Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#194009) e-newsee válasza po1son (#194006) üzenetére


e-newsee
addikt

Nincs tudás alapú MM, ez igaz. A tankok vannak kategorizálva. Asszem a heavyken belül lett szuper és normál heavy, valamint a lightokon belül spotter és normál light. Ezeket próbálja párosítani. Ezen kívül csak a tier számít, hogy egyenlő legyen (3-5-7, 5-10, 2-5-8, stb). Ezért elviekben a gépállomány nagyjából ugyanolyan eloszlású mindkét csapatnál. A különbség a játékosok tudásából adódik, és sokat hozzátesz a nagy különbségű eredményekhez a lavinaeffektus is, amikor mindenki egy kicsivel teljesít rosszabbul/jobban, mint az ellenfél, ehhez hozzájön az egyik csapatnál a siker látványa, a másiknál a remény elvesztése, ezek összegződnek, és jön a darálás.
Nem értek nagyon hozzá, de akkora a véletlen faktor a játékban, vagyis helyesebben fogalmazva annyi változón múlik egy csata kimenetele, hogy összességében önmagától is 50% körül mozog a WR. Az RNG mértéke annyira robusztussá teszi a rendszert, hogy a játékosok minimálisan tudják elmozdítani valamelyik irányba. A nagyon jó játékosok kb. +10%-ban, a nagyon rosszak -10%-ban, de a többi nem az emberen múlik.
Gondolj csak bele, hogy egy lövés eredményét kapásból 5 dolog befolyásolja: A célzás helye, a találat helye, az átütés megléte, a sebzés mértéke, és ide vehetjük, hogy a modul sebződik-e. Ebből a játékos csak és kizárólag az elsőt tudja befolyásolni, a többi mind az RNG műve. Persze az első a legfontosabb, hiszen kvázi abból számolódik a többi, de annak is változó a súlya. Pl nem mindegy, hogy a célzókörön belül minden weak spot, vagy az egész tank belefér. Előbbi esetben a játék nem sokat tud változtatni a lövés eredményén, max a sebzés mértékén, utóbbi esetben viszont csatákat dönthet el függetlenül attól, hogy unikum, vagy bot kattintott. És ez csak egy lövés.
Szóval nem kell ide skill alapú MM, mert a rendszer anélkül is szabályozza magát. Valamit segítene, de nem annyit, mind gondoljuk. Meg kell nézni a ranked csatákat, ahol elvileg a végére nagyjából ugyanolyan tudású játékosokból válogat az MM, még a tankok is csak 10-esek, nagyjából ugyanazok a tankok is vannak mindkét oldalon, mindenki golddal lő, tehát egy csomó változó ki van véve a rendszerből, mégis sok a nagy különbségű csata. Vagy ott volt a Clan rivals döntő. Ott is abból a pár csatából volt mindkét irányban darálás, pedig ott aztán mindenki unikum volt.

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.