Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99401) Dave567


Dave567
addikt

Nekem ilyen értékek vannak, ami szerintem a Hálózati naplóban nem igazán jó





(#99402) ates2 válasza Dave567 (#99399) üzenetére


ates2
senior tag

icmp echo tiltva van, vagy tűzfalat kapcsold ki modembe meg minden biztonsági cuccot mert az is blokkolhatja a pingelést.

(#99403) Bobby G.


Bobby G.
senior tag

Kaptunk a Vodafone-tól 2 hónap ingyen Netflix-et. :C Úgy látom lehet igényelni is 1-3 hónapot, előfizetéstől függően, de nekünk kérés nélkül küldték. Aki szeretné kipróbálni, az most megteheti, csak figyeljetek, hogy időben mondjatok le, ha nem szeretnétek érte fizetni. :)

(#99404) kabelmania27 válasza Dave567 (#99401) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Értékek elvileg rendben vannak. Ilyen üzenetek előfordulhatnak.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

(#99405) zzola


zzola
félisten

Srácok a UPC által adott modem-router milyen teljesítményt képvisel? Ajánlatos inkább a bridge mód és saját router? Csütörtökön kötik be az 500-as netet.
Kösz.
:R

(#99406) Dave567 válasza ates2 (#99402) üzenetére


Dave567
addikt

Ezt az Icmp hol tudom bekapcsolni vagy megnézni?
Kivettem a tűzfalat, és ugyan úgy nem tudom megpingelni a Pc-n, ugyan azt írja ki.

Viszont az az érdekes, ha What is my Ip addressből megnézem az Ip címet, és a CB-ben pingelem meg, akkor viszont jó, csak ha CMD-ben pingelem meg akkor nem működik..

(#99407) Dave567 válasza kabelmania27 (#99404) üzenetére


Dave567
addikt

Huhh most sajnos nem tudok felmenni oda ahol az osztó van, de ami a Modembe belemegy annak a csatlakozója Cabelcon 4.9 nem tudom számít-e valamit. :R

(#99408) kabelmania27 válasza Dave567 (#99407) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, amikor majd megtudod nézni készíts róla egy fényképet vagy írd le a feliratot és a kimeneten lévő csillapítási értéket. Annyit számít, hogy jófajta F csatlakozó van a kábel végén. Ellenőrizd, hogy nem lazult-e ki a csatlakozó.

[ Szerkesztve ]

(#99409) ates2 válasza Dave567 (#99406) üzenetére


ates2
senior tag

biztonsági résznél valahol, minden pipát szedjél ki meg a windows tűzfaladat is kapcsold ki,úgy működnie kéne.

(#99411) gduck válasza MiZo1990 (#99365) üzenetére


gduck
addikt

Ő arra gondolt, hogy meg tudja nézni, hogy a szomszédnak van-e előfizetése. Ebbe adatvédelmi szempontból - ha valaki nagyon akar - bele lehet kötni.

(#99412) pjen válasza #72445440 (#99410) üzenetére


pjen
félisten

Nekem is van mindkettő, de semmi ajándék.

(#99414) pjen válasza #72445440 (#99413) üzenetére


pjen
félisten

Egy szám alatt van a 2gigát kapom.

(#99415) Dave567 válasza kabelmania27 (#99408) üzenetére


Dave567
addikt

Meg húztam rendesen a csatlakozónál, meg próbálok még ma időt keríteni, hogy felmenjek, mert eléggé nehézkes a feljutás. :R :R

(#99416) Dave567 válasza ates2 (#99409) üzenetére


Dave567
addikt

Mindent kivettem, ugyan úgy csinálja, összes pipa eltűnt.

(#99417) ates2 válasza Dave567 (#99416) üzenetére


ates2
senior tag

hm router / bridge modba vagy?

