Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#92151) tomp válasza soundsonic (#92149) üzenetére


tomp
félisten

Azért nincs felirat az HBO-n mivel maradtál IP-n. Még! A felirat nem szoftverfrissítéssel fog érkezni hanem akkor ha belerakják az IP streambe.

(#92152) #75501312 válasza tomp (#92151) üzenetére


#75501312
törölt tag

Jaj ne viccelj, ez nem lehetséges, hiszen:

;]

(#92153) Toth_Jani válasza #75501312 (#92152) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Ez igy van semmit nem vágnak ki a filmből és a csúnya szavakat sem sípolják ki. :)
Az meg egy dolog hogy a minőséget lekonvertálják, például a HBO 2-3 HD adását SD-re konvertálják.

(#92154) szabogabor10 válasza Toth_Jani (#92153) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ezen a lekonvertáláson még mindig nem bírom túltenni magam. :DDD

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92155) tomp válasza #75501312 (#92152) üzenetére


tomp
félisten

Idézem a Vodát: a hang és felirat hiánya jelenleg a VodafoneTV sajátossága.
Ezért nincs se Dolby se felirat. Nem tudják belerakni. Gondolom valamilyen demó streaming szoftvert használnak...

(#92156) szabogabor10 válasza tomp (#92151) üzenetére


szabogabor10
veterán

Meg tudnád nézni, hogy az HBO2-n és az HBO3-n van-e eredeti nyelvű Dolby hangsáv?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92157) soundsonic


soundsonic
aktív tag

Most már net nélkül is van adás (nem tudom eddig volt e), de úgy nincs egy csomó funkció pl visszanézés néhány csatornán és úgy sem volt csak a hbo-n felirat a hbo2,3 és cinemax csatornákon továbbra sem. Legalább egy hbo go-t tettek volna bele alkalmazásként bár én a netflixre is ígéretet kaptam pár hónapja..

Tomp: ja értem, köszönöm :(

[ Szerkesztve ]

(#92158) tomp válasza soundsonic (#92157) üzenetére


tomp
félisten

Netflix jönni fog hamarosan! Már van a boxnak Netflix ESN kódja illetve a Netflix support oldalra is felkerült a VodafoneTV box.

(#92159) viktorhu válasza cof (#92121) üzenetére


viktorhu
veterán

tomp reklamált, hogy miért hd a visszanéző, ha sd az adás :) megoldottám :)

(#92160) szabogabor10 válasza viktorhu (#92159) üzenetére


szabogabor10
veterán

Kiderült, hogy mégse. De szerintem nem is akarnak változtatni ezen, mert nem az a cél, hogy az exUPC-seket teljesen elvágják az OTT-től.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92161) cof válasza szabogabor10 (#92160) üzenetére


cof
veterán

Lineáris vonalon már elvágták. Felhő/visszanéző alapon meg nem fogják. És a cél teljesült, mert az volt a cél, hogy itt menjen DVB-C-ről a lineáris adás.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#92162) tomp válasza viktorhu (#92159) üzenetére


tomp
félisten

Héló :DDD
Ha HD a visszanéző akkor az élő is legyen má' az. :)

(#92163) szabogabor10 válasza tomp (#92162) üzenetére


szabogabor10
veterán

A korai Voda box tulajoknak maradhatna jutalmul a bétatesztért az OTT. :D

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92164) rellif


rellif
senior tag

Sziasztok!
Mivel hónapok óta nem sikerült megoldani/javítani a "szakembereknek" a fennálló hibát
a segítségetek szeretném kérni.
A hibajelenség a következő: TV adások nézhetetlenek a kép szétesik nincs hang.
A kártya közvetlenül a készülékben van.Csatlakozók frissen cserélve,kábelek lakáson belül rendben.
A jelszint és jelminőség is 100%-os a TV szerint.A bit hibaarány viszont maximum értékig jelez.
Valami ötlet esetleg,hogy mit lehetne ezzel kezdeni :F
Most jelenleg semmilyen szolgáltatás nem működik. :W

(#92165) anglergab válasza rellif (#92164) üzenetére


anglergab
addikt

Interferencia vagy zajbetörés. Lehet, hogy újra kell szintezni az erősítőd.

