Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80951) kabelmania27 válasza cris78 (#80947) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Boxújraindítás után nem javul a helyzet?
djsunstealer: Üdv! Próbáld meg amit 4Grider írt.

[ Szerkesztve ]

(#80952) cris78 válasza kabelmania27 (#80951) üzenetére


cris78
őstag

Megpróbálom, Elég egy áramtalanítás?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#80953) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Megpróbáltam, lemondásnál még mindig lehet alkudozni. Viszont nálam már olyan alacsony az ár, hogy azt mondta az ügyintéző, hogy nem tudja olcsóbban adni (500-as net + nonstop M telefon + tv prémium=6900Ft).
Még egyszer visszahívom őket, hátha lesz jobb ajánlat, ha nem, akkor meg ezen az áron hosszabbítok.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#80954) z67 válasza ArthurShelby (#80953) üzenetére


z67
őstag

Abban bőven van tartalék:

500as net, telefon, legnagyobb TV, 3 eszköz, HBO Go - 7989

(#80955) Faterkam


Faterkam
addikt

Sziasztok!
Átlag fél évente magától kikapcsolja magát a UPC Wi-Free a My UPC fiókomba. Erre akor jövök rá, ha huzamosabb ideig nem működik senkinek se a családba. Hozzá nem nyúl senki. Másnál is van ilyen? :F

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#80956) Fifi válasza z67 (#80954) üzenetére


Fifi
őstag

Szerencsések vagytok, nálunk a UPC-nek monopóliuma van, így az áraik ehhez mérten:
FiberPower 500 net + Nonstop S telefon + TV prémium + FilmBox Pro + HD csomag 2 db mediacarddal - ePack és 1 év hűséggel havi 10.768,-Ft.

Ps. Mégsem egyeduralkodó, mert a Telekom tudna adni ilyet: 30Mbit/s kínált letöltés, 1Mbit/s garantált letöltés, 5Mbit/s kínált feltöltés, 0,25Mbit/s garantált feltöltés

[ Szerkesztve ]

(#80957) Faterkam válasza z67 (#80954) üzenetére


Faterkam
addikt

Nálunk 500-as Net, Telefon, TV prémium, +1db. Mediacard 8.300Ft-ról 7.400Ft-ra változott, úgy, hogy nem kértem csekket, (netes befizetést választottam) Hűségidő letelt, és felhívtam őket lemondási szándékkal. Ezt tudtam csak kihozni!

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#80958) atala válasza ArthurShelby (#80953) üzenetére


atala
addikt

Ahogy írták, van még abban.
Nálunk 500 Net+tv prémium+alap telefon 5499 Ft. Igaz, ez alku után lett ennyi, új belépőként.

Most jár le a hűség, megnéztem a UPC oldalán mit ajánlanak, de ugyan ez az összeg van 12 havi hűséggel. Viszont ha a szomszéd házszámát írom be, akkor már 3 hónapig 2850, és utána 5690 Ft, ami jobb mint ami most van nekem.
Eddig még nem hívtak, hogy hosszabbítsak hűséget, csodálkoztam is. Ha esetleg felhívnak, akkor ezt az ajánlatot azért elfogadnám.

(#80959) rache válasza cof (#80466) üzenetére


rache
csendes tag

Adatbázishiba volt, de olyan szinten hogy manuálisan rögzítettek újra. :D

(#80960) Beniii06 válasza atala (#80958) üzenetére


Beniii06
őstag

Az x hónapig ingyen/féláron ajánlatok általában új ügyfeleknek szólnak vagy új szolgáltatásra, úgyhogy szerintem te a havi 5690-es ajánlatot kapnád meg max abból, amit írtál.

"Got any other secret weapons?"

(#80961) ztsoft válasza Fifi (#80956) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Nálam teljes a monopóliuma a UPC-nek (kizárólag mobil net és földi vagy műholdas TV lenne itt), még is "csak" 6485 Ft-ot fizetek, jelenleg hűség nélkül. 120-as net, Gold TV, 2 Médiacard-dal, HD csomaggal, Nonstop S telefonnal, ePack kedvezménnyel.

Ugyan ezért az ár ért kaptam volna 500-as netet, Prémium TV-t, 1 év hűséggel, a többi változatlan lett volna, mind ezt úgy, hogy Ők hívtak.

Ha én hívnám Őket a lemondást emlegetve, talán még ebből is lehetne faragni (az előző hűség is így lett megkötve), vagy még többet kapni az ár ért.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#80962) z67 válasza atala (#80958) üzenetére


z67
őstag

Elég keményen kellett nekem is érvelni idén, annyira lenyomtam tavaly az árat, hogy a jó istennek nem akarták már ezt sem megadni. Tulajdonképpen maradt a tavalyi ár, még egy évig. Az igazsághoz tartozik, hogy bent van a Digi 1000 is a lakásban, a mobil miatt előfizettem azt is. Tehát benne volt a pakliban, hogy az egészet lemondom, és megoldom az egészet a Digi nettel. De győzött a kényelem.

