Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99301) cocka válasza tothferenc (#99299) üzenetére


cocka
veterán

Hát nálam a régi router szolgál WDS célokat, már ha erre szükségem van. Általában nincs. Mert a számítógépeket kivéve nincs olyan eszközöm, amin az ethernet port mellett ne lenne wifi is.

(#99302) woodworm válasza cocka (#99301) üzenetére


woodworm
veterán

A WDS nem szabványos megoldás, ezért erősen zsákbamacska jellege van.

(#99303) proradeon


proradeon
őstag

Sziasztok!

A Vodafone oldala mennyire megbízható olyan szempontból, hogy adott címre optikát vagy koaxot ír? Néhány random 3. kerületi panel címére néztem meg, és mindre optikát írt ki. De máshol (pl. 13. vagy 4. kerület) koaxot.

Ugyanolyan megbízhatatlan információt ad, mint pl a Telekom oldala?

:R

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#99304) balage06


balage06
tag

Az októberi számla egy héttel a befizetés után sem került könyvelésre és már figyelmeztetés jelenik meg, hogy a szolgáltatás 40 napon belül korlátozásra kerül, értem én, hogy hosszú hétvége volt, de azért ezt kissé túlzásnak érzem. Ráadásul a honlap is több helyen szétesve jelenik meg, az online hibabejelentő be sem tölt nálam... :D

(#99305) proradeon válasza proradeon (#99303) üzenetére


proradeon
őstag

Tárgytalan. Közben megtaláltam, hogy az 1000/1000-es netet (amivel az oldalukon villognak) a Telekom optikai hálózatán (mint partnerhálózat) nyújtják, ami nálam tuti nincs. :N

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#99308) proradeon válasza #72445440 (#99307) üzenetére


proradeon
őstag

Beírtam a címem, és kidobta, hogy optika, és 1000/1000-es sávszélesség. :)
De ez kizárt, mert a Telekom a címemen koaxon szolgáltat.

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#99309) viktorhu válasza proradeon (#99308) üzenetére


viktorhu
veterán

Igen, hiányos a kereső, a koaxos telekomos területeken is az 1000/1000-et írja ki, és csak megjegyzésben írja oda, hogy HFC-területen nem úgy van ám (de csak a garantáltakat különbözteti meg).

1000/25-öt tudnak adni koaxon, nagyon kevés helyen 1000/200-at.

Szerk: anyu egyébként elindította a szolgáltatóváltást Telekom koax területen Vodafone-ra, első körben a Telekomosoknak kellene keresniük, amire több mint két hete vár már. Ha lesz belőle szolgáltatás, és nem unja meg és mondja vissza, akkor majd beszámolok.

[ Szerkesztve ]

(#99310) cstibi73


cstibi73
tag

Kb 2 hete technikus megállapította, hogy vonali hiba miatt az alsó frekvencián lévő tv csatornákon se kép, se hang. Mai napon értesítettek,hogy elhárították a hibát, de nálam semmi változás. Telefonos ügyintéző mondta, hogy kiküld újra egy technikust, mert most már lakáson belül kell állítaniuk. Kértem az eredeti hibajegy visszanyitását, mert a hiba nem szűnt meg, de erre nem volt hajlandó, új hibajegyet nyitott. Ez normális eljárás?

(#99311) kabelmania27 válasza cstibi73 (#99310) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet azért nem nyitotta újra mert a technikus külső hálózati javítást kért amit elvégeztek ezért úgy gondolta az ügyintéző, hogy lakáson belül van hiba így nyitott egy új hibajegyet.
Ha megnézed milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül elhárítható-e a vételi probléma.

[ Szerkesztve ]

(#99312) cstibi73 válasza kabelmania27 (#99311) üzenetére


cstibi73
tag

bejövő kábelen van egy Signal izolátor utána asheridge tvc-1000-2wn splitter (out -3,5db) és a tv ágon egy 6db csillapító és egy visszirányszűrő.

(#99313) zolya1973


zolya1973
aktív tag

Használ valaki VAP11G-300 szerkezetet voda boxhoz?
Az enyém mostanában szarakodik.A visszanézőnél kb 10 mp-et megy aztán 30at tölt és így tovább.Amúgy is lassabb lett mint eddig volt.
Kellene rajta valamit állítani?Én anno csak a wifi jelszót állítottam be.

