1,Öööö,izé.
2,AMD IQ,intej izombúl nyomja.
3,Nono,ha értene 1-2 ember a 3Dhez,tudná mi ez.Nem tudom ismerősek-e.Transform,Lighting,Clipping.(ATi GPU-nem nv,mert
itt van clipping is).Hát ez vol taz alapja az ELSŐ 3DNow!nak.(3D)Hang,grafika,mind ezt használják!
...loading... ... PC GURU99/05:AMD K6-III kézben!(78-79 old.)
Ekkor jött a meglepetés:Soo rányomta az AMD patchet (Q2&V2 a tesztalany)a játékra,és beállítottuk a 3DNow! optimalizált
3dfx OpenGl meghajtót,szintén 800×600-ban,-ezek után pedig leesett az állunk a sebességtől:56,2fps! Laza 32 (!!!)
százalékos emelkedés. ...Összehasonlításként ez a demó 23,1 fps-t produkált sima 3dfx meghajtóval,3DNow! rásegítés
nélkül - ez már 56 százalékos emelkedés feleim! ...ami mint kiderült a legvadabb helyzetekben segít a legtöbbet...
.Stb.3DNow!ról kicsit részletesebben a PCG99/03asban.
Hmm.SS2 már régóta nyílt, mielött kijött volna a proci, a programozók ismerték, és sok progit írtak azóta.
Yes.Intejnek support kell,hogy menjen,AMD megy mint állat megszupportolva meg még gyorsab,mindkettő max szupporttal esetleg az intel nyer, ha csak proc/mem igényes a progi, gaméba már enm ,mert oda sok más is kell.
1ébként a 3.FPU az passzív,csak mondom.Az S3 nem volt piacvezető,mikor megvette a Microsoft az S3TCt.Meg az AMD sem volt az,mikor tőle meg a 3DNow! került be a dxbe,és a gamékba,már igen régóta.(5-6 éve).SS2 szupport elég gyért,miért,passz,de régóta nyílt,olyat meg enm nagyon találsz,ami a 3DNow!tne használná.
Ja,találd ki miért lesz király a Sledgehammer?(Athlon 64)?Mert ő support nélkül is MINDEN 32biteet futtat,ami meg szupportolja, az Tolja!Yes,mindenben porba alázza.Bár gyakorlatilag 99,8%ban ez van ma is:DD:P.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html