Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#54401) Th1sN04ll válasza Bad Pritt (#54398) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

Wt GF-el én is fogok játszani, természetesen én nem veszem egy kapal alá a 2-őt az egyik egy e-sportra való cucc, a másik kicsit szimulátorosabb vonal ugye, de megférnek egy kalapban :K

Zsolt_72:
Sose baj ha kicsit ritkul az állomány, mert a GF-et is emberek fogják játszani alkalmanként szerencsétlenek ugye... ott is lesz anyukázás mint ahogy itt is :K De a konkurencia nekünk csak jót fog tenni, a versenyszellem az ami sarkalja mind a 2 játékot a fejlődésre :K

[ Szerkesztve ]

(#54403) Drenadar válasza Bad Pritt (#54398) üzenetére


Drenadar
veterán

de az egy KAMU többszálas feldolgozás lesz... egyedül a havok a fizikát számoló engine kerül át a másik magra. jó igen végül is az az egyetlenegy szál amit alapból használ a játék ott felszabadul pár %, de azért ez nem az igazi...

(#54404) Th1sN04ll válasza Drenadar (#54403) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

Én pl nem a havokot licenceltem volna... persze lehet vele dolgozni, de vannak sokkal jobb motorok is a piacon :K

(#54405) mrszitya


mrszitya
senior tag

Na, azért ne essetek egymásnak az új patch-csel kapcsolatban. Biztos nagyon szépek lettek a HD-modellek, biztos meglehetősen stabilan megy/hasít a játék a játékosok x százalékánál, ugyanakkor egy másik x százaléknak sokkal rosszabb lett a helyzete (és ebből egy x százalék erős vassal rendelkezik).

Ez ugyanaz a vita, mint amikor pl. kocsit vesz az ember, és a 90%-a rossz (mint régebben mondjuk egyes francia modellek), de a maradék 10%-nál semmi probléma. Egyik fél sem érti meg ilyenkor a másikat. Nyilván ez fordítva is igaz: ha 1000-ből 2 rossz, annak a kettőnek a tulajdonosa minden ismerősének azt fogja hirdetni, hogy "olyat ne vegyé' soha."

FTR-en írták, a fejlesztők (pl. Overlord) ennyiszer még nem kérdeztek rá a játékosoknál új patch kiadása után, hogy hogy megy a játék. Nem titok, hogy rengetegen jelezték nekik a váratlan kilépést (modok nélkül is), és szintén sok a panasz a lassú térképbetöltés és a gyakori FPS-zuhanás miatt.

A váratlan kilépést szinte biztosan driverhiba okozza a videókártyánál, WG is dxdiag naplót kér be ezzel kapcsolatban, erre ígértek is javítást.
A lassú térképbetöltés viszont már más tészta, ott szerintem a procikihasználás nem túlzottan tökéletes optimalizálása a fő ok (milyen finoman fogalmaztam)... Remélem azért ezzel is foglalkoznak, mivel nemcsak gyenge gépek tulajdonosai panaszkodnak utóbbi gond ügyében sem.

[ Szerkesztve ]

(#54406) Bingisz válasza Th1sN04ll (#54404) üzenetére


Bingisz
addikt

Azt mondták, hogy azért azt licencelték, mert az most a legjobb fizikai motor.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#54407) Th1sN04ll válasza Bingisz (#54406) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

:U Jah... Ott a cryengine, vagy UT engine, vagy frostbite engine, mindnek jobb a fizikája mint pl a hawoknak, ami megint csak nem egy top motor ,sosem volt az!

[ Szerkesztve ]

(#54408) PAtr0n válasza Bad Pritt (#54398) üzenetére


PAtr0n
addikt

1 nagy különbség van azért a WoT-os és WT-s OP TD kemper között. A WoT-os az esetek nagy százalékában tovább életben marad, nagyon a spotrendszerre van bízva az élete, míg a WT-set nagyon hamar ki fogják szedni. Tudod, ott nincs láthatatlan tank. :)
Az Armored Warfare-re meg én is kíváncsi vagyok, már csak azért is, mert az már modernebb tankokat mutat majd be. Hogy milyen tálalásban, az a nagy kérdés.