(#99314) tomp válasza cstibi73 (#99310) üzenetére


tomp
félisten

Nem gond ha új hibajegyet nyit. A kötbér nem onnantól megy. Nyugodtan kérd!

(#99315) cof válasza tomp (#99314) üzenetére


cof
veterán

Nálad? Minden rendben? Szerelők jönnek, mennek? :D

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#99316) kabelmania27 válasza cstibi73 (#99312) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha kiveszed a 6dB-s csillapítót lehet javulni fog a vétel.
Milyenek a modemértékek?

[ Szerkesztve ]

(#99317) tomp válasza cof (#99315) üzenetére


tomp
félisten

Neeem nálam azóta okés, hogy beraktam a TAP osztót...
1x volt kb 1órán át, hogy megjelentek kockák és a modem is magasabb feltöltésit mutatott de aztán amilyen hirtelen jött úgy ment is.

(#99318) cstibi73 válasza tomp (#99314) üzenetére


cstibi73
tag

Ok. Köszi

(#99319) cstibi73 válasza kabelmania27 (#99316) üzenetére


cstibi73
tag

6dB csillapítóval ilyenek:

[ Szerkesztve ]

(#99320) cstibi73 válasza kabelmania27 (#99316) üzenetére


cstibi73
tag

Igy remélem látszik.
[kép] [kép] [kép]

(#99321) Csabex válasza tothferenc (#99297) üzenetére


Csabex
őstag

Igen, a cb messzi van és nem a legideálisabb egy belvárosi társasház dzsungelben a wireless megoldás, ha pl. 4K vagy bármi mást szeretnének youtube-ról lesni, ezért javasoltam, hogy ha már a koaxot mindenképp el kell vinnem oda, akkor mellé elfér egy rj45 is amit a tv-be fogok csatlakoztatni, ha van rajta egyáltalán port... Még a tv model sem derült ki, hogy mi lesz, de valami fiatalabb mindenképp.

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#99322) Csabex válasza tothferenc (#99299) üzenetére


Csabex
őstag

Igen, routert nem, de így, hogy kell kábelezni, így már az is szóba jöhet, vagyis szóba is jön, ha nem lesz lan port a tv-n. WDS terén eddig ciscoval volt csak jó tapasztalatom, ők beszélgetnek rendesen egymással.

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#99324) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Nekem most nagyanyámnál szállt el a telefon. Neki nem tudom pontosan milyen modem van, de netje befizetve csak telefon és ilyen apró fekete doboz, ami fekszik, nem álló. Úgy rémlik, hogy a modemek nem nagyon bírják a gyakori áramszünetet, ő meg elég gyakran kihúzta estére, vagy mert éppen füvet akart nyírni. Lehet ez az oka, hogy tönkrement, vagy egyszerűen csak lejárt az ideje és ez csak valami városi legenda? Amúgy szerintem kötünk neki valami minimál csomagot internettel, mert talán még olcsóbb lenne, mint a mostani hűségidő nélkül.

Buliban hasznos! =]

(#99325) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Ja még egy kérdés. Ez a kötbér dolog hogy működik? Mármint most éppen nincs telefon, és nem szeretném, hogy mondjuk egy hónap múlva jöjjenek ki. Ő nem tudja nélkülözni a vezetékeset, nincs mobilja. Arra gondoltam, hogy ezzel a kötbérezéssel talán meg lehetne sürgetni őket...

Buliban hasznos! =]

(#99326) Cisco76


Cisco76
csendes tag

Sziasztok,

Viszonylag friss UPC user vagyok, Connect Boxom van, a feher, de nem lehet rajta bridge modot allitani a menuben (hogy egy sajat routert moge rakhassak es az ossza a netet es a wifit).
Csak megerositest kerek az itt-ott olvasott infok alapjan, hogy a bridge modot azert nem latom, mert ipv6-ra van allitva es az ugyfelszolgalattol ipv4-es cimet kell kernem eloszor, utana mar magam is at tudom rakni bridge modba.
Ha nem igy van, akkor meg korrekciot kerek szepen es megoldasi javaslatot :)

Koszonom!