[ Szerkesztve ]

(#92166) anglergab válasza Toth_Jani (#92153) üzenetére


anglergab
addikt

Igen, valószínűleg a Horizon box Műsorvisszanéző, Horizon Go app, DVB-C-re is transzkódolva van a stream, a platformok sajátosságainak megfelelően, ami a hálózatok sávszélességétől, mediaboxok kodekeitől, processzoraitól függ.
Meg a Vodafone TV-re is külön (OTT) :)

[ Szerkesztve ]

(#92167) merqree válasza rellif (#92164) üzenetére


merqree
őstag

Nálam (XXI kerület) május 24 óta nem tudják elhárítani a hibát...

(#92168) Intruder2k5 válasza rellif (#92164) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

"A jelszint és jelminőség is 100%-os"

Azért egy próbát megérne, hogy kicsit csillapítsd azt a jelet, mert lehet túl erős és gerjed az egész. Be kéne iktatni egy csillapítót, vagy ideiglenesen próbára akár egy plusz osztót. A modemben egyébként milyen a jelszint?

(#92169) tomp válasza merqree (#92167) üzenetére


tomp
félisten

Akkor ott örülhet a Voda boxos ha átrakták DVB-C-re... :W

(#92170) blakey válasza rellif (#92164) üzenetére


blakey
titán

Nálam hasonló hiba volt néhány évvel ezelőtt. Nehéz volt megtalálni a hibát, mert bizonytalan időközönként jött elő. A pincén át jövő kábelt megrágta egy rágcsáló és az okozta a kockásodást, a net még elfogadhatóan működött, a telefon viszont egyáltalán nem, persze előtte át lett nézve a belső kábelezés, a HGW is cserélve lett, stb.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#92171) kabelmania27 válasza rellif (#92164) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha így van elosztva a koax nézd meg milyenek a modemértékek, hogy ki tudjuk számolni milyen a bejövő jelerősség.

(#92172) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Ezért is szarabb nálam a DVB-C, osztogatni kell a koaxot, több kábelezést kell végignézni ha gáz van stb.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92173) rellif


rellif
senior tag

Mindenkinek köszönöm a választ!

Intruder2k5 A technikus berakott egy szűrőt a TV elé,de jobb nem lett.
A modem értékek nem a legjobbak,de délelőtt szó szerint nulla volt.

blakey Ez most már folyamatos hiba nálunk.Szerelő szerint külső hálózati hiba,de céleszköz hiányában nem tudott digitális jelet mérni...elmondása szerint nagyon kevesen rendelkeznek ilyen "csodaműszerrel".

(#92174) kabelmania27 válasza rellif (#92173) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magas a feltöltés és hiányzik három csatorna, mert a használt csatorna a négyes számú.
Nézd meg milyenek a letöltési értékek.
Modemújraindítás után sem lesz négy feltöltési csatorna?

[ Szerkesztve ]

(#92175) anglergab válasza kabelmania27 (#92174) üzenetére


anglergab
addikt

Valószínűleg zajbetörés van 100 MHz alatt, és nem szinkronizálódnak a feltöltési csatornák. Ez az első feltöltési csatorna lehet, amelyen kiépülne a többi.

(#92176) rellif válasza kabelmania27 (#92171) üzenetére


rellif
senior tag

Már változott az elosztás.
Valójában a bejövő kábelen már csak egy TV és a modem található.
Felfelé irányba lefelé pedig.
Közben javítottam.

[ Szerkesztve ]

(#92177) kabelmania27 válasza rellif (#92176) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek már jobb feltöltési értékek. Okés, már láthatók a feltöltési értékek.
Modem szempontjából elfogadhatók az értékek, lehetnének magasabbak mert 400 felett gyengébb a jel, nyáron előfordulhat -10körzeli érték, ettől még tévénél lehet vannak frekik amelyek gyengébben jönnek.
Meg kellene nézni, hogy a tévé elé milyen szűrőt rakott be a technikust.
Nem fontos fényképet csinálni annyi információ is elég, hogy isolator vagy atennuator felirat van-e ráírva, attenuator esetén van egy szám ami a csillapítási érték, az fontos, hogy mennyi.
Milyen tipusú osztóval van elosztva a koax modemre és tévére?

