Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87902) DonThomasino válasza Fire/SOUL/CD (#87896) üzenetére


DonThomasino
veterán

Nekem a fizetéssel nem volt gondom,
hanem hogy nem látom PDF ben,
amiről azt írják 1-2 nap és elérhető.

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#87903) Fire/SOUL/CD válasza DonThomasino (#87902) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Igen, értettem, csak azért írtam, amit, mert más fronton is meg van "csúszva" a Voda... (Nem csak a PDF generálás telik 1 hétbe náluk mostanság...) :(((

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#87904) Toth_Jani válasza DonThomasino (#87902) üzenetére


Toth_Jani
őstag

De ez mindig igy volt ezért kértem át a dijnetre, ott tudom hogy a számla dátumához képest, majd 7-8 napra lesz elérhető, és addig sehol nem tudom megnézni. :) (igaz nagyon nem is érdekel)

(#87905) anglergab válasza #75501312 (#87899) üzenetére


anglergab
addikt

A régebbi Horizon boxok maguktól is bekapcsolhatnak néha, valószínűleg hardveres hiba van a háttérben.

(#87906) #75501312 válasza Fire/SOUL/CD (#87903) üzenetére


#75501312
törölt tag

Nekem a Díjnetre nem jött meg a számla előző hónapban, késett 7-8 napot. Mire deaktiváltam a szolgáltatót, megküldték, igaz a fizetési dátum is ki lett tolva egy héttel legalább. Üfszt is kérdeztem, nem mondtak semmit, várjak, majd érkezik.
Előzőleg alapesetben a számla kreálása után már 4 nappal bent volt a rendszerben, és meg is tudtam nézni. Nem bánom ha késik, ha fizetési határidő is ki van tolva.

(#87905) anglergab
Fura volt, megnéztem minden eszközön nem-e a CEC aktiválódott, de nem, mert nem is használom azt a funkciót. De akkor így nem sok értelme van az energiatakarékos módnak. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#87907) Jenne válasza #07746304 (#87869) üzenetére


Jenne
senior tag

Szia!

Ilyen értesítést én is kaptam a napokban.
Csak az a fura, és hogy a Vodát idézzem "...a beolvadás során a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében..." meghozott döntés, hogy a pécsi Árkád UPC irodája szűnt meg és maradt,- összevonva az ügyfeleket és a dolgozókat - a régi Voda iroda, ami már egyébként is kicsi volt és zsúfolt, és kábé csak harmad akkora beltérileg mint az UPC. Ha most majd az eddig UPC ügyfelek is odajárnak majd, akkor lesz igazán csak gond. Érthetetlen, hogy miért nem a jóval nagyobb ügyfélszolgálati irodát tartották meg. :F
Nem gondolnám, hogy a talán nagyobb bérleti díj gond lenne egy ekkora vállalatnak.
A másik számomra érthetetlen, hogy a szintén a belvárosban lévő, bár kicsit már a belvárosi rész szélén, de forgalmas és könnyen megközelíthető helyen lévő másik UPC irodát meg átadták a DIGI-nek. Ez lenne a fejlődés...?

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#87908) anglergab válasza #75501312 (#87906) üzenetére


anglergab
addikt

A CEC-et támogatja egyáltalán a Horizon box?

(#87909) Fire/SOUL/CD válasza #75501312 (#87906) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Nem akartam beírni, de dettó ez volt múlt hónapban nálam is a Díjnet-el... :K
Ügyfelest kérdeztem Én is, hogy nincs valami fennakadás a rendszerükben, mert nem csak 1, hanem több szolgáltatónak sem érkezett meg az értesítése tőlük... Persze a válasz az volt, hogy Díjnet-el nincs semmi gond, biztos a szolgáltatókkal van gond (ja, tényleg, a szolgáltatóknál regizett fiókokban meg már 10 napja ott voltak a számlák...)

