Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ldave


ldave
félisten

A Relic és a SEGA ma végre bejelentette a Dawn of War sorozat folytatását, a tervek szerint 2017-ben újra belevethetjünk magunkat a messzi jövő véget nem érő háborújába.

A történet szerint az Acheron bolygón egy ősi fegyverért indul meg a harc az orkok, az eldák és az emberek között. A sorozatban most először lesz lehetőségünk az ősi Titánok irányítására is. Harcolhatunk majd bolygók felszínén és az űrben is.

Egy hangulatos trailer-rel jelentették be a játékot, egyelőre még csak ennyi infó van.

Ha minden igaz, mind a három oldalról végigjátszható lesz a kampány. De persze az igazi űrgárdista csakis az emberek oldalán áll harcba az eretnekek és a démonok ellen! :)

[ Szerkesztve ]

A Slime draws near! Command?

(#2) ldave


ldave
félisten

Nem találok infót egyelőre, de remélem most is lesz benne kétfős coop játték, mint a DoW II-ben volt, én sokkal jobban élveztem haverral tolni, mint egyedül.

A Slime draws near! Command?

(#3) Cifu válasza ldave (#1) üzenetére


Cifu
nagyúr

Csak pár finomítás. :)

A sorozatban most először lesz lehetőségünk az ősi Titánok irányítására is.

Bocsánat, Titánok nincsenek, a náluk egy léptékkel kisebb Knight és Eldar Knight látható a trailerben.

De persze az igazi űrgárdista csakis az emberek oldalán áll harcba az eretnekek és a démonok ellen!

A három faj egyike sem démon ill. eretnek. Xeno mindkét nem Space Marine oldal... ;)

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#4) ldave


ldave
félisten

"The Emperor Protects..."

A Slime draws near! Command?

(#5) Rexdemon válasza Cifu (#3) üzenetére


Rexdemon
aktív tag

Ez kimondottan baljós és sötét ^^ mondhatni "grimdark" ;) Ebből még bármi lehet, ha szabad ezzel a klasszikussal élnem. Az előzőeket nagyon kedveltem, remélem,h ez jó lesz, nem pedig a szokott "überkirály trailer - rossz/közepes WH40k game" fordulatot veszi az ügy!

Xeno, heretic? Kill'em all!

To be Unclean
That is the Mark of the Xenos
To be Impure
That is the Mark of the Xenos
To be Abhorred
That is the Mark of the Xenos
To be Reviled
That is the Mark of the Xenos
To be Hunted
That is the Mark of the Xenos
To be Purged
That is the fate of the Xenos
To be Cleansed
For that is the fate of all Xenos

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#6) ldave


ldave
félisten

Első képek a játékból, UI sajna még nem látszik.

A Slime draws near! Command?

(#7) Cifu válasza Rexdemon (#5) üzenetére


Cifu
nagyúr

Abból a szempontból nekem is szimpatikus, hogy nem csak a mariskákra összpontosít, csak hát eddig is az volt a játéksorozat egyik legfőbb problémája, hogy amíg a mariskák és esetleg még a Birodalmi Őrség történetét sikerült valahogy összehozni, a többi fajét / frakcióét nem. Nagyon nem. :U

De ez mondjuk így van kb. 25 éve, amikor rájöttek, hogy a népeket leginkább az űrgárdisták érdeklik, és már akkor is az eladott Wh40k Codex-ek és modellek elsöprő többsége márpedig mariska...

@ldave: Hamu a fejemre, az ott egy Reaver titánnak tűnik. Mondjuk ahhoz képest nagyon apró... Sajnos a jelek szerint a méretarányokat megint nem sikerült eltalálni... :U

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8) ldave válasza Cifu (#7) üzenetére


ldave
félisten

Hát én annyira nem vagyok képben a világ ismeretében, mint ti, csak mintha olyat olvastam volna valami hírben, hogy 'Take control of the Titans', emiatt írtam, amit :)

A Slime draws near! Command?