(#80963) pajibá


pajibá
tag

Azt nem értem csak, hogy miként lehetnek ekkora eltérések az országrészek között? Igaz itt is a csak ők vannak, mert a 4 betűs nem lehet itt. Miért? Hmmm?
Telefonon, lemondás, és személyesen is, ha 2 évre lekötöm magam, akkor adtak volna 99, igen kilencvenkilenc forint kedvezményt. :Y
Igaz adtak volna talán 3+ csatornát, ami nem érdekelt. Kérdeztem, hogy ez komoly? Az, mondták. Egyenlőre maradtam, igaz már, mint hűségtelen. (Szép magyarul!)
No a számla :

(#80964) atala válasza Beniii06 (#80960) üzenetére


atala
addikt

Meg látjuk. Ha nem adnak jobb ajánlatot mint a mostani, marad ez hűség nélkül. Elvileg nem emelhetnek, maximum azt 200 Ft-ot, ráfogva az inflációra.

(#80965) 4Grider válasza atala (#80964) üzenetére


4Grider
nagyúr

Diginél simán megoldották, hogy a lejárt hűséges előfizetők alól egyszer csak kihúzzanak havi 1000-1500 Ft kedvezményt, mondván, hogy az akció megszűnt. Akinek pedig nem tetszik, felmondják a szerződését. Ilyen, amikor egy jelentős piaci erővel rendelkező szolgáltató egyben a legolcsóbb is...

(#80966) merqree válasza pajibá (#80963) üzenetére


merqree
őstag

Nekem hibádzik a matek.
Ha összeadom a bruttó oszlopot, akkor nem 10800 jön ki, hanem 7300.
Valami még hiányzik a számláról, nem?

Nekem TV Prémium (2 db CI kártyával), 500as NET és Nonstop S telefoncsomaggal a havidíjam e-pack kedvezménnyel 6300 huf/hó.

(#80967) ArthurShelby válasza atala (#80958) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ez nem hangzik rosszul, viszont nálunk kell a nonstop M (hiába hívunk mindenkit ingyen mobilról..), és pont ebben a hónapban sokat is használtuk. Az ügyintéző nő meg ezzel érvelt, hogy ott a diginél nincs ilyen nonstop M lehetőség, és kiszámolta, h nekünk milyen drága lenne ott, lehet ez is benne volt a pakliban, hogy ilyen ajánlatot adott. A tv-t próbáltam még lemondani, mert keveset használjuk, a kódolatlanok meg elegek, de a csomagár így is olcsóbban jött ki.
Hozzátenném, nyilván én is a digivel fenyegetőztem, pedig nálunk nincs benn a házba, nem tudom, hogy erre rájött e.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#80969) Toth_Jani válasza Okosandroid (#80968) üzenetére


Toth_Jani
őstag

"minden olyan Vodafone-UPC előfizető eléri, aki az arra jogosult digitális TV csomagra fizetett elő"
Vagyis itt a lehetőség Comfort TV csomagra váltani. mert ezt azért biztos meglépik.

(#80970) ztsoft válasza Okosandroid (#80968) üzenetére


ztsoft
őstag

A cím sem nagyon csigázott fel, de a cikket elolvasva biztos vagyok benne, hogy nem érdekel. Amiért ezt írom, az a "kevesebb reklámmal". Eddig sem érdekelt az RTL és csatornái, ezután sem fog.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#80971) pajibá válasza merqree (#80966) üzenetére


pajibá
tag

Bocsi, valahogy lemaradt:
Nonstop L díjcsomag 2019.11.01 - 2019.11.30 1hónap 3499,99

(#80972) Csöves


Csöves
senior tag

A régi tárcsás telefont ha rádugnám a modemre, működne?
:)

Aquila non captat muscas.

(#80973) Kicsirics77 válasza Csöves (#80972) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Hívni nemtudnál vele,de fogadni valószínűleg minden gond nélkül.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#80974) Csöves válasza Kicsirics77 (#80973) üzenetére


Csöves
senior tag

Gondolom az analóg identitása miatt.

Aquila non captat muscas.

(#80975) Intruder2k5 válasza Csöves (#80974) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mert nem tud DTMF / Tone üzemmódot, csak Pulze-t.

(#80976) Csöves válasza Intruder2k5 (#80975) üzenetére


Csöves
senior tag

Köszi, akkor egy nyomogatóst keresek.