(#99327) MiZo1990 válasza Cisco76 (#99326) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Szia!
A (fehér) ConnectBoxnál valóban így van.
Az ügyfélszolgálat tudja kikapcsolni az IPv6-ot, utána pedig te tudod a router beállításai között átkapcsolni modem/bridge módba.

(#99328) MiZo1990 válasza inf3rno (#99325) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A kicsi fekvő fekete valószínűleg egy Cisco lesz, az nem mostani évjárat.
Értelmetlen estére kihúzni, az hogy lesz-e ettől baja kérdéses.
1270-en be kell jelenteni a hibát és pár napon belül kijön a szerelő.
A kötbér az a bejelentéstől számított 72 órán belüli hibajavítás után jár, ha a hiba utána is fennáll.

A vezetékes telefon szolgáltatás már nem képezi a csomagok részét, nem kötelező net és TV rendeléshez, hűség sincs rá.
Érdemes azért megnézni, mit tudnak ajánlani.

(#99329) inf3rno válasza MiZo1990 (#99328) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Én tudom, hogy értelmetlen kihúzni, de próbáld meg elmagyarázni egy idős embernek. Ha érti, hogy miről karattyolsz, akkor is úgy csinálja, ahogy ő gondolja, és pont. :D Inkább csak az érdekelt, hogy ettől tönkremehet e, mert olyan 10-15 éve mondta valaki, de azóta sem néztem utána, hogy tényleg így van e. Nálam mondjuk szünetmentes alatt vannak, úgyhogy nem nagyon fordul elő áramszünet, és mióta ez van, azóta nem is hibásodnak meg modemek. Ellentétben az Inviteles időkkel, amikor 2 évente volt modem csere. Igaz akkor valami olcsó d-link modemet adtak.

"A kötbér az a bejelentéstől számított 72 órán belüli hibajavítás után jár, ha a hiba utána is fennáll."
Ezt nem teljesen értem. Mi van, ha mondjuk azt mondják, hogy egy hét múlva tudnak csak kijönni? Az már túl van 72 órán... Logikusnak mondjuk nekem úgy lenne logikus, hogyha egyszer látta szerelő, és nem tudta megjavítani, akkor onnantól jár a kötbér, vagy esetleg a hiba bejelentését követő x időtől.

Én úgy tudom, hogy ilyen tv+internet+telefon csomagok vannak már csak, régen még volt tv+telefon. Ha rajtam múlna már régen mobil és mindigtv lenne nála amúgy. Csak ingyenes csatornákat néz, semmi értelme ezt így fenntartani, de ilyen idős korban már a legkisebb változás is probléma, ezt se tudom hogyan fogjuk elintézni, de ha cserélni kell a Ciscot, akkor cserélni kell. Odavihetném talán a CB-t helyette, itthon most úgyis az Ubee-t használom a CB meg csak access point, amíg nem cserélem le egy wifi routerre.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#99330) MiZo1990 válasza inf3rno (#99329) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Épp az az, hogy a szerelő nem jöhet ki egy hét múlva hibát javítani, mert 72 órán belül kell.
Az ügyfélszolgálatos meg távolról látja, hogy a modem nem jó.
Cserélni valószínűleg már a nem fehér ConnectBoxra fogják (ennek nincs ilyen fantázianeve, de azonos típus).

A mostani csomagokban már nincs telefon: internet 150/300/500/1000 és mellé Confort vagy Premium TV.
Vezetékes telefonból pedig van S meg L (előbbi ex-UPC előfizetők felé ingyenes, utóbbi pedig belföldi vezetékes és mobil irányokba ingyenes hívást biztosít).
A legegyszerűbb, ha a upc.hu-n megadod a címét és meglátod milyen ajánlatok vannak. (Ha esetleg van konkurencia, akkor ügyfélmegtartó ajánlatot tudsz szerezni a telefonos üfsz. lemondás menüjében).

(#99331) inf3rno válasza MiZo1990 (#99330) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Na most hívom az 1270-et, de ez a zene, hát ez durván szar. :D

Buliban hasznos! =]

(#99332) eeeasy


eeeasy
csendes tag

Mást sem enged belépni a webmail vagy csak engem? Tegnap este óta failed a hibaüzenet.