(#9) Cifu válasza ldave (#8) üzenetére


Cifu
nagyúr

Megint re-vizionálnom kell magam. Az ott mégis csak egy Knight lesz, nevezetesen egy Knight Warden. Akkor a mérete is stimmel.

Knight Warden:

Reaver Titánok (a háttérben látható két Warhound Titan is):

Hogy miért írják, hogy 'Take control of the Titans'? Két magyarázat lehet rá, az egyik, hogy a Knight-okat Knight Titan-nak is hívták, de ezt az utóbbi időben (na jó, vagy 10 éve) már régen elhagyták. A legkisebb Titán a Warhound azóta, ami azért picivel nagyobb. A másik magyarázat, hogy lesznek benne valódi titánok is, de azok még nem kerültek képbe, tehát csak később mutatják be őket...


Hátsó sor: Imperial Warhound Titan, Imperial Reaver Titan
Első sor: Tau XV104 Riptide Battlesuit, Imperial Knight, Eldar Wraith Knight

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#10) Phobion


Phobion
őstag

komolyan ennyire megtehetik, hogy a káoszt kihagyják? :W

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#11) Rexdemon válasza Phobion (#10) üzenetére


Rexdemon
aktív tag

@PhobioNN7 Már vártam a kommentedet ;)

[B]@PhobioNN7[/B]

[ Szerkesztve ]

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#12) Phobion válasza Rexdemon (#11) üzenetére


Phobion
őstag

de akkor is :DDD
gondolom vagy DLC-vel jönnek, vagy majd a 2019-es első kiegészítőben :DDD

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#13) ldave


ldave
félisten

Elsőre rosszul értelmeztem, nem három kampány lesz, hanem egy és menet közben cserélődik majd nézőpont a három nép között.

A Slime draws near! Command?

(#14) Rexdemon válasza ldave (#13) üzenetére


Rexdemon
aktív tag

Pfujj, ha valamit, akkor azt rühellem :( Örülünk, Vincent? Kib******ul nem! :W

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#15) hitvanyalak válasza Rexdemon (#14) üzenetére


hitvanyalak
senior tag

Én sem szeretem az erőltetett szereplőváltást :/
De magát a játékot atyavilág mennyire várom :B

A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.

(#16) Eversmann


Eversmann
aktív tag

Pre-Alpha Footage videó

link

Life is better with a Titan

(#17) ldave válasza Eversmann (#16) üzenetére


ldave
félisten

Pöpec. Ha minden igaz az E3 PC Show-n lesz majd új infó és videó.

A Slime draws near! Command?

(#18) dangerzone válasza Eversmann (#16) üzenetére


dangerzone
addikt

Picit érdekes ez a grafika, viszont a lángszóró marha jól néz ki, az nagyon tetszik. :)

Lehet tudni a játékmenetről valamit? Szóval hogy inkább a DoW I-hez, vagy a II-höz hasonlít inkább?

(#19) ldave válasza dangerzone (#18) üzenetére


ldave
félisten

Mitha azt mondták volna, hogy valahol a kettő között lesz, szóval a bázisépítés újra szerepet kap.

A Slime draws near! Command?

(#20) ldave


ldave
félisten

December 7-én jön egy Eldar játékmenet videó, egy single player pályát fognak bemutatni az elejétől a végéig.

A Slime draws near! Command?

(#21) myckey válasza ldave (#20) üzenetére


myckey
veterán

Faintos! :C

Többek között ez az egyik általam várt játék 17-es évben.

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#22) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

(#23) k-adi


k-adi
nagyúr

(#24) Orgi válasza k-adi (#23) üzenetére


Orgi
őstag

Rájött valaki, hogy lehet a bétában ai ellen játszani? Nem akar összejönni a dolog vhogy ...

(#25) vitaro válasza Orgi (#24) üzenetére


vitaro
senior tag

Sehogy, csak PvP van sajnos. Ezért nálam a beta kimerült a tutorial teljesítésében, nem fogok úgy belemenni egy multiplayer meccsbe, hogy nem tudom mi hogy működik. Meg egyébként is jobban szeretek AI ellen játszani.

