Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#128551) TESCO-Zsömle válasza DVlad (#128544) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Volt már tárgyalva számtalanszor, hogy miért is nem lenne jó a képesség alapú szétválasztás. A képesség alapú MM jó lenne, de a szeparálás szvsz felejtős. Ha mindig mindenki csak hasonló képességű játékosokkal kerülne össze, akkor:
- Az alsó mezsgyében full káosz lenne - most is az.
- El lehetne felejteni a tankászokat meg a TopGun, Radley, Pool, stb medálokat, mert hasonló képességű játékosok ellen senki se tudna ilyen mészárlásokat rendezni, csak ha embertelenül homlokon csókolja az RNG.
- Visszafogná a gyengébb játékosok fejlődését hatványozottan követendő példa hiányában és kazalnyi bottal összezárva. Én az első pár száz meccsem alatt nem is tudtam, hogy ki lehet lépni a csatából, így "kényszeredetten" végignéztem azokat, akik legtovább maradtak életben.

Rendes képesség alapú MM viszont jöhetne. Nem kéne sok, csak az MM-be betáplált tank-értékeket meg kéne szorozni a játékos WG-értékelésével és készen is van. Hogy ne csak járművek terén legyen egyensúly (lol, hisz most sincs) hanem összesített harci-érték szerint.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#128552) KisApám


KisApám
addikt

267 000 profit, 2100 XP
Mutz-ban, skill4ltu csinálta nemrég a twitch-en... nem rossz játékos...

̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori

(#128553) jr1994


jr1994
addikt

Két bemutatásra érdemes csatát játszottam ma. Az első egy edukációs jellegű replay a csapatmunkáról (no nem a többiekkel, a szakasztársammal), és egyben egy jó példa a végletekig kiélezett, szoros csatákra. A másikat csak az utolsó pár másodperc miatt teszem fel, videó-gyanús megmozdulás volt szerintem az utolsó 2 killem, RNG hívők figyelmébe ajánlom :D

1. replay kép kép

2. replay kép

[ Szerkesztve ]

WoT: mennyeibajnoksag --- "Az a meta, hogy a botok hülyék"

(#128554) rlazol válasza TESCO-Zsömle (#128551) üzenetére


rlazol
addikt

TESCO-Zsömle: A két alaptétellel egyetértek, csak nem tudom, miben más, mint az alatta lévő javaslatod? :F

galervin93, jr1994, : igen, mert ez a baromság előjön minden héten és rosszul tűröm. :DDD És nem, nincs igazatok. Tökmindegy milyen mutató alapján és hány szintre veszed szét. A lényeg ugyanaz az összesen: elválik a szar a víztől. A felsőbb szinten idegrohamat kapnak azok, akik eddig tök jók voltak, de most a náluk is jobbak szétszedik őket, az alsóbb szinten hirtelen meglódulnak azok az emberek, akik valamit konyítanak a játékhoz, de azért nem valami nagy számok. Ha ez az egész rendszer dinamikus, akkor egyesek mint a gumilabda fognak pattogni a szintek között, mert az alsóbban túl jók, ott hülyére sebzik magukat, a felsőhöz viszont kevesek, ott nem tudnak megkapaszkodni. Közben a felső szinten alapból is nagy a frusztráció, mert sokkal nehezebb a különböző csata hőse medálok megszerzése, a statpadderkedésnek meg lőttek. Így a jók abbahagyják, a hirtelen sokkal eredményesebb Vérpistikék meg vérszemet kapnak és hívják a haverjaikat is.
Ha meg statikus rendszert akarsz, akkor 1) mit csinálsz a friss regekkel?; 2) elveszed a fejlődés lehetőségét

kchryss: nem tudom, miért a jók hagyják inkább abba, miért nem a szarok, de tény, hogy a lassú víz partot mos, és előbb utóbb 100-200 xp/csata tempóban is eléri mindenki a 10es tankokat. Szóval a "felső" zóna hígulása folytatódni fog. Lehet, hogy nem is megy el annyi jó, csak a magasabb szintekre is betörnek a rosszak? :O

DVlad: :Y oda hogy ment fel? És minek? :F

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#128555) Laci50i válasza TESCO-Zsömle (#128551) üzenetére


Laci50i
csendes tag

"El lehetne felejteni a tankászokat meg a TopGun, Radley, Pool, stb medálokat"
Cserébe jókat lehet játszani, vigyék az összeset.
Be lehet vezetni helyettük mást. Vagy csak többet érne a manapság semmitmondó Fighter, a TopGun meg menő lenne, mint a Radley.

