Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71978) #19482368 válasza fsdb (#71977) üzenetére


#19482368
törölt tag

Azért, hogy normális szolgáltatást kapjak, ha lehet ne kelljen már külön fizetnem.
Egyetértek.
Nem tudom, hogy volt a CB-vel, gondolom leadták a megrendelést, aztán jöhetett, hogy valami nem stimmel. Belefektethettek egy csomót és ott állhat nekik rakáson.
Volt olyan ügyfél az elején akinek alapban nem járt arra a csomagra, ( kapaszkodj meg ) Plusz fizetett érte, hogy lecseréljék az akkor eszközt. A többi stimmel, illetve szorgalmasan azt adják minden előfizetőnek.
akkor legyen komolyabb valami plusz összegért, de az akkor legyen normálisan letesztelve, megcsinálva.
Erre írtam, mint opció a fritz! box-ot. Hogy miért nem rugalmasabbak. Pedig több szempontból jobban megfelelne a felhasználóknak, és nagy valószínűséggel nem kellene szolgáltatói eszköz után, plusz eszközt vásárolni, mert több szolgáltatást ad, mert stabilabb, mert biztonságosabb.
Ha az sem elég, ott az alapmodem és old meg saját eszközzel.
Jelen pillanatban, ez van. És ez nem megoldás, csak szar lapátolás.
Nem az, hogy low cost összedobok valamit, rájövök, hogy hulladék, ezután meg rásózom mindenki nyakára, és várom Uri gellert, hogy majd helyrehozza....
Pont ez a probléma, hogy így kezelik a problémát, illetve nem kezelik. A megoldás rugalmasabb szemlélet, és elégedettebbek lennének az ügyfelek. Azaz kevésbé cincognának az egerek. De hát... A gyakorlat sajna nem azt mutatja, hogy bármi is történni fog. Tehát az egerek cincognak, és van, lesz köztük aki tovább áll.
A UPC hozzálássa ha elmegy egy ügyfél, nem baj van másik. :D Az ügyfelek már csak ilyenek. :D És minden megy tovább, ahogy eddig. :(

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.