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#26) k-adi válasza vitaro (#25) üzenetére


k-adi
nagyúr

Ha játszottál a dow2vel akkor sok dolog ismerős

(#27) Pahli


Pahli
tag

akinek van kedve gammálni vegyen fel http://steamcommunity.com/id/mitokondrium

(#28) Cifu


Cifu
nagyúr

Olvasgatom a Steam-es véleményeket, hátha érdemes kiadni rá pénzt, de...
Hát ugyan a főoldalon "vegyes" a játék megítélése, de ahogy nézem, inkább hajlik negatívba.

Sokan fájlalják, hogy az egyjátékos módban váltogatva irányítják mindhárom frakciót. Mókás, hogy aki ezt szóvá teszi, rögtön hozzáteszi, hogy ő csak és kizárólag mariskákkal játszik, és pont.
Nagyon sok negatívumot olvasni a fejlődési rendszerről, 20 skull per játék max, és 200 skull egy elit nyitása, ha stimmel a dolog, így pedig nagyon sok grind kell.
Sokan panaszkodnak arra, hogy a fedezék rendszer nevetségesen működik (egy bokorban elbújik egy Eldar Wraith... :DD ), továbbá a mikromenedzsment túl van tolva.
Szinte mindenki egyetért, hogy az egyjátékos kampány unalmas és lapos, kevés fordulattal és lassú játékmenettel.

A grafikáról általában inkább pozitívumokat írnak, kivéve, hogy a sok por és füst effekt elfedné az egységeket - ha az egységek körvonalai ne lennének kirajzolva - így viszont olyan, mintha a körvonalemberkék harcolnának egymással.

Összegezve a DoWIII a jelek szerint sem a rajongókat, sem a fanatikusokat nem tudja kielégíteni...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#29) k-adi válasza Cifu (#28) üzenetére


k-adi
nagyúr

Rossz ezt olvasni, most fáj a szívem. Idén ebbe az egy játékba volt reményem RTS terén... Kár érte akkor.

(#30) Phobion válasza Cifu (#28) üzenetére


Phobion
őstag

ezek alapján kimarad, szégyen... :W

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#31) Pahli


Pahli
tag

wtf?
minden játékkal ez a helyzet, le kell húzni mert hozzá nem értő, agyhalott 2 gombnyomogatós emberek értékelik. Szerintem mindenki emlékszik még a IGN-Doom review-ra, kész vicc ahogy a legtöbb játék értékelés mostanában. Van egy rendszer (a játékban), ez ilyen meg kell szokni, el kell fogadni, ha nem jön be, egyéni probléma nem a játék a szar. Egyik legjobb dolog a skull gyűjtögetés, kampányba 2-3ezret össze lehet szedni, én hardon toltam ki. Nem lenne fair ha mindenki otp-zne míg nem ismerjük ki a játékot, erre gondoltak, senki nem szereti a one trick pónikat. ha valaki kitolna egy easy to play "meta"-t akkor ott lenne a sírás hogy brühühü az orkok milyen erősek, vagy mit tom én. Aki nem úgy akar real time stratégiát játszani, hogy ki nyomja meg gyorsabban a több gombot, lásd starcraft2 annak totál jó. SOk a micro benne, én kérek elnézést hogy 2 dolognál többet kell megjegyezni benne. mta csóka (3doktori): "nem az a baj, hogy a Szalacsinak ugyanannyit ér a véleménye mint az enyém hanem, hogy 10 szalcsinak 10x annyit ér". vannak hibái a játéknak, aki kampányra akarja megvenni, ne vegye meg nem arra lett megcsinálva, egyik DOW game sem a kapmányra lett kitalálva, nem kell tőle azt várni. Kompetitív multi, aki nem úgy akarja játszani keressen mást. Lassan 40 órám van benne, 1v3-at nyerek online, 3-4 meccs volt eddig amire azt mondom hogy "izgi" volt. Szóval aki szét lett rektelve a 8.percbe az elment sírni és ezt böfögi vissza mindenki.

most idegállapotva vagyok. csak összedobáltam a gondolataimat

[ Szerkesztve ]

(#32) k-adi válasza Pahli (#31) üzenetére


k-adi
nagyúr

Azt az 1v3 meccset linkeld már pls, érdekelne.