Th1sN04ll:
A source engine már smafu vagy mi? Ja hogy az is valamiféle Havok megoldást használ :B

[ Szerkesztve ]

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#54409) Bad Pritt


Bad Pritt
nagyúr

Az a jó az L7-es ágyúban, hogy a goldammo is HESH, csak épp kétszer nagyobb átütéssel (105 helyett 210). Úgyhogy még véletlenül sem aggathatják rám a goldnoob kifejezést, ha 7/1-gyel megyek, mert ebből a szempontból pont, hogy szívatom magam az arany lőszerrel, mert nagyon kicsi az átütése. Ehhez képest mégis goldnoob lettem a fogalmatlan T-54 szerint, pedig APCR-rel lőttem ki, mert végig bénázott és feleannyi hp-ról sem tudott kiszedni.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy normál HESH-t nem érdemes vinni, egyszerűen nem adja be, nagy csalódás lett, ellenben a gold HESH atomjaira szaggat kb mindent, amire lövök (jellemzően WT ág, lightok).
Van egy ötletem amúgy: minden meccs kezdetén a szokásos kezdődumák helyett lehetne egy olyan szöveg felmondva, hogy "A játékot sebzésre és killekre játsszuk, az egyhelyben mozdulatlanul töltött időért nem jár bónusz peták" vagy valami hasonlót. Nagyon sokszor az az érzésem, mintha nem is akarnának egyesek sebezni, annyira ellentétes dolgokat művelnek.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#54410) Bingisz válasza Th1sN04ll (#54407) üzenetére


Bingisz
addikt

De azokhoz jár grafikai motor is nem?
Mert az (sajnos) nem kell a WG-nek.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#54411) Th1sN04ll válasza Bingisz (#54410) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

Igen... De még mindíg jobb lenne szerintem... Egy UT motor az nem is csúnya, és jól optimalizált cucc, ami ingyenes is... na mind1!

(#54412) Bingisz válasza Th1sN04ll (#54411) üzenetére


Bingisz
addikt

Sajna a Bigworldot és az egész motorfejlesztő brigádot megvették anno, szóval kb. 0,0001% az esély arra, hogy lecseréljék.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#54413) Bad Pritt válasza Th1sN04ll (#54407) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

A Havoknak csak a fizikai motorját licenszelik, azt évről évre fejleszti a cég, egyáltalán nem rossz cucc.
Szvsz ha már váltani kéne a Titanfallból kiindulva a Source motorral járnának legjobban mindent összevetve. Nem tudom mennyire nehezen programozható, de egy jól skálázható, stabil motor, jó fizikával és nem mellesleg olcsóbb, mint az általad felsoroltak.
(Az meg a másik, amit Bingisz mond, hogy a BigWorld már az övék, inkább kisajtolnak belőle mindent, amit lehet, semminthogy váltsanak.)

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#54414) Zadia


Zadia
senior tag

HD ide vagy oda + fejlesztett grafika, de azért az ilyet is kijavíthatták volna.
Lánctalp még mindig benyomja a sziklát.

(#54415) Bingisz válasza Zadia (#54414) üzenetére


Bingisz
addikt

Ha egy tank megkapja a HD modelljét, akkor megkapja a rendes felfüggesztésrendszert, és nem fog belenyomódni a talajba. Engem inkább az ocsmány növényzet ami zavar, de az a konkurenciánál is megvan... :(((

[ Szerkesztve ]

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#54416) Simulacrum válasza Bingisz (#54373) üzenetére


Simulacrum
senior tag

Nagyon komoly!
Igazán jó játékos azért nem tudja az ilyet megcsinálni, mert sosem rambózna ilyen szinten, másrészt meg általában T8 fölött játszik, ott pedig ilyet nem lehet túlélni. De ettől függetlenül le a kalappal a srác előtt, mert amúgy teljesen jól csinálta a folyamatos mozgással. Néha én is csinálok ilyen köröket, csak 1-2 percen belül meghalok. :)

(#54417) Th1sN04ll válasza Bad Pritt (#54413) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

Szerintem már bőven ki van maxolva a jelenlegi motor...

