Vakole, kőműveseknek...
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
Vakole, kőműveseknek...
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
Köszi a tesztet! Az eddigi bringás anyagokat csak videóban néztem, most az írott tesztre is rászántam az időt. Tetszik a gépezet!
Maine coon
Nem tudom mit szívsz, de én is kérek belőle.
Erre a termékre a legtapintatosabb kifejezés is az értelmetlen környezetszennyezés...
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Miért? Ritkán szoktam bringateszteket olvasni, de ez azért nem tűnik egy trehány munkának.
Az tény, ebből abból kicsit vastagon mértek a jóból
[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
(#6) Neurotoxin
Eléggé megdöbbentő számok ezek:2x750 watt, 85 nm és 43,5 kg Mondjuk nem biztos, hogy ekkora súlyt játszi könnyedséggel szeretnék időnként félbehajtani, minden tiszteletem, Bog!
18 éve a PH! lapcsaláddal!
Hegyi levegöt
Maine coon
Ronda és nehéz cucc, az biztos
Nem a cucc nehéz, a júzer gyenge!
Szerencsére a normál trekkingemmel is hajthatok 40km/h fölött szaporán tekerve, és a 30km/h+ utazósebesség is megvan, miközben az áttételekkel szintén kb. bármilyen emelkedőn fel tudok tekerni. Magamtól, környezetet nem szennyezve, végtelen hatótávval. És még edzettem is. Szóval ez még mindig nem az az eszköz, amelynek látnám értelmét. Még visszatölteni sem képes, ami az elvárt minimum.
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
Én a pedál ellenére ezt nem bico vonalrol hanem inkább robogo alternatívaként értelmezném. Mindenhol mehetsz vele mint egy bicoval és mindenhova odaérsz izzadàs mentesen. Ha minden igaz egy ilyennel kevesebb problémàd lesz mint egy használt 10 éves robesszal. Én is a mozgàst támogatom heti 5 napot edzek ebből az egyik kardio bicoval és munkába is azzal jàrok ugy hogy van autom a mozgàs és a rugalmasság miatt inkább a bicot vàlasztom. De el tudom képzelni hogy egy ilyen valakinek nagyon hasznos tud lenni. Aki sportolni akar az élből nem ilyet vesz.
[ Szerkesztve ]
Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/
Ha tudnád, hány ilyen „sportoló” van! Nekem is ismerősöm, büszkén hirdeti, h 80km-eket „leteker” hétvégenként. Robogónak robogót vennék (az első tankoláskor kiderül az előnye), de inkább tekerek és mosdok, tovább élek. Hobbimotoroztam amúgy nagypapám ósdi komárjával (problémamentesen) egy ideig régen, de uncsi volt csak úgy ülni a gépen, meg hát ciki is életerős fiatalemberként.
[ Szerkesztve ]
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
Nem mindenki fitt és fiatal, ezzel tisztában vagy, nem neked készült.
Robogó alternatívának egy összecsukható pedelec jó lehet ha kis csomagtérben vagy vonaton, esetleg BKV-n (poggyászként ingyen) kell szállítani. Sokan ingáznak, több száz kilométert nem akar a legtöbb ember megtenni robogóval, tárolni is könnyebb, lifttel fel lehet vinni a lakásba, nem folyik belőle semmi, nem büdös, nem hangos, a rendőrt sem zavarja ha városban kerékpárúton haladnak vele. Szerintem jó a kategória, de ez a termék nem, nagy és nehéz, a márka/minőség sem túl bizalomgerjesztő.
Nem nagyon van visszatölteni képes e-bike, mert jóval komplexebb és drágább technikailag és kábé 2-3%-ot nyersz vele.
Ha sportolni akarok, akkor elmegyek sportolni. Ha meg közlekedni akarok, akkor nem sportolni óhajtok, hanem nyugodtan, nem lihegve, nem megizzadva odaérni, ahol dolgom van. Szerintem full felesleges összemosni a kettőt.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
26" alatt, nekem minden bicikli, gyerek bicikli, mondjuk kell a hely a 109 kg. amivel rendelkezem jelenleg. A mountain bike stílus ami nekem inkább bejönne. Elég a 23-24 kg. A vastag kerék szintén bizalmat gerjeszt. 5 év garancia is jól jönne.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]
Nem szép, de legalább ronda.