(#33) Gery9112 válasza Pahli (#31) üzenetére


Gery9112
őstag

Azért ha lenyugodtál, leírhatnád összeszedettebben is..... De ha már a vélemények megosztásáról van szó:
Zárt bétát 2 órán át bírtam a nyílt bétát is kb ennyi ideig nyúztam és elég is volt belőle. Így csak a multiról a vélemény:
- a grafikával nekem nem volt bajom bár megértem azokat akiknek túl csili-vilire sikerült a harmadik rész.

- A replay funció NEM működött egyik bétában se és ahogy látom a végleges verzióban sem....azért ez egy
játéknál, aminél nem titkoltan az E-Sportot célozzák meg indulásként egy kicsit erős.

- A doktrinák és elit egységek kiválasztása a játék ELŐTT szerintem nem színesítik hanem limitálják a lehetőségeidet. Előre megszabod magadnak, hogy milyen játékstílust kellene használnod.

Összességében számomra az a legnagyobb gond, hogy úgy érzem minél szélesebb körnek akarták elérhetővé tenni a játékot (üzleti szempontból van értelme) de valójában épp ezért nem készült "senkinek" se. A kompetitív rts hívei nem maradnak sokáig hiszen nincs mélysége a játéknak, nincs build order, rush meg stb. stb., az árkádosabb játékosok meg kétlem, hogy amúgy is sokáig maradnának.

Ha egy játékkal össze kéne vetnem akkor a Star Wars Battlefront (EA!!!!!!) lenne az....számomra ugyanezt a hibát követték el ott is és meg lehet nézni, hogy pc, illetve konzolon most már mennyien tolják.

De persze ne legyen igazam és remélem Relic összeszedi magát és bővíti a játékot, a hibákat kijavítja és a fanyalgók (mint én is) befoghatják a szájukat.

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#34) Cifu válasza Pahli (#31) üzenetére


Cifu
nagyúr

minden játékkal ez a helyzet, le kell húzni mert hozzá nem értő, agyhalott 2 gombnyomogatós emberek értékelik.

Dawn of War (95% pozitív)
Dawn of War II. (87% pozitív)
Dawn of War II: Retribution (90% pozitív)
Dawn of War III (56% pozitív)

Aham. Biztos az agyhalott emberek miatt ilyenek az eredmények... :U

Szerintem mindenki emlékszik még a IGN-Doom review-ra, kész vicc ahogy a legtöbb játék értékelés mostanában.

Szerintem én ezért hozakodtam elő a Steam felhasználói véleményekkel. Pár ezer felhasználó véleménye már némileg azért képet ad arról, milyen a játék általános megítélése...

Van egy rendszer (a játékban), ez ilyen meg kell szokni, el kell fogadni, ha nem jön be, egyéni probléma nem a játék a szar.

Aha. Végül is ha egy játék sz@r, akkor nem a játék rossz, hanem egyéni szocproblem. Ez aztán az érv...

aki kampányra akarja megvenni, ne vegye meg nem arra lett megcsinálva, egyik DOW game sem a kapmányra lett kitalálva, nem kell tőle azt várni.

Őőőő... Én DoW-ban multit max. co-op-ot nyomtam, én nem látom értelmét az RTS kompetitív játéknak, lévén mindegyik alapvetően a minél több kattintásról szól, stratégiát erre lehet alapvetően építeni, én meg a taktikai / stratégiai játékokban pont nem ezt keresem.

A DoW első és második részének is elég jó egyjátékos módja volt, főleg a kettőnél sikerült normálisan megcsinálni, szóval azt az érvet, hogy a DOW játékok nem kampányra lettek kitalálva, talán el is engedhetnénk (főleg, hogy a kiegészítők ugyebár különálló kampányt kaptak minden esetben (a skin / modell DLC-ket most hagyjuk, azok simán bicskanyitogatóak...)).

Kompetitív multi, aki nem úgy akarja játszani keressen mást.

