Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#81651) hhgygy válasza bozso067 (#81649) üzenetére


hhgygy
senior tag

Nekem laptopom van és 500/22 a sebesség, az ígéret szerint.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#81652) Toth_Jani válasza bozso067 (#81649) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Ja ha kábelen nézed és úgy is annyi akkor az nem túl jó, de azért a gépeknek egyforma sebességet kellene hozni.
De az sem, mindegy hol méred az Antenna Hungária az hozza a sebességet, a szomszéd város szervere nálam soha, a Google drive meg mindent lever tempóban, letöltéskor a HDD halhatóan dolgozik.

(#81653) mobal válasza bozso067 (#81649) üzenetére


mobal
MODERÁTOR

Próbáld kevésbé népszerű időszakban, pl. hajnali 5 körül.

"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."

(#81654) kabelmania27 válasza rastagyik (#81648) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

CB modemhez írtam le a belépést, ubee modemnél más menüpontok vannak.
Erős a bejövő jel, nem jelszint probléma lesz.
Nézd meg elérhető-e a bridge mód, ha nem my upc oldalon vagy 1221-en csak internethiba menüpontban kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

(#81655) matyi94


matyi94
senior tag

Sziasztok!

Kb 2 hónapja 20-30 percenként piros lámpák jönnek a CB-n és újracsatlakozik. Közben volt egy csomagváltásom is, az nem oldotta meg. Azóta kijöttek, cserélték a CB-t, de az új is ugyanezt csinálja. A logokban nem látszik semmi különös.

A CB cserénél tettek be egy plusz csillapítót és a szerelő közölte, hogy szerinte a csatlakoztatott eszközök is okozhatják. A CB bridge módban van, egy Mikrotik HAP AC2 router van rajta.

Nekem eléggé gyanús, hogy a hiba kb. az utcai földtúrás megkezdése óta áll fenn, de a szerelő szerint nem ez, hanem az én saját eszközeim okozzák (amikkel egy bő éve normálisan működött).

Tudnátok segíteni valamivel? Sajnos egyre jobban visszavet a munkában is a dolog.
Köszönöm!

Legyen szép napod!

(#81656) mobal válasza matyi94 (#81655) üzenetére


mobal
MODERÁTOR

Próbáld ki a Mikrotik router nélkül. Hamar kideríted, hogy az okozhatja-e a problémát (szerintem nem).

"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."

(#81657) Brogyi válasza matyi94 (#81655) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ezt szokták kérni, de magad is láthatod kicsit feljebb:
Modem oldalán meg kellene nézni a haladó beállításokon belül hálózat állapota menüpontban a letöltési és feltöltési értékeket.

(#81658) kabelmania27 válasza matyi94 (#81655) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Brogyi által leírt menüpontból ide kellene másolni az értékeket.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és hányas csillapító van bekötve.

[ Szerkesztve ]

(#81659) KFORboy


KFORboy
senior tag

Sziasztok !

Nemtom, tapasztalta-e már ezt valaki, de szerintem engem szándékosan szivat a UPC.

Közeledik a hűségem lejárta, többszöri kérésem ellenére hogy ne; továbbra is hívnak akciós ajánlatokkal, hogy lekössem magam újra... Ésatöbbi... a 300-as netem meg valamiért folyamat beesik egy 100-as szintjére X idő elteltével CB újraindítás és sikeres csatlakozás után
Mindig a CB újraindításával javul meg és jön a letöltési sebesség 30-33MB/s-el... De addig csak 10-el...

Fél év után, második kiszállással és problémázással végre cseréltek CB-ot is otthon, mert az előző szét buggolta magát és volt hogy konstans 500kb/s volt a letöltési sebesség napokig.

Ez a 100-ra való visszaesés akkor is fennállt mikor korábban a 200 vagy 250-es volt otthon (nemtom már melyik) és akkor rádumáltak nagyobb csomagra mert épp lejárt a hűség...

Kezdek eléggé pipa lenni, mert nekem ez sok kellemetlenséggel jár és zavar, hogy folyamat csak baj van mind otthoni, mind vállalkozási szinten a UPC-vel...
Hiába van csak modemnek használva a CB és saját wifi router van vezetéknélküli hálózatra...

