Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70951) kabelmania27 válasza Apaxp (#70950) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üres kimenet problémát okozhat.
Akkor ha egymás mellett van a két osztó akkor ki kellene venni a kettes osztót, és a bejövőre kellene tenni a hármas osztót -3.5-ös kimenetre kösd a modemet és a két -7,5-ösre a két tévét, hasonlóak lesznek a modemértékek viszont nem lesz üres kimenet. Ha megint lesz harmadik készülék akkor vissza lehet állítani az eredeti állapotot azaz első osztó kettes, abba mehet a modem és a hármas.

[ Szerkesztve ]

(#70952) Apaxp válasza kabelmania27 (#70951) üzenetére


Apaxp
senior tag

Az jó megoldás ha 2 darab kettes splittert fűzök fel? Első splitter connect box és második splitter, másodikból pedig a két tv. Így minimálisan ugyan de kisebb csillapítás jut a két tv-re.
De ez még mindig nem javítja a CB feltöltési jelszint magas értékét, tehát felesleges hozzányúlni nem?

Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint

(#70953) Gubek-Einste válasza Apaxp (#70952) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Mindenképpen fontos, hogy meg legyen szüntetve az üres kimenet így jó megoldás ez a felfűzés.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#70954) NoOne1976 válasza kabelmania27 (#70951) üzenetére


NoOne1976
őstag

Az üres kimenet miért probléma? Miben más az, ha van a végén egy eszköz? :F :R

(#70955) pjen válasza NoOne1976 (#70954) üzenetére


pjen
félisten

Első sorban ahány kimanet,annyi csillapítás,az amúgy sem túl bőséges jelből.Össze szedhet zavarokat is.Ha csak időlegesen nincs rajta készülék,lehet kapni záró dugót.Lehetőleg csak a legszükségesebb számú osztót használjuk.

(#70956) Gubek-Einste válasza NoOne1976 (#70954) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Zavart okozhat, zajt vihet a rendszerbe.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#70957) cigam válasza NoOne1976 (#70954) üzenetére


cigam
félisten

Abban más, hogy ha van a végén eszköz, akkor le van zárva 75 ohmmal. Nem véletlen adják meg a koax kábelek impedanciáját, ami kábelTV esetén 75 ohm. Nagyfrekvenciás rendszerekben fontos az (impedancia)illesztés, a végpontok lezárása, mivel ekkor kapja meg a kábelen közvetített energia maximumát. Ha nincs illesztés, pl. lóg a levegőben, káros folyamatok mennek végbe, pl álóhullámok alakulnak ki, és antennaként viselkedik, ami az összes környéken fogható RF jelet visszavezeti a kábelrendszerbe, ami a legváltozatosabb zavarokat okozhatja.

Plusz a feleslegesen beiktatott elosztó (típustól függően akár jelentősen) csökkenti a készülékre jutó jel szintjét.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#70958) kabelmania27 válasza Apaxp (#70952) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, így is jó lesz. Nem felesleges mert jobb lesz a tévé adások vétele.
NoOne1976: pjen és cigam mindent leírt

[ Szerkesztve ]

(#70959) Statikus


Statikus
senior tag

Sziasztok,

évek óta ismert probléma az alsó frekiken (112, 120, 128) fogható digitális adások minősége, nézhetetlensége mediacardon.

Kb. 6-7 éve "elfogadtam", hogy a tévém nincs a kompatibilitási listán, ezért ilyen...

Most viszont van egy olyan készülékem, ami rajta van a listán. Mégis nézhetetlenek a csatornák.
Fizetem a kártyákat, fizetem a HD-t és néhány olyan csatorna, amit néznék pont ezeken a frekcenciákon jön és nézhetetlen.

Tudtok megoldást erre a problémára? Mitől lehet ez az évek óta fennálló hiba? Miért nem tudják, akarják elhárítani a UPC-nél?

Köszi

(#70960) blakey válasza Statikus (#70959) üzenetére


blakey
titán

Valami bezavar, bábelszakadás van, stb.
Tegyél be modem értékeket és abból talán valami látható.

* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#70961) Statikus válasza blakey (#70960) üzenetére


Statikus
senior tag

Mindenkinél? Csak keress rá itt a fórumban.

Milyen modem értékekre gondolsz?

(#70962) blakey válasza Statikus (#70961) üzenetére


blakey
titán

Nálam hibátlanul megy, nincs mire rákeressek, ráadásul több eszközön is.

* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#70963) Statikus válasza blakey (#70962) üzenetére


Statikus
senior tag

Amikor 6-7 éve elkészült a hálózat, már nem volt jó. Jött UPC. Jó a bejövő jel. Javasoltak belső erősítőt. Így sem lett jó. 3 mediacardos tv + modem. És érdekes, hogy csak ezen a 3 frekin van minőségi probléma, az összes többi tökéletes.

Modemen hol és mit nézzek meg? (új fehér modemem van, én nem találtam diagot).

(#70964) blakey válasza Statikus (#70963) üzenetére


blakey
titán

Ha van kábelmodemed akkor 192.168.0.1 (vagy 192.168.1.1, stb) attól függ mire állítotad, ha bridge módban van akkor 192.168.100.1, a le- és a feltöltési értékeket érdemes betenni, hogy a hozzáértők véleményezzék.
Nálam 28 éves kábelezés van, ráadásul a falban, ha hibás lenne akkor nálam sem működne semmi, simán megy minden freki és a jelerősségek is rendben vannak, 76-96% között vannak, jelminőség 100% és 3 TV-m + egy modem van rácsatlakoztatva a bejövőre.

* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#70965) Statikus válasza blakey (#70964) üzenetére


Statikus
senior tag

Modem és router üzemmód van, routerként használom, természetesen tudom hol kell belépni, de nincsenek ilyen értékek, ezért írtam, hogy új, fehér modemem van, a régi modememben még voltak ilyen adatok, ebben nincs.

(#70966) Intruder2k5 válasza Statikus (#70965) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

(#70967) Statikus válasza Intruder2k5 (#70966) üzenetére


Statikus
senior tag

Köszönöm.

Íme az értékeim:


Tudtok rá mondani valamit? Jó, rossz, valami hiba eseleg?

(#70968) snooze


snooze
veterán

Sziasztok!
Upc 120/20-as netnél a boxbol kábelen 120/20 mérhetö,viszont wifin csak 25/20,egy eszköz van csak felcsatlakozva..ez normális?

GO Gunners!!!

(#70969) pjen válasza snooze (#70968) üzenetére


pjen
félisten

Igen,WiFi re nincs garancia

(#70970) Intruder2k5 válasza snooze (#70968) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

120/20-as net tudtommal nincs a UPC-nél, így ez jó eséllyel 240/20 lesz. Egyébként meg előttem leírták, WiFi-re semmiféle garancia nincs. Ráadásul ha 25Mbps-t mérsz, akkor az valószínűleg egy "100 éves" g szabványos kliens lesz.

(#70971) cigam válasza snooze (#70968) üzenetére


cigam
félisten

Ha g-s akkor igen. Amúgy ahogy pjen is írta, kábeles kapcsolatra van garantált miimum. A rádiós átviel sebessége n+1 dologtól függ (környezeti zavarok, eszközök minősége, távolsága,...)

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#70972) snooze válasza cigam (#70971) üzenetére


snooze
veterán

Ok köszönöm mindenkinek!
Ugy értettem,hogy egyszerre csak egy telefonnal lett mérve..amugy négy telefonnal lett ez a 25/20 mérve,mindegyiken ugyanannyi..

GO Gunners!!!

(#70973) Intruder2k5 válasza snooze (#70972) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Akkor mérj egyet kábelen is!

(#70974) snooze válasza Intruder2k5 (#70973) üzenetére


snooze
veterán

Mértem..irtam..ott 120/20..

GO Gunners!!!

(#70975) kabelmania27 válasza Statikus (#70967) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ammennyiben megnézed milyen osztóval van elosztva (ha változott a kialakítás) a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül javítható-e a probléma.

[ Szerkesztve ]

(#70976) NoOne1976 válasza cigam (#70957) üzenetére


NoOne1976
őstag

Köszönöm mindenkinek a magyarázatot. Ma volt időm, így próbálkoztam. Mivel a 2-es osztóból egy kábel megy egy 3-as osztóba, ahonnan a felső szinten lévő szobák vannak bekáblezve, de csak egy helyen van tv, így kábelmánia27 ajánlása szerint kivettem a 3-as osztót és a 2-es ezen ágára direktbe kötöttem rá az azt az egy tv-t. Így nem maradt szabad végpont és eggyel kevesebb az osztó is.

Sajnos semmilyen jel erősödést nem tapasztaltam az alsó szinten. :( Úgyhogy lehet, hogy elméletben zavart okoz(hat), ha vannak üres végpontok, az én esetemben azonban sajnos teljesen mindegy. Pedig reménykedtem, hogy így több lesz az alsó szinten a jel, és annál az egy tv-nél megszűnik a kockásodás, ami 30-40 perc tv-zés után kezdődik.

[ Szerkesztve ]

(#70977) pjen válasza NoOne1976 (#70976) üzenetére


pjen
félisten

Ha 30-40 perc után kezd kockásodni az inkább a Tv hibája lehet.

