Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Enemy


Enemy
aktív tag

A témát azért indítottam elsődlegesen mert belefutottam egy problémába.
A telefonhoz kapott használati útmutató felszínes, hiányos. Problémám volt a készülékkel és mivel nem kaptam megfelelő választ a használati útmutatóból így megpróbáltam kontaktot keresni a neten.

Az első gondom az volt hogy hívások után a telefon letétele után piros led kezdett párat villanni.
A megkeresésre sem emailben, sem az FB-n nem kaptam választ. A ZTE Hungary Kft lepasszolt egy szakszerviznek akivel akkor sem tudtam beszélni. 13-15 alkalommal hívtam a megadott számot amin a központ bejelentkezett de emberrel nem tudtam beszélni.
A problémát egy sim kártya csere megoldotta.

Nekem általában hetente kellett tölteni a készüléket és általában éjjel amikor én is pihentem töltődött a készülék..
Nemrég hét közben lemerült a készülék. A telefonok jöttek de nem tudtam felvenni. Fontos volt nagyrészt mind. A készülék újraindult, vagy eldobta a hívást. Nagyon bosszantó volt.
Próbáltam segítséget kérni de folyton falakba ütköztem.. Mindenki mutogatott a másikra.. folyton tovább passzoltak.

Tegnap egy kicsit kifakadtam..
Vártam a válaszokat.. De nem jöttek és feldobtam az FB re a gyártó profiljába ezt a pár sort..

"Szeretném megköszönni azt a támogatást amit a telefonomhoz kaptam. Egy ilyen cégnek szüksége lenne hozzáértő telefonos ügyfélszolgálatra.
Minden alkalommal amikor sikerült egy olyan számot találnom ami kötődik a ZTE márkanévhez lepasszoltak. A levelemre nem válaszoltak. Utoljára egy olyan szervizhez irányítottak ahol ügyfélszolgálatnál emberrel beszélni nem lehetett.

Feltenném itt hátha olvassa valaki aki magáénak érzi a problémát.
A telefon töltés közben használhatatlan.Akad, darabos. Eldobálja a hívást, Sőt újraindítja magát. Ezt a problémát jelenleg úgy orvoslom, hogy éjjel felteszem tölteni. De alapvetően nem tartom normális dolognak. A telefonszámhoz beállított csengőhang 10 hívásból egyszer a default hangon szólal meg. "

A mai napi tapasztalat:

ZTE HUNGARY 10 hívásból 1x sem vették fel. A telefonközpont menüjével tökéletesen megismerkedtem. Emberrel nem sikerült beszélnem.
E-care Kft :
15 hívásból egyszer sem tudtam ügyfélszolgálatos szakemberrel, sőt emberrel beszélnem. Ha valakinek a menürendszerben segítség kell szóljon.
Telemax Kft:
15 hívásból 1x sem tudtam emberrel beszélni. A telefonközponton keresztül Élő emberi szövetnek nyoma sem volt.

Minden helyen a telefonközpont egy idő után kidob a rendszerből. Függetlenül hogy sikerült-e kapcsolni vagy sem.

A kapcsolt mellék esetén 1000% ban csak a munkatársaink nagyon elfoglaltak próbálja meg később szöveg jött.. MAJD szétkapcsoltak...
Mindenki figyelmébe ajánlom így vegyen ZTE készüléket. Támogatás Nincs, Ügyfélszolgálat Nincs! Van Szerviz de elérhetetlen. Senki nem veszi a fáradtságot hogy egyetlen telefont emeljen és megkérdezze az ügyfelet mi a bánat baja van.
Sőt ahogy elnézem itt válaszok nem születnek... csak a reklám..

Ahol bejelentkezett az ügyfélszolgálat üzenetrögzítője ott hagytam elérhetőséget de szerintem felesleges volt..

6 ember olvasta a levelemet a Telemaxnál és senki annyi fáradtságot nem vett hogy egy sorba oda írja dolgozunk rajta.
Jelezném mindenképpen ha pozitív élmények érnek..

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#2) eszjudit válasza Enemy (#1) üzenetére


eszjudit
csendes tag

Most hoztad rám a frászt.
Tegnap vettem egy ZTE Blade III-at és ma villant be az agyamba, hogy a Telenor vállal rá 1 év garanciát, És utána???
Nem nyugtattál meg.