Ez a bevett szokás vagy mi ?
Kezdjem el loggolni ezt a f@xkodást és indítsak egy laza pert, kötbérrel, GVH, fogyvéd és társaival karöltve ?

Egyszerűen nem az a baj, hogy nincs pénzem, hanem az, hogy nem működik, folyamat csak a baj van vele és nincs más szolgáltató otthon se az egyik irodában, hogy ezt kikerüljem...
Fizetek valamiért ami mindig szar, engem néznek madárnak és csak károm származik belőle...

Eléggé egyértelműen azt érzem, hogy erőszakosan tolnak arrafelé, hogy váltsak nagyobb csomagra, mert a buta user ugyebár csak ennyit érzékelne belőle, hogy nem elég már a régi net, kell nagyobb...
Közben meg csak lekapcsolták a harmadára vagy épp a tizedére a fizetett sávszélnek...

[ Szerkesztve ]

Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

(#81660) kabelmania27 válasza KFORboy (#81659) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg elérhető-e a modem üzemmód, ha nem my upc oldalon vagy 1221-en kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Haladó beállítások hálózat állapota menüpontban milyenek a letöltési és feltöltési értékek?

(#81661) KFORboy válasza kabelmania27 (#81660) üzenetére


KFORboy
senior tag

Az IPv6-ot már másfél éve játszottuk el...
Akkor elmondtam nekik, hogy vagy azonnal fixálnak IPv4-et vagy felmondom a szerződést és nem érdekel a kedvezmény meg társai amit kiszámláznak, kifizetem és viszlát !

Egy IP kamera semmi de még a ps3 se ment ezen hülyeségük miatt 2 napig mert mind IPv4 only.

Modem üzemmód meg tökjó, de épp írtam, hogy saját wifi routerrel is fennál ez a szar... Szándékos lassítás amit újraindítással meg lehet oldani... Aztán X idő elteltével megint belassít.
Mégis mit oldok meg azzal, ha folyamat hívogatom az ügyfélszolgálatukat ahol a szakmókus azt se tudja mi az, hogy BSSID vagy, hogy mi a gyári alapértékekre visszaállítás... Hogy Azt ne csinálja, mert a komplett otthoni ököszisztémát hazavágja... Ami bár csak egy 40 perces újra beállítás ha otthon vagyok, de párom ehhez faék és épp nyomtatott 40 oldalnyi csodát és az egész félbeszakadt valahol...
(Persze oldalszámozás vagy ilyesmi nincs, mert vegyesfelvágot a cucc és sok ugyan az, csak más adatokkal formanyomtatvány... Aztán keresd ki, hogy éppen melyik van/volt meg, melyik nem, gépen meg ugyan ez)

Én meg 200Km-el odébb voltam...

Ezzel nem vagyok kisegítve !
Dühös vagyok, tény... De nem agyatlan suttyó...
Max egy barom, hogy 2 és fél éve ilyen türelmes otthoni felhasználóként és 5 éve vállalati szinten is...

[ Szerkesztve ]

Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

(#81662) kabelmania27 válasza KFORboy (#81661) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincs szándékos lassítás, azért lassul le mert a környéken terheltek a letöltési csatornák vagy más probléma van.
Lépj be a modem oldalára és a haladó beállítások hálózat állapota menüpontból másold be a letöltési és feltöltési értékeket.

[ Szerkesztve ]

(#81663) KFORboy válasza kabelmania27 (#81662) üzenetére


KFORboy
senior tag

Épp nem vagyok otthon, de teszem azt, hogy ha a modem azt mondja, hogy okés a le meg fel... De nekem a letöltések ugyanúgy 10MB/s-el jönnek újraindításig... Akkor a 150 centi még mindig másfél méter... és pont magasról teszek a környezeti terheltségre... Pláne ennyi év után ! :"D

Fizetek valamiért, a rám eső részt teljesítem... Szeretném a szolgáltatást minőségben stabilan kapni.
Folyamat csak a baj van, nekem meg nincs kapacitásom, hogy erre qrjam el a szabadidőm.
Aztán lehet jönni a garantált értékekkel amik a szerződésben foglaltatnak... De senki sem ezért veszi meg a netcsomagot, sőt... Nem is a garantált sebességet reklámozzák hanem a csillió megabit per sec-et... :U

Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

(#81664) kabelmania27 válasza KFORboy (#81663) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Attól, hogy a modem azt írja, ki hogy rendben van még lehetnek problémák a kapcsolattal.
Kliensprogramban állítsd a kimenő titkosítást eröltetve-re.