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#87910) LouiS22 válasza Jenne (#87907) üzenetére


LouiS22
veterán

Pszichológia. Szinte mindent el lehet intézni online, rendeléstől az előfizetésen át a számlák befizetésééig. Így ösztönözve lesz mindenki, hogy szép lassan szokjon rá az online csatornák használatára.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#87911) #75501312 válasza anglergab (#87908) üzenetére


#75501312
törölt tag

Fogalmam sincs, de mivel sokat használtam különböző távirányítókat, így első gondolatom az volt, hogy valamelyik eszközzel párosodott.
+ a box távirányítója is képes kezelni más eszközt, így az is eszembe jutott, hogy lehetett valami átfedés.
Amikor kipróbáltam a távirányítókat, a doboz meg sem mukkant, de nem sokkal utána bekapcsolt. Ezt naponta többször is eljátssza, főleg esténként.

(#87912) tomp


tomp
félisten

Az imént felhívott a voda robotnéni és közölte, hogy a bejelentett hiba a saját diagnosztikájuk alapján már nem észlelhető. Ha mégis észlelem még akkor nyomjak 2-es gombot és majd visszahívnak... Milyen kedvesek... :DDD
Na most vagy nekik már van DD hang vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at. ;]

(#87913) #75501312 válasza tomp (#87912) üzenetére


#75501312
törölt tag

Trollkodsz má' megint :P :DDD

(#87914) LouiS22 válasza #75501312 (#87913) üzenetére


LouiS22
veterán

Mindig :D :D :D

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#87915) Toth_Jani válasza tomp (#87912) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A Kínai a lopott HBO 2-3 csomagot, SD-ben adja 1 hangsávval, vajon hol lehetne őket feljelenteni és kötbér kérni?? :D
Persze adja HD-ben is mindkettőt, csak az meg eredeti hanggal van, azt meg nem beszélni.

[ Szerkesztve ]

(#87916) tomp


tomp
félisten

Na szép még letámadtok :DDD
Pedig már kezdtem örülni, hogy változás van valamelyiknél pozitív irányba...de nem...

Amúgy remélem lesz majd a Voda TV-n is hangulat channel 4K HDR-ben Dolby Atmos hangsávval... ;]

(#87917) gzumm válasza gduck (#87875) üzenetére


gzumm
újonc

Köszönöm, ez működik, nemcsak az epg-re, hanem a csatornák neveire is. :R

(#87918) Cickánykoma válasza LouiS22 (#87898) üzenetére


Cickánykoma
tag

Köszi az építő válaszodat, nagyon sokat segítettél :R (mindenki úgy próbálja megoldani a problémáját, ahogy tudja)

[ Szerkesztve ]

Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D

(#87919) LouiS22 válasza Cickánykoma (#87918) üzenetére


LouiS22
veterán

Bocs, csak miután leírták neked ketten is, hogy 6-ban vagy, de te továbbra is kötötted az ebet a karóhoz, miközben egyetlen telefonhívás (és tapasztalat alapján max 10 perc alatt élő emberhez jutsz) megoldaná...

Kettő: én azt írtam, hogy mindenki úgy rabolja a saját idejét, ahogy tudja (miközben a megoldás triviális és leírták neked hárman is rajtam kívül).

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#87920) Cickánykoma válasza LouiS22 (#87919) üzenetére


Cickánykoma
tag

Már bocsánat, de nem kötöttem semmit, csak leírtam a fennálló problémámat, képekkel alátámasztva hogy valami tippet kapjak itt mi lehet a gond.

Egyébként megvolt a telefonhívás (próbáltam 1221-et és 1270-et) is de nem volt semmilyen fentebb hivatkozott " internethiba menüpont" egyiknél sem. Szóval ennyit arról, hogy egy telefonhívásba kerül csak megoldani ezt. Másrészt jelzem, hogy ebbe a topikba célzott segítségkéréssel fordultam, nem pedig zsigerből való leoltogatásért. :U

Ezúton köszönöm a topik lakóinak a "szívélyes segítségét", innentől akkor máshol keresek megoldást a problémámra.

[ Szerkesztve ]

Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D

(#87921) #75501312


#75501312
törölt tag

Lehalt a net kb. 5 percre. Most csak a fehér fény világít alul, de minden működik. Nem kellene jeleznie a wifit és kábeles forgalmat a zöld fénnyel? Csináljak rajta egy rebootot?

