Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74801) blakey válasza Laci.M (#74800) üzenetére


blakey
titán

A droid csak a Horizon GO miatt érdekes cserébe pl. az Amlogic boxra feltennéd a CoreELEC-et és az is mindenes lejátszó lenne, dual rendszerrel működne, RPi-t meg el is felejthetnéd. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#74802) cof válasza blakey (#74801) üzenetére


cof
veterán

Elég gyenge a minőség android box-on, sajnos nem ekkora felbontásra van tervezve. Ellenben PC-n böngészőben elég jó a minőség. Titkon azért reménykedem, hogy lesz majd hozzá addon Kodi alá, a DRM már nem akadály, csak egy lelkes programozó kell hozzá, mint a Digi online addon-nál.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74803) headhunter válasza ΞΔGLΞ (#74787) üzenetére


headhunter
addikt

"...On November 2, 2006, NHK demonstrated a live relay of a UHDTV program over a 260 kilometer (km) distance by a fiber-optic network.[31] Using dense wavelength division multiplex (DWDM), 24 Gbit/s speed was achieved with a total of 16 different wavelength signals.[31]

On December 31, 2006, NHK demonstrated a live relay of their annual Kōhaku Uta Gassen over IP from Tokyo to a 450 in (11.4 m) screen in Osaka. Using a codec developed by NHK, the video was compressed from 24 Gbit/s to 180–600 Mbit/s and the audio was compressed from 28 Mbit/s to 7–28 Mbit/s.[32] Uncompressed, a 20-minute broadcast would require roughly 4 TB of storage.

The SMPTE first released Standard 2036 for UHDTV in 2007.[33] UHDTV was defined as having two levels, called UHDTV1 (3840 × 2160) and UHDTV2 (7680 × 4320).[33][34]

In May 2007, the NHK did an indoor demonstration at the NHK Open House in which a UHDTV signal (7680 × 4320 at 60 fps) was compressed to a 250 Mbit/s MPEG2 stream.[35] The signal was input to a 300 MHz wide band modulator and broadcast using a 500 MHz QPSK modulation.[35] This "on the air" transmission had a very limited range (less than 2 meters), but shows the feasibility of a satellite transmission in the 36,000 km orbit.[35]

In 2008, Aptina Imaging announced the introduction of a new CMOS image sensor specifically designed for the NHK UHDTV project.[36] During IBC 2008 Japan's NHK, Italy's RAI, BSkyB, Sony, Samsung, Panasonic Corporation, Sharp Corporation, and Toshiba (with various partners) demonstrated the first ever public live transmission of UHDTV, from London to the conference site in Amsterdam.[37][38]

On September 29, 2010, the NHK partnered up and recorded The Charlatans live in the UK in the UHDTV format, before broadcasting over the internet to Japan...[39]"

(#74804) Levi123 válasza Levi123 (#74779) üzenetére


Levi123
senior tag

Volt kint a UPC-s kolléga, szoftvert frissített a upc mediabox hd beltérin, ez megoldotta a hibát.

Levi

(#74805) atala


atala
addikt

Miért van az, hogy a Horizon box minden nap bekapcsol magától, és bekapcsolva is marad?
Az elején mindig éjszaka csinálta. Azután hetekig semmi. Most meg általában délelőtt kapcsol be magától.

(#74806) ΞΔGLΞ válasza gduck (#74788) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

"Fejlődés" van itt. :K omg
89-ben, VHS kazettákat cseréltünk, jobb esetben csak kétszer-háromszor átmásolva örültünk, mint majom a farkának, hogy milyen faxa minőség! Ami felért a 240, vagy talán 360p is volt. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#74807) polonic válasza atala (#74805) üzenetére


polonic
félisten

Mert egy vacak.

(#74808) Monyos


Monyos
aktív tag

A korábbi hozzászólásomban említett értékekkel, 1 hét használat után már nem a legjobbak a tapasztalatok.
Mondhatni elég kiszámíthatatlan az internet működése, minden oké, majd egyik pillanatban minden megáll, tölt és néhány másodperc után helyreáll.