Biztos van létjogosultságuk ezeknek az e-bringáknak rollereknek, de én is azok táborát erősítem, aki soha, egy büdös fillért nem adna ilyenekért. Nekem a mozgás a fontos. Ezektől csak ellustul az ember.
ennyi erővel a kocsi meg tömegközlekedés is ciki sőt csak a fixi az igazi
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Vonatra fellököm... észreveszik hogy 300W feletti? Lehet sunyulni? Biztosítás lehet/kell rá?
[ Szerkesztve ]
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro | Canon R8
Nagyon szomorú, hogy a legtöbb ilyen masina, ami "elektromos kerékpár", leginkább "elektromos" és minimálisan "kerékpár". Csudajó, hogy harapós motorokat és értelmes hatótávot kapnak az ilyen gépek (ebbe belekötni sem lehet), csak épp a "kerékpár" elemük csapnivaló. Nem véletlenül nem összecsukható "gerenda" vázra, 20" fatbike racsnis kerekekre, a 90-es években már túllépett "trekking" hátsó felfüggesztére és Tourney TZ váltóra szavaz az, aki kicsit is komolyabban szeretne kerékpározni, főleg vegyes terepen.
Ez a szerkezet az 1600 €-s árával egy 99 €-s vacak bringa és 1501 € minden más. Csak egy picit feljebb célozva, mondjuk egy Suntour belépő levegős villával, Alivio hajtással (esetleg ZEE), kazettás aggyal és értelmezhető gumikkal ez egy strapabíró, tartós, biztonságosan használható, "jó kerékpár" lenne, rajta egy erős elektromos szettel. Legyen már a "kerékpár" rész mondjuk 400-500 €, minden más meg 1000-1100. Bármennyire is meggyőző a delejes rész rajta, a jelenlegi állapotában az ára kb. negyedéért lehet olyan bringát venni, amely villany nélkül is messzebbre visz, tízszer tartósabb, kényelmesebb és nagyobb élmény tekerni.
Van ilyen. 2-5 millió ft 25km/h limittel. Persze kiüthető sok bringàn de akkor se mennek maguktól ha azt szeretnéd. Sokan el vannak tévedve. Ezt a helyén kell kezelni. Egy Toyota yarist se ferràrival hasonlítunk össze.
Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/
Felszaladt 5 kg, ahogy látom.
No Cat No Life
Igen. Azért írtam ki, h motiváljam a fogyást. Nem jött be.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]
Közben lenyomták a cucc árát 100 euróval és adtak új kuponkódot 2% kedvezményre: BBGMOBILARENA
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
(#24) RedSwallow válasza bbattila92 (#18) üzenetére
Még a komolyabb (2x800+ Watt) elektromos rollerek is sokszor gyárilag gyenge fékkel, gumival, világítással, stb. jönnek ki a gyárból. El kell fogadni, hogy megvétel után még költeni kell rá.
#17 GreatL
Nincs olyan kalauz aki nézegetné a típust, wattokat. Ha pedál van rajta akkor kerékpár, ha összecsuktad akkor poggyász. A biztosító már annál inkább, ezért smkp biztosítást kötnék pl. Unionnál. Balesetnél is esélyes, hogy smkp-ként kezelik a rendőrök és a többi érintett.
(#25) bbattila92 válasza RedSwallow (#24) üzenetére
Persze, egyetértek, szerintem ez sok hasonló járműre igaz, legyen elektromos hajtású vagy sem - pl. többünknek hobbija használt kerékpárokat felújítani. Ezzel lehet számolni. Engem inkább az zavar, hogy nem kopó vagy könnyen cserélhető alkotóelemek, mint pl. a váz, a komplett hátsó kerék, vagy maga a felépítés van jóárasítva. Bármennyire is jó az elektromos hajtás és kiváló a hatótáv, ebből a vasból nem lesz még egy 2000-es évekbeli 26"-os mtb-hez hasonlatos dolog sem (kényelemben, megbízhatóságban és "kerékpárságban"), bármennyit költesz rá. Amíg ezek ilyenek és az elsősorban jó kerékpárnak tervezett elektromos bringák milliókba kerülnek, én maradok az akusztikus kerékpáromnál
Ha nem fér bele a hazai/eus limitációkba a bringa, akkor milyen jogsi kell hozzá? B, vagy A?
Ha nem fér bele hogy bicaj, akkor erre kell felelősségbiztosítás? Nekem nagyon bejönne, csak tisztában kéne lenni vele, hogy bünti jár-e érte ha vezetem, vagy nem.
Egészen mást olvastam visszatöltős e-bike-okról, rendes tesztekben.
