Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#5101) #70869248 válasza Integra (#5100) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem tudom...amióta a Toth csapat sikert tudott elérni a MotoGp250cc-ben, azóta hiszek ezekben a dolgokban, versenyzőként nagyon nehéz, mert kőkemény kinevelő bajnokságok nélkül csodák talán 10-20 évente vannak, szponzorok nélkül meg még ennél is sz@rabb helyzet.
De hiszek Zengő csapatban, nagy elszántság van, jó hangulat, és a szakértelem is megvan...tanulni és fejlődni persze képesek még, és kell is. De a Honda helyében tennék egy próbát, segíteném őket...mert valahol minden csapat elindult és elérkezett oda ahova, RML, Prodrive, JaS..stb.

(#5102) Integra válasza #70869248 (#5101) üzenetére


Integra
titán

ugyanezt tenném, még ha ennek van a legkisebb esélye is.
norbi a zengőékkel nőtte ki magát, és fordítva. együtt ilyen jók, együtt ilyen ügyesek, ez adja az erőt és a szenvedélyt. tartok tőle, hogy sem norbi, sem zengőék külön-külön nem lennének ilyen teljesítményre képesek, azonnal semmi képpen sem. és ha a honda megérti, hogy hogyan működik egy család és milyen potenciál van bennük, és mernek olyan merészek lenni, vakmerőek, mint régen, akkor talán megtolhatnák zengőék szekerét. nem hiszem el, hogy a tények és az év ismeretében ne bólintanának elismerően mélyet zárt ajtók mögött feléjük.
de a nap végén a pénz dönt, úgyis. szeretném hinni, hogy van még, hogy nem így van mindenhol és van közös nevező.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5103) ruti


ruti
Közösségépítő

ha Norbi kiszállna Zengőéktől, megszűnne a varázs, a magyar szurkolókat megosztaná a helyzet
-
több ebben a történetben az érzelmi szál, mint kéne, a kőprofik ilyenen nem lelkiznek,
képesek mindent maguk mögött hagyni, mennek a pénz és/vagy a minél jobb eredmény érdekében
mivel Norbi nem ilyen...

de nekünk, szurkolóknak szvsz ez a párosítás kell továbbra is

azt, hogy a Honda nem stresszelte túl a helyzetet, nem gondolnám, legfeljebb kifelé mutatják
az évkönyvekben nem lesz benne Monteiro utolsó körös szerencsétlensége, pontvesztése, csak a tény, hogy legjobb Hondás egy privát, magyar, kis költségvetésű csapat, tesztek nélkül, és visszafogott gyári támogatással
szerintem ez azért a szakmában és a hozzáértő szurkolókban nagy fegyvertény

Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>

(#5104) emre válasza ruti (#5103) üzenetére


emre
veterán

Talán mert a tisztában vannak vele, hogy pusztán a vérprofi hozzáállással ez a negyedik hely sem jött volna össze, ehhez a kellet az hogy a szívüket-lelküket beleadják.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#5105) #70869248


#70869248
törölt tag

(#5106) Ventur@ válasza #70869248 (#5105) üzenetére


Ventur@
senior tag

Új felfüggesztés! Na most én csak egyre lennék kíváncsi, hogy ez az-e amit már korábban is bevetett a Honda - és nem működött - vagy valami új cucc. Mert ha ez az - és ugye Zengőék nem kapták meg - akkor ez az összetett 4. hely még nagyobbat szól a gyári csapattal szemben :) .

Nagyon várom már az új híreket, de Isten lássa lelkem a legjobban egy félgyári Zengő Motorsportnak örülnék 2015-ben :) . 2 autóval: Michelisz - Ficza kettőssel :B :DDD .

