Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84201) handrash válasza petakpa1 (#84200) üzenetére


handrash
őstag

1. Igen szerintem fogyasztóvédelem vagy békéltetö testület. Esetleg ismételt hűség vállalása...
2. Ebben az esetben nem a connect boxban, hanem a mögé kötött saját routerben kell beálítani a dyndns-t és a port fwd-ot.

Biztonságot? ---> http://www.athsecurity.hu/

(#84203) LouiS22 válasza petakpa1 (#84200) üzenetére


LouiS22
veterán

A telekommunikációs cégek felügyeleti szerve Magyarországon bejegyzett cégek esetén továbbra is az NMHH (külföldön bejegyzett cég esetén az ottani ország NMHH-ja). Nem a fogyasztóvédelem!!!

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84204) Trandoshan


Trandoshan
csendes tag

Üdv! lenne egy kérdésem.

Új helyen új UPC előfizetőként újfent Home Office-ban ketten is dolgozva azt tapasztaltuk, hogy a VPN bekapcsolásakor drasztikusan lecsökken a sebesség. 5ghz-n nagyjából 300MBit/s mérhető, VPN bekapcsolásával 7,5 MBit/s-ra csökken (2,4 GHz-n is ugyanez a végérték)
Olvastam, hogy ez nem egyedi.
A kérdésem csak annyi lenne, ha saját routert kötök LANban a UPC-s után, úgy is megmarad ez a lassulás? Azért kérdezem, mert ez eszközspecifikus. Ha másik gépen megy a VPN, nálam nem, én elérem 300MBitet.

Kérem, aki segíteni tud ebben, legyen szíves válaszoljon :)
Előre is köszönöm!

(#84205) LouiS22 válasza Trandoshan (#84204) üzenetére


LouiS22
veterán

A VPN-re kapcsolódás pillanatától a céged hálózatában vagy, a sebességet is "ők" diktálják.

a wifi áteresztőképessége pedig egy elméleti maximum, amit millió és egy tényező tud befolyásolni.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84206) Trandoshan válasza LouiS22 (#84205) üzenetére


Trandoshan
csendes tag

Azt értem, hogy a szerverrel való kapcsolati sebességemet befolyásolják, de ez valóban determinálja a gépem globális sebességét, a cégtől független folyamatos letöltésem mondjuk tizedére esik, lehetséges ez?

(#84207) wajois


wajois
kezdő

Sziasztok!

Tegnap kötötték be a Happy Home 300-as csomagot Horizon HD mediabox-szal, ami annyira nem happy egyébként. Elolvasva a topic összefoglalót, nem találtam választ a kérdésemre, illetve egy fórumot sem, ami ezzel foglalkozik. A következőt tapasztalom:

(Halkan megjegyzem, ezzel elismerem saját hiányosságomat, hogy nem tudom sd adás képes-e feliratot megjeleníteni)...

Viszont vegyünk egy HD adást, mondjuk egy film csatornát, ahol az egyébként iszonyatosan lassú működésű Horizon HD boxhoz tartózó anti ergonomikus, és alapvető gombok hiányával küszködő távirányító (újabb megjegyzés-ahogy a gyári füzetkében látszik, az előző távirányító valamivel logikusabb volt) I-info gombját megnyomva megjelennek ugye az adáshoz tartozó és gondolnám kiválasztható hangok és feliratok. Angol dolby digital, magyar dolby digital a hangoknál, illetve magyar nyelv a feliratoknál.
Itt az első érdekesség, a távirányítón nincs gomb, amivel az audió és felirat sávok között lehessen váltani (az előzőn volt audio, illetve sub-t gomb is), de ok ez nem hibaás működés.
Benavigálva az eszköztár személyre szabás menübe, az alapértelmezett hangnál kiválasztom az angolt, az alapértelmezett feliratnál pedig a magyar nyelvet.
Kilépek, és a hang még csak-csak a kiválasztott (volt csatorna, ahol az info alatt ugyan felhozta az angolt, de kiválasztva is csak magyarul szólt), de felirat semelyik csatornán, semmilyen nyelven nem jelenik meg.
Ha bekapcsolom a nagyothalló feliratozást, az is csak ad-hoc jelenik meg egy-egy csatornán.
Ma reggel több mint 1 órát voltam telefonos kapcsolatban a hibabejelentéssel, nagyon kedves volta hölgy, kapcsolgattam, folyamatosan kérte mit látok, mit állítok, stb., közben valakihez továbbította a problémát, ahonnan egyszer csak megjött a visszajelzés, hogy a hiba nem miattuk van, hanem a szolgáltatótól így kapják az adatot, úgy értette a hölgy, hogy maga a műsorszolgáltató csatorna így adja nekik a jelet, hogy nincs benne több sáv, hiába van feltüntetve a műsor infojában.