(#99333) inf3rno válasza MiZo1990 (#99330) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Na elintéztem mindent. Mint sejtettem külön technikus jön hibát javítani, és külön hozzák a CI kártyát. UPC-s időben szerintem megoldotta volna egy is, de gondolom most valahogy ki van szervezve az egész, legalábbis azt írta valaki. Olcsósítás végett nekem kellett rákérdeznem, hogy van e bronz csomag, mert gold-ban volt. Előtte előadta az ügyintéző, hogy hát ezen nem lehet mit olcsósítani. Utána meg még külön nyilatkoznom kellett róla, hogy vállalom a felelősséget meghatalmazottként, hogy elveszünk 60 csatornát. Na mindegy, a lényeg, hogy jövő hónaptól 9 helyett 7k-ba fog kerülni 1 év hűséggel. Net elvileg nem lesz továbbra sem, azt esetleg köthettem volna, de sok értelme nincsen, mert nem használná senki, az 1 év hűség meg nem gond, mert nincs semmi épkézláb alternatíva itt.

Buliban hasznos! =]

(#99334) MiZo1990 válasza inf3rno (#99333) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Szuper.

Hozhatná egy technikus, de szerintem a hibajavítás előnyt élvez ezért az az első.
Még UPC időkben volt hasonló tapasztalatom, régebbi routerrel és nem működő hálózattal. Hiába volt a szerelőnél ConnectBox, nem cserélte ki a routert, mert a koax hálózattal volt a hiba (amit kijavított és a router működött utána). Azt mondta, ha szeretné cserélni a tulaj, azt külön kell jelezni, mert a jelenlegi eszköz nem hibás.

(#99335) embe


embe
nagyúr

Sziasztok!
Nézelődtem a Voda honlapján. Otthoni szolgáltatásaim vannak tőlük. Hűség 1 évre, jövő májusig. Nem vettem semmilyen készüléket.
Láttam egy tévét, ami megtetszett. Ez van odaírva:
"TV, internet vagy vezetékes telefon szolgáltatás mellé vihető el kedvezményes áron részletfizetéssel vagy egy összegben."
Sehol nem említi, hogy hűséget kellene vállalnom. Kosárba tettem próbaképpen, lépegettem előre a folyamatban, csak nem véglegesítettem a vásárlást, töröltem még előtte.

De sehol nem említette hogy a vásárlás miatt + hűséget kellene vállalnom.
Kérdésem: Kell?
Vagyis vehetek tévét mint ügyfél a kiírt áron hűség nélkül, vagy a végén ott lesz az apróbetűs, hogy + 1 év hűség?

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#99336) MiZo1990 válasza embe (#99335) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Aktuálisan van hűséged, nem gondolom, hogy kéne extrában vállalni.
Viszont én várnék a vásárlással és nem is biztos, hogy tőlük venném.
Jövő hónapban lesznek black friday akciók és érdemes előtte pl. az Árukeresőn nézni az árakat.
Random kinéztem egy TV-t és a kisbetűs részben ez va:
"A készülék 0 Ft kezdőrészlet és 24 hónapig további XXXXFt/hó összegű részletfizetés mellett vásárolható meg vezetékes szolgáltatás igénybevétele esetén. A mobilinternet és a mobil csomag nem számít vezetékes szolgáltatásnak.

Amennyiben a részletfizetés időtartama alatt az előfizető valamennyi előfizetése megszűnik, a még hátralékos részletek egy összegben esedékessé válnak és kiszámlázásra kerülnek.
A szolgáltató a részletfizetési kedvezmény igénybevételét jogosult egyedileg meghatározásra kerülő, a készülék átvételekor fizetendő előleg megfizetéséhez kötni, amelynek összege három befizetett számlát követően a havi díj összegéből jóváírásra kerül."

(#99337) embe válasza MiZo1990 (#99336) üzenetére


embe
nagyúr

Persze tisztában vagyok hogy meg kell az árakat nézni. Így jutottam oda, hogy van olyan modell, amit nekem megérné itt megvenni.
Telekomos vagyok, 3 előfizetésem is ott van. De már vagy 5 éve nem hosszabbítok, mert nem éri meg. "Kedvezménnyel" drágábban kapnám meg a telót mint pl. a MM.-ban.