(#128556) rlazol válasza Laci50i (#128555) üzenetére


rlazol
addikt

"Cserébe jókat lehet játszani, vigyék az összeset."
Attól függ, mit értesz jó játék alatt. Ha alsóbb szintre kerülsz, ott a mostaninál is nagyobb káosz lenne. Ha felsőbbre, ott kemp feszt. Mindenki ismeri az összes titkos helyet, mindenki belő mindenkit, páncél felesleges, full-gold, és med-light tenger. A sebzést meg felejtsd el, ha lesebzed a saját Hp-d 120%-át, már király vagy.

[ Szerkesztve ]

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#128557) Gyuri27 válasza rlazol (#128554) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az a baj ezzel a játékkal. Ki mennyit sebez. Holott azt könnyű. Hátul kempesz és kész.
Arra már nincs ész, hogy mikor mész elöl vagy bemész egy szituba. Jöjjenek utánad a free sebzésért, ölésért.

Nem egyszer, nem kétszer fordult elő, hogy az ember valami nagy vassal megtolja. Nyilván mert enemynél kevés a hp. Látod a térképen, hogy kevesen vannak itt. Rommá löveted magad, nyeled a sebzést ez a dolgod. Aztán 0 supportot kapsz. Mert jobb ott kempelni ahol még a free dmg-t se tudod kiosztani.

Ugyanez a spotnál. Spotolsz oszt nem jön rá a sebzés.

Amúgy. Lehetnének ligák. Más játékokban is van.
Vagy lehetne rendes eló rendszer. Azaz ha egy "lilát" sebzel több xp, több kredit. Gondolja mindenki tovább.

Ja és jó lenne ha a wg kezdene valamit ezzel az orosz, meg úgy általában a med metával.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#128558) KisApám válasza Gyuri27 (#128557) üzenetére


KisApám
addikt

"Az a baj ezzel a játékkal. Ki mennyit sebez. Holott azt könnyű. Hátul kempesz és kész."

Ha egyensúlyoznák a SPOT damage és a damage részt WN8 értelemben, akkor más volna a helyzet.
A sok e-péniszt verő menne előre is rendesen.

̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori

(#128559) ollie válasza KisApám (#128558) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Azért nem teszik a WN-be a spot damage-t, mert nem tudják, mivel a WG nem teszi bele a spot damage-t az API-ba.

***

(#128560) DVlad válasza rlazol (#128554) üzenetére


DVlad
őstag

Hát igen. 😃 És egy 8 td-vel összekalapált 400 dmg hasznot a csapatának.

Gyuri27
Szerintem nem így van. Én képtelen vagyok td-vel a komoly fejlődésre, de kempelve még ennyire se menne, pedig nagyon durrant messzire. Ha valaki nem td-vel kempel, akkor még szánalmasabb eredményeket érne el wr ügyben. Tehát nem könnyű összehozni sniperkedésből komoly eredményt, hanem inkább hülyeség csinálni a nem arra való tankokkal. Régebben, mikor a kill volt a menő, akkor rendszeres volt, hogy a "tapasztaltabbak" kempeltek, majd elindultak oneshotolni, mikor ott volt az ideje. Annak még értelme is volt, de most már jó ideje nem sok.

[ Szerkesztve ]

(#128561) BÁ Nutrition válasza kchryss (#128549) üzenetére


BÁ Nutrition
addikt

Francnak hianyzik h a legkisebb gocsorttol az eget lesse.

[ Szerkesztve ]

youtu.be/KKSQtQqLVdU ill "az a 10 ember ide, aki benne van a "kis" csoportba, többiek meg huzzanak""

(#128562) jano_77


jano_77
nagyúr

Ma is sikerült egy TD küldetés az Obj.260 sorozatból - szépen haladok komótosan, már csak 4 hiányzik a 15-el együtt.