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#5107) Motion_Blur válasza Ventur@ (#5106) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Megkapták csak nem akarták betenni mert le kellett volna tesztelni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5108) callmeakos válasza Ventur@ (#5106) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Azt az istenverte motort kellene továbbfejleszteni. Az a legnagyobb gyengesége a Civicnek

All→M8

(#5109) Ventur@


Ventur@
senior tag

Motion_Blur: Na ebben nem volt 100%ig biztos, ezért írtam azt, hogy nem kapták meg az új futóművet. De így utólag visszagondolva már beugrott, hogy említették Zengőék egy videóban. Talán :) !

noxwill: Egyrészt én is ezt "nyilatkozom" mindenhol, hogy motorerő kell a Civic-be :) . De valaki - talán itt PH-én, vagy máshol írta - hogy maga a kasztni sem egy WTCC-re jó választás. Érsd: nem jó a Civic "kinézete". Vagy hogy írjam na :D .

Más:

A Motorsport Világtanács elé kerülő 2015-ös naptártervezet:

Március 8. – Termas de Rio Hondo, Argentína
Április 19. – Marrakesh, Marokkó
Május 3. – Hungaroring, Magyarország
Május 16. – Nordschleife, Németország
Június 7. – Moscow Raceway, Oroszország
Június 21. – Szlovákiaring, Szlovákia *
Június 28. – Paul Ricard, Franciaország
Július 12. – Vila Real, Portugália
Szeptember 13. – Motegi (TBC), Japán
Szeptember 27. – Sanghaj, Kína
November 1. – Buriram, Thaiföld
November 22. – Losail, Katar *

A csillaggal jelölt időpontokkal kapcsolatban még van bizonytalanság.

(forrás: hosszabbitas.hu)

Valaki magyarázza már el nekem, hogy Nord-ra minek WTCC futam :U ? Spa-ba sem sok értelmét láttam elvinni, de inkább oda, mint a Zöld Pokolba. Bár Spa is 1 versenyhétvégét élt meg a WTCC-ben :F .

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#5110) zoo8800 válasza Ventur@ (#5109) üzenetére


zoo8800
veterán

A Nordschleife gondolom elírás, és csak a Nürburgring akar lenni, azon belül is a kis kör

rip and tear, until it is done

(#5111) Ventur@ válasza zoo8800 (#5110) üzenetére


Ventur@
senior tag

Na ez az, hogy nem:

"...2015-ben a legendás 26 kilométeres Nürburgring Nordschleifén (és nem a korábban említett 21 km-es körön) rendez fordulót a Túraautó Világbajnokság."

(forrás: hosszabbitas.hu, 2014.06.19-i hír)

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#5112) zoo8800 válasza Ventur@ (#5111) üzenetére


zoo8800
veterán

Jó nagy elírás. :D Nem tudom elképzelni, hogy ott tartsanak WTCC futamot. A többi futam távját figyelembe véve kb. 2 kör lenne a futam, a nézők pedig alig látnák a kocsikat.

rip and tear, until it is done

(#5113) A Zéé válasza zoo8800 (#5112) üzenetére


A Zéé
addikt

pedig ott lesz. :K
2x4 kör (80 km egy futam), a 24 órás felvezető futama lesz, szóval lesz ott elég kamera, fixen, helikopteren is.

Just a simple Lineman...

(#5114) MKLS válasza zoo8800 (#5112) üzenetére


MKLS
aktív tag

Jaja, kb. szezon közepe óta ezt nyomatják mindenhol, nem elírás! Tarquiniék már mentek is rajta egy JAS által épített nem WTCC-s civic.el egy akármilyen bajnokságban,

(#5115) zoo8800 válasza A Zéé (#5113) üzenetére


zoo8800
veterán

Wow :C

rip and tear, until it is done

(#5116) Male válasza A Zéé (#5113) üzenetére


Male
nagyúr

Bizony, emlegetik egy ideje :)

A helyi nézőknek nem lesz nagy szám, de nekik csak egy betétfutam, TV-ben meg jó lesz az :)
A pálya múltja és a kihívás miatt én örülök neki, hogy elviszik oda.

