Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70351) 4Grider válasza z67 (#70350) üzenetére


4Grider
nagyúr

A fogyasztói kosár árváltozásától függ. Indokolt esetben annak kétszerese lehet az éves áremelés távközlési szolgáltató esetén.

(#70352) ztsoft válasza Handball94 (#70349) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Ha tévesen küldték, akkor nagy valószínűséggel nincs aktiválva a kártya, plusz nincs az előfizetésedhez kötve, így semmi nem megy rajta, talán már az elején, a csatlakozáskor le fog állni (nálam ez volt a Horizon box-al a tesztelés kezdetén, megállt 20 %-nál). Amúgy az ilyen tévesen kiküldött eszközt vissza kell juttatni hozzájuk, de pontosat a 1221-en tudnak mondani.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#70353) wjbhbdux válasza z67 (#70350) üzenetére


wjbhbdux
veterán

1 hónapja járt le, máris emeltek TV +200Ft, Net +155Ft, Tel +80Ft. Ez még nem vészes, jobb mint a hűségrabság, csak ne havonta csinálják :(((
"
Kedves Ügyfelünk!
Az Ön határozott idejű szerződése és az abban biztosított díjkedvezménye lejárt, amelyet követően előfizetése elkötelezettség nélkül folytatódott
tovább. Jelenleg Ön határozatlan idejű szerződéssel veszi igénybe szolgáltatásunkat.
Értesítjük, hogy a következő számlázási ciklustól szolgáltatásait az itt meghatározott havidíjakon biztosítjuk, amely az Ön határozatlan idejű
szerződésének egyoldalú módosítását eredményezi. A módosítás indoka az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 132.§ (2) bek. b) és
c) pontja alapján a szerződés megkötésének időpontjához képest, a körülményekben bekövetkezett, előre nem látható lényeges változás, amelyet
jogszabályváltozás idézett elő.

A UPC innovatív szolgáltatásai, a Horizon Go, UPC WiFree, Műsorvisszanéző, TV Apps, MyUPC továbbra is díjmentesen érhetőek el.
Amennyiben Ön csoportos beszedési megbízással, egyedi átutalással vagy állandó megbízással egyenlíti ki a szolgáltatás díját, abban az esetben
kérjük, hogy a következő havi számlájának kiegyenlítése időpontjáig szíveskedjen a limitösszeg maximumát a fentieknek megfelelően módosítani.
"

/s

(#70354) volandy


volandy
senior tag

Egy HD-s UPC beltéri nem adja át rendesen a jelet egy 10 méteres Scart-3x RCA kábelon keresztül?

(#70355) volandy


volandy
senior tag

Éveken át 10m HDMI kábellal volt összekötve a plazma tv a UPC beltérvel. Mostanában azt kezdte csinálni hogy egy idő után kikapcsolt! Közelebb vittük, így elég lett 1,5m HDMI. Viszont így kell a 10m Scart-3x RCA a képcsöves tv-hez! Javarészt napközben azt nézzük, viszont amikor meccs van akkor a plazmát. Milyen megoldás lehetséges?

(#70356) kezo0


kezo0
addikt

Kabaré két lépésben... Szerencsére engem nem érint.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#70357) ztsoft válasza kezo0 (#70356) üzenetére


ztsoft
őstag

Az komoly javítás lehetett, ha csak 34 percig bírta. :U Gondolom az év végi prémium most is meg lesz.

Gratulálok fiúk! Csak így tovább!

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#70358) woodworm válasza ztsoft (#70357) üzenetére


woodworm
veterán

Mondjuk mobil kapcsán kérdéses, hogy végül kinek is a töketlenkedése.

(#70359) ztsoft válasza woodworm (#70358) üzenetére


ztsoft
őstag

Nem akarom védeni a Vodafone-t, de a házban most is 4G kapcsolat van a telefonomon (nagyon ritka a hiba, legtöbbször előre értesítenek a várható karbantartásokról). Sajnos a UPC-ről meg már tudható, hogy nem tudnak megcsinálni semmit rendesen. Így már meg is válaszoltam, hogy kinek a sara. Meg ahogy fogalmaztak is, abból is az jött le, hogy náluk van ismét gixer.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#70360) Laza...


Laza...
addikt

Na legalább innen megtudtam, éjjeli műszakban miért nem volt mobil netem :((

Never give up!

(#70361) volandy válasza volandy (#70355) üzenetére


volandy
senior tag

Ezt írta vissza a UPC:
UPC Magyarország Köszönjük a visszajelzést!
Az információk alapján arra következtetünk, hogy itt műszaki akadályok okozzák a problémát. Például HDMI-n keresztül HD adások felbontása síkképcsöves készüléken valószínűleg nem lesz elvárt minőségű semmilyen kábellel. Amennyiben a szolgáltatás rendben van, akkor érdemi javaslatot nem biztosíthatunk, jelenleg a HD-nál alacsonyabb felbontással rendelkező eszközünk nincs.
Megértésed köszönjük!