[ Szerkesztve ]

(#92178) merqree válasza tomp (#92169) üzenetére


merqree
őstag

Csepel, Királyerdő, tehát, nem tömbházas övezetben lakom.
A mi blokkunkban (két keresztutca között) 1-2 előfizető van már csak, mindenki másnál a Telekom optika van behúzva.
Elvileg már a házba bejövő jel sem megfelelő.
Amúgy most hideg van, elvileg javulnia kellett volna....
És mint írtam, május 24 óta tudják, hogy hol a hiba, és tudják, hogy lejárt a hűségem június 6.-án... Lehet, ezért sem csinálják meg... :D csak akkor, ha újra leszerződöm velük...

(#92179) rellif válasza kabelmania27 (#92177) üzenetére


rellif
senior tag

Eddig volt egy qamtex isolator a bejövő kábelnél.
Ezt legutóbb kivették (minek ez ide?) kérdéssel.
A tv elé egy ha jól olvasom egy teletronik HPF-105MHA került.

(#92180) kabelmania27 válasza rellif (#92179) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Azért volt bent az isolátor mert először földhurok problémára gyanakodtak.
Hpf egy visszirányszűrő, azért tették be, hogy modem feltöltési csatornái ne zavarják a dvb-c csatornákat. Kettes splitter tipusa változott a korábbi állapothoz képest ami elosztja a koaxot modemre és tévére?

[ Szerkesztve ]

(#92181) anglergab válasza rellif (#92179) üzenetére


anglergab
addikt

Az 100 MHz körüli szűrő.

(#92182) rellif válasza kabelmania27 (#92180) üzenetére


rellif
senior tag

Ez most lett berakva.

anglergab Ez nekem semmit nem mond. :B

(#92183) kabelmania27 válasza rellif (#92182) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elvileg in-re van kötve a bejövő.
Nézd meg melyik eszközre van kötve az out és melyikre a tap.

[ Szerkesztve ]

(#92184) rellif válasza kabelmania27 (#92183) üzenetére


rellif
senior tag

A tap a bejövő.Az in-re rakták a TV-t és a modem van az out-on.

(#92185) cof válasza rellif (#92184) üzenetére


cof
veterán

Az komoly. :W

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#92186) kabelmania27 válasza rellif (#92184) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nem jól van bekötve az osztó, ezért estek ki a feltöltési csatornák.
Cseréld fel a kettőt, tehát legyen in-en a bejövő és tapon a tévé, utána írd meg a letöltési és feltöltési értékeket, ebből kitudjuk számolni milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#92187) rellif válasza cof (#92185) üzenetére


rellif
senior tag

Ők a szakemberek.Amúgy pont ezért kértem már itt segítséget mert látom, hogy ezt már nem ők fogják rendberakni.

(#92188) rellif válasza kabelmania27 (#92186) üzenetére


rellif
senior tag

Felfelé
lefelé
Az tv adás viszont még így is rossz.

[ Szerkesztve ]

(#92189) kabelmania27 válasza rellif (#92188) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek az modemértékek tökéletesek, internetszakadástól még 30fok felett sem kell tartanod, bejövő jelerősség is rendben van, három dB-vel kevesebbet kap a tévé azzal mennie kellene az adásoknak.
Nézd meg a tévébe van-e automata jelszint szabályozó funkció. Van olyan tipus amibe ez benne van és ha bevan kapcsolva rendben van a vétel.
Milyen tipusú a tévé?

(#92190) rellif válasza kabelmania27 (#92189) üzenetére


rellif
senior tag

Samsung Q67R.

(#92191) gduck válasza tomp (#91962) üzenetére


gduck
addikt

Kaptál egy új boxot, logikailag ugyan olyat, mint a jövőbox. Egyszerűen, csak túl korán kezdték el teríteni exUPC területen, mert még nem bolt kész a rendszer. Szerintem semmi ok nincs panaszkodni, egyszerűen csak bugyuta módon intézték a dolgot ;)

(#92192) szabogabor10 válasza gduck (#92191) üzenetére


szabogabor10
veterán

Oké, de ez a bugyutaság ne maradjon már következmények nélkül magukra nézve. Így is rengeteg minden marad sajnos következmények nélkül... :W
Egy kibaszott következmények nélküli világban élünk, rühellem már.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92193) kabelmania27 válasza rellif (#92190) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Tv megtalálja az analóg adásokat?

