Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71972) #19482368 válasza ArthurShelby (#71969) üzenetére


#19482368
törölt tag

1. Nem az a lényeg, hogy meg tudom e különböztetni (és már megint pont rá tapintottál a lényegre, hogy ugyan azt durva botnetes ddos támadást tudom előidézni minimális sávszélességgel, egy pársoros szkripttel), hanem mik a céljai a támadónak.
Gyakorlatilag bármi, a másik fél bosszantása, a más előfizetéséről támadás indítása, letöltögetés, illegális tartalmak látogatása, megfigyelés, stb... ezer meg ezer ok lehet. Alapvetően sajnos széles a paletta, és egyén függő. De semmiesetre nem jó szándékú. És innentől kezdve meg pláne mindegy.

2. A másik modem, olyan modemet jelent, ami nem CB.
Na igen, tudomásom szerint hivatalosan csak C.B adnak. Minden egyéb forrásból beszerzett UPC eszköz beüzemelése, nem mindenki számára járható út. Tehát hivatalosan, a hibás C.B csak ugyan olyan típusú C.B-re cserélik. Ez a hivatalos álláspont, minden egyéb megoldás, már ....

3. Ezen a fórumon, ebben a topikban az. Akinek meg nem az, az meg nem vitatkozik CB biztonsági problémával kapcsolatban, mivel a tudása hozzá nem elégséges
Tisztázzuk. És most más oldalról közelítem meg. Egy felhasználónak nem kell rendelkezni informatika ismeretekkel. nem kell tudnia beüzemelni semmilyen hálózati eszközt. Erre vannak a szakemberek. Ebből élnek. Nekik a feladatuk, és nem a lakossági előfizetőknek. Egy lakossági előfizető hazamegy a munkából fáradtan és igénybe akarja venni azt a szolgáltatást amit megrendelt. Ha az valamilyen okból nem áll rendelkezésre, az ok jelen pillanatban teljesen mindegy. Akkor csalódott, lesz. Ha sokszor nem tudja igénybe venni, akkor előbb vagy utóbb más megoldás után fog nézni. Ez kellemetlen a szolgáltatónak, és kellemetlen az előfizetőnek. Tehát a szakértőknek kell megoldani a problémát, és nem az előfizetőnek.

4. De, ez upc probléma, mivel modemet csak ők adhatnak, én nem vehetek/használhatok akármilyet, csak upc-set (értető okokból, mivel akkor én hozzáférhetnék az ő rendszerükhöz).
Így van, éppen ezért kerülő utak nélkül kell megoldani a problémát, anélkül hogy változtatnák a kihelyezett eszköz üzemmódon. Nem, az nem megoldás hogy vegyél magadnak egyet, ez a szolgáltató részéről a felelősség alóli kibújás. Mert abban a pillanatban hogy te a saját eszközödet helyezed üzembe, a UPC felteszi a kezét, és azt mondja, ja ez a te eszközöd, ehhez semmi közünk. Így a felelősség azé, aki üzembe helyezte. Na már most addig nincs baj, amíg nem talál meg valami beteg elme. Ha viszont baj van, és te a saját eszközödet helyezed üzembe, a felelősség az előfizetőé. Ha a UPC C.B, akkor viszont a UPC a felelős. Tehát elvárható, hogy a C.B ne legyenek kihasználható hibák, illetve ha utólag ez kiderül, akkor minden elkövessen annak érdekében hogy a problémát megszüntessék, ha ez javíthatatlan, megoldhatatlan, akkor más eszközt kell biztosítani az előfizető részére. És megoldani a problémát, nem a szőnyeg alá seperni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.