Ha mindig a szomszédod agyával gondolkozol, a sajátodat akár meg is sütheted.

(#3) Enemy válasza eszjudit (#2) üzenetére


Enemy
aktív tag

A telefonom több mint 3 hete szervízben van. A szervíz utolérhetetlen. A telenor csak annyit tud mondani sajnálja.. Hát a sok sajnálatot majd beváltom egy megértésre.

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#4) Enemy


Enemy
aktív tag

A telefonom Garanciális javításának ideje lejárt. A készülék nem lett kész. Annyit nem írtak vissza hogy nem javítható.

Minden érdeklődésemre annyit kaptam hogy sajnáljuk de a szerviz még nem tudta megjavítani.
Én nem a Telenort bántanám.. Az a cég aki 1-2 hét alatt ma Magyarországon nem tud egy telefont megjavítani ne nyísson ki. Az a legfelháborítóbb hogy nem tájékoztatnak a javítás állásáról.... Érdeklődésemre több sajnáljuk és értse meg kupont összegyűjtöttem.. ezeket beváltanám ma készpénzre...

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#5) Fairry válasza Enemy (#1) üzenetére


Fairry
csendes tag

Sziasztok,

nekem január óta van Zte Blade 3 telefonom, telenornál vettem 2 éves hűségnyilatkozattal. Nem volt bajom eddig vele, jól működik hibát nem észleltem benne... ÁM.... :(
Kb. 1 hónapja este én is töltöttem a telefonomat reggel lehúztam elindultam vele munkába és mire beértem lett a kijelzőjén egy repedés, és elhihetitek nem ejtettem le!!! Azóta tovább repedt Y alakban van rajta egy gyönyörű repedés... Mivel garanciális, bevittem. felvették az adatokat, közölték max. egy hónap és kész a telo, de ha esetleg garanciába nem fér bele akkor küldenek árajánlatot.... Egy hét múlva jött az sms mehetek a készülékért, vidáman boldogan mentem be érte, de addig tartott a boldogságom míg a kezembe nem adták, nem javították meg, a flegma csaj csak annyit közölt biztos leejtetted sokszor, a papíron meg az állt nem rendeltetés szerűen használom a telefont, és az is hogy az ügyfél árajánlatot kér... persze ezt hidegen hagyták,nem küldtek semmi féle árajánlatot.. a "szimpatikus" hölgy közölte, menjek be Budaörsre reklamálni vagy hívjam fel a szervizt és kérjek ott árajánlatot, de hozzá tette ő telefonszámot nem tud ha akarom neten kikeresem... Azóta is megvan a telefon szeretem, nekem bajom nincs vele, csak benne van egy gyönyörű Y formájú repedés... és nem csinálnak vele semmit... :( szomorú....

(#6) Enemy


Enemy
aktív tag

A problémám nem változott!
Telefont kicserélték. A szervíz 30 napon keresztül egy sort sem küldött sms-ben. érdeklődésemre csak az volt a válasz hogy javítás folymatban. mivel 30 napig nem tudták megcsinálni így kaptam egy vadonat új készüléket..

A Telefon elfelejti a beállított csengőhangot. Beállítok egy névhez egy csengőhangot és alapban ezt is kezdi el használni..minden ki az alap hanggal cseng kivétel az akinek beállítottam. MP3 a belső memoriában és a külső sd kártyán is ezt csinálja. egy darabig működik majd beáll minden alapba. Töltés közben használhatatlan. A működés darabos. Az érintés nem vagy részlegesen érzékeli.
2 hét alatt 2x állítottam alapba. Kizárt hogy két rossz készüléket kaptam. ez típushiba de ezeket a funkciókat a legszarabb nem okostelefon tudja...
Okosok letesztelték... De ezt a hibát nem vették észre...

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#7) Enemy válasza Fairry (#5) üzenetére


Enemy
aktív tag

ne is hívogasd Őket csak az automata veszi fel...
Be kell menni és oda kell b..ni az asztalra..

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#8) Armahun válasza Enemy (#6) üzenetére


Armahun
addikt

Nem a telefon, hanem a gyári töltő a hibás. Ha azt lecseréled nem lesz érzéketlen a kijelző töltés közben.