Mutass rá kérlek, hogy írtak olyat, hogy a DOWIII kifejezetten kompetitív multijáték, és ne keressen senki benne komoly egyjátékos élményt. Ha nem tudsz ilyet, akkor talán teljesen jogosak az erre vonatkozó kritikák, nemdebár?

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#35) Pahli válasza Cifu (#34) üzenetére


Pahli
tag

minden játékkal ez a helyzet, le kell húzni mert hozzá nem értő, agyhalott 2 gombnyomogatós emberek értékelik.

Dawn of War (95% pozitív)
Dawn of War II. (87% pozitív)
Dawn of War II: Retribution (90% pozitív)
Dawn of War III (56% pozitív)

Aham. Biztos az agyhalott emberek miatt ilyenek az eredmények... :U

a probléma az értékelésekkel meg a statisztikákkal, hogy egy átlag embernek nem mondank semmit.

elmondom hogy miért: egy átlag ember nem statisztikus, nem szociológus, nem pszihológus, nem ért a társadalomtudományokhoz. nem érti mi van a számok mögött, ez a leglényegesebb. annyit ért hogy ahol a nagyobb szám van ott az a jobb, ezt nem rád értem, hanem hogy pontosan miért ezeket az értékeket veszik fel ezek a számok, egy varianciaanalízis az miért micsoda és igen-nem válaszokból, hogy lehet 95%-os megbízhatóséggal(konfidenszia szinten) előre megmondani, hogy pl: melyik párt mennyi szavazatot fog kapni.

ezek a steames (steamcharts nem, mert az nyers adat) meg amúgy amit olvasol origo meg index meg ph meg szinte miondehol, jobb esetben egy kutatásból kiragadott valami ami annyira van legyszerűsítve hogy az nem igaz, mármint konkrétan hazugság, hogy random, kontextus nélküli táblázatot/grafikon-on oda van írva asd, az totál faszság senki se higgye el, ehhez tartozik kb 2 összegzés és akár fél-10 oldal szöveg pluszba, hogy ez miért van így.

de az átlagember úgy tekint ezekre a számokra mint, szubjektív indikátor szerű objektum amikkel hosszú távon tendenciát mér. "56%" hát nem véletlen, biztos szar. há a másik 95% nem! nem szar! csak mi a célközönség.

a tervezett elalvás (pl: villanykörte összeesküvés akit érdekel) nem plejád fénylény, gyíkember hold másik oldala terminátor töltő összeesküvés hanem létező dolog. a tervezett hülyítés is ugyanennyire valid. az emberek hülyülnek, mindent el lehet nekik adni, 10 millió barátokköztet stb. ez gazdasági szempontból nagyon jó hogy rádsóznak minden szart és pörgeted, csak ez a gazdasági plusz magával hordoz egy kultúrális deficitet.

mert függetlenül, hogy a dow (dawn of war) szeria 1-2-3 más játékmenetet ad, a 2. nem lett annyira komptetitív. mert grafika, grafika, grafika, loot kapmány és a végére siekrült belőniük a többit kevesebb sikerrel mégis 87%-90% értékelés, miért? mert 2 gombnyomogatós emberek 2 dolognál többet nem tudnak megjegyezni, ezek vannak többen, ezek foganak irogatni, ezek fogják agyondicsérni vagy lehúzni.

dow2: játéktechnikailag új dolgot hozott cover system, lassú egységmozgás, több gondolkozás, érdekes játékmenet, mindenkinek tetszett, azonban kompetitiv szinten senki nem játsza már évek óta elite mod nélkül és elég micro közösség az akivel nyomulhatsz. pl. indrid cast, 1x játszottam velük 1x, ez a társaság 2-8 ezer játékórával rendelkezik, egyénenként, 6-7 éve tolják ki a videókat. ha megnézel egy 3v3 közvetítést és habla inglés akkor történik meg az, hogy így nézed és WTF. brutális játékélmény. a kampány nem rossz de nem mind1 hogy, majomcsapda, (maki verem), vagy malájkuvákkal fetrengsz bekokainozva valahol, ugye hogy ugye. De nekem aztán totál mind1, hogy valaki ezt élvezi, kampány meg botok ellen, csak alapvetően a real time stratégiák nem arra van kitatáláva hogy scriptelt eventekkel menj végig egy mapon.

