Szerintem gyorsabb, ha leírom, hogy volt elosztva. Én osztónak autósboltokban kapható ablakmosó csövekhez használt T osztót használtam. Az egész úgy nézett ki, hogy ugye big water lévén 8-as külsejű cső, ezért gondoltam egyet, és volt két big water radi, amiket sorban kötöttem, meg volt még egy 2x12 -es opel corsa radi, amit ezzel a két radival párhuzamosra kötöttem. A két pumpa szintén párhuzamos kötésben bizonyult erősebbnek, és csak egy helyen volt közös a cső a blokknál, mivel ugye oda tudva lévő a minél nagyobb vízsebesség a jó a turbulencia miatt, hogy minél több hőt tudjon ezáltal felvenni. A big water pumpáknak meg ugye be van építve egy olyan belső tér, olyan tartály féle, de a feltöltéshez meg az egyik ilyen résznek a kivezetéséhez még volt téve egy tartály, tt lehetett utántölteni/feltölteni a rendszert. A másik pumpán pedig ezek a csonkok le voltak dugózva. A feltöltésnél szépen kidolgozta abból a pumpából is a levegőt mind, szóval egész ügyes kis pumpáknak bizonyult nálam a big water pumpa. Sztem csak a csonkok szűk belső átmérőjével szúrta el nagyon a TT azoknak a gyártását. A későbbi tulaj, akiknek eladtam a két pumpát, még meg is jegyezte, hogy milyen jó kis halk pumpák. Mondjuk názam egy rezgésmentes esztétikusan borított parafa burkolatot is kapott a két pumpa, hogy semmi ne rezegjen a gépben.
Remélem nagyjából követhető, ahogy írtam, de ha mindenképp szükséges ábra, összedobhatok egyetpaint-ben, bár sztem a leírásból elképzelhető, hogy hogy volt összepárhuzamosítva a két big water az egy blokkhoz, mert akkoriban azzal még csak a procit hűtöttem?!