Indítottam egy ping tesztet 8.8.8.8-ra és hagytam menni 1 órán keresztül, hogy mi rajzolódik ki.
20-30 csomagonként előfordul 1-1 ilyen állapot:

Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=26ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=25ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=2243ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=570ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=3684ms TTL=121
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=230ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=12ms TTL=121

De vannak még rosszabbak esetek, amikor hosszabb időre elmegy gondolkodni:

Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=770ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=1008ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=749ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=1424ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=626ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=1248ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=1918ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=3185ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=2109ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=1077ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=372ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=456ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=764ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=555ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=793ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=517ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=513ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=1255ms TTL=121
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=245ms TTL=121
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=73ms TTL=121

UPC hibabejelentés esetén ezzel már kezdenek valamit?? Vagy kezdődik a telefonálgatás? :(

[ Szerkesztve ]

(#74809) 4Grider válasza Monyos (#74808) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezekkel a jelszintekkel nem csoda, hogy ilyen pingjeid vannak.

(#74810) kezo0 válasza blakey (#74798) üzenetére


kezo0
addikt

Itt szeretném megjegyezni, hogy a Horizon GO sem tudja teljes értékűen helyettesíteni a „normál” tv-előfizetést. Pl. az előfizetésem tartalmazza a Viasat3 HD, RTL II HD, Cool HD, Film+ HD és AMC HD csatornákat (és nézhetők is a boxon és a mediacarddal is), de a Horizon GO-ban csak ezek SD változata érhető el nálam. Talán apróság, de ha valaki pont ezeken a csatornákon szokott sok műsort nézni, akkor azért elég bosszantó.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#74811) min[2]MAX


min[2]MAX
újonc

Topiklakók!

Adott két előfizetés. Legyen x ill. y. Mindkettőnél épp lejár a hűség.
Mindkettőnél goldtv+500net van illetve x telefona S, y L csomag. X-nél 1kártya, y-nál 2kártya 1doboz a felállás.
X havi 7ezres , y egy 14ezres előfizu. X egy pesti ár , y egy vidéki + X 1éves előfizu, Y ~11éves.
Egyik előfizetést mindenképp le akarjuk mondani.
Tudomásom szerint ezeket az előfizukat lehet költöztetni bárhová. Érthető tehát, hogy anyagi szempontból nem lenne mindegy a dolog. A kérdésem, hogy ezen okból kifolyólag meg lehetne-e csinálni azt, hogy jelenlegi y előfizut lemondva, átvigyük az x-et az y helyre? Vagy esetleg ezt felhasználni alkualapnak a kedves ügyintézővel szemben egy kedvezőbb y ajánlatért? Ti mit javasoltok? Hogyan vázolnátok fel az embernek?

(#74812) Beniii06 válasza Monyos (#74808) üzenetére


Beniii06
őstag

Korábban azt írtad, hogy volt egy 3-as csillapító is előzőleg beszerelve, azt visszaraktad és úgy is rossz?

"Got any other secret weapons?"

(#74813) DeNOx


DeNOx
tag

Sziasztok!

Szeretném megtudni, hogy ha váltani szeretnék media boxrol media cardra akkor az jár-e valami plusz költséggel? Személyesen már voltam bent egy vidéki ügyfélszolgálati irodában, de mivel lejárt a hűségnyilatkozatom, az ügyintéző számára fontosabb volt az, hogy egy új szerződést próbáljon rámbeszélni ahelyett, hogy érdemben válaszoljon a kérdésemre. 😁 Előre is köszönöm!

(#74814) Monyos válasza Beniii06 (#74812) üzenetére


Monyos
aktív tag

Nagyon úgy tűnik, hogy az sajnos elkeveredett. :( Munkatársam viszont több darabbal is rendelkezik állítása szerint. Érdemes azzal próbálkoznom vagy egyszerűbb kihívni a UPC-t, hogy egy szaki beállítsa a megfelelő értékre?

(#74815) Gubek-Einste válasza DeNOx (#74813) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Elvileg van egy 2,5k-s eszköz csere díj.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#74816) Laci.M válasza Laci.M (#74791) üzenetére


Laci.M
senior tag

A töténetem happy finishel enddel zárult végül.