(#99418) tomee987


tomee987
tag

Így két nap használat után elég érdekes ez a Vodafone TV :) Műsorvisszanézőnél több korábbi műsornál, csatornától függetlenül ezt írja ki az app: "A tartalom nem lejátszható. Kérjük próbáld újra később! (MW1830)" a VTV box meg azt, hogy "Kapcsolódás sikertelen".
A Horizon Go visszanéző meg tökéletesen működik.

(#99419) cof válasza tomee987 (#99418) üzenetére


cof
veterán

Más a 2 forrása VTV meg a Horizon. Más jogdíjak, licencek... Csak hát így sz.rt sem ér az egész, és nem is emlegetik amikor a VTV-re rábeszélnek valakit vagy önszántából vált, hogy figyelj már... ez nem tud ám minden csatornáról rögzíteni és nem is minden visszanézhető mint a régebbi BOX-on.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#99420) Dave567 válasza ates2 (#99417) üzenetére


Dave567
addikt

Router üzem modban van, nem a Modem.

Nincs közbe rakva semmilyen eszköz, csak amit kaptam a Connect Box

[ Szerkesztve ]

(#99421) ates2 válasza Dave567 (#99420) üzenetére


ates2
senior tag

hm hát akkor az lesz a gond szerintem.

(#99422) vg válasza petne (#99397) üzenetére


vg
addikt

Ne haragudj, de miért irkálsz ilyeneket, ha teljesen inkompetens vagy a témában? Nem volt szükség email címre szolgáltatói előfizetésnél, hanem email-ben (ügyfélkapus emailre) kaptál egy felhasználó nevet+random jelszót amikor megrendelted a szolgáltatást. Nem neked kellett külön regisztrálni. Most már email cím kell pár napja, úgy egyszerűen nem megy, mert mivel menne, ha eddig felhasználónévvel használtam és semmi infót nem kaptam semmilyen cseréről.

(#99423) tomp válasza vg (#99422) üzenetére


tomp
félisten

Az az érdekes, hogy csak nekem szólt az app pár hónapja, hogy adjak meg email címet?
Nekem azóta már email címmel volt belépve az app.

(#99424) vg válasza tomp (#99423) üzenetére


vg
addikt

Nem mindenki használja telefonon. Nekem pl eszembe se jutna.

(#99425) Dave567 válasza ates2 (#99421) üzenetére


Dave567
addikt

Igazad volt az volt a probléma, viszont most megkergült a Modem, össze vissza méri a sebességet, a Cm-be belese tudok lépni.

(#99426) F-ECT$ válasza F-ECT$ (#96288) üzenetére


F-ECT$
titán

Egy pár hete eltűnt ez a mv1830 hiba, de ma megint 5 percenként dobja :(

Dive ever, work never.

(#99427) picsirti


picsirti
tag

Felhívtam a Vodát a HBO Go miatt. Új regisztrációt indítottak az e-mail címemmel, most már működik az app. :)

(#99428) tomp válasza vg (#99424) üzenetére


tomp
félisten

Én se telefonon nézem. De a chromecastot telefonról vezérlem. Illetve Android TV-re se kell telepíteni az appot ha már telefonon ott van. Cast ugyan úgy megy, sőt még gyorsabb is.

(#99429) ates2 válasza Dave567 (#99425) üzenetére


ates2
senior tag

:U nincs CB-m hálisten,de egyik ismerősnél van de az katasztrófa :U legalábbis a cisco/tc után.
Én azért sem akarok csomagot váltani meg semmit se..

[ Szerkesztve ]

(#99430) petne válasza vg (#99422) üzenetére


petne
őstag

Hogyne kellett e-mail cím, mindig is kellett, hiszen arra kaptál aktiváláshoz kódot és linket a szolgáltatótól, ahogy te magad is írtad. Kezdetek óta HBO Go előfizető vagyok, még az e-mail is meg van, amit még a UPC küldött annó.

------------

Az HBO GO szolgáltatást regisztrációt követően tudja igénybe venni, melyhez az Ön személyes regisztrációs kódja: .......................................................

A következő linkre kattintva Ön könnyen és gyorsan meg tudja kezdeni a regisztrációt az HBO GO szolgáltatáshoz: ..................................