[ Szerkesztve ]

(#81665) cris78


cris78
őstag

Megint én hang problémával.:)
Adott egy soundbar és a HD csatornákon nincs hang. (Csak a tv-n van hang)
Horizon box soundbar optikai kábellel összekötve.
TV HDMI ARC-cal összekötve a soundbarral.
TV bluetooth-on összekapcsolva a soundbarral.
Egyik megoldásnál sincs hang.
Dobjam ki a soundbart?
Írjak a UPC-nek?
Engedjem el a témát?
Valakinek volt hasonló gondja?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#81666) tomp válasza cris78 (#81665) üzenetére


tomp
félisten

TV mit ír ki az infóra? Ott írnia kell, hogy milyen hangot kap HDMI-n.
Sztereo Magyar 2.0 vagy Magyar Dolby Digital 2.0/5.1

(#81667) cris78 válasza tomp (#81666) üzenetére


cris78
őstag

Mondjuk MTV live, dolby digital.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#81668) rastagyik válasza kabelmania27 (#81654) üzenetére


rastagyik
csendes tag

Igen router/Bridge mód elérhető.
Valamint az IPv6 is kikapcsolható.
Akkor most mindkettőn állítsak, vagy csak az egyiken?

CB=connectbox, tegnapig azt hittem az egy motor. :D

(#81669) kabelmania27 válasza rastagyik (#81668) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Érdekes, mert ipv6 esetén nem érhető el a bridge (modem) üzemmód.
Kapcsoltasd ki az ipv6-ot a my upc oldalon vagy 1221-en, hátha úgy menni fog.
Ha nem megy próbálj meg beállítani porttovábbítás (portforward) ezt a portszámot állítsd be a kliensprogramba.
Amennyiben nem használod a közösségi wi-free szolgáltatást 1221-en kapcsoltasd ki.

[ Szerkesztve ]

(#81670) tomp válasza cris78 (#81667) üzenetére


tomp
félisten

Nem tudod manuálisan a hangot a tv-n átkapcsolni a hangrendszerre?

(#81671) cris78 válasza tomp (#81670) üzenetére


cris78
őstag

Nem tudom. Nincs ilyen lehetőség.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#81672) KFORboy


KFORboy
senior tag

Egy nagy kérdés még, amivel valószínűleg más is találkozott már;

Samsung telefonokon, pl Note10+ mrg úgy az összes újabb 1-2 éve.
Hogyan tudom belőni neki a Wifree-t ?

Valami a protokollok terén nem ok neki... Vagy nem enged tovább vagy a hitelesítésnél akad el.

Xiaomi és társai készülékeken minden okés és step by step megy mint a karikacsapás... :F

Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

(#81673) bostone


bostone
addikt

Sziasztok!

A boxokhoz kapott távirányítókon lassan az összes gomb feladja a küzdelmet.
Ezt javítják vagy cserélik, tudja valaki? Ingyen vagy forintért?
A faluban üzemeltetnek egy irodát, de ott bármit szerettem volna eddig intézni, azt tanácsolták hívjam fel a központot. Ezt a kört kihagynám ezúttal.

Más:
Hetente emailben bombáznak kihagyhatatlan lehetőségekkel, viszont az oldalon, a bejelentkezést követően csupán egy ajánlatot érek el.
Duplázná a netsebességet és a hd műsorok száma növekedne.
Személy szerint a csatornák felét, háromnegyedéd nem hiányolnám.
Inkább olcsóbbat szeretnék, mint sűrűbbet, vagy legalább a hbo go beépülne struktúrába.

[ Szerkesztve ]

(#81674) tomp válasza bostone (#81673) üzenetére


tomp
félisten

A távirányítót cserélik. Én pár hete vittem be a régi Cisco távirányítót és szó nélkül cserélték.