A csengőgang meg szerintem típushiba sokunknak ilyen. Azt figyeltem meg, hogy hosszú készenlét után az első hívónál nem a hozzárendelt hangot játssza le, utána jó.

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#9) Enemy válasza Armahun (#8) üzenetére


Enemy
aktív tag

Szia!

A hiba valós.
Találtam mást is. A fordítások a Droid rendszerben nem tökéletesek.
A rádió nálam eddig mindkét telefon esetében 100,5 nél olyan, mintha egy lézerkarddal suhognának a fejem mellet. Rádíó hallgatás közben mintha megakadt volna a rádió egy folyamatos sípolás volt hallható. Kikapcs bekapcs után jó.
Nekem volt olyan hogy a Telefonnal való fényképezésnél rózsaszín képet adott.A kép is torz lett. Valamint a beállítások használatánál egy piros keret jelent meg, minden beállításnál, éríntésnél. Alaphelyzetbe állítás esetén helyre állt.
Volt olyan hogy töltésnél nagyon felmelegedett.
Autós töltőről normálisan működött.
szeretném tudni hogy a tesztelő jó véleményt író magukat hozzáértő 10 percet használó szakértők miért nem vették észre a két alapvető hibát.

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#10) Enemy


Enemy
aktív tag

Érik....
A ZTE BLADE III telefon széria hibás.
Nem tudom elhinni hogy nem vették észre.
Nem értem hogy a hiba ellenére miért nem csinálták még meg.

Amit eddig megpróbáltam:
belső memoriában a csengőhang mp3 formátumba, Ogg formátumban.
Az elfelejtett csengőhang függetlenül hogy hol milyen mappában van véletlen szerűen jelentkezik.
Mindegy hogy a készülékhez órákon keresztül nem nyúlsz, vagy éppen használod.
A töltés probléma másik töltővel ami nem 700mA jó. Alapvetően nem fogok plussz töltőt venni . Ez egy gyártási , konstrukciós hiba.

A Penge egy életlen ócska menzai kisbicska!

Ti akik ezt teszteltétek és jó pénzt kaptatok a csontig benyaló cikkért igazi fasza gyerekek vagytok.

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#11) Enemy


Enemy
aktív tag

....ma megváltunk egymástól.....

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#12) Enemy


Enemy
aktív tag

minden elismerésem a helyi Telenor képviseletnek.
Velük nem volt problémám Ők a maximálisat adták amit lehetett. Köszönöm nekik még egyszer.

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#13) mcagi


mcagi
újonc

Sziasztok

Van egy ZTE Kiss t-mobilos készülékem, nos az lenne a kérdésem, hogy:
Egy ideje ha sim kártyát bele teszem ujraindul a telefonom szinte folyamatosan, természetesen sim nélkül tökéletesen müködik nah de mégis csak telefon.... bevittem szervizbe ott elhajtottak hogy a telefon beázott ott volt 2 hétig és vissza adták, valaki valami okosat tudna nekem javasolni? Jelzem a telefon nem ázott be...
Elöre is nagyon köszi köszi :) :Y

[ Szerkesztve ]

(#14) Hire Friends


Hire Friends
újonc

sziasztok nekem egy zte kis plus van a bajom az vele hogy időnként ha hívok valakit vagy bejövő hívásnál is én hallom hogy beszélnek de engem nem hallanak.valaki segítsen!!! :W