Azért is nem kapkodok mert jön ez a BF-nek csúfolt valami, meg a karácsony. Kicsit azért reménykedek, hogy nekem megfelelő modellt találok nekem megfelelő áron.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#99338) falabu88


falabu88
aktív tag

Sziasztok! 500Mb-es netem van connect box-al, telefonnal 3-400Mb-es sebességet mérek speedtestel, viszont laptoppal 10-40Mb/s.. Azt hittem a laptoppal van gond, de kipróbáltam párom laptopját is, és valamiért az övé is ilyen lassú. Mind2 laptop ac-s, 5GHz-es sáv van csak bekapcsolva a modemen. Találkozott már valaki ilyen hibával? A feltöltési sebesség rendben van, 20-23Mb/s.

(#99339) MiZo1990 válasza falabu88 (#99338) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

802.11a szabvány is csak 5GHz-n üzemel, viszont a sebesség max 54/23 Mbit/s.

A gépeken az Eszközkezelőben a hálózati eszközöknél át kellene állítani a Wifi modulon a hálózati módot 802.11ac-re. Így véletlenül se tud a régi típusú "a" hálózatra lépni.

(#99340) Keem1


Keem1
addikt

Helló emberek!

Engem is elért a ConnectBox instant reboot, az elmúlt negyed órában 2x tette ezt (úgy, hogy kb. 6-8 perc, mire teljesen feléled).
A logban a topikban már többször emlegetett "Cable Modem Reboot - due to power reset" szerepel, természetesen nálam is úgy, hogy sem a táphoz, sem a routerhez nem nyúltunk, semmi áramkimaradás nem volt (minden elektromos eszköz probléma nélkül üzemelt mindeközben).

Ha sűrűn előfordul, bejelentem a hibát, így home office-ban különösen kellemetlen egy router reboot.
Akiknél cseréltek modemet: tápcsere is volt?

(#99341) falabu88 válasza MiZo1990 (#99339) üzenetére


falabu88
aktív tag

Végig 520-866Mb/s-t ír sebességnek a wifi állapota. Ráadásul tegnap vettem a laptopot, és tegnap volt, hogy néha 200Mb/s-t mértem, de nagyrészt ilyen gyenge sebességek jönnek össze, miközben telefonon fixen gyors..

(#99342) MiZo1990 válasza falabu88 (#99341) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Akkor nincs több ötletem. :(

(#99344) troswedroc


troswedroc
újonc

Sziasztok!
500megás előfizetésemet most cseréltem gigásra, ezzel együtt a ConnectBoxot is lecserélték a fekete Arris Touchstone TG3442DE routerre.
Pont akkor hozta ki a szerelő, amikor nem volt net (kábelcsere az utcán), így csak lerakta az újat, vitte a régit, majd én regisztráltam a masinát. A régi stabil 480/20 Mbps helyett most kb 130/40 a sávszélesség. :-( Ráadásul a mesh rendszerem gigás portját csak 100asnak hajlandó felismerni, azaz ott még lassabb a letöltési sebesség. Kijött az új szerelő, és csak széttárta a karját, hogy gyárilag ilyen szar a szoftver, nincs vele mit tenni. A régi routert persze nem kaphatom vissza. Most így drágábban negyedére esett vissza a sebesség. Szopás.

(#99345) Keem1 válasza #72445440 (#99343) üzenetére


Keem1
addikt

Ez jó hír, köszönöm! :R

(#99346) Cifu


Cifu
nagyúr

Nálam is beütötte a fejét a CB újraindulás probléma.

A poén az, hogy bejelentettem hibára, erre azt írják, hogy " távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható".
Bakker, nézze meg a logot, benne van: Cable Modem Reboot - due to power reset... :U

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#99347) ates2


ates2
senior tag

9. Kerbe van valakinek gondja a nettel,mondjuk,hogy nincs ? :U

(#99348) ates2 válasza ates2 (#99347) üzenetére


ates2
senior tag

Fixed. Halozati error van felem.

(#99349) Norex1


Norex1
csendes tag

Sziasztok ! Már Romániában is van HBO go aplikáció a Vodafone mediaboxon. Lásd a mellékelt videó linkjét: https://youtu.be/-rWDuUl-0LI

(#99350) szabogabor10 válasza Norex1 (#99349) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mindegyik piac fontosabb nekik, mint a magyar.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.