátorokra is.
Fontos! Garanciális szervizeléskor mindig nézzétek meg az átvételi papírt. Egyrészt hajlamosak ráírni, hogy karcos a készülék (1 pici karcra is), másrészt ha nem egyértelműen írják le a hibát, akkor felesleges időkiesés lesz a szervizben eltöltött idő.

Mi okoz garanciavesztést és mi nem?
A garancia a készülék gyári állapotára vonatkozik. Amennyiben vissza szeretnék vinni a készüléket a szolgáltatóhoz, fontos visszaállítani mindent az eredeti állapotba (Recovery, ROM, partíció kiosztás).
A rootolás, akár a gyári rom rootolása is garanciavesztéssel jár abban az esetben, ha valaki így viszi vissza a készüléket! A custom romok, custom recovery-k, és custom firmware-ek használata szintén!
Természetesen a garanciavesztés kiterjed a garancialevél többi pontjára is: szóval ne szedjétek szét a készüléket "megjavítani", mert abból jó nem származik!
A készülékre a magentás szolgáltató 2 év teljes körű garanciát, még kiegészítőkre pedig egy év szintén teljes körű garanciát vállal. Ők nem javítanak, de bevizsgálás történik a hivatalos partnerüknél, akik javítást is végrehajthatnak.
A készülékre érvényes a webshopos vásárlás esetén a 14 napos elállási lehetőség (előfizetésnél természetesen) illetve a 3 napos a személyes vásárlásnál. Erről bővebben a Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások) topikban érdemes kérdezősködni. Ott a szolgáltató emberei is, illetve az ilyen ügyekben már tapasztalt felhasználók várják az ezzel kapcsolatos észrevételeket, kérdéseket!

A telefon szervizelését a TeleMax végzi

A Huawei készülékek már eljuttathatók közvetlenül hivatalos gyártói szervizbe is (Telekomos jótállással kezelik a jótállási igényeket).

Huawei Customer Service Center
1085 Budapest, József körút 17

(hétfőtől péntekig 10:00-20:00)

Aki a Telemaxhoz küldi javításra a Készüléket az a per (ek) és a viták elkerülése véget, készítsen a build és az IMEI (ik)-ről egy screenshottot és minden szögből fényképezze le a készüléket, vagy akár videót is készítsen róla saját érdekében. Nagyon nagyon ajánlott.. Az előzmény egy misét megérne de nagyon hosszú lenne elmesélni.

Leírás.

Magyarországon hivatalosan, szolgáltatónál és kereskedőknél is a VNS-L21 kapható. Jelenlegi információk szerint előbbinél a második SIM kezelés szoftveresen le van tiltva.
Bár Magyarországon nincs hivatalos forgalmazásban, de az EU -ban létezik egy VNS-L31 verzió is, ami a RAM méretében tér el, 3 gigát kapott. Más specifikációban nincs különbség, így szintén támogatja az LTE B20 hálózatot.
A szoftveres átjárás a készülékek között Tilos!

PIN kódos képernyő zár törlése.

Huawei Ügyfélszolgálat

[link]

Technikai problémád akadt? Fordulj hozzánk bizalommal!
A jövőben az ügyfélszolgálatunkat a 06 80 HUAWEI (06 80 482 934) telefonszámon érhetitek el munkanapokon 9 és 17 óra között.

Vagy itt is fel tudod venni velük a kapcsolatot.

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.