Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 4 - Felfedezzük Amerikát
- [Re:] [Lalikiraly:] Vodafone 5G probléma
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Tamás88:] 2025 a PC-s szemétdombok éve lesz?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#87902) DonThomasino válasza Fire/SOUL/CD (#87896) üzenetére
DonThomasino
veterán
Nekem a fizetéssel nem volt gondom,
hanem hogy nem látom PDF ben,
amiről azt írják 1-2 nap és elérhető.
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
(#87903) Fire/SOUL/CD válasza DonThomasino (#87902) üzenetére
Igen, értettem, csak azért írtam, amit, mert más fronton is meg van "csúszva" a Voda... (Nem csak a PDF generálás telik 1 hétbe náluk mostanság...)
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
Toth_Jani
őstag
De ez mindig igy volt ezért kértem át a dijnetre, ott tudom hogy a számla dátumához képest, majd 7-8 napra lesz elérhető, és addig sehol nem tudom megnézni. (igaz nagyon nem is érdekel)
anglergab
addikt
A régebbi Horizon boxok maguktól is bekapcsolhatnak néha, valószínűleg hardveres hiba van a háttérben.
#75501312
törölt tag
Nekem a Díjnetre nem jött meg a számla előző hónapban, késett 7-8 napot. Mire deaktiváltam a szolgáltatót, megküldték, igaz a fizetési dátum is ki lett tolva egy héttel legalább. Üfszt is kérdeztem, nem mondtak semmit, várjak, majd érkezik.
Előzőleg alapesetben a számla kreálása után már 4 nappal bent volt a rendszerben, és meg is tudtam nézni. Nem bánom ha késik, ha fizetési határidő is ki van tolva.
(#87905) anglergab
Fura volt, megnéztem minden eszközön nem-e a CEC aktiválódott, de nem, mert nem is használom azt a funkciót. De akkor így nem sok értelme van az energiatakarékos módnak.
[ Szerkesztve ]
Jenne
senior tag
Szia!
Ilyen értesítést én is kaptam a napokban.
Csak az a fura, és hogy a Vodát idézzem "...a beolvadás során a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében..." meghozott döntés, hogy a pécsi Árkád UPC irodája szűnt meg és maradt,- összevonva az ügyfeleket és a dolgozókat - a régi Voda iroda, ami már egyébként is kicsi volt és zsúfolt, és kábé csak harmad akkora beltérileg mint az UPC. Ha most majd az eddig UPC ügyfelek is odajárnak majd, akkor lesz igazán csak gond. Érthetetlen, hogy miért nem a jóval nagyobb ügyfélszolgálati irodát tartották meg.
Nem gondolnám, hogy a talán nagyobb bérleti díj gond lenne egy ekkora vállalatnak.
A másik számomra érthetetlen, hogy a szintén a belvárosban lévő, bár kicsit már a belvárosi rész szélén, de forgalmas és könnyen megközelíthető helyen lévő másik UPC irodát meg átadták a DIGI-nek. Ez lenne a fejlődés...?
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
anglergab
addikt
A CEC-et támogatja egyáltalán a Horizon box?
Nem akartam beírni, de dettó ez volt múlt hónapban nálam is a Díjnet-el...
Ügyfelest kérdeztem Én is, hogy nincs valami fennakadás a rendszerükben, mert nem csak 1, hanem több szolgáltatónak sem érkezett meg az értesítése tőlük... Persze a válasz az volt, hogy Díjnet-el nincs semmi gond, biztos a szolgáltatókkal van gond (ja, tényleg, a szolgáltatóknál regizett fiókokban meg már 10 napja ott voltak a számlák...)
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
LouiS22
veterán
Pszichológia. Szinte mindent el lehet intézni online, rendeléstől az előfizetésen át a számlák befizetésééig. Így ösztönözve lesz mindenki, hogy szép lassan szokjon rá az online csatornák használatára.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
#75501312
törölt tag
Fogalmam sincs, de mivel sokat használtam különböző távirányítókat, így első gondolatom az volt, hogy valamelyik eszközzel párosodott.
+ a box távirányítója is képes kezelni más eszközt, így az is eszembe jutott, hogy lehetett valami átfedés.
Amikor kipróbáltam a távirányítókat, a doboz meg sem mukkant, de nem sokkal utána bekapcsolt. Ezt naponta többször is eljátssza, főleg esténként.
tomp
félisten
Az imént felhívott a voda robotnéni és közölte, hogy a bejelentett hiba a saját diagnosztikájuk alapján már nem észlelhető. Ha mégis észlelem még akkor nyomjak 2-es gombot és majd visszahívnak... Milyen kedvesek...