Az időmérő is érdekes lesz ott :DDD

(#5117) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Sok gyors kört nem fognak tudni menni, ha teljes fel és levezető is kell. Nem tudom le lehetne-e rövidíteni egy szervizúton a fel és levezetőt.
Az a szívás még, amikor lepukkan valami a kör elején. Pl. 2-esbe ragad a váltó. :D

(#5118) -Mike- válasza [CS]Blade2 (#5117) üzenetére


-Mike-
addikt

A nord kör a ring gp pályán megy először körbe és az utolsó kanyarban van a le és felhajtó a régi aszfaltcsíkra, endurance versenyeken is ott rövidítenek, konkrétan a célegyenes olyankor hosszában félbe van bójázva is.

[ Szerkesztve ]

(#5119) vlevi válasza [CS]Blade2 (#5117) üzenetére


vlevi
nagyúr

Fel es levezeto kort lehet roviditeni, mert ugy van a palya, hogy a nurburgring egy rovidebb szakazasza is resze a pakyanak, es a celegyenes rafordtio jobbkanyar helyett kell balra felmenni a hosszu nordschleife korre.
A palya tenykeg legendas, de en mar probaltam a race07 jatekkal. Wtcc autoval nagyresze padlogaz, szoval a citromok ugy elmennek majd a pppppba, hogy nem is latjuk majd oket :(

(#5120) #70869248


#70869248
törölt tag

Lada Vesta:

(#5121) callmeakos válasza #70869248 (#5120) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem tudom, ennek is olyan bukta szaga van. De ne legyen igazam.

All→M8

(#5122) A Zéé válasza callmeakos (#5121) üzenetére


A Zéé
addikt

Ha jól rémlik Orecával közösen csinálták a kasznit is, ők meg értenek azért hozzá, szóval talán versenyképes lesz, ha a szezon elején nem is, de a második felére mindenképp.

Ha már jövő év: itt a versenynaptár

[ Szerkesztve ]

Just a simple Lineman...

(#5123) dudikpal válasza A Zéé (#5122) üzenetére


dudikpal
aktív tag

Eddig sem a kasznival volt gond :N

(#5124) A Zéé válasza dudikpal (#5123) üzenetére


A Zéé
addikt

hát úgy az egésszel volt gond :D A kasznival is csak annyi, hogy nehéz is volt és össze-vissza volt toldozva-foltozva, hogy beleférjen a szabályrendszer adta keretekbe, de még így is szűk volt és rövid, és pletykáltak olyanokat is, hogy nem is volt egyforma a 3 kocsi.

Just a simple Lineman...

(#5125) Ventur@


Ventur@
senior tag

Nekem kifejezetten tetszik. Igaz a Granta-val sem volt bajom. Na jó a TC1-es változat az kicsit rusnya volt szegény, de ez a Vesta WTCC tetszik.

Adná isten, hogy betaláljon az Oreca faszáúl :B .

Más:

Miért van annyi ember oda azért, hogy Nord-on is lesz WTCC a maga 2 x 4 körével :F ?

Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt (nem 2 perces pályáról van szó ugyebár :) )?! Tudom legenda meg minden - pont lesz*rom, hogy legenda - de ezzel az erővel miért nem legendáznak akkor Spa-ban (ismét), Magny-Cours, Brands Hatch, Monaco (hogy csak Európában maradjunk), vagy Daytona vagy Mid-Ohio? Ha már ennyire odavannak a legendázásért.

Miért nem hozzák vissza Oschersleben-t, Zolder-t? Tudom, nincs piaca! Mert Nord-nak van :U .

Ui: Ja Le Mans-t ki hagytam a laza 14 km-ével :D .

Mindegy, mára is kipuffogtam magam :DDD .

Ja még valami:

Valahol olvastam, hogy dec. végéig, jan. elejéig nem is tudjuk meg, hogy Norbi hol folytatja. Ezt ő maga nyilatkozta :) .

[ Szerkesztve ]

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#5126) N€T0X|N válasza Ventur@ (#5125) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt

Nem, bár a hsz-ed többi részével nem értek egyet... mert ez legalább egy kőkemény versenypálya, ahol majd kiderül, hogy ki is az igazi tökös legény. Legalább ennyi értelme lesz.