Grillével toltam mostanság, de vmiért elkezdett szívatni és sok kredit mínuszom lett, így gondoltam váltok egyet és első csatára meg is lett a Scorio G-el. :K

[ Szerkesztve ]

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#128563) kchryss válasza ollie (#128559) üzenetére


kchryss
addikt

Szerintem benne van az api-ban. Viszont régebben nem volt benne és erre mondták anno, hogy azért nem rakják be a wn-be, mert a régi adatok hiánya miatt azok a csaták kiesnének a total wn-ből.
Egyébként simán meg lehetne oldani. Nem kéne összes csatára vonatkozó total stat csak recent, úgyis az mutatja jobban a valós képet. Legjobb egy olyan típusú képlet lenne amilyen a kiválósági jelé, vagyis egy exponenciálisan gördülő átlag.

Ami a képesség alapú mm témát illeti:
Meg lehetne ezt is oldani simán. A legtöbbször a csatára kiválasztott 15-15 játékosból is ki lehetne hozni egy sokkal kiegyensúlyozottabb felállást, ha a 2 oldalon kicserélnénének pár játékost. Ez a csere nem egy bonyolult algoritmus, nem nőne meg tőle a várakozási idő.
A teljesen szétválasztott mm, vagyis hogy egy a gyengébb és egy a jobb játékosoknak szerintem sem lenne jó megoldás. A gyengébb játékosokra is szükség van, elég lenne ha egyenlőbben lennének elosztva a két csapatban. Akkor talán jobban is fejlődnének, mert a sok 15-0-ás, 0-15-ös csatákból nem lehet sokat tanulni.

Más:
A T34-ről olvastam, hogy eltérő a fekete és a sima verzió kamó értéke, bár ezt a fejlesztők cáfolták.
Gyakorlóban letesztelném az is6 és az is6b között van-e kamó különbség. Ehhez kéne nekem valaki akinek van egy sima is6-ja álcafestéssel, ventillátor nélkül. Tesztre jelentkezést privátban várom.

(#128564) kchryss válasza Gyuri27 (#128557) üzenetére


kchryss
addikt

Még utólag eszembe jutott a ligákkal kapcsolatban: Voltak ranked team szezonok. Ezt pont azért hozták létre, hogy a jobb játékosok hasonló erősségű játékosokkal játsszanak. Szóval a wg próbálkozott vele. Viszont megszűnt a rendszer mivel nem volt túl nagy az érdeklődés, kevés játékos játszotta.

(#128565) Laci50i válasza rlazol (#128556) üzenetére


Laci50i
csendes tag

"A sebzést meg felejtsd el, ha lesebzed a saját Hp-d 120%-át, már király vagy."
És ez miért lenne baj? Mi olyan jó abban? Ha nem lenne a wn8 akkor az emberek örülnének a spotnak, meg a blokkra is kéne xp+kredit és akkor annak is örülnének, és akkor talán mindenki azt csinálná ami a dolga a méricskélés helyett.

(#128566) rlazol válasza kchryss (#128563) üzenetére


rlazol
addikt

"A legtöbbször a csatára kiválasztott 15-15 játékosból is ki lehetne hozni egy sokkal kiegyensúlyozottabb felállást, ha a 2 oldalon kicserélnénének pár játékost. " Sok esetben valóban, ránézésre ez megoldható, taláón még ez a legjárhatóbb út. Már csak az a kérdés, melyik statisztikai mutató/mutatók alapján menne a szétválasztás?

Laci50i: de, lenne WN8, mert azt nem a WG hozta létre ergó megszüntetni se tudja. És ha nem lenne WN8, lenne más Ecerka - efficiency, vagy amit akarsz. Másrészt: "És ez miért lenne baj? Mi olyan jó abban?" ezt ugye nem gondoltad át? A játék lényege a sebzés. Képzeld, el hogy sorban mész olyan csatákat, amik 10-12 percig tartanak, kiegyenlítettek, és Te mondjuk átlagban 3 sebző lövést adsz le egy top tier heavy-vel. Mennyire lenne ez élvezetes számodra hosszú távon? Illetve: mennyire lenne ez élvezetes a sebezni, ölni akaró játékosok számára, akiknek a sikerélményt az eredményesség jelenti, és nem pedig a szép taktikai kempelésben való gyönyörködés?

