Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#49901) Tomi0703 válasza Djuree (#49900) üzenetére


Tomi0703
őstag

Az lenne? A vitiris fele golddetektort raktam fel valamikor es abban van benne.
Az a fajta ami kiirja mivel lottek meg (loszertipus), sebzes, es az enemy toltesi ideje. Most komolyan tiltott, mert nem tudtam?

(#49899) HáGé: Aha, bar nekem a meg fel nem spotolt tankok is fontosak. Jo meg van fent feher kilott tankok, de anelkul siman tudok letezni.
A hang engem nem erdekel, mert csak akkor van rajtam a fejhallgato, ha fent vagyok ts-en.

(#49902) Drenadar: Mar vagom fejbol nagyjabol de 1v1-nel nagyon jol jon. Plusz ha tavolrol lo es nem.latom milyen agyu van rajta, toltesbol meg lehet allapitani altalaban.

[ Szerkesztve ]

(#49902) Drenadar válasza Djuree (#49900) üzenetére


Drenadar
veterán

nekem erről meg Diegho jut eszembe, hisz nem nagy tudomány tudni, hogy melyik tank hány másodperc alatt tölt be... tized másodpercre pontosan meg a mod sem tudja... elég sok mód tippelget töltési időt, és van hogy másodperces eltérések vannak az igazsághoz képest. Baromság az egész :)

(#49903) Bingisz válasza Djuree (#49900) üzenetére


Bingisz
addikt

Nem az nem az. Az az illegális ami a minimapon mutatja.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#49904) Habib[HUN]


Habib[HUN]
senior tag

Duke Nukem hangok kellenek nekem. Minden más mod felesleges. A játékélményhez nem ad többet. A gold ammo detektoron meg csak felhúzom magam :) Minek idegesítsem magam, ha a kis köcsög arannyal lő. Így is úgy is átüt.

(#49905) Djuree válasza Bingisz (#49903) üzenetére


Djuree
félisten

ja az lehetséges.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#49906) Tomi0703 válasza Djuree (#49905) üzenetére


Tomi0703
őstag

Na, hat te meg itten izgalomba hozol, hogy csalok... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#49907) Angel1981 válasza Bad Pritt (#49899) üzenetére


Angel1981
veterán

Csatlakozom!
Illetve egy dmg indicator is nagyon jól jön időnként!

(#49908) Bad Pritt válasza Angel1981 (#49907) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Az mi? :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#49909) K6000 válasza jano_77 (#49866) üzenetére


K6000
tag

de sajnos egyedül igen karcsú az ember Ez igaz de te nem voltál egyedül, a szakasznak pont az a lényege, hogy ne legyél egyedül. Nem neked kellett volna egyedül kilőni 15 tankot és megnyerned a csatát, hanem a szakasznak. Másképpen mi értelme lenne? Így semmivel sem vagy előrébb mintha egyedül mennél be a random csatákba.

Ez a gondolat csak az én privát véleményem, lehet hogy nincs igazam...

ASUS PSCH-L 3.2GHz HT Intel. 4db Corsair 1GB ECC DDR ram 400MHz dual channel, SCSI U320 Seagate 73GB 16mb 15000rpm 2db (raid 1) + 2x WD160 RE (sata raid 0) + HP SCSI Dat72

(#49910) dfsz34


dfsz34
őstag

Ez az érthetetlen ebben a játékban. Tegnap feltörölte velem a padlót. Ma meg a második tank ászom, pedig nem én fejlődtem ennyit egy nap alatt.

Ha kicsit kiegyensúlyoznák ezt a valamit, ami lehet a csapat elosztás vagy az rng manipuláció, fene tudja, de jobb lenne a játékélmény is.

Győzelem!
Csata: Sand River 2014.03.26. 11:09:44
Jármű: T-34-2
Szerzett tapasztalat: 4 292 ( x2)
Szerzett kredit: 130 039
Csatában elért Achievement: Harckocsizó-mesterlövész, Nagy kaliber, Kiváló Lövész, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász"

(#49911) Angel1981 válasza Bad Pritt (#49908) üzenetére


Angel1981
veterán

Ez. :)
Ezt a játék ugyan alapból is tartalmazza, de ez jelentősen kiemeli.