Sent from my keyBoard

(#5127) #70869248 válasza Ventur@ (#5125) üzenetére


#70869248
törölt tag

WTCC-re rengeteg jó pálya lenne, a hasonló sorozatok (BTCC/STCC..stb) baromi jó pályákon mennek, a franc tudja milyen megállapodások vannak.
De Nord' jó lesz..vagy rossz lesz tök mindegy, egyszer mindenképpen elfér...én örülök neki.

(#5128) Z0C! válasza Ventur@ (#5125) üzenetére


Z0C!
őstag

Nord-ot nemrég meg akarták menteni (Save Ring) azthiszem volt ilyen kezdeményezés...gondolom a WTCC érkezésvel 1 pár évig még életben tartják..

A Vesta baromira tetszik, csak jó legyen a technika...

Amúgy meg ne legyél hisztis picsa...ide férfiak járnak :D

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#5129) madmike


madmike
őstag

Lehetne már valami hír, hogy Norbi jövőre melyik csapat ülését koptatja.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#5130) callmeakos válasza madmike (#5129) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Biztos hogy marad a Zengőnél, max nagyobb teret kap a csapat a JAStól.

All→M8

(#5131) -Mike- válasza #70869248 (#5120) üzenetére


-Mike-
addikt

(#5132) madmike válasza -Mike- (#5131) üzenetére


madmike
őstag

Jól néz ki. Drukkolok, hogy jól is menjen.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#5133) Ventur@ válasza -Mike- (#5131) üzenetére


Ventur@
senior tag

Szerintem ezzel a színnel és kinézettel mocsok jól nézz ki ez a Vesta. Csak adná a jó ég, hogy betalálnának mindennel (motor, aero, mittudomén. Minden :D ) az éven :) .

Alig várom, hogy a Hungaroringen lássam élőben is a szekeret :) .

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#5134) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ahogy az várható volt Norbi marad Zengőnél.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5135) quby válasza Motion_Blur (#5134) üzenetére


quby
őstag

Forrás?

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#5136) A Zéé válasza quby (#5135) üzenetére


A Zéé
addikt

Lantitól van egy kép a szezonnyitó médiaeseményről:

[ Szerkesztve ]

Just a simple Lineman...

(#5137) [CS]Blade2 válasza quby (#5135) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Szerintem a blikk.hu Itt pl. azt adják meg forrásnak... :DDD

Én másra számítottam. Persze a Zengővel lenne az igazi egy VB győzelem... viszont a gyári Hondánál lenne egy kis esély is rá... ha a Honda betalálna, akkor a tesztekkel, komplett mérnök csapattal, mindig a legfrissebb fejlesztésekkel Norbi behúzná, mint Lopez a Citrommal.

[ Szerkesztve ]

(#5138) A Zéé


A Zéé
addikt

van már hivatalos cikk is.

"A MOL Group bizalmával, támogatásával, ott ül a magyar kedvenc, a magyar csapatban, a Honda gyári program egyik autójában."
Ez a lényeg. Elérhetőek egész évre a frissítések + 6 teszt... Ez teljesen jó szerintem.

Just a simple Lineman...

(#5139) Motion_Blur válasza A Zéé (#5138) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Valszeg a MOL nem kevés plusz pénzt tolt bele a projektbe hogy maradjon Norbi.
Gondolok itt akár fizetésemelésre + az említett frissítések, tesztek is mind pénzbe fájnak.

Én magam részéről örülök :C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5140) -Mike-


-Mike-
addikt

(#5141) quby válasza Motion_Blur (#5139) üzenetére


quby
őstag

Remélem! A tesztek rengeteget számitanak...plusz lóvé kérdése az is hogy nem kell a kocsira himestojásként vigyázni, van több szett uj gumi, stb. Esetleg fizetés több szerelőnek stb. Valahol azt olvastam hogy a tengerentuli versenyekre 10 fővel mennek versenyzővel mindennel eggyütt, amugy 13-14-el. Mert enyire van keret. (Argentina 10 főnek repjegy 8milla) a Citroen 30-40 fő....Ez mind kellene ahhoz hogy az egész csapat hatékonyabb legyen.....Hátha most többmindenre jut.