[ Szerkesztve ]

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#128567) kchryss válasza rlazol (#128566) üzenetére


kchryss
addikt

Jelenleg a wn8 a legpontosabb mutató, ha az alapján menne a csere már akkor is jóval kiegyenlítettebb csaták lennének, noha tudjuk hogy nem tökéletes a mutató.
Az igazi egy új mérőszám lenne ami kijavítja a wn8 hibáit. Tankonként recent-et nézve, tankosztályonként eltérő képlettel. Például light-nál 4:1 arányban súlyozva a spot:sebzést, td-nél csak sebzés, mednél 3:2 arányban sebzés:spot, heavynél 4:1 arányban sebzés:spot és esetleg felfogott sebzés, az artyk meg fulladjanak meg és csak a felfogott sebzésre kapjanak statot. ;]

(#128565) @Laci50i:
Blokkra járó xp és kredit dolgot kipróbálták már és nem vált be. Teszt szerveren vezették be próbaképpen. Volt olyan E3 amelyik 12672 alap xp-s kört ment így: T110E3 12672 xp
Az a gond vele, hogy míg a sebzés az nem végtelen, az ellenfél hp-ja szűk keretet ad neki, addig a blokk szinte végtelen így nem skálázható. Illetve a sok blokk sokszor nem is a blokkoló játékost dícséri, hanem az idiótát aki nem tudja belőni, de azért próbálkozik rendületlenül. És végül az is problémás lenne vele, hogy akkor egymás xp-jét, kreditjét tápolhatná fel a két csapat. Például ha 2 jó játékos marad egymással szemben tornyozva akkor simán pattogtatják egymást és csak a legvégén próbálják kilőni az ellenfleet amikor már rommá növelték az xp-jüket.

(#128568) TESCO-Zsömle válasza rlazol (#128554) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Annyiban lenne jobb bb, hogy megmaradna a csapatok vegyes felépítése, ugyanakkor kiegy nsűlyozottabbak lennének a csapatok. Nem lenne olyan, hogy három szakasznyi unicum "kűzd" 15 piroska ellen, még nt amikrt QB is posztol YT-on. ő az egyetlen lila, utána a legjobb is max citrom mindkét csapatban együttvéve. Armored-be már van hasonló, csak ott pont az alapelv a baj. Mivel ott nincs komplex játékosstatisztika ilyen összesítő értékszámmal, nincs mivel bapanszolni. Így jobb híján az adott tankal futott csataszám alapján dolgozik az MM, ami csalóka.

WoT-ból meg nem mennek a medálok, mert ez tartja életben, az ilyen epikus medáltenger csaták, mint a drogosk napi adagja a sok átlagos és átlagon aluli csata tengerében.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#128569) Gyuri27 válasza TESCO-Zsömle (#128568) üzenetére


Gyuri27
félisten

Lehet én vagyok a hülye, de medálokért játszunk?
Mondjuk azért mert engem nem érdekel más még rá lehet kattanva.

Amúgy nem csak az összes tankra vonatkozó statot kéne figyelembe venni. Hanem osztályokra lebontva.

Az se lenne hátrány, ha papír td-vel az ember nem copna folyton +2 tierbe városban.
Aztán mikor váltasz nehézre jön a puszta 3-3 artyval.

Szóval lenne mit csiszolni a meccsmékingen. Mindenkinek jobb lenne szerintem.

Amd - Radeon - Ryzen

(#128570) TESCO-Zsömle válasza Gyuri27 (#128569) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mint írtam, van alternatíva, mégsincs tömeges migrálás se a realisztikusabb WT-re, se az XVM-mentes AW-re. Kell a farokmérce meg az elitista hozzáállás a játékosoknak.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#128571) Laci50i válasza rlazol (#128566) üzenetére


Laci50i
csendes tag

"és nem pedig a szép taktikai kempelésben való gyönyörködés"
Én például qrvára élveztem, mikor szépen beforgatva normál lőszerrel kinyírtam az ugyanolyan tankos skillamos tomatot 1 v. 1. Én azt élveztem amikor figyelmesen kellett HALADNI és megdolgozni minden lövésért.
Ecerkanak teljesen jó lenne a gun marks.
"Képzeld, el hogy sorban mész olyan csatákat, amik 10-12 percig tartanak, kiegyenlítettek, és Te mondjuk átlagban 3 sebző lövést adsz le egy top tier heavy-vel."
Ha ezzel nyer az ember akkor mi a gond? Az, hogy most a 4000 sebzés a normális az nem normális, csak megszokták és nem veszik észre.