(#49912) unravel válasza dfsz34 (#49910) üzenetére


unravel
őstag

Üdv a WOT-ban! Ez ilyen. Kell hozzá tudás és egy jó adag szerencse is.
Manipuláció? Írj a WG-nek, hogy távolítsák el a dfsz34-t szivató szkriptet a szerverről. :)

¯\_(ツ)_/¯

(#49913) Bad Pritt válasza Angel1981 (#49911) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Gondoltam, de igen, ez is van a játékban. A tankok töltés idejét meg az idő múlásával úgyis megtanulja az ember.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#49914) jano_77 válasza K6000 (#49909) üzenetére


jano_77
nagyúr

Tökéletesen igazad van, de az a szakasz sajnos így sikerült. :U
Viszont a tegnapi luncgabo és Szucs91-el pont az ellenkezője volt, szinte minden csatát megnyertünk és legtöbbször mi végeztünk az első 3 helyen az értékelésnél. :K :R

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#49915) Djuree


Djuree
félisten

ez az MM vmi hihetetlen szar.
tegnap 5 t10 mindkét oldalon.
2-2 heavy eddig rendben. aztán egyik oldalon 3 med, másikon 3 td. sztem nem kell mondani ki nyert. persze a med-es oldalon voltam. :U

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#49916) Kakumix válasza Djuree (#49915) üzenetére


Kakumix
senior tag

Ezek valóban lefutott meccsnek tűnnek, de elég gyakran a medesek nyernek. Nem tudom milyen arányban, mert úgy érzem az esetek nagy többségében, de valószínűleg ez nem igaz, csak azok jobban megmaradtak bennem. Gondolom függ a pályától, hogy kik játszanak, merre indulnak, de a lényeg, hogy nem előre eldöntött az eredmény. (látom ezeket már te is írtad :) )

[ Szerkesztve ]

Legyen szép napod!

(#49917) Djuree válasza Kakumix (#49916) üzenetére


Djuree
félisten

ha nem teljesen balfasz a csapat és kicsit bevédik a td-ket akkor no way h a medesek nyerjenek. bár maptól is függ....de sztem 90%-ban a td-s team nyerne.

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#49918) Diarmand válasza dfsz34 (#49910) üzenetére


Diarmand
senior tag

Hagy kérdezzek valamit. Hogy lehetne ezt kiegyensúlyozni? Folyamatosan nyerni akarsz? Folyamatosan? Vagy egyfolytában veszteni? Egyfolytában?
Nem lehetséges - persze tévedhetek -, hogy pont a mostani állapot a kiegyensúlyozott, mert hosszútávon mégiscsak 50% körül mozog az ember győzelmi rátája, ami nekem hosszútávú egyensúlynak tűnik :U

(#49919) TESCO-Zsömle válasza Diarmand (#49918) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Csak annyit kéne tenni, hogy az adott tankokhoz tartozó számértéket megszorozza a játékos statisztikájában szereplő összesített értékkel* és ezen eredmények alapján egyensúlyozza ki az egész csapatot. Ennyi.

Más kérdés, hogy a WG ezt nem akarja. Eddig egyetlen indoklásként értelmezhető reakciójuk volt: "A való életben se volt minden csata kiegyensúlyozott."

Emellett volt pár "How terrible" meg "Így jó az MM"...

*Esetleg szorozhatna WN8-cal is, bár ott azért problémát jelentenének a 3-4k fölötti játékosok, de belőlük amúgy sincsen túl sok.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#49920) wire84


wire84
csendes tag

Sziasztok!

Paypalon keresztül szeretnék prémium fiókra előfizetni, de az alábbi hibaüzenetet kaptam:

We're sorry, but we can't send your payment right now.
Return to merchant and try a different payment method.
We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the merchant's website and try using a different payment method (if available).

Valaki tapasztalt már ilyet és elárulná mi a megoldás?

Előre is köszönöm!