Amennyiben a fenti link nem működik, kérem írja be böngészőjébe a www.hbogo.hu címet és az oldalon kért adatok megadásával kezdje meg a regisztrációt.

A tájékoztatás nem teljes körű, további információért kérjük, látogassa meg a www.upc.hu weboldalt.
Ez egy automatikus rendszerüzenet, kérjük, ne válaszoljon rá! Amennyiben az HBO GO szolgáltatással kapcsolatban kérdése, problémája, észrevétele van, hívja a 1221-es ügyfélszolgálati számunkat!

További kellemes szórakozást kívánunk,

Üdvözlettel:
UPC Magyarország

[ Szerkesztve ]

(#99431) cof válasza petne (#99430) üzenetére


cof
veterán

És te be tudsz lépni ezzel az e-mail címmel amire jött ez a levél?

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#99432) tomee987 válasza F-ECT$ (#99426) üzenetére


tomee987
tag

Nálam is leáll egy csomó műsor vagy el sem indul. MV1830 hiba. Ja és boxon is ugyanezt csinálja, csak ott nem írja a hibakódot.

(#99433) vg válasza petne (#99430) üzenetére


vg
addikt

Mindegy, nem érted a problémát.

(#99434) petne válasza cof (#99431) üzenetére


petne
őstag

Igen, ezzel tudtam belépni. Két előfizetésem is van, mert a szüleim előfizetése az én nevemen van, mindkettőnél azzal lehetett belépni, amire az aktiváló email érkezett annó.

[ Szerkesztve ]

(#99435) bunddog


bunddog
tag

Hali!

Régi címemen az 500as net volt már nagyon régóta és mindig stabilan 500 fölött mértem és abszolút stabil volt.
Utána 150-esre lett redukálva mert nem volt kihasználva, viszont lejárt a hűség és +200 ft-ért újra 500-as lett.

Most viszont szinte a 150-es értékeit se tudja...CB van és minden kábelezés ugyanaz mint régen, csináltam restet több gépen is mértem, kb. kizártam mindent hibaforrást. Esetleg tudja valaki mik compal-nál a megfelelő értékek le/fel töltés résznél?

(#99436) cocka válasza tomp (#99428) üzenetére


cocka
veterán

Sose értettem, hogy a Chromecast miért is jobb, mint egy Android OS-es box. A Chromecast nem megy okostelefon nélkül. A box megy anélkül is, ráadásul te választhatod ki, hogy mivel vezérled.

(#99437) MadMancs válasza cocka (#99436) üzenetére


MadMancs
veterán

ChromeCast azoknak jobb. Akiknek csak a chromecast funkció kell. Benne van a nevében. Azért hogy az ember átküldjön telefonról tartalmat (ami a lényege), felesleges egy önálló box.
Pl édesanyámnak vettem, fogja TV bekapcs, és egy gombnyomásra mennek TV re sorozatai. Minek több?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#99438) kabelmania27 válasza bunddog (#99435) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Feltöltési érték 50 alatt jó, letöltésinél -8 és 10 között elfogadható, SNR 30felett.
Előfordul, hogy tartományon kívüli értékeknél sincs gond.
Milyenek nálad az értékek?

(#99439) speederiii


speederiii
tag

Múlt hét pénteken lett gigabites netem, a modem is át lett állítva bridge módba. Viszont a letöltési sebesség akármikor nézem azóta, sosem megy 220-230 Mbps fölé. Van vkinek ötlete mi lehet a megoldás vagy mit kellene megnézni? (üfszolgálaton említettem mikor bridget bekapcsolták, de azt mondták, hogy változhat ez még, se azóta sem változott)
köszi

[ Szerkesztve ]

(#99440) viktorhu válasza speederiii (#99439) üzenetére


viktorhu
veterán

Szokásos troubleshooting megvolt? Vezetékes mérés, vírusirtó / tűzfal / netoptimalizáló kikapcs a gépen, a routeren qos, tűzfal stb. szintén kikapcs, mérés semmiképpen sem chrome alól, inkább a parancssoros speedtest alkalmazással stb.