Céges pikniken volt lasertag, szoktam airsoftozni, sajnos más nem, úgyhogy a 7-8 fős ellenből általában 5-6-ot szedtem ki, bekerítettem őket. Először még vicces, másodszorra reméltem jön más is aki szokott ilyet, de nem. Harmadjára már kevesebb jelentkező volt, a 4-4 helyett mondtam legyen inkább 2-6, 5 kill. Inkább arrébb álltam. Később visszanéztem, de azt mondták csak kezdők jöttek.
Airsofton a nap végére a 120% jó arány, és sokkal élvezetesebb.

(#128572) Laurh


Laurh
aktív tag

Múltkor azt hittem azt hittem az agyam eldobom. :D

Volt egy magyar csapattársam randomban aki is-6-ban ült, és egész végig a pályán "autókázott" talán lőtt 2-őt.
30k csatára volt 240 w8, átlagsebzése 200-300 között.

Ráírtam meccs végén, hogy Ő tulajdonképpen mit élvez a játékban, mert a statjai nem túl acélosak ezért vélelmezem a játékélmény faktora sem verdesi az eget.

Azt válaszolta szereti a pálya minden szegletét bejárni, tetszik neki a grafika, illetve jók a hangok és szeret csapatban játszani. :DD

[ Szerkesztve ]

I ain't as good as I once was, but I am good once as I ever was.. http://bit.ly/1pxNjZA

(#128573) jozefgucci1 válasza Laurh (#128572) üzenetére


jozefgucci1
addikt

Ez a ritkábbik dolog. Pár éve FB csoportban volt egy apuka aki ott írta le , hogy nem érti miért bannolták egy hónapra . Ő mindíg a capkör környékén marad és vár , támogatná a csapatot ha esetlegesen áttörne az ellenség. Addig el sem mozdul , mert akkor hamar kilövik :DDD
Aztán ott vannak a gyerekek , mert ők is szép számban jelen vannak .

Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

(#128574) szallasi007 válasza jozefgucci1 (#128573) üzenetére


szallasi007
őstag

Ezeknek az apukáknak van statiszta szerep a zombi filmekbe ugye?

(#128575) adamgreen


adamgreen
senior tag

XVM -et használok figyelem van új verzió régió specifikus apró javitással.Nézd meg mit töltesz le nehogy az oroszt szedjed le ;]

(#128576) Jadro válasza ollie (#128559) üzenetére


Jadro
veterán

El is jutottunk oda, hoyg felesleges az XVM. Elég lenne a játékon belüli eredmény megmutatása és hasonlítgatása. Az egész res_mod mappát száműzni kellene sé azonos feltételekkel lehet nekiugrani. Én kikapcsolatam az XVM kijelzést, mert egyrészt idegesít a sok fogalmatlan és így legalább nem látom, másrészt vakmerővé is tud tenni ha sok a piros. Mondjuk ez már egyéni hülyeség nálam tudom. :) Mellé a chat is ment OFF-ba így most egész nyugis játszani és már csak az húz fel ha az arty spot nélkül kicsesz egy lövéssel. :DDD

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#128577) galervin93 válasza Jadro (#128576) üzenetére


galervin93
őstag

Nem kell törölni a res_mods mappát, mert sok jó dolog innen származik. Csak kellene egy WG általi ellenőrzés modokra vonatkozóan, hogy ne lehessen mindenféle csúnyaságot használni.
Szerk.: XVM-hez - mindenki ellen úgy kell játszani, mintha a legjobb játékos lenne, mindig a legjobbat kell nyújtani, nem könnyelműsködni egy piroska láttán, mert nem tudhatja az ember, ki ül éppen a másik számítógép előtt...

[ Szerkesztve ]

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

(#128578) Ispy


Ispy
veterán

Nekem attól durran el az agyam, amikor a kedves mm egy városi pályára az egyik csapatba rak 5-6 hevit, a másikba meg egy 50T-t és 10 td. És akkor most ki fog harcolni? A td-k, vagy az 50T a papír páncéljával? Ilyenkor már előre látható a 15-0...

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#128579) SoulReaver válasza Ispy (#128578) üzenetére


SoulReaver
veterán

A városi map,általában a td-nek kedvez.