Aquila non captat muscas.

(#80977) Kicsirics77 válasza Csöves (#80974) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Analóg a dtmf is itt csak a tárcsázási mód ami nem mindegy,a régi impulzusos módot már csak talán a matáv szolgáltatja egyedül,illetve nálunk a cégnél olyan központ van ami automatikusan tudja mindkettőt,volt egy idő amikor poénból egy felújított CB-55 volt a benti telefonom,ma már csak az iroda dísze.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#80978) cof válasza Csöves (#80972) üzenetére


cof
veterán

A régi tekerős ha arra gondolsz már az invitelnél sem volt jó nálunk 20 éve.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#80979) Piftuka


Piftuka
veterán

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani, kérlek, hogy a UPC-nek milyen email címre írva kell kötbér igény kapcsán a bejelentésemet megtennem?

Már minden "porcikáját" átnéztem a honlapnak, de nem találom a voantkozó email címet... :F

Köszönettel:
Piftuka

"Aquila non captat muscas."

(#80980) tomp


tomp
félisten

Az elmúlt napokban minden nap legalább 1x magától újraindul a CB.
Feltűnt, hogy az 5GHz-es wifi is belassult. Ma csináltam egy resetet.
Azóta az 500-as netem(konfig megfelelő) max 170Mbit kábelen(!!!) AC wifi nem megy, csak "n"-es 5GHz-es wifi megy és az is max 130Mbittel. Már ha tudok kapcsolódni hozzá.
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Ez a CB kuka lett?
A reset konkrétan fél óra volt!

(#80981) 4Grider válasza Piftuka (#80979) üzenetére


4Grider
nagyúr

Tájékoztatunk, hogy bejelentéseidet, panaszaidat a 1221-es központi ügyfélszolgálati számon, elektronikus úton a weboldalon, írásban a 1462 Budapest, Pf.477 levelezési címre postázva, továbbá üzleteinkben fogadjuk az alábbi elérhetőségeken.

(#80982) ztsoft válasza Piftuka (#80979) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Én telefonon intéztem, 1221, és a panasz menüpont. Esetleg az oldalukon a kapcsolat és a panasz, [link], külön e-mail címet nem tudok.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#80983) Piftuka válasza 4Grider (#80981) üzenetére


Piftuka
veterán

Ez komoly? Nincsen direkt email elérhetőség? :(

A telefon megvolt; nem volt eredménye. A hagyományos levelet kihagynám; akkor marad a személyes ügyintézés, vagy a weboldal.
Még egy kérdés:

Ha a telefonhívások pontos időpontjára nem emlékszem, a UPC ugye akkor is meg tudja keresni és találni az ügyfélszolgálatukkal az elmúlt ~fél évben folytatott beszélgetéseimet?

És a kiszállásokat is? (Az X hónappal ezelőttiek pontos dátumára nem emlékszem, a szervizesektől pedig soha nem kaptam jegyzőkönyvet.)

"Aquila non captat muscas."

(#80984) kabelmania27 válasza tomp (#80980) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Áramtalanítás után sem javul a helyzet?

(#80985) tomp válasza kabelmania27 (#80984) üzenetére


tomp
félisten

Áramtalanítás óta rosszabb lett a wifi. Szerintem ez kilehelte a lelkét...

(#80986) 4Grider válasza Piftuka (#80983) üzenetére


4Grider
nagyúr

A nagy szolgáltatók egy részénél azért a weblapjukon oldják meg az elektronikus bejelentéseket, hogy a rendszerükbe már osztályozva kerüljenek be a bejelentések és ne náluk egy adminisztrátornak kelljen - esetleg hibásan - eldönteni, hogy az adott ügy melyik részlegükhöz tartozik, illetve hogy azt milyen prioritással kell kezeljék.

(#80987) Piftuka válasza 4Grider (#80986) üzenetére


Piftuka
veterán

Köszönöm az info-t! ;)

Ma személyesen, a helyi irodában is megtettem a (sokadik) bejelentésemet. Bízom benne, hogy így ~7 hónap után már végre megoldják a problémát végre, és maradéktalanul elégedett leszek a végeredménnyel!

"Aquila non captat muscas."