(#99441) bunddog válasza kabelmania27 (#99438) üzenetére


bunddog
tag

Feltöltésnél mindegyik 50 alatt van de ott nem látok SNR oszlopot.

Le:

1. [kép]
2. [kép]

(#99442) da.


da.
tag

Sziasztok, UPCs Tc7200u modem van az albérletben ahova költöztem. Az előző lakásban az az álló fehér kütyü volt.
Routerkent soha nem használtam, csak modemként, mindig a saját routerhez kaocsolodtam. Rendben működött.
De ez a s@r Tc7200u használhatatlan, 10 percenként leesik róla a router.

Cseréli a Voda ezt a modemet kérdésre?
Mit lehet tenni?

Köszönöm,
Attila

(#99443) ates2 válasza da. (#99442) üzenetére


ates2
senior tag

ha hibás tuti cserélik de cb-re

(#99444) Miska0330 válasza zzola (#99405) üzenetére


Miska0330
tag

Szia!
Nekem 2016 Október óta volt a fehér Connect Box. Most lassan egy hónapja cserélték le a fekete Vodafone Box -ra. Nagyon stabil és erős a Wi-Fi jele. Nem szakadozik. Én ajánlom a használatát. Hálózati munkakörben dolgozom. VPN -t használok vele. Online Meetingek. Tökéletesen megfelelő. Xbox -al is játszok online.

(#99445) speederiii válasza viktorhu (#99440) üzenetére


speederiii
tag

A korábbi 120-as netem ugyanígy mérve 120 körül volt. Tehát a mérési környezet nem változott, így gyanítom ha 1000-es jönne, akkor annyit is mérnék...

(#99446) GoodSpeed válasza speederiii (#99445) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog

Az egyáltalán nem biztos... nekem 240-nél megvolt mindig a 240 :D

Most 500-asom van:

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#99447) bunddog válasza GoodSpeed (#99446) üzenetére


bunddog
tag

Ez a milyen oldal? NMHH?

(#99448) ates2 válasza GoodSpeed (#99446) üzenetére


ates2
senior tag

Ahogy látom feltöltés mindig megvan :D

(#99449) Mewee9207


Mewee9207
friss újonc

Sziasztok!

Szeptember 28-án kötötték be hozzám az 500-as vodafone internetet. Azóta mindennap több alkalommal újra indul a modem, és kb 3-4 perc amíg újra lesz internet. Bekötésnél, a technikus azt mondta, hogy a jel tökéletes, és minden rendben van. Mértünk sebességet és tényleg jött az 500/20. 2 hete hívtam ki egy technikust, mert már a tököm tele volt az egésszel. Kijött, megnézett mindent, felhívta a központot, és mondták hogy náluk minden tökéletes. A technikus javasolta, hogy felváltva használjuk wifin keresztül a 2 pc-t, mert akkor ki lehet szűrni, hogy melyik okozza a problémát. Én kipróbáltam minden opciót, de sajnos a probléma nem múlt el. Használtam csak kábellel az egyik gépet, csak wifivel, aztán A mai nap folyamán csak az én gépem csatlakozott a modemre(wifin keresztül) és egyszer sem szakadt meg az internet. Este 8-kor vissza dugtam mind2 utp kábelt a modembe, és rá 3 percre megint megszakadt az internet. Az egyik gépben egy alaplapi(ASUS TUF B450M-PLUS GAMING) hálókártya van, a másikban egy tp-link. Valaki mondjon valami megoldást, mert ez így nagyon kényelmetlen, és teljesen ellehetetleníti az online munkavégzést! A modem CBN CH7465VF.
Előre is köszönöm a válaszokat! :N

[ Szerkesztve ]

(#99450) Intruder2k5 válasza bunddog (#99447) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Az NMHH mérődoboz mérési eredményeit mutatja.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.