(#15) Juliust


Juliust
újonc

Sziasztok, szeptember elején vettem egy ZTE blade III. telefont a Telenornál, de már 4x vittem vissza javításra (a Telemaxnál javították), ebből 3x szoftverfrissítést írtak rá, ami a gyári beállítások visszaállítása menüpontot jelenti náluk .A telefon 1 nap alatt kimerül készenlétbe, semmi nem megy rajta csak a gyári programok, sim kártya nélkül pedig 1,5 nap alatt lemerül! Amikor leadtam a 4. javításra már a szerviznek írtam egy levelet, mert telefonon elérhetetlenek!!!!!, hogy mit is kellene megnézni, és hogy ne nézzenek hülyének, én is dolgoztam telefon szervizbe külföldön. Érdekes ezek után már 3 hét alatt meg tudták nézni a telefont, látszik hogy szétszedték, azt még nem tudom hogy jó-e, most kaptam vissza. Az hogy mit javítottak, csak annyit írtak rá hogy "alkatrész csere". Kérdeztem a Telenornál mennyivel hosszabbodott meg a garancia, mert a szervizkönyvbe nincs benne, csak 1 dátum, és közel 2 hónapig szervizbe volt, de konkrétan nem volt hajlandó megmondani, aztán azt mondta 4x1,5hét, csak az a baj hogy 3x2hét + 1x3hét volt, de erről nem voltak hajlandók nyilatkozni, majd ők tudni fogják mennyi időt volt javításon. Gratulálni tudok a hozzáállásukhoz! Az ügyintéző hölgy közölte hogy ők egy szolgáltató, és örüljek neki hogy olyan jó fejek hogy árulnak telefont is, és a garanciához, és a javításhoz semmi közük. A Telenornak írtam 2 panaszlevelet, hogy cseréljék ki a telefont, ha nem hajlandóak megjavítani, erre azt írták őszerintük nem indokolt a csere! 2 hónap alatt max 1 hetet volt nálam a telefon, a többit javításon 4x, de nem indokolt a csere?????????????? :W

[ Szerkesztve ]

(#16) Enemy válasza Juliust (#15) üzenetére


Enemy
aktív tag

A telefon szar.. Én is írtam levelet. Írtam a Facebookon. Írtam e-mail. láttam hogy elolvassák. Láttam hogy többen elolvassák. A telemaxtól szinte minden embernek írtam aki a címlistába benne volt.
A telemax leszarta. Egy sort nem írtak vissza. A Facebook oldalon is felvettem velük a kapcsolatot.. Egy nagy Szar a támogatás amit adnak.
Az külön csak hab a tortán hogy bár van telefonjuk de ba..nak felvenni és bele szólni mert vagy ki vannak okítva hogy nem lehet vagy ennyire idióták dolgoznak ott.
Magyarország szégyene hogy ilyen szerviz van és ekkora márkalefedettség amibe kapaszkodnak.
Számtalan levél és több 100 telefonhívás ellenére sem tudtam velük kapcsolatot teremteni.
ILYEN SZART NE VEGYETEK MERT BÁR GAR VAN RÁ DE CSAK HA ÉRVÉNYESÍTENI TUDOD!

„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

(#17) Juliust


Juliust
újonc

Sziasztok

A Telenor a 6. "szervizelés" után kicserélte a telefont, de előtte leírta hogy a készülék nem rossz szerintük, hogy 1 nap alatt kimerül, és 1,5 nap alatt simkártya nélkül is kimerül! Kérdeztem tőlük hogy a hírdetésükbe 15 nap késszenlét van, akkor hogy is van? és 240 óra 3G késszenlét. Erre azt írták hogy ők úgy gondolták a 15 napot hogy repülőgépes üzemmódba! A 3G késszenlétre ne is válaszoltak, pedig kiváncsi lettem volna hogy azt is repülőgépes üzemmódba gondolták-e? A szervíz szét se sedte a telefont, a csavarra tettek egy Telemax címkét a 4. javítás után, én erre raktam egy alig látható kis pontot, és csodák csodálya mikor visszakaptam akkor is ott volt!
A Telenornak megírtam hogy ha ők így gondolják hogy 1 nap alatt kimerül és ez nem hiba, és ezt le is írták, és ezzel szembe mást hírdettek, akkor én beperelem őket a fogyasztók megtévesztése miatt, mert a hírdetésükbe nem ez volt, illetve egy ügyvéd javasolta hogy hivatkozzak a Ptk.306§ 2. bekezdésére, amit szintén megszegtek.
Éredekes erre azonnal kicserélték, egy másik fajta készüléket kértem+ráfizettem, és az már 3. napja üzemel, és még 50% fölött van a töltöttség! pedig még használtam is!
Érdemes elgondolkodni hogy akkor most van garancia, vagy nincs?! Ennyi garancia akkor is van ha neten veszek telefont fele áron egy ismeretlentől.

[ Szerkesztve ]

(#18) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Ez a topik zárható. Helyette itt van ez: [link]

(#19) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

A topicot zártam. További kérdésekkel a fő ZTE Blade III topicba fáradjatok át!

⭐ Stella

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.