(#70978) NoOne1976 válasza pjen (#70977) üzenetére


NoOne1976
őstag

Biztos, hogy nem a tv. Mert ha a tv-be kötöm közvetlenül a kábelt, akkor semmi gond, míg ha a nagyszerű Horizon boxba, akkor jön az akadás. Szóval szerintem a box a kuka kategória... :(

(#70979) Intruder2k5 válasza NoOne1976 (#70978) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Túlmelegszik a box... Amikor elkezdi, állíts elé egy ventilátort, hogy megszűnik-e a kockásodás.

(#70980) pjen válasza NoOne1976 (#70978) üzenetére


pjen
félisten

Ezt eddig nem Irtad.Vagy én nem figyeltem.

(#70981) kokii válasza kokii (#70607) üzenetére


kokii
tag

Telón elmaradt a UPC felhívása sajnos.. Ma bementem személyesen, mert holnap jár le a hűség. Hát keményen 4667 helyett 4400-at ajánlott a srác +1 év hűséggel. Mégha szinite biztos is, hogy egy évig még használom a szolgáltatást, akkor is úgy gondolom hogy az a 267Ft inkább megéri a "bármikor lemondhatóságot" just in case.
Vagy van még értelme majd őket hívni?
(120Mb/sima bronze 6 alap HD-val/telefon)

[ Szerkesztve ]

(#70982) kabelmania27 válasza kokii (#70981) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hívd fel őket, egy próbát szerintem megér.

(#70983) Handball94 válasza kokii (#70981) üzenetére


Handball94
aktív tag

Van, munkaidőben, lemondás gomb.

(#70984) snooze válasza Intruder2k5 (#70970) üzenetére


snooze
veterán

Tuti 120/20-as..már lett váltva csatorna is,mindegyiken ugyanaz..
Amugy a telefonok mate10lite,p9lite,redmi 4x..tehát nem hiszem,hogy 100éves kliensek lennének..
Cigam:A távolság az egy méter,ahol lett mérve..érdekes,hogy máshol ezek a telok egy 100-as netnél wifin 80-90megát tudnak..akkor nem hiszem,hogy a kliens a rossz..box esetleg rossz lehet wifis részen?

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#70985) pjen válasza snooze (#70984) üzenetére


pjen
félisten

Most mértem:P9 lite 2017:le:40
:fel:15
1 méterre a CB től,500as net.

(#70986) snooze válasza pjen (#70985) üzenetére


snooze
veterán

Értem..akkor a box a hunyo?mivel ahol lakom,ott 100/10-es net van,igaz nem upc,ugyanezzel a készülékkel egy tp-link router mögül wifin mérek 80/10-et..tehát a készülékek tudják a magasabb értékeket mérni..

GO Gunners!!!

(#70987) boneyard válasza kokii (#70981) üzenetére


boneyard
tag

Szerintem megéri telefonálni. Engem ők hívtak, h ha hosszabbítok 1 évet, akkor plusz 500ftért 500as netet kapok, mondtam, h úgyse tudnám kihasználni, úgyhogy mennyi lenne, ha minden maradna ugyanígy, csak 1 év plusz hűség. Arra kikalkulált 50Fttal többet, mint a jelenlegi és végül azt mondta, h ebbe az árba is bele tudja tenni az 500as netet és akkor mindenki jól jár. Így hogy hosszabbítottam biztos, h 1 évig változatlan a havidíj, hűség nélkül emelhetik, ha úgy döntenek (persze úgy megmarad a lehetőség is, h lemond, ha emelni akarnak), de ha biztos, h kell még 1 évig a net és nem tervezel szolgáltatót váltani, akkor egy telefont megérhet.

[ Szerkesztve ]

(#70988) pjen


pjen
félisten

Esett két csepp eső, Madárdomb nincs szolgáltatás.

(#70989) cigam válasza snooze (#70984) üzenetére


cigam
félisten

Hiába van a te eszközöd 1m-re, ha azon a csatornán megy a szomszéd routere(vagy bármi más), az zavarni fogja a kapcsolatot. Nem lehet, hogy egy olyan régi laptop/telefon is csatlakozik, ami csak a g-t tudja? Mert a legkisebb közös többszörösre áll be. Vagyis hiába tudna nagyobb sebességre kapcsolni, a g-s eszköz miatt nem teszi meg. Próbáltad átkapcsolni 5GHz-re?! A g-s eszközök nem tudnak 5GH-es kapcsolatot, így könnyen kiszűrhető a lassú kapcsolatot okozó eszköz.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#70990) snooze válasza cigam (#70989) üzenetére


