Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71988) #19482368 válasza pjen (#71986) üzenetére


#19482368
törölt tag

Ez egy nagyon érdekes, mondat.
Ha a felhasználók nem foglalkoznak az IT-eszközeivel, akkor nagy valószínűséggel nem értenek hozzá. És valójában nem is kell hogy értsen hozzá. Ezzel nincs semmi baj. De akkor honnan tudja, hogy megtámadták, vagy nem? Max azt írja le, amit tapasztal. És még csak az se biztos, hogy ebbe a topikba. Mert mit tapasztal, hogy vírusos lett a gépe, nagyon pörög a ventilátor. Akadozik időnként az internet, stb.... Ezek mind apró jelek arra, hogy valami nincs rendben. Az ok természetesen lehet bármi. Hogy pontosan mi a probléma az esetek 90% nem deríti fel senki. Csak tüneti kezelés van. Tehát nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy a lehető leg alaposabban feltérképezze magát a problémát. És probléma orientáltan keresse a megoldást. Pl vírusos lett a gépem, de azt senki nem keresi, hogy hogyan. Csak jönnek a személyeskedő megjegyzések hogy biztos ..... De mi van ha nem? Tudod, és főleg napjainkban meglehetősen elég sok mindenről kiderül, hogy komoly biztonsági problémák vannak. Nem csak lakossági szinten, hanem olyan környezetekben is, ahol lényegesen komolyabb infrastruktúra van kiépítve.
Kicsit elkanyarodok, és azt mondom, nézd meg a A hálózat csapdájában című filmet. Akkor mesének, tűnt, napjainkra eljutottunk oda, hogy a mese, időnként bizonyos embereknél valósággá válik. Persze lehet mondani erre is sok mindent. De attól, még a problémák megmaradnak, vannak, léteznek. És közel se biztos, hogy észre veszi az ember. Nos ami azt illeti, napjainkban a biztonsági beszámolók meglehetősen vészjóslóak, és sajna egyre több próféta aggálya, valósággá növi ki magát. Nyilván aki nem érzi, hogy rá ez vonatkozna mert nem érzékeli, természetesen lényegesen pozitívabban látja a dolgokat. Alapvetően nincs ezzel semmi baj, de attól, még létezik. Nyilván ezt is, mint mindent ki lehet sarkítani, mert .... Vissza kanyarodva jelen esetben a UPC-hez, nyilván kevesen érzékelik a problémákat, és legyünk őszinték, mindenki igyekszik pozitívan kezelni. Hogy biztos már megint a szolgáltatónál van a probléma. És ha nem? És ha magával a kihelyezett eszközökkel? Végül is tulajdonképpen UPC probléma, amit előszeretettel hárítanak el, a lakosság felé. Mert ha már kapok egy eszközt, és rá vagyok kényszerítve hogy azt használjam, akkor akár lehetne jó is nem? Annak mi értelme van, hogy kapsz egy dobozt, és doboz után vegyél egy másik dobozt, azért hogy az igényeidet meg tud valósítani, mindezt a lehető legbiztonságosabban. Lássuk, be, ez egyáltalán ügyfél-centrikus megoldás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.