Bementem személyesen az ügyfélszolgálatra, ott másik ügyintézőhöz került aki látta a gépben a sok módosítást, majd visszakapcsolta a HD csomagot, mert látta, hogy jár.

Így röpke 6-7 óra alatt sikerült elintézni azt, ami alapból fél óra lett volna. A lényeg, hogy szerencsére box mentes és extra költség mentes a lakás.

/Már csak azt az ipari hulladék connect boxot kéne lecserélni/

DeNox
Elméletileg ingyenes a csere, ugyan annyi a havidíja a boxnak és a kártyának, úgyhogy semmi nem változik. Tőlem korábban se Nagykátán, se Bp-en nem kértek cserekor pénzt, minden ment tovább.

Persze sok minden múlik az ügyintézőn is, érdemes akár többnél is megpróbálni, illetve telefonon is megkérdezni. Olvasd el a HSZ-t amire válaszoltam, tanulságos eset. Nem mindegy kihez kerülsz, és a telefonosnak se szabad hinni mindenben.

Aláírás

(#74817) atala válasza polonic (#74807) üzenetére


atala
addikt

Annyira tudtam, hogy ez lesz a válasz. :D
Azért számítottam olyan válaszra, hogy kapcsold ki ezt, meg azt a beállításokban. :)

(#74818) DeNOx válasza Gubek-Einste (#74815) üzenetére


DeNOx
tag

Köszönöm nektek az információkat. Ezt az összeget mondta nekem az ügyintéző is nagynehezen😁 Felhivom majd telefonon is őket hátha úgy rugalmasabbak.

(#74819) polonic válasza atala (#74817) üzenetére


polonic
félisten

Hiába állítgattam én bármit rajta, mindig őnálló életre kelt. Az segített a megoldásban, hogy visszaadtam és jött a mediacard.

(#74820) ztsoft válasza DeNOx (#74813) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Nálam két csere is volt, ~ egy hónapos eltéréssel (TV teszt és megrendelési hibák miatt). A csereért nem kellett külön fizetni, az egyetlen költség a box-ok leadása volt az ügyfélszolgálaton (szerencsére sikerült kiharcolnom, hogy egyszerre adom le a két box-ot).

(#74819) polonic

Én anno azt a választ kaptam erre, hogy "ilyenkor frissítést keres a box", nálam ez hajnali 2-kor volt, persze, utána már nem kapcsolt ki.

[ Szerkesztve ]

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#74821) freaghill


freaghill
őstag

Otthonra lenne majd internet a UPC-től. Van riasztó, kamerával, amit távolról el szeretnénk érni.
Ennek a legegyszerűbb módja a statikus IP lenne. UPC-nél lehet kérni, ha igen akkor milyen feltételekkel?

Ha nincs statikus IP akkor DDNS a megoldás igaz?

(#74822) Beniii06 válasza Monyos (#74814) üzenetére


Beniii06
őstag

Igen, ahogy (#74691) kabelmania27 is írta, akkor hívd a szerelőt.

"Got any other secret weapons?"

(#74823) barnam_


barnam_
nagyúr

Üdv,

Leginkább számlával kapcsolatos, nem technikai kérdésem lenne. (ügyfélszolgálat nem túl gyorsan reagál)
A legutolsó számlán szerepel egy ilyen tétel:
"Fiz.ig.korlát előtt - 1000 Ft"

Ez mi?
12.21-én befizettem online a számlát, 12.25-én küldtek levelet, hogy befizetetlen számlám van.
Ekkor írtam nekik, hogy online befizettem.
12.27-én is jött egy levél, hogy lejárt a befizetési határidő.
01.02-én kaptam egy levelet egy ügyintézőtől, hogy a befizetés könyvelési ideje 2-3 nap.

(#74824) Toth_Jani válasza barnam_ (#74823) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Karácsony volt és hétvége, én sem dolgoztam.