Ez van, ezért modnom, hogy keressen mást magának az aki úgy értékeli magát a zsanrát, hogy van benne 10 vagy 30 órája és botgamezik benne. RTS nem egy loot and shoot, vagy hack and slash. ide hatalmas tudás kell, hogy élvezhetővé tedd a játékot, mint amúgy minden egyes értelmes dolog a világon ilyen.

mennyit dps-el egy tactical marine egység? mennyi sec míg kiért doktrina nélkül az egységed a map közepéig? stb. állítom hogy a játékosok nem hogy 1% tudja hanem mondjuk 50 fő. És vitának nincs helye hogy hát nem kell tudni mert nem, meg kampány. Szóval ezzel nem lehet érvelni RTS-nél hogy kampány. az egy tutorial , megtanít arra, hogy be tudd kapcsolni a számítógéped kb.

replay system online, hát nézegettem őket, hogy mások hogy játszanak, olyan gagyi játékmenetek voltak, kész vicc, de már teleszartak mindent, hogy fos a játék. de akinek nincs affinitása, erre, hogy minden kis dolgot tudjon benne az nem is érti, hogy miről szól a játék. egy embert meglehet ítélni külső alapján csak hát nem lesz igaz. ilyen parasztos zen-koan de érthető.

Ha miden 1v1-et meg akarsz nyerni, kis szinten eldar, ranger spam. lehozol 6 sniperes egységet és megnyerted a játékot + 2-3 webway-gate. mit csinál a 2 gombnyomogatós emberke, kirage-el és beírja poorly balanced game, szar a játék és még a kamány (tutorial) is. ha lenne egy kis esze, mindenáron megvédené a nodokat, mert hiába van több resource pontja az ellenfélnek a több egység sokkal többet redukál (maintenance/fenntartás) resource/power 2:1 arányban. ez olyan 30 katona után lép életve és 1darab katona 4 res és 1 pow. és ez duplázódik eldarnal tier 2-es egységeken. katonánkén
.
szóval hiába one trick ponizik, meg fogalal el egy csomó node-ot, kb semmire nem megy vele mert 2 artillery-vel (whirlwind+1dmg upgrade) az összes squishy egységét leredukálod 0-ra elment egy csomó fejlesztése ami hatalmas minusz az adott helyzetben. és hiába volt +2 node-ja már akkora minuszban volt a sok kis egység miatt hogy nem skálázódott rendesen early végén.

az ilyen gather (csomó egység sok helyen) csávók ellen a landspeeder a legjobb, egyszerűen beküldesz kettőt az enemy vonal mögé és lelövöd a nodoknál a fejlesztéseket. vannak lehetőségek csak amint elítettem 2 gombnyomogatós emberke ragequit és a játék a szar.

másik ilyennel akivel találkoztam howling banshee vagy 6+ egység stealth cover. doktrina-silence, quick stike amint keresztülfutott az meghalt, és ezeket hozta, hát aztán mikor pofába kapta a 2db dreadnought-ot 2db slam doktrinával (q- slam-nél pajzs ami visszaver minden lövedéket + ideiglenes pajzs + attackspeed) meg 2 assault marine sqadot az wratihtguardokra (anti vehicle squad), hogy ne tudjanak lőni a 8x túlerős 4 egységgel + elite nézett hogy wtf.