(#81675) zolee001 válasza KFORboy (#81659) üzenetére


zolee001
őstag

Kb 2 év alatt 12 db Connect Boxot "használtam el",szó nélkül cserélték ha volt baja szerintük ha nem
Megunva ezt a hulladékot kivágtam öket a boxukkal együtt,most másik helyen ismét upc elöfizetés és kezdödött a játszma elölröl,majd megjelent nálam egy auditor aki engedélyezte számomra a NEM CB kiutalását
Ezután már csak 2x 5 orás ügyfélszolgálat hivás,a beszerzési osztálytól a müszaki hibaelháritó részlegig ahol igen hasznos tanácsot kaptam az egyik droidtól,miszerint a lan-lan kapcsolat esetén amit hangsulyoztam a szakmai tanácsa az volt,hogy váltsak csatornát...Bravó
Kb összesen 9,5óra telefonálás után mivel nem találták ugyan ki tette a bejegyzést majd a nevét nem tudták stb stb jött a válasz ,hogy nem lehetséges a csere
Ekkor közöltem,hogy szerzödésbontás de kötbér stb azt felejthetitek és egyben kikértem a 2+ év össze hibabejelentésem hanganyagait,a kiszállások jegzökönyveit és mehetünk pereskedni amihez sok sikert kivántam
Fél perc várakoztatás után csoda történt,engedélyezték a NEM CB kiutalását amit másnap a szaki meg is hozott
UBEE vagy mi az ördög teljesit szolgálatot és azóta boldogság van mivel müködik és a beüzemelés óta nem is láttam

(#81676) SzGee


SzGee
aktív tag

sziasztok
megint valami gebasz van a számlázással? aDíjneten még nincs fönt az ehavi számla, pedig 6-án volt a fordulónap...
nektek megjött már? megint egy nap lesz rá, hogy befizesse az ember?

If you leave me, can I come, too?

(#81677) unicumnext válasza SzGee (#81676) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Szüleimé már múlt héten megérkezett, az enyém viszont még sehol, pedig 2-3 napra rá szokott jönni.

(#81678) pjen válasza SzGee (#81676) üzenetére


pjen
félisten

Dijneten nincs,de a My UPC fiókban már ott van nekem,el is utaltam.

(#81679) matyi94 válasza kabelmania27 (#81658) üzenetére


matyi94
senior tag

2db 3dB-es csillapító van rajta, osztó nincs. (csak internetem van)

Legyen szép napod!

(#81680) kabelmania27 válasza matyi94 (#81679) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet környéken zajbetörés van valahol. Kettő letöltési csatornánál van hibás csomag.
Ha megírod milyen színűek a csillapítók meg lehet írni, hogy melyiket vedd ki.
Jók az értékek, de ha két csillapítóval jobban akad akkor az egyiket érdemes lenne kivenni.
Modem/router újraindítás után sem javul a helyzet?

[ Szerkesztve ]

(#81681) smiti válasza smiti (#81561) üzenetére


smiti
addikt

Dec. 10 óta még mindig sehol a mediacard.... Gyalogfutár hozza vajon? :W

(#81682) Kicsirics77 válasza smiti (#81681) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Lassan az ebay gyorsabb lesz.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#81683) smiti válasza Kicsirics77 (#81682) üzenetére


smiti
addikt

Ne is mond. Hajnus szekrénysora " raktáron lévő készlet " 10.26. óta nem jött meg. Mediamarkt BF hűtő 11.24 szintén raktárról, 1-15 nap szállítási határidővel még sehol, sarokülőt rendeltünk még 2019/10/30-án. Mondjuk ezek legalább felhívtak a héten, hogy sajnálják, de a gyártó tájékoztatása szerint átcsúszik január elejére. :W

(#81684) matyi94 válasza kabelmania27 (#81680) üzenetére


matyi94
senior tag

Ugyanolyan a két csillapító. Az egyiket kiszedtem, a hiba ugyanúgy fennáll. A network diagnostics a Checking Broadband Service-re dob piros felkiáltójelet, a többi rendben van.
A modem magától újraindul minden nap 1:20-kor a log szerint, de azt is és a routert is számtalanszor újraindítottam már, a hiba ugyanúgy jelenkezik periodikusan.