(#87922) gduck válasza tomp (#87912) üzenetére


gduck
addikt

"vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at"

Vicc, hogy még mind SD-ben nézzük :(

UI: én is elkezdem az ügyintézést, mert anno 2 hét alatt nem sikerült aktiválniuk a Filmbox csomagot a VTV boxon, csak ugye utána jött a kódolatlan időszak így nem foglalkoztam vele. Most akkor előveszem megint a témát.

Amúgy nekem a 9 napja írt panaszos megkeresésemre [(#87272) gduck] se írtak még semmit. Igaz 30 napjuk van rá.

[ Szerkesztve ]

(#87923) sly54 válasza #75501312 (#87921) üzenetére


sly54
tag

Elvileg ez a normál állapot,fehér fénynél jó elvileg minden

(#87924) LouiS22 válasza gduck (#87922) üzenetére


LouiS22
veterán

NEm is fognak, ezért sem szerencsés emailben panaszkodni, mert ott mindig kihasználják a 30 napos válaszadás adta haladékot.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#87925) LouiS22 válasza Cickánykoma (#87920) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem megsértődni kell, hanem elfogadni, amit többen is írtak neked. Próbáltak többen is segíteni, le is írták a megoldást de te továbbra is kötöd az ebet a karóhoz.

És mivel tényleg a szádba kell rágni ezt is: 1221, 2-es gomb, 1-es gomb.

Kizárt, hogy ezt magadtól ne találtad volna meg. Csak valóban meg is kellett volna próbálni - mint ahogy a kedvedért én most felemeltem a telefont és 1 perc alatt legépeltem a fenti útvonalat.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#87928) tomp válasza gduck (#87922) üzenetére


tomp
félisten

Mi igen de ki tudja ők odabent miként nézik... :D
30napon belül törvényi kötelezettségük visszaírni. Ha túlfutnak rajta máris lehet jelezni, hogy hahó 30napon túl vagyunk!

Nekem anno a Telenor csúszott ki a 30napból 1héttel és már emiatt is külön kompenzációt kaptam.

(#87929) #75501312 válasza LouiS22 (#87924) üzenetére


#75501312
törölt tag

Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.

Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.

Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.

Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...

(#87930) R a y válasza #75501312 (#87929) üzenetére


R a y
senior tag

Sajnos ezt már tapasztaltam én is. És mindig mindenkinek elmondani a problémádat ahányszor kapcsolnak át...

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#87931) MadMancs válasza #75501312 (#87921) üzenetére


MadMancs
veterán

Fehér csík = router üzemmód, zöld csík = Modem üzemmód. Te tudod melyiket kell látnod. Más fény nincs, vagyis boot után pár percig igen, aztán eltűnik, csak hiba esetén jelez a többi piktogram.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#87932) fjanni válasza MadMancs (#87931) üzenetére


fjanni
tag

Átkapcsolnék modemből routerbe, de nem érem el a CB admin felületet. Ilyenkor mi van? Reset volt.

(#87933) #75501312 válasza R a y (#87930) üzenetére


#75501312
törölt tag

Igen, a múltkor már elég jól belejöttem, amikor az ötödik ügyintézővel beszéltem már csak tőmondatokban meséltem el a sztorit. :DDD
És elvileg ez még mindig gyorsabb, mint a levelezés.

(#87931) MadMancs
Fehér csík: mutasd csak az orrod. :DDD
Amikor újraindítottam és vártam, akkor láttam a többi ikont is, de utána már nem figyeltem. De most már tudom a tuti infót. Köszi neked is. :R
Most fehérnek kell lennie.

(#87934) #75501312 válasza fjanni (#87932) üzenetére


#75501312
törölt tag

192.168.0.1 vagy 192.168.1.1 ha a kábelezésed jó és mindent jó helyre dugtál.
Ha még modem módban vagy akkor 192.168.100.1, kapcsold át és utána a fenti címeken éred el. Vagy Win intézőben a Hálózat résznél látnod kellene az eszközt.