(#54418) Simulacrum válasza Th1sN04ll (#54371) üzenetére


Simulacrum
senior tag

Eddig nekem is az volt, de most 3 képet mentettem és a harmadik mentésekor simán bezárult a játék. Remélem ezt csata alatt nem fogja eljátszani. Sose lépett ki eddig magától a játék nálam, szóval valami tényleg van ezzel a peccsel.

Amúgy prezentáltam egy ilyen kört, de ebből nem túl érdekes videót tudnál csinálni, mert az elején csak ülök a bokorban. :) Amúgy én mindig is imádtam Malinovkát, a legjobb spotter pálya, az újraátgondolása után meg csak még jobb lett. Úgyhogy a sokak által utált pálya nálam az egyik legnagyobb kedvenc, mert ilyen köröket még narancs játékos is simán csinálhat rajta, ha kicsit odafigyel.

(#54419) Iron Funeral válasza Bingisz (#54415) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Ezt nem értem, WT-ben jobban néz ki a növényzet, ocsmánynak nem nevezném, még akkor sem ha nem Crysis/Far Cry szintű a dolog.

kép
A fákon itt is lehetne javítani de a fű jobb szvsz.

[ Szerkesztve ]

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#54420) Zadia válasza Bingisz (#54415) üzenetére


Zadia
senior tag

Melyik a konkurencia játék? :B

(#54421) SZN


SZN
tag

Szuper! Nem elég, hogy egymás után 5-ször dobott ki, most már be se tudok lépni. Betölti a listát, aztán újra kidob! Szuper, szuper, szuper!

(#54422) Bingisz válasza Iron Funeral (#54419) üzenetére


Bingisz
addikt

Jobb, de ugyan úgy ronda. Meg szép, hogy berakták a dinamikus mozgást, hogy interakcióba lép a tankokkal, de nagyon csúnyán van szerintem megcsinálva. Szvsz. mind a kettő nagyon messze van attól amit ki lehetne hozni belőlük.
Mondjuk a WT-ben lehet, hogy a talajtextúra ront ennyit a kinézeten.

[ Szerkesztve ]

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#54423) Iron Funeral válasza Bingisz (#54422) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Szerintem jó ez úgy ahogy van(a WT féle legalább is), több okból is;
1. alapvetően nem erre figyelsz, persze nem mondom adott esetben nem nézed mert itt vagyunk mi példának, hogy megnézzük
2. annak ellenére, hogy "nem szólal meg" nem rontja az élményt, ott van, lengedezik, eldől stb. teszi a dolgát
3. ahhoz, hogy jól kinéző növényzetet kapjunk marha nagy számítási teljesítmény kell, ha megnézed a legutóbbi Tomb Raider játékot, ott van lehetőség TressFX-et használni hajra, amit egy kártya elbír (asszem még az én 7790-em is vitte szépen), de ahhoz, hogy több karakternek legyen jó haja, ahhoz már sok CP kell. Ha ezt vesszük alapul, akkor egy pályányi jól kinéző fű, bokrok, fák megjelenítéséhez még több erőforrásra van szükség. Feltételezvén, hogy azt akarjuk, hogy a tank tapossa a füvet, a széltől meg lengedezzenek, stb.

Én azt mondom, hogy amíg nem eszi túlságosan a gépet addig maradhat ez a szint amit a WT hoz mondjuk.

[ Szerkesztve ]

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#54424) Kean_Sorbo


Kean_Sorbo
őstag

Szerintem nagyon jó lett a 9.0. Ping (T-Home) rendben, az ágyúk pontosak, szép a grafika. Most tényleg minden úgy megy ahogyan kell.


Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#54425) xenom0rph válasza Bingisz (#54415) üzenetére


xenom0rph
őstag

Engem az zavar, hogy természetesen a garantált 10 FPS-t sikerült beletenni a játékba, de azt nem hogy a történelmi csata módban -ha már ezt is belerakták- 15 (!!) perc várakozás után se rakjon be Tigrissel a csatába.
Így tovább WG.

halahala

(#54426) Th1sN04ll válasza xenom0rph (#54425) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

Gondolom elég sokan akarnak német oldallal lenni... szerintem az kicsit erősebb mint mondjuk az orosz, nézd meg orosz oldalon egyből bedob, ez nem a wg hibája szerintem ;)

(#54428) Iron Funeral válasza Th1sN04ll (#54426) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Kivételesen nem a WG hibája, tényleg :)

WT-ben is vicces volt látni amikor tier III csatára 26 német player várt, szovjetből meg az összes tierben volt 5 :DDD

(#54429) PAtr0n: Igen, igen. Az meg, hogy 3D legyenek ezek az objektumok, az ki van zárva, pedig biztos jól nézne ki.