(#74825) Gubek-Einste válasza freaghill (#74821) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Lakossági előfizetéshez nincsen fix IP de DDNS lehet használni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#74826) gyuszaa


gyuszaa
őstag

Sziasztok,

Sikerült levadásznom egy Cisco EPC 3925-ös modem/routert ami előzőleg UPC-s volt, már tervben volt egy ideje, hogy leváltsam a Compal-t a Puma chipset miatt. :)

SID/Jelszó hiányában felívtam az ügyfélszolgálatot és CM MAC alapján beregisztrálták nekem.
Van a modem előtt előtt egy 3 DB-s csillapító, ezt még a Connect Box-hoz lett betéve, lementettem a jelszinteket előtte - utána. Maradjon vagy menjen az a csillapító?

(Btw. természetesen bridge módban üzemel/t minden) :

Dpinger gateway check :
Compal : RTT 7.776ms -RTTsd 2.831ms - Loss 0.0%
Cisco : RTT is 6.63ms - RTTsd 1.147ms - Loss 0.0%

Compal / Connect Box :

Downstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) SNR (dB) Modulation Channel ID
1 402000000 8 38 256qam 7
2 354000000 8 38 256qam 1
3 362000000 8 38 256qam 2
4 370000000 8 38 256qam 3
5 378000000 7 38 256qam 4
6 386000000 7 38 256qam 5
7 394000000 8 40 256qam 6
8 410000000 8 38 256qam 8
9 418000000 7 40 256qam 9
10 426000000 8 38 256qam 10
11 434000000 7 38 256qam 11
12 442000000 7 38 256qam 12
13 450000000 7 38 256qam 13
14 458000000 7 38 256qam 14
15 466000000 8 38 256qam 15
16 474000000 8 38 256qam 16



Downstream bonded channels
Channel Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Locked 38.605 3845947510 682
2 Locked 38.983 3843979479 989
3 Locked 38.983 3843984668 864
4 Locked 38.983 3843984110 835
5 Locked 38.605 3843974342 608
6 Locked 38.983 3843983469 343
7 Locked 40.366 3843983120 523
8 Locked 38.983 3843983381 584
9 Locked 40.366 3843984547 704
10 Locked 38.983 3843968001 886
11 Locked 38.983 3843974338 816
12 Locked 38.983 3843956495 599
13 Locked 38.983 3843972982 1106
14 Locked 38.605 3843959093 1091
15 Locked 38.605 3843896043 79397
16 Locked 38.983 3843435876 560128


Upstream bonded channels
Channel Frequency (Hz) Power (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulation Channel ID
1 26600000 42 5.120 64qam 6
2 46600000 42 5.120 64qam 3
3 40000000 42 5.120 64qam 2
4 59800000 42 5.120 64qam 5

Upstream bonded channels
Channel Channel Type T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 17 0
2 2.0 0 0 17 0
3 2.0 0 0 4 0
4 2.0 0 0 17 0

Utána :

Cisco EPC3925 - Hardware Revision: 1.0

Downstream Channels


Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 8.6 dBmV 41.5 dB
Channel 2: 8.9 dBmV 42.0 dB
Channel 3: 9.0 dBmV 41.9 dB
Channel 4: 8.9 dBmV 41.5 dB
Channel 5: 8.8 dBmV 41.4 dB
Channel 6: 9.1 dBmV 41.3 dB
Channel 7: 9.4 dBmV 41.4 dB
Channel 8: 9.8 dBmV 41.4 dB


Upstream Channels


Power Level:
Channel 1: 41.2 dBmV
Channel 2: 41.2 dBmV
Channel 3: 41.7 dBmV

[ Szerkesztve ]

(#74827) Gubek-Einste válasza gyuszaa (#74826) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Maradhat a csillapító.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#74828) gyuszaa válasza Gubek-Einste (#74827) üzenetére


gyuszaa
őstag

Köszi :R

Még egy jelszint check ( vs Connect Box csak referenciának, ha valaki rákeresne a topicban) :

Cisco EPC3925 - Hardware Revision: 1.0

Downstream Channels


Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 9.1 dBmV 41.9 dB
Channel 2: 8.9 dBmV 41.6 dB
Channel 3: 9.0 dBmV 42.0 dB
Channel 4: 8.9 dBmV 41.9 dB
Channel 5: 8.9 dBmV 41.5 dB
Channel 6: 8.8 dBmV 41.9 dB
Channel 7: 9.1 dBmV 41.9 dB
Channel 8: 9.2 dBmV 41.9 dB