[ Szerkesztve ]

(#87935) fjanni válasza #75501312 (#87934) üzenetére


fjanni
tag

A 100.1 működött, köszönöm szépen. És van modem mód menü.

(#87936) gduck válasza gduck (#87922) üzenetére


gduck
addikt

Na ez gyorsan elintéződött :) Ingyenes időszak előtt 3 ügyintéző se tudta megoldani, most meg az első megtalálta a hiba okát. ismét megy a Filmbox csomag :R Telóban is csak 10 percet vártam, mázlista vagyok :DDD

(#87937) pjen válasza MadMancs (#87931) üzenetére


pjen
félisten

Akkor enyém beszéd hibás.Zöld csík és router üzem mód. :)

(#87938) #75501312 válasza pjen (#87937) üzenetére


#75501312
törölt tag

:DDD Akkor az nem jó. Nálam a Router módban fehér a fény.

(#87939) pjen válasza #75501312 (#87938) üzenetére


pjen
félisten

Vagy színvak vagyok,de eddig nem voltam. :)

(#87940) MadMancs válasza pjen (#87937) üzenetére


MadMancs
veterán

Akkor ott valamj nagyon nem jó. Router módban fehérnek kell lennie. :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#87941) fjanni válasza fjanni (#87935) üzenetére


fjanni
tag

Ha az UPC CB router módban van és rá van kötve egy másik router és mindkettőt szeretném használni akkor mi a helyes beállítás? Mondjuk az egyik 10-100-ig osszon, amásik 101-200-ig. Ez így működhet?

(#87942) handrash


handrash
őstag

RTL most+ -hoz hogy lehet hozzáférni?

Biztonságot? ---> http://www.athsecurity.hu/

(#87943) LouiS22 válasza handrash (#87942) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha arra jogosult vagy, akkor az üfsz ad kódot.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#87944) fjanni


fjanni
tag

Ez az üzenet mit jelent az UPC CB-n:
Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.157.234.37 MAC=00:01:5C:A0:28:45;CM-MAC=54:67:51:88:fe:5e;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:28:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

(#87945) R a y válasza handrash (#87942) üzenetére


R a y
senior tag

Elvileg emailben kaptál kódot.

Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |

(#87946) szabeska


szabeska
addikt

Sziasztok!

Ha 2 tv van itthon, kapok ingyen még egy mediacardot? :B

:R

F1

(#87947) Intruder2k5 válasza szabeska (#87946) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

Nem, ingyen nem kapsz.

(#87948) anglergab válasza fjanni (#87944) üzenetére


anglergab
addikt

Azt, hogy olyan IP csomag akart bejönni hozzád, amit nem kértél vagy túl régen kérted. Ezért a CB eldobta a csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#87949) kezo0 válasza #75501312 (#87934) üzenetére


kezo0
addikt

Itt olvastam korábban, hogy a 192.168.100.1 cím mindkét üzemmódban működik – igaz, sosem próbáltam ki, mert nálam évek óta változatlanul modemként megy a CB.

Az ügyfélszolgálat témát annyiban tetézném, hogy engem egyszer egy olyan faszihoz kapcsoltak, aki erdélyi magyar volt, és annyira ízesen beszélte a nyelvünket, hogy konkrétan nem értettem egy szavát sem. Miután minden egyes mondata után kétszer-háromszor is udvariasan megkértem, hogy ismételje meg, és így is volt, amit továbbra sem értettem, inkább elbúcsúztam tőle, és újra hívtam a 1221-et. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#87950) Marcsello31 válasza fjanni (#87935) üzenetére


Marcsello31
őstag

Jó neked, nekem még így sincs modem módom, de van egy tippem, már írtam feléjük, hogy jó lenne az ipv4 publikus ipcímmel stb, Rezetelni nem merem a modemet, mert félek hogy az is elbaszódik ami még megy. :Đ. Nem értem a joda mestert, hogy miért nem tudnak több beállítást adni. Lassan úgy vgyok hogy rá kötöm a pöcsöm a modemre. :DD :C De akkor nektem sem lesz internetetek :Đ

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.