Redsw: bicajt is lehet szállítani, könnyebb, és abból is van összecsukható. A kerékpárúton segédmotorozást meg inkább hagyjuk, a legnagyobb tahóság. Messze nem vagyon fiatal, de nem hagyom magam eltunyulni ilyesmikkel.
Jöhet a cenzúra megint!
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
Have fun, itt MINDEN megvan a regeneratív fékezés problémáiról úgy 45 percben.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Köszönöm a tesztet.
A jövő most van
Az a fő, h tetszett.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]
Még mindig ott tartunk, hogy ha meredek az emelkedő vagy idős, beteg a bringás akkor kell az elektromos hajtás, nem neked. Az eltunyulás sem igaz, egy Brose motoros kerékpárral is elégethetsz ugyanannyi kalóriát csak háromszor akkora távot teszel meg. Kb az ellentéte annak, mintha nehéz hátizsákkal másznál felfelé.
Nekem kéne egy ilyen bicaj! Csak éppen a legális 250 W-os motorral, mozgatható tömeggel. De egy összecsukható, nyomatékszenzoros, legális gép 300e Ft alatt nagyon bejönne!
De 1500 W egy biciklire? Az N-es Simsonok tudtak ennyit...
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Száguldás, fényes vágyakon,
Száguldás, én már csak magamtól félek,
Száguldás, most még jó nagyon,
Száguldás, csak egy kis időt kérek.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]
Úton van egy DYU T1
Lehet, hogy pont beletrafál az igényeidbe.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Nagyon kíváncsian várom! Jó tesztelést kívánok!
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Ugyanez egy motorral az Engwe EP-2 PRO, az akku kivételéhez ott is össze kell csukni a bicajt, hiányzik belőle a hátsó rugózás, de emiatt a súlya biztosan kisebb.
abban 1 motor van, sokkal kisebb akku, a szokásos buta pedál szenzor és sztem a fék sem hidraulikus.
Annyiból inkább verdát. Biciklire max. fél milcsit. Furcsa de sulyomhoz képest robbanékony vagyok, motor nélkül is repesztek, ha lenne rajta még motor is, bemérne a radar...
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]
És hány kiló? Mert cipelni kell az emeletre és a 40 kilós Vakole már túl nehéz.
De hát hol mondtam én, hogy nem lehet rá szükség? A homo pudingus monernicus nálam is mindig nyafog az emelkedőknél,vagy nagy széllel szemben, de ráb.szott, mert nem veszek ezért segédeszközt.
Bog: bringás beszámolók szerint +30-40% hatótáv, persze terepfüggő, de sík terepre eleve minek. Amúgy eleve nem vennék olyat, amelyben nincs.
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
A lószart 30-40%, majd esetleg linkelj valamit a levegőbe puffogtatások helyett. Ha megnézted az én linkelt videómat, akkor talán átjött, hogy DD agymotor és kuplung és vezérlő kell alapból a visszatöltős bringához, ami irtóra megdrágítja a dolgot. Szóval pöröghetsz ezen napestig, meg beírhatod százszor, hogy "csak ilyet vennék", ettől még nem fog elterjedni. Itt van a Redditen egy thread arról, hogy gyakorlatban mennyit számít a dolog és miért nem terjed el.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
"bringás beszámolók szerint +30-40% hatótáv"
Magas labda, muszáj lecsapnom:
Akik ilyet állítnak nem bringások.
Ezek homo pudingusok akik többet fékeznek mint tekernek.
Pedig közimsert hogy bringvál fékezni... khm...
OneSport OT10
https://www.onesportglobal.com/products/ot10-moped-style-ebike
Én csak akkor fékezek ha megállok, minden másra ott a kormány.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]
Inkább nem marketingesek, akik nem visszatöltős bringákat akarnak eladni.
Mondjuk 60km/h felett, lejtőn lefelé már én is fékezek, leginkább az utak "minősége" miatt, de van, hogy addig sem merek tekerni, töredezett aszfalt, kátyúk mindenütt. Persze egy elf honnan tudhatná?
pusszycat: Hát én a kormányban nem bízom. Igaz, az ellenzékben sem.
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
Köszi, de sajnos:
- nem pedelec
- nem nyomatékszenzoros.
De kétségtelenül jópofa eszköznek tűnik.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Ha láttál már elektromos autót, ahol a visszatöltés valójában és hatékonyan is működik, akkor gyorsan rájössz, hogy a 30-40% plusz hatótáv elég megmosolyogtató.
Kivéve, ha hegyről jön lefele órákon keresztül.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/108kg.]