Na most vagy nekik már van DD hang vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at.
#75501312
törölt tag
Trollkodsz má' megint
LouiS22
veterán
Mindig
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Toth_Jani
őstag
A Kínai a lopott HBO 2-3 csomagot, SD-ben adja 1 hangsávval, vajon hol lehetne őket feljelenteni és kötbér kérni??
Persze adja HD-ben is mindkettőt, csak az meg eredeti hanggal van, azt meg nem beszélni.
[ Szerkesztve ]
tomp
félisten
Na szép még letámadtok
Pedig már kezdtem örülni, hogy változás van valamelyiknél pozitív irányba...de nem...
Amúgy remélem lesz majd a Voda TV-n is hangulat channel 4K HDR-ben Dolby Atmos hangsávval...
gzumm
újonc
Köszönöm, ez működik, nemcsak az epg-re, hanem a csatornák neveire is.
Cickánykoma
tag
Köszi az építő válaszodat, nagyon sokat segítettél (mindenki úgy próbálja megoldani a problémáját, ahogy tudja)
[ Szerkesztve ]
Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D
LouiS22
veterán
Bocs, csak miután leírták neked ketten is, hogy 6-ban vagy, de te továbbra is kötötted az ebet a karóhoz, miközben egyetlen telefonhívás (és tapasztalat alapján max 10 perc alatt élő emberhez jutsz) megoldaná...
Kettő: én azt írtam, hogy mindenki úgy rabolja a saját idejét, ahogy tudja (miközben a megoldás triviális és leírták neked hárman is rajtam kívül).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Cickánykoma
tag
Már bocsánat, de nem kötöttem semmit, csak leírtam a fennálló problémámat, képekkel alátámasztva hogy valami tippet kapjak itt mi lehet a gond.
Egyébként megvolt a telefonhívás (próbáltam 1221-et és 1270-et) is de nem volt semmilyen fentebb hivatkozott " internethiba menüpont" egyiknél sem. Szóval ennyit arról, hogy egy telefonhívásba kerül csak megoldani ezt. Másrészt jelzem, hogy ebbe a topikba célzott segítségkéréssel fordultam, nem pedig zsigerből való leoltogatásért.
Ezúton köszönöm a topik lakóinak a "szívélyes segítségét", innentől akkor máshol keresek megoldást a problémámra.
[ Szerkesztve ]
Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D
#75501312
törölt tag
Lehalt a net kb. 5 percre. Most csak a fehér fény világít alul, de minden működik. Nem kellene jeleznie a wifit és kábeles forgalmat a zöld fénnyel? Csináljak rajta egy rebootot?
gduck
addikt
"vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at"
Vicc, hogy még mind SD-ben nézzük
UI: én is elkezdem az ügyintézést, mert anno 2 hét alatt nem sikerült aktiválniuk a Filmbox csomagot a VTV boxon, csak ugye utána jött a kódolatlan időszak így nem foglalkoztam vele. Most akkor előveszem megint a témát.
Amúgy nekem a 9 napja írt panaszos megkeresésemre [(#87272) gduck] se írtak még semmit. Igaz 30 napjuk van rá.
[ Szerkesztve ]
sly54
tag
Elvileg ez a normál állapot,fehér fénynél jó elvileg minden
LouiS22
veterán
NEm is fognak, ezért sem szerencsés emailben panaszkodni, mert ott mindig kihasználják a 30 napos válaszadás adta haladékot.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
LouiS22
veterán
Nem megsértődni kell, hanem elfogadni, amit többen is írtak neked. Próbáltak többen is segíteni, le is írták a megoldást de te továbbra is kötöd az ebet a karóhoz.
És mivel tényleg a szádba kell rágni ezt is: 1221, 2-es gomb, 1-es gomb.
Kizárt, hogy ezt magadtól ne találtad volna meg. Csak valóban meg is kellett volna próbálni - mint ahogy a kedvedért én most felemeltem a telefont és 1 perc alatt legépeltem a fenti útvonalat.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
tomp
félisten
Mi igen de ki tudja ők odabent miként nézik...
30napon belül törvényi kötelezettségük visszaírni. Ha túlfutnak rajta máris lehet jelezni, hogy hahó 30napon túl vagyunk!
Nekem anno a Telenor csúszott ki a 30napból 1héttel és már emiatt is külön kompenzációt kaptam.
#75501312
törölt tag
Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.
Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.
Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.
Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...
R a y
senior tag
Sajnos ezt már tapasztaltam én is. És mindig mindenkinek elmondani a problémádat ahányszor kapcsolnak át...