(#49921) Pete55555 válasza Tomi0703 (#49898) üzenetére


Pete55555
addikt

Ezeket írtam én is látod. Minimap fontos. Töltésidő is nagyon hasznos. Célkeresztet egyéne válogatja, most mondjuk Vitris gyári + kiegészített van, de kell az hozzá, hogy "kényelmes" legyen. Nekem. Mondjuk a kedvencem a Mighty's.
A ráviszem a célkeresztet és kiír adatokad a Deegie's ben van benne ha jól tudom, az engem konkrétan zavar.

...Szeretem leracsniztatni...

(#49922) munnergep


munnergep
senior tag

Ez a blitz nem is rossz, nagyon fun :) Igaz az irányítás az tré, szokni kell.

"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."

(#49923) Diarmand válasza TESCO-Zsömle (#49919) üzenetére


Diarmand
senior tag

Valahol ez is a statisztika alapú MM felé vinné el a dolgot, amiről volt már itt szó nem is egyszer. Vannak akik amellett kardoskodtak, hogy úgy lenne tökéletes, mások meg azzal az indoklással reagáltak, hogy akkor sokkal unalmasabbak lennének a csaták, hiszen egy Radley-Walters-t csak akkor szerezhetsz meg ha irdatlan nagy szerencséd van és a csapatotok jelentős százaléka nyomorékokból áll és/vagy az ellenfelek is. Én az utóbbival értek egyet, hogy úgy unalmasabb lenne a játék, hisz minden meccs ugyanarról szólna.
Most meg ki lehet kapni három perc alatt is, lehet nyerni három perc alatt is és egyedül is eldönthetsz meccseket, ha jobb vagy mind az ellenfél csapatából a maradék négy-öt játékos. Azonos képességű stronk plajerek mellett ez nem történhetne meg.
Tény, hogy szívesen kipróbálnám, hogy milyen lenne egy - akár a WoT-on belüli számérték alapján - statisztika szerinti MM, de kétlem, hogy jobb lenne tőle a játékélmény. Ugyanúgy ki tudnátok kapni akár többször is egymás után (akkor vajon mi lenne az indok a szopóágra, hiszen meg lenne az egyensúly), pont ahogy most is és ugyanúgy lennének hosszabb távú nyerési sorozatok is. Viszont sokkal hosszabbak lennének a meccsek a zöldikéknek és az afölöttieknek.

(#49924) wire84 válasza wire84 (#49920) üzenetére


wire84
csendes tag

Közben rájöttem, úgyh. tárgytalan... :)

(#49925) dfsz34 válasza TESCO-Zsömle (#49919) üzenetére


dfsz34
őstag

1) Már az is sokat segítene, ha tegyük fel a mostani mm kiválasztana 30 játékost, eddig gondolom az egyszerűek is tudnak követni, semmi változás.

Utána egy algoritmus, ami figyelembe venne egy csomó szempontot (játékos tudása, tank felszereltsége, akár figyelhetné az adott napi eredményeket, ki van leszálló ágban stb stb), megpróbálná a lehetőségek szerint kiegyensúlyozni a két csapatot.

Hangsúlyozom, ugyanarról a 30 játékosról beszélek, mert különben jönnek a károgók, hogy mennyit köll várni.

Ez egy nagyon könnyen megvalósítható dolog lenne.

2) Az RNG mágiát minimálisra szorítani, mert jelenleg túlságosan beleszól a csatába. Túl gyakran nem engedi kilőni a tankot, ott futkos egy csomó két számjegyű hp-s tank, de lepattanó, kritikál nulla meg totál mellé, ilyeneket lehet rájuk lőni. Ez nagyon gyakori jelenség.

3) Ha mégsem akarnak jobban kiegyensúlyozni, meg RNG hatás csökkenteni, akkor legalább annyit megtehetnének, hogy a győzelem súlyát a kapott xp-re és kredit-re lecsökkentsék. Ez a jelenlegi rendszer teljesen torz, tegnapi példám, hogy a vesztes csapatban brutál sebzés, komoly harc után kapok annyi xp-t, mint a győztes csapatban egy olyan tank, ami elgurult a közeli bokorig és lőtt egy sebzőt.