Ezt érti valaki? T-nél és Diginél is működtek ezek minden probléma nélkül.

Rákérdeztem, elmondásuk szerint egy upc előfizető sem tudja ezt használni, beállítani, élvezni, nevezzük bárhogy.
Ezt meg tudja nekem erősíteni valaki? Akkor miért hívják digitális csomagnak, és miért reklámozzák így:

"Televízió68 + 27 HD tévécsatornaDigitális és HD minőség, részletgazdag, nagyfelbontású képDolby® Digital 5.1-es hang, moziélmény a nappalibanHang- és feliratválasztás, külföldi filmek eredeti nyelven vagy felirattalHorizon GO, hogy mobilon is nézhesd kedvenc műsoraidatMűsorvisszanéző, amivel 7 napig felvétel nélkül vissza tudod nézni az adást"

Hát ez mi? Botrány.

Bocs a kiakadásért, ezzel más együtt él simán? Vagy másnál működik rendesen?

Azt nehezen, de el tudom engedni, hogy ugyan az aktuális film Dolby Digital hangot ír az info alatt, az erősítő (optikával összekötve és engedélyezve a dolby..bla-bla.) mégis csak annyit ír, hogy digitalis jelet kap, dolby sehol, de a felirat hiánya szerintem nem fér bele. Ez nem digitális tv-zés.

Simán bevállalom, ha valaki kioszt, és közli, hogy én vagyok a balf..sz, mert ezt meg ezt kell állítani, szóval, bárkitől szívesen fogadok megoldási javaslatot, tanácsot. Mit nézzek meg, milyen jel erősség, mit tudom én.

Előre is köszi

(#84208) viktorhu válasza Trandoshan (#84206) üzenetére


viktorhu
veterán

A céges hálón keresztül töltöd le a netes tartalmakat. Vagyis pl. az irodai feltöltési sebesség lesz a korlát. Ha van egy 300/20-as kábelnet az irodában, akkor a belépett vpn-es felhasználóknak összesen max 20 megabites sávszélességgel tudja küldeni az információt.

(#84209) LouiS22 válasza wajois (#84207) üzenetére


LouiS22
veterán

Bocs, te vagy a balfék, mert van apróbetű is.

Soha nem állították ők sem, hogy:

1. minden csatornán van feliratválasztás
2. minden csatorna Dolby Digital hangsávot továbbít

E kettő pl. abszolút mértékben a hatáskörükön kívül eső tényező.

Dolby hangsáv biztosan van az HBO HD-nál (itt 5.1 is), emlékeim szerint az M4-nél is (bár azt sosem nézem), de a legtöbb csatorna mezei MPEG2 hangban is.

Azt tényleg félve kérdem meg, hogy abban a hitben voltál, hogy bármelyik lineáris csatornán netflixhez/hbo go-hoz hasonló élmény lesz, azaz BÁRMIT nézel, ahhoz lesz bármilyen felirat?

A nagyothallók felirata más tészta, az közszolgálatinál törvényi kötelezettség, kereskedelmi csatornáknál pedig x óraszámot meg kell haladnia.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84210) Trandoshan válasza viktorhu (#84208) üzenetére


Trandoshan
csendes tag

Köszönöm mindenkinek a választ! :R
Akkor az főnököt meg az IT-st kéne zargatnom a témában :D

(#84211) wajois válasza LouiS22 (#84209) üzenetére


wajois
kezdő

Elismerem, hogy van apró betű, de az amit én látok az adás infójában, azt a szolgáltatást én tőlük kapom. Igenis gondoskodjanak arról, hogy ne jelenjen meg az az infóban, hogy milyen nyelveken érem el az adott adást, és milyen felirat nyelvet szeretnék, ha ezt nem tudják biztosítani. Az, hogy mit látok a mediaboxukon, azért ők felelnek.

Kicsit másról beszélsz, egyáltalán nem azt hiányoltam, hogy nincs minden csatornán felirat választás opció, vagy dolby digital hangsáv, hiszen tudom, hogy nincsen, hanem azt, hogy ahol feltüntetik, ott sem működik.