snooze
veterán

Irtam korábban,hogy milyen készülékek kapcsolodnak,és azt is,hogy méréskor csak a mérö telefon volt felcsatlakoztatva..
Több csatornán lett mérve,mindenhol pontosan annyit mértem..
Sajnos 5g képes készülék nincs,amivel probálni tudnám,nem is kell átkapcsolni,mivel az is be van kapcsolva..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#70991) net91


net91
senior tag

Az internetkapcsolat sebessége változó. A CB nem bírja a meleget. A feltöltési jelszint délután 50-ről,
52 dBmV-re (de volt már 54 is) emelkedik .
Holnap jön ki a UPC technikus. Mit tud állítani a technikus, hogy a jelszint csökkenjen?
Ha holnap a technikus a nagy meleghez állítja be a jelszintet, akkor nem lehetséges, hogy télen meg azért nem lesz jó, mert a nyári meleghez állította be?

(szerk.: Sajnos a régi Cisco-t a UPC központilag nem engedi regisztrálni.)

[ Szerkesztve ]

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

(#70992) cigam válasza snooze (#70990) üzenetére


cigam
félisten

Az hogy éppen milyen típúsú telefonnal kapcsolódsz, nem jelent semmit. Abból nem derül ki, hogy akár a készülék, akár egy előtte rákapcsolódott eszköz miatt csökkentette le a kapcsolat sebességét.Lehet lényegtelennek tartod, hogy ja, az egyiken be volt állítva, hogy g only, ja meg még az okos otthon egyik másik eszköze is rajta van, de az is lehet, hogy te tuningoltad az eszköz beállításait, és azért ennyire kicsi a sebessége. Lehet valamelyik "vendég" készülék miatt vett vissza a tempóval, de újraindításig meg is fogja tartani ezt, hiába nem csatlakozik már az eszköz. Nem lepődnék meg, hogy teljes reset kell hozzá. Ki tudja mit hoztak össze a UPC-s fiúk a modem programjában.

Nézted a napló fájljait? Mit mutat milyen üzemmódban kapcsolódott a Wifi?

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#70993) Toth_Jani válasza cigam (#70992) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Hát igen nálam a test 114/22-es eredményt hozott, de a mobilom max WIFI sebessége 5Ghz-en 150 Mbps.
Lehetne ugyan piszkálgatni a mobilt és állítólag 350-re is képes, de annyit meg az egész nem ér.

[ Szerkesztve ]

(#70994) snooze válasza cigam (#70992) üzenetére


snooze
veterán

Pár napja lett ez az uj box,elötte a másikkal ilyen probléma nem volt..
Nincs rajta semmi okos háztartási eszköz,és azota idegen kütyü,telefon,stb nem csatlakozott rá!

GO Gunners!!!

(#70995) Gubek-Einste válasza pjen (#70988) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Panelban nem volt hatása.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#70996) gduck válasza net91 (#70991) üzenetére


gduck
addikt

"A CB nem bírja a meleget."

LOL :D Nem a CB nem bírja a meleget, hanem a koax hálózat az oszlopon! A technikus az erősítőket tudja beszintezni ;)

(#70997) kabelmania27 válasza net91 (#70991) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Belehet állítani az erősítőt, hogy télen se legyen túl erős a jel. Lehet osztócsere segíteni fog.

[ Szerkesztve ]

(#70998) kokii válasza boneyard (#70987) üzenetére


kokii
tag

Nem néztem utána, de kabelmania #70610 válasza alapján már nem emelhetnek hűségidőn kívül. :K
Egy ilyesmi trade-del én is kiegyeznék egyébként. :) De legrosszabb esetben marad így.
Egyébként ismerősömet is "hívogatják", engem pedig egyszer sem kerestek, pedig nekem 4 éve van meg az előfizetés, neki pedig most telik majd le nemsokára a két év.

[ Szerkesztve ]

(#70999) NoOne1976


NoOne1976
őstag

A CB-ot használom routerként. A 2,4 és az 5 Ghz-es wifi hálózat is engedélyezve van. A tv-m meg is találja mindkettőt. Én az 5 Ghz-es választottam ki, mivel ha jól tudom, az a gyorsabb.

Mitől lehet az, hogy a 720p-s anyagok gond nélkül mennek, de a 1080-as szaggat nagyon. A tv kb 4 méterre van a jel ettől erősebb nem is lehetne. Valamit rosszul állítok be?

(#71000) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#70999) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Vezeték nélküli átvitel több dologtól is függ. Próbálj másik csatornát vagy a tévét és a modemet kösd össze utpkábellel.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.