Ha a győzelem helyett az egyéni teljesítmény lenne a kapott xp és kredit fő tényezője, persze lenne bónusz a győzelemre, csak ne ilyen brutális különbség legyen, mint most.

A medálok valamit segítenek, de nem kapok mindig medált, sokkal bátrabban meg kéne reformálni ezt az xp és kredit számolást.

Amikor ennyi agyhalott van és a győzelem sokszor fizikailag sem lehetséges, hiába szántja fel az ember a pályát, akkor az iszonyú frusztráló. Mert egy olyan tényező, amire ilyenkor egyszerűen nincs hatással az emberi teljesítmény, max ha kilövök 10 tankot és sebzek 10 ezret, akkor nyerne a csapatom, ugyan már. Lényegesen csökkenne a frusztráció.

Az ok, hogy esetleg nem a foglalásra törekednének a csapatok, hanem a harcra, de jelenleg túl sok a bónusz, ami a győzelem után jár és rengeteg lett az idióta, akik miatt nem lehet győzni.

A másik, hogy szerintem még a csata menetére is jótékony hatással lenne.

(#49926) Djuree válasza munnergep (#49922) üzenetére


Djuree
félisten

én nem kaptam még kódot. :(

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#49927) unravel válasza dfsz34 (#49925) üzenetére


unravel
őstag

Ez egy játék. Fogadd el a szabályokat ahogy vannak! Ne akard újraírni őket! :)

Agyzsibbasztóak a "győzelem az miattam, a vereség a csapat miatt történt" féle játékosok.

¯\_(ツ)_/¯

(#49928) Simulacrum válasza dfsz34 (#49925) üzenetére


Simulacrum
senior tag

Az 1-es pont azért nem megvalósítható, mert minden tanknak van egy súlya és az alapján osztja a két oldalt. Tehát nem tud variálni 30 kiválasztott esetében, mert akkor valamerre eldőlne a tank súlyozás. Persze lehet, hogy ezt egy jobb játékos tudja kompenzálni, de gyanítom nem két percig gondolkodtak ezen mire kitalálták és bevezették.
10 napja nézem a napi statomat, amit jól lehet a wotinfo.net-en követni.
Jelenlegi win százalékom 54.33.
Ebből a 10 napból egy olyan nap volt, mikor jelentősen eltért ettől, ezen a napon a WN értékem is nagyon eltért a jelenlegitől. A többi napon volt, hogy ennél 1-2 százalékkal kisebb win arányt produkáltam, de a WN értékem sokkal, de sokkal jobb volt, mint a jelenlegi.
Ahogy már sokan írták itt, a rossz sorozatra mindenki jól emlékszik, de mikor jól megy azt kevesen veszik észre. Direkt ezért követem én is, bár én pontosan érzem, hogy rendben van mind az MM, mind a randomfaktor. Természetesen sokszor nagyon bosszantó és nagyon jó meccsek mennek el rajta, de máskor viszont észrevétlenül kapja vissza az ember ezeket.
Kék játékosként 10-ből 1 rossz nap szerintem teljesen rendben levő dolog. Ez zöld játékosnál ez 10-ből gondolom 2-3, egy sárgánál meg mondjuk 4, tehát még náluk is több a jobb nap mint a rosszabb, főleg ha fejlődik is a játékos.
Azt még hozzátenném, hogy csak egyedül játszom. Gyanítom szakaszban, ha WN-em nem is nőne az egymástól elvett sebzések miatt, de a győzelmi százalékom tuti. Szóval, akit zavar, hogy keveset nyer, annak a szakaszozás tuti segít.

Talán kicsit lehetne csökkenteni a 25%-os random arányt, de valószínűleg nem véletlenül ennyi. Muszáj a gyengébb játékosok miatt. Egy közepesen jó játékos már együtt tud élni vele véleményem szerint.