Félve kérdezem, hogy elolvastad-e rendesen a hozzászólásomat, de mint jeleztem a T-nél és a Diginél egy mezei filmcsatornán ment a felirat. Azt furcsállom, hogy ugyan az AXN csatorna miért adna más jelet a T-nek, mint a UPC-nek? Nem netflixról beszélek.
De köszönöm a választ!

[ Szerkesztve ]

(#84212) Toth_Jani válasza wajois (#84207) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Néhány, jellemzően film csatornánál, az eredeti és a szinkronos hangsáv között lehet választani, de persze felirat soha nem lesz, minden filmnél.
A Dolby is csak nagyon ritka, ugyanúgy mint ahogy a HD csatornákon is sokszor szemmel láthatóan SD felbontású műsort sugároznak.
Láttam már az RTL-en a Nevem senki című filmet olyan minőségben leadva hogy a Youtube-on fent lévő 720-as felbontás, 16 K-s minőségnek tűnt mellette, szélesvásznú filmként adták de mind a 4 oldalán vastag fekete csíkkal, pedig van nekik elfogadható is.
Egyébként a Voda nem müsorszolgáltató ha mondjuk a Mozi+ HD csatorna lead egy SD minőségű filmet, akkor ők nem cserélhetik ki a kábelen a jelet, figyelve a reklám szünetekre is.

[ Szerkesztve ]

(#84213) wajois válasza Toth_Jani (#84212) üzenetére


wajois
kezdő

Akkor ez tény. Köszönöm

(#84214) LouiS22 válasza wajois (#84211) üzenetére


LouiS22
veterán

Nevezzük már nevén a gyereket. Melyik csatornán mit hiányolsz? (Hangsáv, felirat). Konkrétumot pls.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84215) zolee001 válasza wajois (#84207) üzenetére


zolee001
őstag

Van a marketing és van a valóság amivel szembesültél

(#84216) wajois válasza LouiS22 (#84214) üzenetére


wajois
kezdő

Pl. most

felirat kiválasztva a menüben és semmi. Hnag választható.
De ha UPC-s vagy akkor tudod, hogy így van....ezek szerint

[ Szerkesztve ]

(#84217) LouiS22 válasza wajois (#84216) üzenetére


LouiS22
veterán

Most? Nincs most nevű televíziós csatornám :)

Mondj egy csatornát (pl. TV2).

Nekem Mediacard van, ami a történet szempontjából lényegtelen.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84218) zolee001 válasza Trandoshan (#84204) üzenetére


zolee001
őstag

Ugy értendö,hogy méregeted speedtest és hasonló dolgokkal a sávszélességed?
Ahogyan irták a vpn alapbol minden forgalmat a vpn server felé terel igy a vpn server hálózatának a max feltöltési sebessége lesz neked a max letöltési sebességed
A vpn connection /networking/tcp/ip fül advanced fülén ha kiveszed a pipát a " use default gateway on remote network" elöl a pipát akkor csak a a vpn forgalmat tereli arra egyéb internet forgalmad a "saját" interneteden bonyolodik le teljes sávszéleddel

(#84219) cof válasza wajois (#84216) üzenetére


cof
veterán

Pedig van felirat. [kép]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#84220) Keem1 válasza LouiS22 (#84205) üzenetére


Keem1
addikt

Ezt megerősítem, a londoni illetékességű VPN szerverünkkel 60-120 Mbps sebességgel kommunikálok home office-ban (kevesebb, ha túl sokan vannak fent), szóval nem a szolgáltató korlátozza.

(#84221) LouiS22 válasza Keem1 (#84220) üzenetére


LouiS22
veterán

Persze, hogy nem. Miért tenné?

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84222) flexxx válasza wajois (#84216) üzenetére


flexxx
tag

@LouiS22

Elképesztően irritáló ez a fennhangú stílus, amiben beszélsz, már ne haragudj. De legalább ebben az esetben fingod sincs miről, csak össze-vissza hadoválsz.

@wajois

Sajnos beleestél a reklámok csapdájába, mert itt azokat a dolgokat sorolják fel, amikre a szolgáltatás képes, viszont mégsem nyújtják az esetek nagy részében azt.

A Horizon boxon valóban katasztrófa a nyelvválasztás, sokszor tényleg nem működik, vagy nem arra a sávra vált, amelyikre szeretné az ember, viszont ahogy látom, a TV-d nem valami régi, ezért érdemes lenne kártyára váltanod, onnantól fogva a TV-d beállításainál állíthatnád a hangot/feliratot.