[ Szerkesztve ]

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#54429) PAtr0n válasza Iron Funeral (#54423) üzenetére


PAtr0n
addikt

Na igen, mert ha belegondolunk, hogy a talaj növényei csak 2D-s textúrák, nem 3D rendereltek, még akkor sem lehet bőkezűen bánni a HD textúrákkal, mert ennyi növénynél kifexik a rendszer, nem bír ennyit számolni egy mai csúcsgép sem.

HáGé:
Igen, én is a Source-t preferálom, elég baráti a gépigénye, és abban már eleve ott a Havoc. Még mai szemmel is igen szép dolgokra képes az a motor, a Titanfall is bár nem a legszebb, legalább jól fut, és iszonyatosan sokat tesz hozzá a fizika.

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#54430) Bingisz válasza kisküzdő (#54427) üzenetére


Bingisz
addikt

Ugye tudod, hogy a WG nem orosz cég?
Sőt az egyik fő központjuk Kijevben van.

(#54423) r1E3S3E7T: Én csak azt, mondom, hogy mind a kettő lehetne sokkal szebb, ahhoz képest amennyi erőforrást használnak.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#54431) Bad Pritt


Bad Pritt
nagyúr

Óóh, az irónia! ;]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#54432) Kean_Sorbo


Kean_Sorbo
őstag

Mondom én, hogy nincs itt gond. ;)

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#54434) unravel válasza Kean_Sorbo (#54432) üzenetére


unravel
őstag

Dejóóóó!
Ilyen tankászos, vereséges képet cinikus mondattal még SENKI nem írt. :R

:))

¯\_(ツ)_/¯

(#54439) unravel


unravel
őstag

¯\_(ツ)_/¯

(#54440) Kean_Sorbo válasza unravel (#54434) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

;]

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#54442) SchumiBácsi válasza Simulacrum (#54282) üzenetére

Köszi az infót, de nem is lett jó sehogy se...
Nem egy Source engine azt meg kell hagyni.

Elsőnek végrehajtottam az itt leírtakat. Utána az általatok leírtakat.

Végül a bonyolultabb "kipecázom a szükséges részt az xvm editor által kreállt fájlból és beleteszem remélhetőleg a megfelelő fájlba" módszer sem működött, illetve beillesztés után egyáltalán nem ment az xvm...

A célfájlban, teljesen törölni és beletenni kell, vagy a meglévő tartalom után tenni?
Hihetetlenül katasztrofális ez az egész így, pedig tök klasszul megcsináltam az online editorral. Mondhatnám azt is hogy valaki csinálja meg, ha odaadom a forrásfájlt de ezek szerint ehhez már rendszermérnöki diploma kell :D

IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.

(#54444) Th1sN04ll válasza mcwolf79 (#54443) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

:DDD ;] Hát van aki nem bírja

[ Szerkesztve ]

(#54445) Angel1981 válasza Kalos7 (#54399) üzenetére


Angel1981
veterán

Csak ami átütötte.
És így van, aki sokat TD-zik, annak ez magas, aki heavyzik, annak nem - általában.

(#54448) Tbor


Tbor
tag

Valaki tudna vállalni egy kis szakaszozást velem ? Nem vagyok valami jó játékos és egyszerre több ágat húzok, úgyhogy az látszik a statjaimon is. A T2-es event-hez már csak a szakaszos rész hiányzik, ezért keresek szakasztársat. A játékban Rengest a nevem.

(#54449) Viktoár


Viktoár
addikt

Ahhoz hogy egy egységnek (tank,TD,tüzér) a legrövidebb töltési ideje legyen,mit kell adni a legénységnek illetve felszerelésnek?Tudom hogy akár más képesség rovására mehet,de kiváncsi vagyok hogy például a kv1-nek mi a legjobb töltési ideje.Jelenleg 4.13s de biztos lehetne faragni belőle. :)

Üdv:Viktor

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.