A medálért full xp már egy jó lépés, nekem bőven elég lenne már az, ha a top3 xp-s kapnak teljeset

[ Szerkesztve ]

(#49929) TESCO-Zsömle válasza unravel (#49927) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azért amikor az ember több, mint tripláját sebzi, mint az utána következő, akkor érez némi igazságot az ilyen kijelentésekben...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#49930) dfsz34


dfsz34
őstag

Kiegyensúlyozott játék. Vicc. Most, hogy már nincs sok hátra az fv-hez, a második ászt is beadja a tortóra, egy nap ráadásul. Még a legelején, az első csatám volt olyan, hogy csináltam 6k sebzést és első osztályt, utána soha nem kaptam értelmes csapatot, erre ma kettőt is.

Nem értem én ezt. Ez nem az első ilyen széria. Általában mindig 2-3 ászt szerzek egy nap, aztán sokáig semmit. Ez már sokszor előfordult.

Az odáig rendben van, ezt elfogadom, hogy nem tudatos akarat és programozás eredménye. De ezek a hullámzások és szériák valamiféle kiegyensúlyozatlanság és anomália terméke, amit a wg szerintem nagyon pontosan ismer.

Én speciel az RNG fluktuációra gyanakszom, mert az idióta állandó állandó tényezők, a tudásom fejlődik ugyan, de nem ilyen gyorsan, tulajdonképpen ha átlagot nézünk minden állandó, csak az RNG-t nem ismerhetjük.

Győzelem!
Csata: Himmelsdorf 2014.03.26. 13:04:20
Jármű: Tortoise
Szerzett tapasztalat: 2 751
Szerzett kredit: 166 419
Csatában elért Achievement: Nagy kaliber, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász"

#49928) Simulacrum Már miért ne tudna? Komolyan kérdezem.
hány és hány olyan eset van, hogy pró szakaszok kerülnek egy oldalra. Valóban nehéz lenne felcserélni.
Városi harcban, egyik oldal maus, e100, t95, másik csak med, egyik sem szakaszban.
Ugyan már meséld el nekem, miért ne lehet mondjuk a maust átrakni és helyette az fv4204-t?
gondold végig, szerintem te is belátod

(#49927) unravel igen, ha mindent elfogadunk, akkor semmi nem fejlődik
ha értelmesen is akarsz vitatkozni a felvetett témákról, érvekkel, akkor nagyon szívesen, addig meg hanyagolj pls

[ Szerkesztve ]

(#49931) unravel válasza TESCO-Zsömle (#49929) üzenetére


unravel
őstag

Ilyen esetnél örülj, hogy kapsz soksok ikszpét és ezüstöt. Azt kétlem, hogy minden meccsed ilyen. :)

Esküszöm valahol van egy sírógenerátor weblap, abból másoljátok a mondatokat. :)

¯\_(ツ)_/¯

(#49932) Angel1981


Angel1981
veterán

Ebben a patchben a WG ugyebár kiszedte a 12-es Battle Tiert, ami elvileg azt eredményezi, hogy a T8-T9-es vasak gyakrabban találkoznak T10-essel.

Akik sokat játszanak ezeken a szinteken, mit tapasztalnak?
Köszönöm előre is a válaszokat!

(#49933) Napfénysüti válasza Angel1981 (#49932) üzenetére

Én mostanában leginkább 8-9-es gépekkel megyek és nem tudom mennyire számít ez bele de tényleg rengetegszer kerülök T10-es csatába. De lehet csak pont így jött ki randomra. Mondjuk nem sírok ilyenkor hanem megteszem amit csak tudok, ha ezt dobta a gép akkor ezt dobta. :)

Més que un club!

(#49934) TESCO-Zsömle válasza unravel (#49931) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ilyen meccseknél általában veszítünk, és épphogy sikerül elcsípni a nyertes csapat 1-2 lövéses kempereit.

