A témát azért indítottam elsődlegesen mert belefutottam egy problémába.
A telefonhoz kapott használati útmutató felszínes, hiányos. Problémám volt a készülékkel és mivel nem kaptam megfelelő választ a használati útmutatóból így megpróbáltam kontaktot keresni a neten.
Az első gondom az volt hogy hívások után a telefon letétele után piros led kezdett párat villanni.
A megkeresésre sem emailben, sem az FB-n nem kaptam választ. A ZTE Hungary Kft lepasszolt egy szakszerviznek akivel akkor sem tudtam beszélni. 13-15 alkalommal hívtam a megadott számot amin a központ bejelentkezett de emberrel nem tudtam beszélni.
A problémát egy sim kártya csere megoldotta.
Nekem általában hetente kellett tölteni a készüléket és általában éjjel amikor én is pihentem töltődött a készülék..
Nemrég hét közben lemerült a készülék. A telefonok jöttek de nem tudtam felvenni. Fontos volt nagyrészt mind. A készülék újraindult, vagy eldobta a hívást. Nagyon bosszantó volt.
Próbáltam segítséget kérni de folyton falakba ütköztem.. Mindenki mutogatott a másikra.. folyton tovább passzoltak.
Tegnap egy kicsit kifakadtam..
Vártam a válaszokat.. De nem jöttek és feldobtam az FB re a gyártó profiljába ezt a pár sort..
"Szeretném megköszönni azt a támogatást amit a telefonomhoz kaptam. Egy ilyen cégnek szüksége lenne hozzáértő telefonos ügyfélszolgálatra.
Minden alkalommal amikor sikerült egy olyan számot találnom ami kötődik a ZTE márkanévhez lepasszoltak. A levelemre nem válaszoltak. Utoljára egy olyan szervizhez irányítottak ahol ügyfélszolgálatnál emberrel beszélni nem lehetett.
Feltenném itt hátha olvassa valaki aki magáénak érzi a problémát.
A telefon töltés közben használhatatlan.Akad, darabos. Eldobálja a hívást, Sőt újraindítja magát. Ezt a problémát jelenleg úgy orvoslom, hogy éjjel felteszem tölteni. De alapvetően nem tartom normális dolognak. A telefonszámhoz beállított csengőhang 10 hívásból egyszer a default hangon szólal meg. "
A mai napi tapasztalat:
ZTE HUNGARY 10 hívásból 1x sem vették fel. A telefonközpont menüjével tökéletesen megismerkedtem. Emberrel nem sikerült beszélnem.
E-care Kft :
15 hívásból egyszer sem tudtam ügyfélszolgálatos szakemberrel, sőt emberrel beszélnem. Ha valakinek a menürendszerben segítség kell szóljon.
Telemax Kft:
15 hívásból 1x sem tudtam emberrel beszélni. A telefonközponton keresztül Élő emberi szövetnek nyoma sem volt.
Minden helyen a telefonközpont egy idő után kidob a rendszerből. Függetlenül hogy sikerült-e kapcsolni vagy sem.
A kapcsolt mellék esetén 1000% ban csak a munkatársaink nagyon elfoglaltak próbálja meg később szöveg jött.. MAJD szétkapcsoltak...
Mindenki figyelmébe ajánlom így vegyen ZTE készüléket. Támogatás Nincs, Ügyfélszolgálat Nincs! Van Szerviz de elérhetetlen. Senki nem veszi a fáradtságot hogy egyetlen telefont emeljen és megkérdezze az ügyfelet mi a bánat baja van.
Sőt ahogy elnézem itt válaszok nem születnek... csak a reklám..
Ahol bejelentkezett az ügyfélszolgálat üzenetrögzítője ott hagytam elérhetőséget de szerintem felesleges volt..
6 ember olvasta a levelemet a Telemaxnál és senki annyi fáradtságot nem vett hogy egy sorba oda írja dolgozunk rajta.
Jelezném mindenképpen ha pozitív élmények érnek..
„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)