(#92194) rellif válasza kabelmania27 (#92193) üzenetére


rellif
senior tag

Igen,megtalálja.
Köszönöm az eddigi segítséget. :R A többit már oldják meg ők.

(#92195) cof válasza rellif (#92194) üzenetére


cof
veterán

Csak ez az egy TV van a háztartásban? Megnézném egy másikkal is, nagyjából hasonló értékeim vannak nekem is. Ha jól látom szintén TC7200 HGW használsz te is. Nálam rendben a TV szolgáltatás is.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#92197) kabelmania27 válasza rellif (#92194) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Pár dolgot még meglehetne nézni. Kapcsold ki a modemet és nézd meg úgy megjavulnak-e a csatornák.
Vedd ki a médiacardot a tévéből és kapcsolj kódolatlan csatornára.
Milyen képe van az analóg csatornáknak? Mert ha nincs szellemkép és nem hangyás a kép akkor elvileg rendben vannak a dvb-c csatornák.
Érdemes lenne átvinni valamelyik szomszédhoz a tévét ahol nincs vételi probléma, mert ha ott sem jó akkor lehet a tévével van gond. Vagy kölcsönkérni az utcából egy médiacardos tévét, így kiderül hogy a digitális tv jel rendben van-e nálad.
Amennyiben kölcsönkészülékkel rendben van a vétel megpróbálhatod a gyári visszaállítást és újrakeresni a csatornákat, ha úgy sem jó szakszervizzel érdemes felvenni a kapcsolatot (abban az esetben is szakszervízhez érdemes fordulni ha technikus műszere szerint rendben van a tv jel), ők megtudják nézni, hogy a tunerrel van-e gond.
Nincsmit.

[ Szerkesztve ]

(#92198) tomp válasza gduck (#92191) üzenetére


tomp
félisten

Korán kezdték teríteni ezért kaptam egy tech demót, hogy nézd csak lehetne jobb is az SD és HD de neked nem lesz az!
De mivel a profilomban szerepel mint Vodafone TV extra szolgáltatás így továbbra is kérem az elvesztett HD csatornákat.
Most este pont úgy áll a net feltöltési jelszintje, hogy éppen nem zavar be a DVB-C vételbe.
TV tunerével megjelenik 1-2 kocka de a voda box tuner kevésbé érzékeny így ott még nincs kocka. De délelőtt a voda box is elesett. Vodka elhozta a Televíziózás új korszakát... de vitte is tovább...
Akinél korábban igazoltan kötbéres DVB-C hiba volt, miért is rakták vissza DVB-C-re? Ne tudjon TV-t nézni? :F

(#92199) szabogabor10 válasza tomp (#92198) üzenetére


szabogabor10
veterán

Arra hivatkoznának, hogy de a szerződésedben meg TV Premium szerepel. Ami igaz is, de egyszerűen annyira geci az összes szolgáltató, hogy ha valamelyik tartalmi rész nekik kedvez, akkor nagyon tudnak ragaszkodni a szerződéshez, de ha meg nem, akkor meg simán szarnak rá. Undorító. A Vodának ez a húzása most különösen undorító. Rájuk esett egy nagy szarhegy, de ezek szép csendben kiássák magukat, és elosonnak a szerződésre mutogatva...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#92200) rellif válasza kabelmania27 (#92197) üzenetére


rellif
senior tag

CoF Másik készülékkel is próbáltam,ugyanez a helyzet.(1 hétig teszteltem)

A legutóbb új kártyával is próbálta a technikus,de a kódolatlan adások is akadoztak.
Így a kártyahibát kizárta.
A gyári visszaállítást és a csatornakeresést délután már megcsináltam.
Nemrég volt itt az utcában két műszerész,szerintük sem stimmel valami,de a hibát nem tudták kijavítani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.