és vannak még jó gamek. nyertünk meg kaptunk már ki úgy is 3v3-ba hogy az egyik csávó ragequit aztán csak megnyertük/vesztettünk bottal, enemyben bottal. társam ölt 130 körül én meg vagy 450-et. hát nem értik hogy lategamben csak anti-vehicle meg assault squadot lehet lekérni alap egység gyanánt mert semire nem jó a többi ezek szerint nem. de volt már olyan hogy 650-et öltem (nem e-pénisz méregetés céljából modnom). úgy gondolta, hogy spammeléssel minden megoldható. hiába csinál az ork egy rakás egységet 2 lángszórós tactical marine + kill team ironmaw és gyere holnap is.

szóval 50 órám van, mondjuk fél napra úgy maradt a game, de 40 körül van már multi játékom, volt hogy leléptem én is a 5 percben mert nem is mertem ezt a rush taktikát és beírtam hogy wp, nice trick és tanultam belőle. szerintem maga a játék nagyon jó és nem csak az van hogy ott állasz a nódokon fél órát és nem csinálsz semmit mert egy normális ellenféllel nagyon pörgős a játék, volt hogy otthagyod a nódot harc után, hogy mire ráfejleszt counterattackold, mert a társadnak kell a help.

összességében tényleg jó most ha nem jók a csapattársaid annyira hogy megüsse a minimal színvonalat, ez van, mindegyik online game ilyen, nem a játék a szar, mondjuk nem lehet bindelni gombokat ami így MAF? de ez később biztosan hozzárakják mert nélkülözhetetlen. csak mondjuk ezért sírni mint totalbiscuit amikor azt sem tudja hogy mi counterel mit a játékban de ő már bindelni akar, érted kész viccek ezek a mik is? review-ok

aki szeretni a taktikát, és nem nyomjál le több gombot az nyer sc 2-t annak a sc 1-et ajánlom vagy ezt. mert jó. vannak hibái de jó.

(#36) Mate válasza Pahli (#35) üzenetére


Mate
nagyúr

Szvsz rétegjáték és csak nevében van köze a sorozathoz. Ezért húzzák le sokan.

Szeretem a sorozatot, vártam az új részt. Offline szeretek játszani, így számomra kilőve.

(#37) Cifu válasza Pahli (#35) üzenetére


Cifu
nagyúr

Felhoztam példákat, hogy a játékosok milyen hibákat soroltak fel, nyilván szemeztem belőlük, és nem azokkal jöttem, ahol két mondatban elintézte az illető, hogy neki a játék nem tetszik.

Az volt a reakciód, hogy "minden játékkal ez a helyzet, le kell húzni mert hozzá nem értő, agyhalott 2 gombnyomogatós emberek értékelik."

Felhoztam példának, hogy hány százalékon áll, erre statisztikai kérdést csinálsz belőle, és különben is ott van alatta a szöveges értékelés (amit fent leszóltál).

Megbocsáss, de akárhogy csűrjük-csavarjuk, ebből akkor is az jön ki, hogy a játék megítélése minimum vegyes.

mert 2 gombnyomogatós emberek 2 dolognál többet nem tudnak megjegyezni, ezek vannak többen, ezek foganak irogatni, ezek fogják agyondicsérni vagy lehúzni.

Vagy mert esetleg nem MOBA játékot kerestek, hanem egy szórakoztató egyjátékos vagy co-op kampányt, amely nem erőszakolja agyon a Warhammer 40k lore-t. Ez nem fordulhat elő? Én például ezért vettem meg a DoW2-őt, és így játszottam. És élveztem.

Oh wait, ezek szerint én 2 gombnyomogatós ember vagyok, aki 2 dolognál többet nem tudok megjegyezni. Köszi a skatulyát...

És vitának nincs helye hogy hát nem kell tudni mert nem, meg kampány. Szóval ezzel nem lehet érvelni RTS-nél hogy kampány. az egy tutorial , megtanít arra, hogy be tudd kapcsolni a számítógéped kb.

Én vitázom, ugyanis 1992 óta foglalkozom a Warhammer 40k-vel, táblás játéktól kezdtem (ahol bizony kell gondolkodni, meg egységek értékeit tudni, eleve összeállítani az egységlistát, és a többi) a könyveken át a számítógépes játékokig. Én azt tudom, hogy honnan indult el ez a világ, milyen ívet írt le a fejlődése és hogy miről szól alapvetően ( Warhammer 40k topic első hozzászólás, vagy a táblás játékok összefoglalója, csak hogy képben legyél ), ettől függetlenül tudtam élvezni a DoW2-őt, és kevésbé, de elvoltam a DoW1-el is. Mert mint Warhammer 40k játékok, megállják a helyüket (ismét: inkább a DoW2, mint a DoW1).

aki szeretni a taktikát, és nem nyomjál le több gombot az nyer sc 2-t annak a sc 1-et ajánlom vagy ezt. mert jó. vannak hibái de jó.