Kicsit se voltam ideges legutóbb, mikor sikerült megdönteni saját szerény sebzésrekordomat egy vesztes csatában. Csak 4*-esét lőttem a második helyezettnek. Persze kellett hozzá a mázli is bőven, mert volt mindig mit lőni, de azért csalódás is.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#49935) Bingisz válasza dfsz34 (#49930) üzenetére


Bingisz
addikt

Egy dolog van amit ti nem vesztek figyelembe. Az emberi tényező. A WG nem tud semmit se kezdeni azzal hogy melyik játékos épp mit talál ki. Ezért nem lehet befolyásolni ezt az egészet.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#49936) Szepi1979 válasza Angel1981 (#49932) üzenetére


Szepi1979
senior tag

Igaz.

“ nem kell mindig nyerni “

(#49937) Tomi0703 válasza Angel1981 (#49932) üzenetére


Tomi0703
őstag

Tegnap mentem 2 kort az IS-3-mal csucsidoben (8-9 kozott). Az egyik esetben top voltam, a masikban pedig volt 3-4 9-es. Mind a ket esetben a varakozasi ido 50 mp es 1 perc kozott volt. Direkt figyeltem is, mert ugye a patch elott 1-2 percet kellett varni, hogy berakjon. Azt eszrevettem, hogy tobbszor kerultem 10-es meccsbe, de nem volt veszes.
Csak a varkozasi ido meg mindig hosszu. Utana ket kort mentem M103-mal es ott 5 mp alatt berakott.

(#49938) unravel válasza Bingisz (#49935) üzenetére


unravel
őstag

Nem csak emberi tényező. Megellás nélkül tudnám sorolni miken múlhat a végeredmény. És ezeket itt mindenki tudja. Mégis gyakran előkerül a "két vereség egymás után, köcsögök voltak a csapattársak" :O téma.

¯\_(ツ)_/¯

(#49939) Simulacrum válasza dfsz34 (#49930) üzenetére


Simulacrum
senior tag

Megmondom őszintén nem ismerem a súlyozást. Ebben a topikban már le volt írva egyszer elég részletesen. A lényeg, hogy nem ilyen egyszerű, hogy egy-egy tankot csak úgy ki lehessen cserélni, még ha nagyon logikus is lenne.

Amiről a többiek írnak, az emberi tényező hihetetlen mennyire számít. Volt úgy, hogy simán csak ki akartam próbálni, hogy át lehet-e egy helyen menni a vízben valahol és belefulladtam. Ezzel máris 0 sebzéssel zárt egy kék játékos. Persze én vagyok a hülye, hogy randomban próbálkozom ilyennel, de most erre volt kedvem. Ha csak ennyi történik már ez is számít, de ha véletlenül ketten csinálnak ilyet, mert olyanjuk van, máris eldőlt a csata.

[ Szerkesztve ]

(#49940) ddt500hu válasza dfsz34 (#49930) üzenetére


ddt500hu
veterán

Nekem is ez volt tegnap. 42%-os WR, 6 vereség egyhuzamban majd két tank ász Löwe-vel meg Tortoise-vel.

(#49941) dfsz34 válasza Bingisz (#49935) üzenetére


dfsz34
őstag

Akkor annyit még mindig megtehetnének, hogy a csatában nyújtott tényező legyen a lényeges elem, amikor az xp-t és a kreditet számolja a program.

A győzelemért a jelenleginél lényegesen kevesebb bónusz járna.

A járulékos haszon, hogy a gyors foglalásos győzelem még kevésbé érné meg.

A lényeg viszont az lenne, hogy a vereség egy jó teljesítmény mellett kevésbé lenne idegesítő. A játékélményre csak jó hatással lenne.

(#49942) Diarmand válasza dfsz34 (#49930) üzenetére


Diarmand
senior tag

Nem értem én ezt. Ez nem az első ilyen széria. Általában mindig 2-3 ászt szerzek egy nap, aztán sokáig semmit. Ez már sokszor előfordult.
Az odáig rendben van, ezt elfogadom, hogy nem tudatos akarat és programozás eredménye. De ezek a hullámzások és szériák valamiféle kiegyensúlyozatlanság és anomália terméke, amit a wg szerintem nagyon pontosan ismer.