(#128580) adamgreen válasza SoulReaver (#128579) üzenetére


adamgreen
senior tag

Amig melléd nem ér 3 med :DDD

(#128581) Ispy válasza SoulReaver (#128579) üzenetére


Ispy
veterán

Hát nekem nem ez jött le eddig :N

Persze nagyon csapat függő is, hogy milyen társaid vannak, volt már olyan is, hogy 1 hevivel és 5-6 meddel lenyomtuk az ellenfelet, de nem ez a jellemző. Valamelyik nap volt egy olyan csatám, hogy az ellenfélnék 2 db t34 és egy o-i, nálunk meg IS-3, Löve, 50T, a 2 t34 kb. 2 percig élt, már a medek szétszedték őket.

A vége nem meglepő 15-2 lett. És már akkor gondoltam, hogy milyen könnyű meccs lesz, amikor elindult a csata. Sokkal jobban kéne a heviket elosztani, mert mostanában ez katasztrofális, szvsz.

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#128582) SoulReaver válasza Ispy (#128581) üzenetére


SoulReaver
veterán

Jól mondod, csapat függő.

A hevy-k nagyon háttérbe vannak szorulva. De az a legfőbb gond, hogy a játékosok 90%-a fél... Nem tud helyezkedni, meglátja a hordát, hogy megindul és csak megy utánuk...(lemmings) Amikor beállnak 10-en, egy sarokra, vagy hegy oldalba és csikicsukiznak, az a legszebb, már akkor írom, hogy buktaaa... mind a 10-et megeszik :)

(#128583) Jadro válasza galervin93 (#128577) üzenetére


Jadro
veterán

Xvm témában egyetértek, de engem befolyásol és ezért kapcsoltam ki.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#128584) galervin93 válasza SoulReaver (#128582) üzenetére


galervin93
őstag

Igen, sajnos ez a "félelem" dolog valós. Persze ehhez kell egy rutin, hogy megindulhatok-e, esetleg leveszek mellel egy-két lövést stb. Én sokszor annyira nem bírom az ilyet, hogy inkább megindulok, akar azt is vállalom hogy kilőnek, de utánam megindul a csapat és darálnak... Sokszor ez a kezdő lökés hiányzik, mindenki a másiktól varja, hogy "lövesse" magát... Én néha bevállalom, de ez is helyzetfüggő.

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

(#128585) adamgreen válasza galervin93 (#128584) üzenetére


adamgreen
senior tag

Ha félnek minek játszanak sőt tier 10 be kezdődik a játék. Ott egy két ember egyenesen menekül a csatától.
Vicc kategória.Az ilyen inkább menjen kocsmázni vagy nézze a cobra 11 et az talán nem okoz neki majd olyan nagy problémát. :DDD

(#128586) rlazol válasza Laci50i (#128571) üzenetére


rlazol
addikt

Laci50i: "Én például qrvára élveztem, mikor szépen beforgatva normál lőszerrel kinyírtam az ugyanolyan tankos skillamos tomatot 1 v. 1. "
Igen, ez élvezetes, pont ez szűnne meg :U : képzeld el ugyanúgy azt, hogy a másik tank is be van forgatva, és golddal lövi az adott szögből is támadható gyenge pontodat. :K Félre ne érts! Nem goldot spammel! Tudatosan a gyenge pontod lövi, szükség szerint gold-dal. És minden csatában, minden ellenféltől ezt kapod. Nincs többé pattintott sebzés, mert rád se lő, tudja, hogy nem tud átlőni, stb.

Valaki akkor is örül a nyerésnek, ha nem tett hozzá sokat. A többség azért szeret sokat sebezni egy győzelemhez, persze a sok relatív kifejezés. Azt gondolom, hogy azoknak, akik most jónak minősülnek (kb 1500+WN8) bosszantó lenne, ha hirtelen a saját hp-ját se tudná lesebezni, mert megszűnnének a könnyű célpontok.

jozefgucci1: a poszt úgy folytatódott, hogy "ő legalább nem bújik el gerinctelen módon a bokorba, hanem szemtől szembe kiáll" :C Szóval az ilyennek, meg annak, akit Macskassy látott, hiába mutatsz QB videót, mert először el kéne neki magyarázni a játék célját, lényegét. Hogy sebezni kell, hogy hátrányba kerül a csapatod, ha nem vagy a helyeden stb. A jelek szerint a csata elején a kiírás: "Küldetés: Lődd ki az összes ellenséges tankot" nem elég erre. :(

[ Szerkesztve ]

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#128587) Zolee_70 válasza galervin93 (#128584) üzenetére


Zolee_70
senior tag

a "félelem" dolog valós.