Ettől még mindig ott tartunk, hogy a játékosok jó része nem e-sport vagy MOBA játékot várt a DoW3-ban, hanem az egyjátékos kampányt és/vagy egy élvezetes co-op vagy multi játékot...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#38) Orgi


Orgi
őstag

Sziasztok, vennék egy Asus monitorhoz kapott kulcsot itt az aprón, még sose csináltam ilyesmit, vki el tudná mondani, utána hogy lehet ebből a játékig eljutni, hogy működik ez a dolog? Előre is köszi!

(#39) Orgi válasza Orgi (#38) üzenetére


Orgi
őstag

A dolog simán működik, ha esetleg más is jár hasonló cipőben, Asus monitorhoz kapott kóddal lehet regisztrálni az Asusnál, meg kell adni pár adatot a kapott termékről (pl szériaszáma, szóval kell a kód eladó segítsége) és utána küldik a Steam kódot, amivel letölthető a játék...

(#40) Carlytoo


Carlytoo
aktív tag

Egy kis elfogult vélemény a játékról, így 25 óra után:

Én egy kifejezetten WH40K fanatikusnak tartom magam. Majdnem az összes regényt elolvastam, mert egyszerűen ez a sci-fi világ magába szippant, mint egy fekete lyuk. Abszolút favorit minden téren. A játékról annyit, hogy én nagyon-nagyon vártam, mert az RTS amúgy is közel áll a szívemhez, nem még ha az WH40K. A DoW 1-et a mai napig játszom és képes vagyok órákat eltölteni a multijával. Ez sajnos a mostaniról nem mondható el, mindazok ellenére, hogy a 25 óra sem kevés. Engem a sztori része is nagyon érdekel, szóval belefogtam a kampányba, ami egy nagy csalódás volt. Lineáris szálon futó, több fajjal történő játék nekem nem jön be. Szeparálni kellett volna. A multija is nagyon érdekelt, de úgy vettem észre, hogy pár RTS köpenyt lehámozva kapunk egy erősebb MOBA stílusú játékot. Torony törés és a Power Core megsemmisítése. Az annihilation is belekerült, ami részben tudja velem feledtetni ezt a moba jelleget részben pedig nem tudok elmenni a már jól bevált és a DoW tartalmát képező dolgok mellett. Fedezékrendszer tulajdonképpen nincs. Egy pár defense pointot leszámítva, aminek az elfoglalása után egy shield veszi körül a benne állókat, akiket ki lehet onnan írtani egy közelharcos egységgel. Nincs benne a retreat gomb, ami az eddigi Relic játékok többségét jellemezte. A mikromenedzsment borzalmas. A legtöbb RTS típusú játékban elengedhetetlen a jó mikró-makrómenedzsment. A taktikázási lehetőségek elég szűkek, tekintve az alacsony egységszámot. Ja és visszatérve a fedezékre. Vannak a pályákon bizonyos "rejtekhelyek", amikbe bebújva a katonáink rejtve maradhatnak az ellenség belépéséig, vagy valamilyen felfedező képesség bevetéséig. Ezek viszont olyan feltűnő, rossz helyen vannak, hogy nincs az a hülye, aki nem les be oda valamivel még mielőtt támadna.

Összességében a WH40K hangulatot úgy-ahogy sikerült visszahozni, de a Gabriel Angelos és a Vérhollók már egy elég lerágott csont, annak ellenére, hogy tényleg izgalmas a történetük. Kicsit csalódott vagyok, mert a tartalom nem kecsegtető. A harcrendszer nevetségesen egyszerű. Mellesleg pedig örülök, mert elvégre ez is Warhammer 40.000.

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.