A logok a hiba megjelenésekor:

(a MAC címemet én töröltem a képről)

szerk.: a 15-16-os csatornákon továbbra is rengeteg hiba van.

[ Szerkesztve ]

Legyen szép napod!

(#81685) Pityke78


Pityke78
őstag

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Adott egy UPC-s vezetékes internet, ami koax kábelen jön be a lakásba egy Ubee EVW3226 routerre csatlakoztatva.

Sajnos ez a router nem tudja egyszerre adni a 2,4 GHz-es és az 5 GHz-es hálózatot.

Az 5 GHz szükséges ahhoz, hogy a PC-n menjen a 100 Mbps, mert 2,4 GHz-el csak 4-5 Mbps-et tud.

Viszont az 5GHz-es jel nem jut el a házban mindenhova, ezért szükséges lenne a 2,4 GHz-es jel is.

A kérdésem az lenne, hogy van egy plusz TP Link WR1043ND routerem és meg lehet-e azt oldani, hogy a TP Link router bedugom hálókábellel a UPC-s routerba és a UPC router nyomatja a 5 GHz-es jelet, a TP Link-es router meg a 2,4 GHz-es jelet.

Vagy ez így hülyeség?

Esetleg a UPC-nél ki lehet cserélni ingyen a Ubee EVW3226 routert egy olyan ttípusra, ami tudja mindkét frekvenciát?

Köszi

Ui: Remélem érthető voltam :D :D

(#81686) cof válasza Pityke78 (#81685) üzenetére


cof
veterán

Ki lehet cseréltetni CB-re ingyen, az tud Dual-band-et, egyszerre 2 frekvencián szórni. Csak ha gondok lesznek, akkor majd imádkozol, hogy bárcsak ne cseréltem volna ki. Valakinél teljesen jól működik, valakinél meg nem.

Vagy veszel egy olyan routert ami tud ilyet, hogy 2.4 & 5 GHz, és dual band, az Ubee-t meg modem módba állítod.

De az Ubee-t is megpróbálhatod modem módba tenni, és az 5 GHz Wifi-t engedélyezni, LAN kábellel meg összekötöd a routereddel, ez lehetséges, hogy működik mert az UPC modem módban 3 publikus IP-t tud osztani, csak ilyenkor ugye nem lesztek egy tartományban a PC-vel.

De egyébként ez a 4-5Mbps az nagyon gyenge, még a Wi-free is 10Mbps, vagy ilyen messze van a PC a Ubee-tól?

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#81687) Pityke78 válasza cof (#81686) üzenetére


Pityke78
őstag

Nincs messze, kb 3-4 méter és egy TP Link-es wireless USB adapter van a PC-ben, ami az 5GHz-en tudja a 120 Mbps-et, de 2,4 GHz--en csak 4-5 Mbps-jön át. :W

(#81688) cof válasza Pityke78 (#81687) üzenetére


cof
veterán

Valami nincs ott rendben (driver, ilyesmi naprakész, nem Windows ismerte fel hanem gyártó oldalról van), nem tudom milyen TP-Link, de nekem ilyen kis apró van és 40Mbps a le.

Légvonalban nálam is 3m van kb. Nekem 120-as csomagom van, de ez a Wifi stick ennyit tud kihozni magából. Ezt a PC-ben, hogy érted benne a házban? Mert ha igen az nem jó, az antenna mindenképpen kint legyen.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#81689) adika4444 válasza zolee001 (#81675) üzenetére


adika4444
addikt

Grat a kitartásodhoz, ezek szerint nem lehetetlen belőlük kiverni egy értelmes eszközt a ratykóbox helyett...

(#81685) Pityke78
Megoldható. A TP-LINK LAN részét állítsd abba a tartományba ahol az UPC-s doboz van, pl. ha az 192.168.0.1 akkor a routered legyen 192.168.0.2 vagy 0.254, a lényeg, h olyan cím amit más nem használ és a DHCP-tartományon is kívül esik.