Pff. Kiegyensúlyozatlanság? Anomália?
Srácok gondoljátok már végig amit leírtok, mert ez kezd már fárasztó lenni. Milyen kiegyensúlyozatlanság? Hol? Merre? Az, hogy három napig szar csapatokat oszt be mellém a MM? Ez lenne a hatalmas unbalance? Természetesen ha ez megtörténik, akkor FU MM, mert hogy lehet ezt tennie velem, összeesküvés minden irányban, és a többi hülyeség. Utána meg jéé, nyertes meccseid lesznek, de erről már mélyen hallgat a kedves játékos, mert ha nyer, az természetes és annak úgy kell lennie.
dfsz34 azt meg te sem gondolod komolyan, hogy az ász medál az úgynevezett anomáliákon múlik.
Hullámzások, szériák, ne már. Senki nem bírja megérteni, hogy nincsenek hullámzások, nincsenek vesztes anomáliák, nincs szopóág, csak egy végtelen hosszúságú sorozat, amiből példákat ragadtok ki? Játszod a több ezer meccsedet, és ha éppen sokszor vesztesz, akkor egyből le kell írni, hogy mertmostaztánkibaszvelemazMM.
Mi az, hogy hullámzás? Esküszöm kezdem azt hinni, hogy egyesek arra vágynak, hogy Vesztesz, Nyersz, Vesztesz, Nyersz, Vesztesz, Nyersz, Vesztesz... egészen a végtelenségig. Mert ez lenne az egyensúly, amire oly nagyon vágytok. Összeesküvés mindenhol, mégsem romlik a statisztikája a játékosoknak, hanem - általában - javul. Most akkor hogy van ez?

Esküszöm, ez a csúcs mondat:
De ezek a hullámzások és szériák valamiféle kiegyensúlyozatlanság és anomália terméke, amit a wg szerintem nagyon pontosan ismer.

Milyen különös, hogy a sportban is vannak ezek az anomáliák, mert kikaphat egy esélyes csapat már az első körben egy gyengébbtől nem? Mégsem futnak az edzőbácsik a Sportszövetséghez, hogy mikrochipelve volt a labda. Vagy lehet rossz szériája is egy csapatnak/játékosnak. Összeesküvés? Hol, mikor?
Azok a képek is nagyon jók, hogy jaj nálam full piros/sárga, náluk full zöld és urambocsá, ez mégsem borítékolja a végeredményt, tudjuk mire gondolok, láttunk már rá nem egy példát.

De tegyük fel, hogy a két csapat teljesen ki van egyensúlyozva (tanktípusok, stronk-képességek, minden, nem lenne +/-25%, stb). Mit mondanátok ebben az esetben, ha ötször-hatszor egymás után vesztenétek? Mire fognátok rá a dolgot?

(#49943) K6000


K6000
tag

Én már annak is örülnék ha az MM nem csak az első 5 tank pontértékét figyelné. Elég sok csata megy el azon, hogy az egyik oldalon 14 tier 2 tank van és 1 árva tier 1, a másik oldalon meg 6db tier 2 a többi meg a szerencsétlen tier 1. Vajon ki nyer? A WG szerint ez rendben van hiszen az első 5 tank azonos értékkel bír a többi meg nem számít :Y . Szándékosan hoztam tier 2 csata példát, az egyszerűség miatt.

Találtam valami hasonlót, hogy értsétek miről beszélek:

[ Szerkesztve ]

ASUS PSCH-L 3.2GHz HT Intel. 4db Corsair 1GB ECC DDR ram 400MHz dual channel, SCSI U320 Seagate 73GB 16mb 15000rpm 2db (raid 1) + 2x WD160 RE (sata raid 0) + HP SCSI Dat72

(#49944) jahrn válasza Tomi0703 (#49901) üzenetére


jahrn
senior tag

Erre a WG-nek a valasza az mint a birosagoknak: a torveny nem tudasa nem mentesit. A hivatalos EU forum mod/addon reszlegeben van thread a banned modokrol, bar teny h jo lenne ha WG vegleg rendbe tenne* a dolgokat ezen a teren. Akar ugy is h bizonyos XVM elemek bekerulnek a jatekba (pl a latotav jelzese a minimap-on), es minden mas (mondjuk skinek kivetelevel) tiltott.