Upstream Channels


Power Level:
Channel 1: 41.2 dBmV
Channel 2: 41.2 dBmV
Channel 3: 40.9 dBmV
Channel 4: 40.9 dBmV

[ Szerkesztve ]

(#74829) izgimozgi


izgimozgi
csendes tag

sziasztok! Egy magán lakás egyik szobáját használom irodaként. A tulajnak van UPC internetje, telefonja, Tv-je. Ugyanebbe a lakásba az irodámba szeretnék én is UPC internetet. Megrendeltem és mikor beszerelték az volt a véleményem, hogy ugyanarra a csillagpontra kötötték az új előfizetést. Szóvá tettem és azt mondták spórolniuk kell a csillagpontokkal. Mivel a tulaj nem járult hozzá, hogy az ő rendszerére kössenek rá ezért a Telekomot választottam. De most mégis szeretném UPC-re cserélni. Tényleg igaz, hogy nem adhatnak egy különálló csillagpontot? Ha azt mondják, hogy adtak hogyan ellenőrizhető, hogy tényleg teljesen különálló-e a hálózat?

(#74830) Gubek-Einste válasza izgimozgi (#74829) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A koax osztott környezet így a rendelkezésre álló kapacitáson osztoznak az előfizetők de ha üzleti az előfizetés akkor elvileg másik frekvenciákon megy a net mint a lakossági.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#74831) izgimozgi válasza Gubek-Einste (#74830) üzenetére


izgimozgi
csendes tag

köszönöm szépen. ez így eléggé nem megnyugtató. gyakorlatilag akkor rontom a tulaj sávszélességét? És azonos IP címünk lesz?

(#74832) Boost3er


Boost3er
tag

Sziasztok!

Közel 6 éve van lakossági UPC szolgáltatásom, azonban most el kell koltoznünk és ahova költözünk ott már van egy élő szinten UPC szerződés. Szeretném lemondani így a szerződést a hűség idő márciusban járna le, ám nem szeretném addig fizetni hiszen már nem is tudom használni. Tudnátok ebben segíteni, hogy milyen lehetőségeim vannak a lemondásra?
Köszönöm a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#74833) 4Grider válasza Boost3er (#74832) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jobban jársz ha nem mondod le, mert az igénybe vett kedvezményeket kell kifizetned lemondáskor. Az pedig egyre nagyobb, ahogy közeledik a hűségidő vége...

(#74834) 4Grider válasza izgimozgi (#74831) üzenetére


4Grider
nagyúr

Pont nem ezt írták neked...

(#74835) RootRulez


RootRulez
félisten

Sziasztok!

Távolról belépnék a ConnectBox-ba. A böngészőbe beírtam a publikus IP-t, kettőspont a port, amit írt engedélyezéskor, de azt írja a böngésző, hogy probléma az oldal betöltésekor. Valamit rosszul csináltam?

Köszi: RR

[ Szerkesztve ]

═════════════════════════════════════════

(#74836) NoOne1976 válasza Boost3er (#74832) üzenetére


NoOne1976
őstag

Miért te mondod le? Ha lemondja az, ahova költöztök, te meg áthelyezteted a meglévő előfizetésed arra a címre, akkor gyakorlatilag semmi költséged. (Max.a költöztetés adminisztrácios költsége.)

(#74837) barnam_ válasza Toth_Jani (#74824) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ez hogy jön ide?

(#74838) 4Grider válasza barnam_ (#74837) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom úgy, hogy a rendszer automatikusan állítja ki a fizetési felszólításokat és az ehhez tartozó terheléseket, de a könyvelés nem történhet automatikusan, ahhoz ember kell. Márpedig olyan időszakban, aminek 80%-a munkaszüneti/ünnep/szabad napra esik, elég nehéz élőerőt találni.
Amikor pedig lekönyvelték a befizetésed, gondolom kaptál egy jóváírást a késedelem miatti automatikus terhelésre.