(#80988) Csabex válasza tomp (#80985) üzenetére


Csabex
őstag

Ugyanez nálam is... Ez valami vicc kategória... Ma jött egy normális UPC-s srác aki kicserélte a modemet, de az imént már talán 3x indult újra random. Ugyanaz nálam is, illegal packet hibák és fragmentált csomagok. Azt hozzáteszem, hogy van egy NAS mögötte és router módban működik, de akkor sem volna szabad kifeküdnie néhány drop miatt. A srác azt mondta ha újraindul továbbra is, akkor a hiba valamelyik eszközömbe lehet, mert a hozzá csatlakoztatott eszközök is újraindíthatják... Ez szerintem nem igaz, mert olvastam itt olyat is aki modem módban használja és ugyanaz... Tanácstalan vagyok és néha szétver az ideg, h amikor a legkedvesebb az életem akkor indul újra magától. Bezzeg a jó kis Cisco ami előtte volt... Gyorsan felállt és stabilan működött, akkor indult újra ha én akartam éppen.
Van valami megoldás szerintetek erre a random újraindulásra? Esetleg külföldi fórumokon nem olvasott valaki valami jó megoldást?

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#80989) 4Grider válasza Csabex (#80988) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért azt te is sejted, hogy nem ugyanazt a terhelést kapja az eszköz router módban és modem módban, ergo a stabilitását igenis meghatározza a használt üzemmód, még ha modem módban sem atomstabil. A lan-od és wlan-od stabilitását mindig és minden publikus ip címet adó szolgáltatónál javítja egy jól kiválasztott saját router használata.

(#80990) zzola válasza Intruder2k5 (#79830) üzenetére


zzola
félisten

Tegnap beszéltem a munkásokkal, UPC-nek ásnak.
Nagyon beindultak most!
Kozármisleny Zrínyi-Széchenyi-Liliom utca által határolt utcákban.

(#80991) cocka


cocka
veterán

Sziasztok!

Miért kellett a MyUPC-ből eltávolítani az internetes forgalmat?

Ez a trágya:

https://forgalom.upc.hu/kabelinternet/login.php

Nem enged be a MyUPC-s loginommal.

(#80992) vg válasza cocka (#80991) üzenetére


vg
addikt

Lehet úgy kell tekinteni, hogy eltörölték. Szerk: Nekemsemegy.

[ Szerkesztve ]

(#80993) Toth_Jani válasza vg (#80992) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Azért vicces lenne ha valaki előfizet a Netflix 4K/ 4 eszközön csomagra, aktívan használják a családban. és 20.-án azt mondanák bocs nincs tovább net.
Biztos jobban tömörítenek, de egy UHD film más forrásból 40-50 Giga.

(#80994) LouiS22 válasza Toth_Jani (#80993) üzenetére


LouiS22
veterán

Csak a más forrás illegális, míg a Netflix legális. Megjegyzem, nagyjából 15-16 giga a 4K stream. Ha a szolgáltató nagyon akarna korlátozni (mint ahogy azért extrém esetben meg is tette a múltban is), egészen pontosan látná, hogy Netflixből, vagy torrentboltból hoztad össze az extrém magas forgalmat.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#80995) woodworm válasza LouiS22 (#80994) üzenetére


woodworm
veterán

Teljesen irreleváns a upc szempontjából, hogy miből jön össze a forgalom.

(#80996) LouiS22 válasza woodworm (#80995) üzenetére


LouiS22
veterán

Hát, ezzel azért egészen biztosan lehetne vitatkozni, akár egy bírósági perben is. Ha téged azért büntet a szolgáltatód mert non-stop egy legális szolgáltatást igénybe véve streamelsz... 99% biztos vagyok abban, hogy ezért nem korlátoznának, ahogy nem kockáztatnák meg az esetleges pert és arcvesztést sem.

Torrentnél azért erősen más a felállás a fenti logika alapján :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#80997) 4Grider válasza LouiS22 (#80996) üzenetére


4Grider
nagyúr

A pert megnyerik, ha az ÁSZF-ben benne van a havi x GB feletti korlátozás lehetősége. Mert minden szolgáltató az ÁSZF-e alapján köteles működni. Akkor is, ha esetleg az ÁSZF felett eljárt az idő...

(#80998) vg válasza 4Grider (#80997) üzenetére


vg
addikt

Azért az egy eléggé erősen bizonyítható tény, hogy jelen pillanatban nem tudod megnézni mennyi a forgalmad.

(#80999) kabelmania27 válasza Piftuka (#80987) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Meg kellene próbálni az osztóknál a tévé elé berakni hpf szűrőt, itt a topikba többször segített már. Ha kikapcsolt modemnél nem akadnak az adások esélyes, hogy jobb lesz mert a modem feltöltési csatornáinak tartományát a visszirányszűrő nem engedi rá a tévékre.

[ Szerkesztve ]

(#81000) 4Grider válasza vg (#80998) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha az ÁSZF-ben nem szerepel, hogy a szolgáltató köteles adott oldalon lehetővé tenni az aktuális forgalom mértékét, de az szerepel, hogy havi 350 GB felett korlátozhat, akkor elég egyértelmű a helyzet még egy bíróság számára is...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.