Egyébként a UPC is saras a dologban, előszeretettel játszanak a sávokkal, kiderült például, hogy nálam az RTL HD-n nincs teletext felirat sáv, holott ismerősnél DIGI-n igen, aztán előfordult már, hogy a magyaron kívül lekapcsolták a összes hangsávot az egyik csatornáról több hónapra, majd hirtelen visszakerült, úgyhogy nem feltétlen a műsorszolgáltatók a hibásak. De természetesen a csatornák sem minden esetben nyújtják azt, amit a fenti képen látsz. Azok csak az elérhető sávok. Műsoronként eltérő, hogy mihez van, vagy mihez nincs feliratuk, a sáv azonban üresen, de jelen van olyankor is.

(#84223) LouiS22 válasza flexxx (#84222) üzenetére


LouiS22
veterán

Pontosan miben is nem? Mit írtam, ami nem igaz?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84224) flexxx válasza LouiS22 (#84223) üzenetére


flexxx
tag

Igazából épp, hogy semmit nem írtál, viszont azt is legalább elfogadhatatlan hangnemben.

(#84225) LouiS22 válasza flexxx (#84224) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha elolvasod a kolléga válaszát, ő kezdte úgy, hogy balfék, én arra reagáltam. És pechedre pontosan tudom mit és miért írtam le. A stílus valóban nem volt mézes-mázos, ezt elismerem én is.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#84226) flexxx válasza LouiS22 (#84225) üzenetére


flexxx
tag

Azt értem, csak itt részben sajnos igaza van, így nem gondolom, hogy ennyire rá kéne förmedni a fórumtársra. :N Az állíthatatlan (és néha hiányzó) sávok, a működésképtelen set top box mind a UPC sara.

(#84227) adam1400


adam1400
tag

másnak mükszik bp-n a vezetékes?

(#84228) ztsoft válasza cof (#84219) üzenetére


ztsoft
őstag

Mediacard-dal sem működik rendesen a felirat az AXN HD-n (most NCIS: Los Angeles megy). Az infó szerint van normál és halláskárosul felirat, viszont csak az utóbbi jelenik meg.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#84229) MadMancs válasza ztsoft (#84228) üzenetére


MadMancs
veterán

Valóban nem. Viszont érdekes mert csatornainfónal meg jelzi ha sub be bam kapcsolva hogy felirat nyelve DVB Magyar.
De legalább a hangsáv váltás működik ( axn HD esetén cseh, angol és magyar).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#84230) ates2


ates2
senior tag

Mostanában elégé tré nálam a net,hetente többször is 240 helyett jó ha 100Mbit meg van,másnál van hasonló gond ? :F

(#84232) v.attis válasza ates2 (#84230) üzenetére


v.attis
őstag

Nálunk terhelés függő már nagyon rég: hétköznap még csak-csak muzsikált, de szombat és vasárnap este gatya. 500 helyett 110 volt a max, hatalmas pinggel, olykor több száz volt.
Úgy tudom folyamatosan hozzák helyre a hálózatot a UPC után és valami tényleg történik, mert a jelenlegi események dacára szinte mindig megvan 300.
Nálam relytélyes szakadások vannak, pl egyszercsak nem tölt be egy oldal, vagy megáll a torrent. De bízom a fejlődésben.

(#84233) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Halló, van valami általános szívatás net szintjén?

Eddig 300-400mbit megvolt most 22 se... :(

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#84234) Keem1 válasza Graphics (#84233) üzenetére


Keem1
addikt

Nem tapasztaltam, VII. ker tökéletes.

(#84235) tomp válasza Graphics (#84233) üzenetére


tomp
félisten

VII. kerületben nincs gond: 424/22Mbps 11ms

(#84236) bandus


bandus
veterán

sziasztok! bp ii. kerületben jelenleg fiber power 120 netünk van amit szeretnénk felturbózni (csak net, semmi más). ha a pontos címet megadva (házszám, emelet, ajtó) böngészek a honlapon, akkor kidobja, hogy előfizethetünk 500-as, 300-as netre, ha bejelentkezünk a myupc fiókunkban, akkor pedig csak azt látom, hogy 150-es netre tudunk upgradelni. van tippetek, hogy mi lehet a gond? sajnos nem sikerült elérni az ügyfélszolgálatot. köszi :R

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#84237) nicu71 válasza Graphics (#84233) üzenetére


nicu71
addikt

Ugye most beütött ez a szomorú helyzet,hogy gyerekek otthon,digitális oktatás,a dolgozók home office,már aki abban a szerencsés helyzetben van,hogy ezt megteheti.Valószinűleg ez okoz gondot,ma több felhívás is volt ez ügyben,sőt ,kérik is a mezei felhasználót ,hogy lehetőség szerint spóroljon,felbontással ,letöltéssel,legalább munkaidőben. :(

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#84238) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

(#84239) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Sziasztok!