Eztán kapcsold ki a TP-n a DHCP-t, kösd be LAN-LAN összekötéssel, és menni fog amit szeretnél. A TP ha jól állítod be, az előbbi 0.1-es vagy 0.254-es címen lesz elérhető.

üdv, adika4444

(#81690) Pityke78 válasza cof (#81688) üzenetére


Pityke78
őstag

Egy TP-Link AC1300-as USB wifi adapter van a gépben és természetesen kívül, USB-re csatlakoztatva.

A drivert a gyártó honlapjáról szedtem le, bár nem volt egyszerű megfelelőt találni.

(#81691) cof válasza Pityke78 (#81690) üzenetére


cof
veterán

Itt vannak Driverek:

V1: [link]

V2: [link]

Pedig ez egy bitang jószág, USB 3 porton van vagy csak 2? El tudom képzelni, hogy 2-n nem működik úgy ahogy kellene, mert az USB 2 porton csak 500 mAh az áramerősség.

De akkor próbáld adika4444 megoldását ha így nem megy.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#81692) Pityke78 válasza cof (#81691) üzenetére


Pityke78
őstag

Hát ez az, hogy az enyém V3-as és win10 alá kellene driver.

(#81693) Pityke78 válasza Pityke78 (#81692) üzenetére


Pityke78
őstag

Most feltettem újra a V3-as drivert, mert pár hete win10-el megy a gép, de most sem jó.
Amúgy elvileg USB 3-as porton van, legalábbis azt hiszem.

Kék színű az USB port, de nem tudom megfelelően működik-e.

Ezt hogyan tudom leellenőrizni?

Köszi

(#81694) cof válasza Pityke78 (#81693) üzenetére


cof
veterán

Igen a kék az USB 3, és elég sok érintkező van benne, nem csak 4 mint az USB 2-nél.

Esetleg ez:

[link] [link]

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#81695) kabelmania27 válasza matyi94 (#81684) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Valahol zajbetörés van, sajnos nehéz megtalálni. Itt a topikban több eset is volt, hogy idő kellett mire megtalálták a problémát.
Szerelőnek abban igaza van, hogy van olyan router amivel nem megy a modem stabilan, de nem mikrotikkel szokott gond lenni. Ettől független megpróbálhatod router nélkül mi történik, úgy jelentsd be a problémát hogy saját eszköz nélkül is akad.

(#81696) bbsofficial válasza cof (#81686) üzenetére


bbsofficial
tag

Nekem 1 hét után kezd világossá válni, mit értesz/tek Connectbox gondok alatt.
A TV-nek nincs stabil jel, néha 2 percenként kiírja, hogy nincs kapcsolat, Netflix 500-as nettel masodpercekig pörög, laptopon pl. Tv2videó szintúgy.
Erre a problémára gondoltatok? Nincs rá valami (fél) megoldás?

[ Szerkesztve ]

(#81697) kabelmania27 válasza bbsofficial (#81696) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nincs modem üzemmód my upc oldalon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Modem oldalán haladó beállítások hálózat állapota menüpont alatt milyenek a letöltési és feltöltési értékek?

(#81698) cof válasza bbsofficial (#81696) üzenetére


cof
veterán

Tudtommal nincs, területfüggő. Nagyon kényes a jelre stb. Szar a SOC, túlmelegszik, belassul akad, bugos.

Mikor modem módban van csak használva akkor azért nincs annyira terhelve, de ez sem 100%, hogy kinél, hogy viselkedik ebben az állapotban sem.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#81699) matyi94 válasza kabelmania27 (#81695) üzenetére


matyi94
senior tag

Köszönöm a segítséget! :R

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

Legyen szép napod!

(#81700) bbsofficial válasza kabelmania27 (#81697) üzenetére


bbsofficial
tag

Szia!

Hogy lehet modem üzemmódot kapcsolni?

Csak 5ghz-es wifit kapcsoltam be, a letöltés/feltöltés fül nekem sajnos nem mond semmit.
Letöltés: van 16 csatornám, néhányat leprintscreeneltem: [kép]

Feltöltés: 6 db csatorna [kép] alsó táblázatban időtúllépés csak 1.sor T3-ban.

köszi a segítséget.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.