Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Windows 7 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:06:59

LOGOUT.hu

A topic a Microsoft Windows 7 operációs rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel fogalkozik:
Gyakori hibajelenség: A Windows Update csak keres-keres (svchost.exe jelentős a processzorterhelés), de nem talál frissitéseket. Itt a megoldás (Az angol nyelvű forrásanyag: http://wu.krelay.de/en/ )

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59151) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
Ha a DHCP-ügyfél szolgáltatást kikapcsolom,milyen hátrányom lehet belőle?
Router-rel csatlakozom az internetre.

(#59152) Krisz86


Krisz86
csendes tag

Sziasztok! Szeretnem tudni mar,hogy mennyire normális dolog,hogy minden rendszer kikapcsoláskor vagy újraindításakor villan egyet a képernyő ha a legújabb Nvidia driver van fent? Bizonyos verzioju driver ota csinálja.Ez miatt egy regebbit használok amivel nem csinálja.
Nvidia geforce gtx 650 a kártya.

(#59153) kraftxld válasza Kezdő vagyok (#59151) üzenetére


kraftxld
nagyúr

A géped nem fog automatán IP címet kapni a routertől.

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#59154) Kezdő vagyok válasza kraftxld (#59153) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Tehát nagyon fontos szolgáltatás?
Azt ajánlották,hogy kapcsoljam ki,akkor nem dolgoztatom a processzort...

(#59155) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
addikt

w7 hp 64bit. admin-ként vagyok bejelentkezve, UAC alapértelmezetten (a 3-ik szint a 4-ből). van egy RMclock nevű progi a laptopomon. Ezzel tudom a régi core2-es proci feszültségét szabályozni, így kevesebbet fogyaszt.
Azt szeretném, h ez a progi automatikusan induljon.
1) feladatütemezőben beállítottam az indulását "indításkor", legmagasabb jogosultsággal - vagy el se indult vagy engedélyt kért a progi indításához