Páromnak kellene egy VDI-os céges gépet beállítani, de gondolom valamit engedélyezni kellene a connect boxon.

Átlőttem modem módba ('háthamegoldja' alapon), de azóta nem férek hozzá a router admin felülethez :D Reset után sem tölti be, maradt modem módban...

1, égen használtam már így... hogyan tudom visszaállítani, ha a reset után is ugyanúgy állt vissza modem módba?
2, Mit kell engedélyezni és hol, hogy a VDI-os gép működjön?

Előre is köszönöm a segítséget... holnap már home office-ban kellene kezdenie :)

(#84240) Soulfly842 válasza Soulfly842 (#84239) üzenetére


Soulfly842
addikt

Á, tárgytalan... második reset-re már rendesen visszaállt...

A zasszonypajtás meg elfelejtette mondani, hogy valami papírt is a kezébe nyomtak.... (a zoldalbordám egy óra kínlódás után közölte ezt :D ) de azért lecseszett volna, hogy nem tudom megcsinálni?!? :D

Nyilván a .intra -s bejelentkezést át kellett írni...

(hiszen a belső intrás hálózat helyett külső hálós cím kellett...)

[ Szerkesztve ]

(#84242) ates2 válasza Intruder2k5 (#84238) üzenetére


ates2
senior tag

Na de 50%-os lassulás ? ne már :((( :(( :W 240ből 100 később 50 se volt :U
Plusz nekem 1 hete is volt gondom vele.

ish4d0w
Jah ha el lehetne érni őket :p

[ Szerkesztve ]

(#84243) ates2 válasza Graphics (#84233) üzenetére


ates2
senior tag

Na az nem normális fixen...

(#84244) Toth_Jani válasza ates2 (#84242) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Én most gyorsan mértem egyet 513/22 ami még éppen elmegy. :)
És remélem pár hét múlva nem fogunk sírni hogy jó volna a 51/2 is. :(((
Az EU kérte a Youtube-t és a Netflixet hogy korlátozzák az adat forgalmat, akkor lehet hogy gyors lesz, de minek.

[ Szerkesztve ]

(#84245) ates2 válasza Toth_Jani (#84244) üzenetére


ates2
senior tag

Azt írják van kapacitás itthon, akkor minek ? :D

(#84246) Soulfly842 válasza #72445440 (#84241) üzenetére


Soulfly842
addikt

Köszönöm tényleg hasznos ;)

[ Szerkesztve ]

(#84247) VSZM


VSZM
tag

Hali!

Tud valaki arra vonatkozó információt adni, hogy a UPC-nél van-e lehetőség magasabb feltöltési sávszélességet elérni? Ez a 22 Mbit borzasztóan gagyi, kisebb családi media szervert és private cloud-ot csinálok otthon, ehhez kéne egy normálisabb internet, hogy véges időben lehessen fájlokat mozgatni gépek között neten keresztül. A címünkön csak UPC érhető el sajnos. Üzleti csomagjaik mennyire drágák a UPC-nek, illetve milyen sebességűek?

SWBF2 4 EVER

(#84248) zolee001 válasza VSZM (#84247) üzenetére


zolee001
őstag

Nincs lehetöség,majd idövel emelnek ha kész a fejlesztésük

(#84249) bbsofficial


bbsofficial
tag

Sziasztok!

Horizon boxon hogy lehet hangsávot/feliratot választani az egyes csatornáknál, mint pl. a Telekomnál?

Beállitásoknál látom, hogy van nagyothalló felirat és alapértelmezett hang, de lehet esetleg külön eredeti hangra váltani?

Köszi

(#84250) Toth_Jani válasza bbsofficial (#84249) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az AMC csatornán lehet hangot váltani, a Moziverzum pedig igazi Nemzeti filmcsatorna ahol ez nem lehetséges, a nemzeti identitás miatt.
A felirat pedig egy érdekes dolog a TV kiírja hogy van, igaz minimális csatorna esetében, de hiába kapcsolom be, akkor sem jelenik meg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.