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
MadMancs
veterán
Fehér csík = router üzemmód, zöld csík = Modem üzemmód. Te tudod melyiket kell látnod. Más fény nincs, vagyis boot után pár percig igen, aztán eltűnik, csak hiba esetén jelez a többi piktogram.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
fjanni
tag
Átkapcsolnék modemből routerbe, de nem érem el a CB admin felületet. Ilyenkor mi van? Reset volt.
#75501312
törölt tag
Igen, a múltkor már elég jól belejöttem, amikor az ötödik ügyintézővel beszéltem már csak tőmondatokban meséltem el a sztorit.
És elvileg ez még mindig gyorsabb, mint a levelezés.
(#87931) MadMancs
Fehér csík: mutasd csak az orrod.
Amikor újraindítottam és vártam, akkor láttam a többi ikont is, de utána már nem figyeltem. De most már tudom a tuti infót. Köszi neked is.
Most fehérnek kell lennie.
#75501312
törölt tag
192.168.0.1 vagy 192.168.1.1 ha a kábelezésed jó és mindent jó helyre dugtál.
Ha még modem módban vagy akkor 192.168.100.1, kapcsold át és utána a fenti címeken éred el. Vagy Win intézőben a Hálózat résznél látnod kellene az eszközt.
[ Szerkesztve ]
fjanni
tag
A 100.1 működött, köszönöm szépen. És van modem mód menü.
gduck
addikt
Na ez gyorsan elintéződött Ingyenes időszak előtt 3 ügyintéző se tudta megoldani, most meg az első megtalálta a hiba okát. ismét megy a Filmbox csomag Telóban is csak 10 percet vártam, mázlista vagyok
pjen
félisten
Akkor enyém beszéd hibás.Zöld csík és router üzem mód.
#75501312
törölt tag
Akkor az nem jó. Nálam a Router módban fehér a fény.
pjen
félisten
Vagy színvak vagyok,de eddig nem voltam.
MadMancs
veterán
Akkor ott valamj nagyon nem jó. Router módban fehérnek kell lennie.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
fjanni
tag
Ha az UPC CB router módban van és rá van kötve egy másik router és mindkettőt szeretném használni akkor mi a helyes beállítás? Mondjuk az egyik 10-100-ig osszon, amásik 101-200-ig. Ez így működhet?
handrash
őstag
RTL most+ -hoz hogy lehet hozzáférni?
Biztonságot? ---> http://www.athsecurity.hu/
LouiS22
veterán
Ha arra jogosult vagy, akkor az üfsz ad kódot.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
fjanni
tag
Ez az üzenet mit jelent az UPC CB-n:
Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.157.234.37 MAC=00:01:5C:A0:28:45;CM-MAC=54:67:51:88:fe:5e;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:28:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
R a y
senior tag
Elvileg emailben kaptál kódot.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
szabeska
addikt
Sziasztok!
Ha 2 tv van itthon, kapok ingyen még egy mediacardot?
F1
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv!
Nem, ingyen nem kapsz.
anglergab
addikt
Azt, hogy olyan IP csomag akart bejönni hozzád, amit nem kértél vagy túl régen kérted. Ezért a CB eldobta a csomagot.
[ Szerkesztve ]
kezo0
addikt
Itt olvastam korábban, hogy a 192.168.100.1 cím mindkét üzemmódban működik – igaz, sosem próbáltam ki, mert nálam évek óta változatlanul modemként megy a CB.
Az ügyfélszolgálat témát annyiban tetézném, hogy engem egyszer egy olyan faszihoz kapcsoltak, aki erdélyi magyar volt, és annyira ízesen beszélte a nyelvünket, hogy konkrétan nem értettem egy szavát sem. Miután minden egyes mondata után kétszer-háromszor is udvariasan megkértem, hogy ismételje meg, és így is volt, amit továbbra sem értettem, inkább elbúcsúztam tőle, és újra hívtam a 1221-et.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Marcsello31
őstag
Jó neked, nekem még így sincs modem módom, de van egy tippem, már írtam feléjük, hogy jó lenne az ipv4 publikus ipcímmel stb, Rezetelni nem merem a modemet, mert félek hogy az is elbaszódik ami még megy. :Đ. Nem értem a joda mestert, hogy miért nem tudnak több beállítást adni. Lassan úgy vgyok hogy rá kötöm a pöcsöm a modemre. De akkor nektem sem lesz internetetek :Đ
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gamer PC Ryzen 5600X RX6800 16GB Vízhűtés 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- Xbox Series X 1TB + 2 kontroller + játékok + extrák
- Intel LGA 1700-as Lapok
- Eladó egy Honeywell Evohome okos termosztát készlet
- Gamer PC Intel i5 12400F RTX 3080 VGA 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!