Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70679) Gabró válasza Gabró (#69218) üzenetére


Gabró
tag

Egy gyors update az ügyemről, ami azóta sem zárult le.

A UPC-vel való beszélgetésem viszonylag gyorsan egy konkrét kérdésben kristályosodott ki. Lemondhatom-e a telefon előfizetést úgy, hogy megtartom a 120-as internetet a jelenlegi áron (bőven hűségidő lejárta után vagyunk). Kértem, hogy írjanak erre egy indoklással ellátott választ. Ezzel kapcsolatban már volt néhány levélváltásunk, a válasz természetesen mindig az volt, hogy nem, de jól megindokolni egyszer sem sikerült a 2 hónap alatt. Korábban mindenféle dokumentumra hivatkoztak, amikben elvileg meg kellett volna találnom, hogy a díjakat csupán a szolgáltatások együttes igénybevétele esetén tudja garantálni a UPC, de egyikben sem szerepelt. A legutóbbi, július 27-i levelükben pedig sikerült egy olyan ÁSZF pontra hivatkozniuk (12.1.2.1 b) 7., ami csak a kábeltv szolgáltatás ÁSZF-jében szerepel, az internet és a telefon ÁSZF-jében nem, kabaré.

Néha magamat sem értem, hogy minek szórakozok havi 580 forinton (mondjuk az bosszantó, hogy 16 százalékkal emelték a telefon díját - meghallgatnám erről is az indokukat), de a UPC-t sem értem, hogy miért így kezelik a helyzetet. Ne handabandázzanak nekem értékesítők, hanem nézze meg egy jogászuk a kérdésemet, és ha jól meg tudják válaszolni, elfogadom, ha pedig nem, akkor teljesítsék a kérésemet és kész. Látom előre, hogy az lesz, hogy el kell menjek békéltető testülethez, és ott is meg kell kérdezzem őket, hogy mire is alapozzák a nemleges válaszukat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.