Maxi igaz. Fosnak, nincs erre szebb szó. 1 ügyesebb medium képes tartani 4-5 noob heavy-t. Én szoktam a leghamarabb elveszetni a türelmemet, és akár TD-vel is "megindítani" a csordát. Persze beledöglök...

#rlazol "akik most jónak minősülnek (kb 1500+WN8) bosszantó lenne, ha hirtelen a saját hp-ját se tudná lesebezni"

Nekem nem lenne gondom ezzel, ha élvezetes lenne a játék. A WN8-at persze lehetne kukázni...

[ Szerkesztve ]

>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.

(#128588) 4580693 válasza Zolee_70 (#128587) üzenetére


4580693
senior tag

Most a wn8-ért játszunk vagy a játék élvezetéért? :)

(#128589) notika77 válasza 4580693 (#128588) üzenetére


notika77
senior tag

Ezt a játékot már rég nem lehet élvezni. Ezért vannak az akciók és a kampányok is - a statisztikák mellett -, hogy a függők nehogy ki tudjanak gyógyulni.

(#128590) jozefgucci1 válasza 4580693 (#128588) üzenetére


jozefgucci1
addikt

A kettő valahol összefüg nem ? Amennyiben élvezed a játékot , tehát jó köreid vannak sebzel és spotolsz is akkor a wn8 is jó ?

Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

(#128591) Zolee_70 válasza 4580693 (#128588) üzenetére


Zolee_70
senior tag

Na ná, hogy nem a WN8-ért.

>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.

(#128592) fradi81 válasza jozefgucci1 (#128590) üzenetére


fradi81
veterán

Végül csak is az kapja a wn8-at aki sebez, de egy győzelem még sok más dolgon is múlik.

[ Szerkesztve ]

moto g72, Ninebot d28e

(#128593) TESCO-Zsömle válasza Zolee_70 (#128587) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nekem nem lenne gondom ezzel

Míg el nem kezd esni miatta a statod és nem kezd el lejjebb sorolni a MM. Értsétek már meg, hogy az átlag feletti értékeléshez kell a kazalnyi átlag alatti játékos, akiknek a kárára történik a dolog. Ez egy hatalmas piramisjáték, ahol mindenki a legalsókon tapos és a dolog ironiája, hogy őket is ekézik. Ha oirántod magad alól a pirosakat, nem lesz kibe lőni. Max annyit érhetsz el, hogy a skillekről méginkább a tankokra terelődik a súly.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#128594) ollie válasza fradi81 (#128592) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Szerintem sokkal többet számít a winrate, hiszen alapvetően azért játszunk, hogy legyőzzük az ellenfelet.

***

(#128595) jozefgucci1 válasza ollie (#128594) üzenetére


jozefgucci1
addikt

Igen de a WR-t simán lehet szakaszban húzni !

Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

(#128596) ollie válasza jozefgucci1 (#128595) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ezzel nem tudok vitatkozni.

***

(#128599) Laci50i válasza TESCO-Zsömle (#128593) üzenetére


Laci50i
csendes tag

Az átlag feletti értékelésről is lemondok. Nem akarok én pirosokat lőni. Kelljen jól helyezkedni, kelljen összedolgozni. Yolo mező közepén előrerohanónak most azért örülsz, mert free frag+wn8+credit és jól mutat a statisztikában, de ennyi, nincs semmi kihívás.
Én sokkal jobban élvezem a sajnos nagyon ritka játékot amikor 3 lövésért többet kell gondolkodni, figyelni, jól reagálni, mint előtte a 3000-es darálásért.
"Ha oirántod magad alól a pirosakat, nem lesz kibe lőni."
De lesz, azokba akiket kihívás meglőni. Szerintem sokkal jobb érzés méltó ellenfeleket legyőzni, mint 8 éves gyerekeket.

(#128600) Warton válasza Jacktor (#128597) üzenetére


Warton
őstag

Ez egy elég jó dolognak tűnik. Így a teljesen haszontalan tankokat be lehet számíttatni valami hasznosabbra. Mondjuk ezen is szénné fogja keresni magát a WG, mert a szabály úgy van kitalálva, hogy mindenképpen költened kell a játékra ez egy kvázi állandóan igénybe vehető "kedvezmény".

A Chi Nu Kai-ból biztos, hogy veszek majd valami mást, meg lehet a Dicker Max is megy a levesbe.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.