(#74839) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Hamarosan lejár a hűségem, most már csak 1 évre kötik ?
Mennyi a reális ára jelenleg ennek a csomagnak ?
120 as NET GOLD TV 2 box az egyik rögzítős.

:R

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#74840) polonic válasza DonThomasino (#74839) üzenetére


polonic
félisten

Ha lejár a hűség, akkor ugyanazon az áron megy tovább az előfizetés határozatlan időre.

A upc oldalán belépve pedig meg tudod nézni, hogy van-e ugyanolyan árért jobb szolgáltatás.

(#74841) DonThomasino válasza polonic (#74840) üzenetére


DonThomasino
veterán

Merre van ez pontosan ?
Honnan tudom eldönteni h ami nálam van box felvevős vagy sem ?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#74842) pjen válasza DonThomasino (#74841) üzenetére


pjen
félisten

A saját UPC fiókodban meg tudod nézni milyen eszközeid vannak.Vagy egyszerűen nyomjál a felvétel gombra-állítsd meg és próbáld vissza nézni.

(#74843) polonic


polonic
félisten

Ez a variálás az árakkal azért vicces.

Amikor lejárt tavaly a hűség, akkor a happy home premium 150 5999 Ft volt, a 300 6999 Ft.
Januárban a 300 7299 Ft. Most meg már 8199 Ft-ot ir a honlap.
Az 500-as meg 8499 Ft. Elég aránytalan.

[ Szerkesztve ]

(#74844) szTotyy


szTotyy
őstag

Helló!

MyUpc-be bejelentkezve(!) ezt írja ki mindenre:
"Meglévő szolgáltatásaid alapján nem tudsz belépni a My UPC-be."

Szeretném a számlám befizetni, de így lehetetlen, és messze vagyok jó pár napig az otthonomtól, ahol az előfizetés adatai vannak, így meg a telefonos ügyintézés lehetetlen.

Láttam más is írta már ezt a problémát, de a megoldást nem találtam.
Vagy csak simán a UPC honlapja szarakszik és magától helyreáll egy idő után?
Baromi idegesítő. :(((
Előre is köszi a válaszokat!

[ Szerkesztve ]

(#74845) RootRulez válasza RootRulez (#74835) üzenetére


RootRulez
félisten

Na szóval jót írtam be, de még kellett elé, hogy "https://" Ennyi. :))

═════════════════════════════════════════

(#74846) polonic válasza szTotyy (#74844) üzenetére


polonic
félisten

Én emiatt váltottam díjnetre. Az nem ilyen hektikusan működik, mint a saját oldaluk.

Mondjuk csoportos beszedéssel fizetem a számlákat.

(#74847) Almos válasza min[2]MAX (#74811) üzenetére


Almos
aktív tag

Nem nagyon reklámozzák, de az előfizetés költöztetésnek 4500 ft az adminisztrációs költsége, ha már felmerültek az anyagi szempontok is...

(#74848) barnam_ válasza 4Grider (#74838) üzenetére


barnam_
nagyúr

Automatikus levél vs. könyvelés téma tiszta :)
Csak azt nem értem, miért kell egy ezrest fizetnem.

Emailben ezt a választ kaptam tegnap:
"2019.01.29-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy 2018.12.25-én befizetési igazolás érkezett a rendszerünkbe, melynek adminisztrációs díja korlátozás előtt 1000 FT, januári esedékességű számlájának összegét ez emelte meg."

Erre rákérdeztem, de mindeddig erre nem tudtak válaszolni.
Nem az 1000 Ft zavar, hanem a tény, hogy mivel akarnak lehúzni, mikor minden hónapban időre fizettem a számlát.

(#74849) szTotyy válasza polonic (#74846) üzenetére


szTotyy
őstag

Oké, köszi szépen, de ez a probléma az oldallal helyreáll egy idő után? Mondjuk pár óra, vagy pár nap után?

(#74850) polonic válasza szTotyy (#74849) üzenetére


polonic
félisten

Ezt sajna nem tudom.
Próbálkozz belépni. Plusz még nem árthat ha jelented is nekik, hogy a selejtes oldaluk miatt nem tudsz számlát fizetni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.