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#5142) Ventur@


Ventur@
senior tag

Na bejött, amit már december óta gondoltam, hogy Norbi marad a Zengő Motorsportnál :) .

Biztos van abban valami, hogy ha gyári versenyző lenne, akkor esélyesebb volna, de...és innentől saját vélemény, amivel lehet egyetérteni és nem. Ezt mindenki döntse el :) . De...:

Tavaly úgy lett 4., hogy nulla kilométer teszt lehetősége volt. Igen benne volt a mák-faktor, de amennyit szenvedett a gyári csapat, annyit szenvedett a Zengő csapat is (ha nem többet!). Saját meglátás, hogy a Honda/JAS - talán végre - ráeszmélt, hogy Zengőékben van potenciál. Mind teljesítmény, mind marketing szinten (Lopezen kívül ki volt még, aki ennyi nézőt megmozgatott? Márpedig a sorozatnak kell a nézőközönség vastagon!).

Zengőék és Norbi le tett annyit a WTCC-és évek alatt, amiből látható, hogy mit is tudhat egy privát csapat, ha van bennük tűz :) !

Továbbra is az én agyszüleményem hogy: Norbi idén Zengős pilóta, majd jövőre gyári és Zengő Zoli Tóth Norbit felhozza a Junior csapatból WTCC-és pilótának 2016-ban :) .

Még egyszer jelzem, hogy ez csak az én véleményem és agyszüleményem :) .

Valamint a hír hallatára bontok egy sört és megnézem a Zengő best off-ot :D !

[ Szerkesztve ]

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#5143) Motion_Blur válasza Ventur@ (#5142) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem hinném hogy csak a Te agyszüleményed ;)

"...úgy érzem, sikerült olyan feltételeket kiharcolnom, hogy ez a döntés ne zárja le a gyári csapat felé vezető utat. A következő évet a Zengő Motorsportnál töltöm, de ugyanúgy megmaradt az esélyem, hogy 2016-ban a Honda gyári versenyzője legyek" – zárta Norbi.

Ez magyarra fordítva szerintem azt jelenti hogy Tarquininek ez lesz az utolsó éve.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5144) Yayoh válasza Motion_Blur (#5143) üzenetére


Yayoh
aktív tag

2016-ban pedig mehetne Kiss Pál Tomi Zengőékhez.Tehetsége meg lenne , meg építeni is lehetne rá hiszen nagyon fiatal :)

(#5145) callmeakos válasza Yayoh (#5144) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Én inkább Kiss Norbit tenném be. Tavaly megmutatta az ETCCben, hogy lényegtelen mivel megy, rommá ver mindenkit :D

Amúgy örülök Norbi maradásának, de nem lehetett egyszerű menet, ha eddig váratott a bejelentés.

All→M8

(#5146) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Évek óta nem volt ilyen, Norbi télitesztel: [link] :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5147) Yayoh válasza callmeakos (#5145) üzenetére


Yayoh
aktív tag

Igaz , Kiss Norbi is jó választás lenne , megérdemelné nagyon . Én a jelenlegi zengős juniorokban nem látok nagy potenciált ..

(#5148) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Combined testing times (morning and afternoon sessions)

1 Sébastien Loeb (Citroën C-Elysée WTCC) 1m49.972s
2 Mehdi Bennani (Citroën C-Elysée WTCC) 1m50.847s
3 Gabriele Tarquini (Honda Civic WTCC) 1m51.063s
4 Hugo Valente (Chevrolet RML Cruze TC1) 1m51.216s
5 Tiago Monteiro (Honda Civic WTCC) 1m51.319s
6 John Filippi (Chevrolet RML Cruze TC1) 1m51.723s
7 Norbert Mischelisz (Honda Civic WTCC) 1m52.045s

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#5149) callmeakos válasza Motion_Blur (#5148) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

A kezdet állandóan gáz Norbiéknak. :D De ez csak egy teszt, mint tudjuk. :)

All→M8

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Túraautó topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.