Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Windows 7 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:06:59

LOGOUT.hu

A topic a Microsoft Windows 7 operációs rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel fogalkozik:
Gyakori hibajelenség: A Windows Update csak keres-keres (svchost.exe jelentős a processzorterhelés), de nem talál frissitéseket. Itt a megoldás (Az angol nyelvű forrásanyag: http://wu.krelay.de/en/ )

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47851) Kezdő vagyok válasza szabonagyur (#47850) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Jelen esetben magához a WD-hez kapott Smartware programra gondoltam,hogy azt ilyenkor érdemes-e letörölni,és újratelepíteni,vagy felesleges?
Az általad említett különleges esetre gondoltam.

[ Szerkesztve ]

(#47852) szabonagyur válasza Kezdő vagyok (#47851) üzenetére


szabonagyur
félisten

Olvasd mwr el mit irtam eddig... hagyd beken a gepet es kesz. Telepuljin fel aztan lehet hasznalni vagy levalasztani.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#47853) dokee78 válasza PumpkinSeed (#23422) üzenetére


dokee78
félisten

Milyen értéket kell megadnom,hogy háttérben induljon a tálcán?

(#47854) LonGleY válasza dokee78 (#47853) üzenetére


LonGleY
veterán

Ez a programtól függ, hogy van-e ilyen opciója.

(#47855) dokee78 válasza LonGleY (#47854) üzenetére


dokee78
félisten

Sajnos az nincs neki.
.jar file.

(#47856) dokee78


dokee78
félisten

Ha 2 GB RAM-os gépen 64 bites rendszer fut,akkor lassabb lesz a gép,mintha 32 bites futna rajta?

(#47857) LonGleY válasza dokee78 (#47856) üzenetére


LonGleY
veterán

Nem feltűnően, de a 64-es egy kicsit elvileg több RAM-ot enne – ha lenne. Alapvető fontosságú 4 GB-ra bővíteni a gépet lehetőség szerint, ha nem csak Wordben vakarászol rajta.

[ Szerkesztve ]

(#47858) dokee78 válasza LonGleY (#47857) üzenetére


dokee78
félisten

:R

(#47859) kalapacsolok


kalapacsolok
senior tag