* Ha jol remlik a WG nemely tagjai szerint pl bannolni kellene az XVM-et, illetve vannak modok amik eggyik szerveren bannolva vannak masikon meg nem (ilyen pl a white corpses mod).

(#49942) Diarmand Tamogatom amit irtal. Egy elmeletileg vegtelen szeriabol kiragadni 10-20 csatat es ez alapjan megmondani a tutit nem szerencses.

[ Szerkesztve ]

(#49945) unravel válasza K6000 (#49943) üzenetére


unravel
őstag

Olyat is másolj be, légyszíves, amikor Neked és csapatodnak kedvez az MM.
Jaa?!?! Azt nem szoktad észrevenni. :)

¯\_(ツ)_/¯

(#49946) K6000 válasza unravel (#49945) üzenetére


K6000
tag

Bármelyik oldalnak is kedvez az gáz. Nem szeretem a 2-3 perces csatákat akár 15-0 győzünk vagy veszítünk. Csak a pontosítás kedvéért...

Miért ne venném észre? Ezt miből gondolod? Honnan ismersz? Vagy nekem kellene ismernem téged valahonnan? Vagy ez már személyeskedés? Szerintem ezt a részt inkább gondold át még egyszer.

Sem a tárterület sem a fórum nem alkalmas arra, hogy néhány száz képpel teleszórjam. A képen nem az a lényeg, hogy én melyik oldalon állok, nem az a lényeg hogy az MM kinek kedvez, hanem az aránytalanság. Csak zárójelben a képen lévő csatát nyertük, de a tier eloszláson amit sérelmezek (bármelyik oldalra is billen a mérleg) ez nem sokat változtat!

ASUS PSCH-L 3.2GHz HT Intel. 4db Corsair 1GB ECC DDR ram 400MHz dual channel, SCSI U320 Seagate 73GB 16mb 15000rpm 2db (raid 1) + 2x WD160 RE (sata raid 0) + HP SCSI Dat72

(#49947) Bingisz válasza K6000 (#49943) üzenetére


Bingisz
addikt

Itt a platoon miatt volt a galiba. Nem volt két tier 1-es platoon, ezért bedobta őket úgy, hogy a másik oldalon meg egy tier 2 platoon volt.

Ezt a mindkét oldalra ugyanannyi platoon dolgot anno még a júzerek könyörögték ki a WG-től.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#49948) Bingisz válasza K6000 (#49946) üzenetére


Bingisz
addikt

Azért ezek a 15-3 vagy ennél is simább csaták eléggé ritkák, főleg azért mert akkor fordul elő, ha valamelyik csapat alapvető taktikai hibával kezdi a játékot.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#49949) dfsz34 válasza K6000 (#49946) üzenetére


dfsz34
őstag

Abszolút igazad van.

Én sem akarom túlságosan az anomáliákra terelni a beszélgetést, bár ugye akik tagadják a létüket, azok valószínűleg vakok. A véletlenben az a szép, hogy bármit rá lehet kenni, akármit.

A lényeg sokkal inkább a játékélmény és hogy ne okozzon frusztrációt.

Szerintem pár módosítással máris sokat tudnának javítani (a győzelmi bónusz szerepének csökkentése és az egyéni teljesítmény jobb honorálása, mindegy hogy a vesztes vagy a győztes csapatban követte-e el valaki, az rng-t át kéne gondolni, szerintem a 25% túl sok, ha lehetséges, akkor egy algoritmus kicsit simítana az mm általá kiválasztott 30 játékos elosztásán). Ennyi.

Azt nem tudja valaki, hogy lehet a Wg-nek írni ilyen javaslatokat? Megírnám nekik is.

(#49950) Tuco Ramirez


Tuco Ramirez
őstag

Sziasztok! Jp2-re a töltésgyorsító és a venti mellé álcahálót vagy csigaszemet érdemesebb feltenni? A legénységnek milyen skilleket/perkeket javasoltok?

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.