(#70362) Toth_Jani válasza volandy (#70361) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Jól elbeszéltetek egymás mellett.
De legalább nem azt mondták, dobja ki azokat a régi vackokat a kedves ügyfél. :)

(#70363) volandy válasza Toth_Jani (#70362) üzenetére


volandy
senior tag

Én azt hiszem elég egyértelműen leírtam! Most megfogtál, mert ha neked sem egyértelmű amit leírtam akkor tényleg én vagyok a ......., én nem írtam le érthetően!

"Éveken át 10m HDMI kábellal volt összekötve a plazma tv a UPC beltérvel. Mostanában azt kezdte csinálni hogy egy idő után kikapcsolt! Közelebb vittük, így elég lett 1,5m HDMI. Viszont így kell a 10m Scart-3x RCA a képcsöves tv-hez! Javarészt napközben azt nézzük, viszont amikor meccs van akkor a plazmát. Milyen megoldás lehetséges?"

Egyébként valamelyik nap nem volt, ismét nem volt a UPC mobilon térerő. Még jó hogy van még egy telefonom ami pannonos, így kicseréltem a kártyát azon sem volt! Jeleztem nekik hogy ismét gáz van!
Ezt írták vissza:(csak mert felhívni sem tudtam őket, az előző alkalommal hát vagy 40 percet várakoztattak mire kapcsoltak, akkor is a pannonoson hívtam őket)
Tisztelt Előfizetőnk!

2018.07.17-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által észlelt hibát egy váratlan központi, hálózati meghibásodás okozza, ebből kifolyólag kimaradás tapasztalható a UPC mobil szolgáltatásban.

Kérjük próbálja meg újraindítani telefonkészülékét, mivel bizonyos esetekben ilyenkor az eszköz újracsatlakozik a hálózatra és a szolgáltatás helyreáll.

A hiba elhárításán kollégáink jelenleg is dolgoznak, annak helyreállítása folyamatban van. A nem várt meghibásodásért és a szolgáltatás kimaradásáért szíves elnézését kérjük!

Minden további kérdésével kapcsolatban szívesen fogadjuk megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

(#70364) pjen válasza volandy (#70363) üzenetére


pjen
félisten

Kérjetek még egy beltérit.Ami most van menne a régi Tv hez,az uj pedig a plazmához.

(#70365) volandy válasza pjen (#70364) üzenetére


volandy
senior tag

Oké! Köszi! Most már megnézem hogy a scart-3xrca jó vagy nem! De lehet hogy ez lesz a következő lépés! Mert a UPC az elbeszél a dolog mellett!

(#70366) AssAssynn válasza kabelmania27 (#70334) üzenetére


AssAssynn
őstag

Szia.

Nos, úgy néz ki a rendszer, hogy ugye bejön a házba egy koax kábel, ami egyből egy "2-way splitter"-be csatlakozik. (Ennek az egyik ága valami fehér "erősítőbe" vagy nem tudom mibe megy bele, abból kijön, megint egy kettes elosztóba megy bele és onnan megy két buta tévébe...gondolom ez a része most minket nem érdekel.) Aztán az abból kiinduló egyik koax kábel elvezet a nappaliba, ahol egy másik "2-way splitter"-be csatlakozik és ebből megy az egyik kimenet a TV-Box-hoz a másik pedig a modembe.
Mindkét "2-way splitter" ugyanúgy néz ki. Itt egy kép róla:
Bocsánat a minőségért, ez áll rajta:
PCT-2000-3S
2-WAY SPLITTER
5-1002MHz ~120dB RFI

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#70367) kabelmania27 válasza AssAssynn (#70366) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szia!
Ezek az osztók jófajták. Nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók a modemnél és az osztóknál.
Nézd meg, ha az első osztó erősítős kimenetéről letekered a kábelt javul-e a net, ha javul akkor egy hpf szűrővel megoldható a probléma.

[ Szerkesztve ]

(#70368) AssAssynn válasza kabelmania27 (#70367) üzenetére


AssAssynn
őstag

Köszönöm, holnap letesztelem. Csak az a gond vele, hogy mivel nagyon rapszodikus, hogy mikor tökéletes és mikor vacakol, ezért nehezebb megfigyelni az ilyet.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#70369) cocka válasza Willie (#70330) üzenetére


cocka
veterán

Örökzöld slágertéma ez a tönkrement táp. Ha nem akarsz sokat szívni, vegyél univerzális tápot, Ciscohoz bőven elég a 12 volt is, a fej meg 4.75 × 1.75, amit univerzálisakhoz árulnak. És akkor megmentettél egy feleslegesen kikukázott Cisco modemet. :P

(#70370) Ghostman78


Ghostman78
senior tag

Connect box + D-Link DAP-1320 N300 jel erősítő párosításában tud valaki segíteni ?
Nagyon nem akar sikerülni :W :(( :(((

(#70371) Soma01 válasza Ghostman78 (#70370) üzenetére


Soma01
veterán

Mi a baj? Nem találja a box jelét a jelismétlő? Vagy látja, csak nem csatlakozik?

(#70372) Ghostman78 válasza Soma01 (#70371) üzenetére


Ghostman78
senior tag

F*sz kivan konkrétan.
SSID megvan, WPS-el nyomnám, de nem látják egymást.
Forgalom nincs :W :W .

(#70373) Soma01 válasza Ghostman78 (#70372) üzenetére


Soma01
veterán

Kezd elölről. WPS nélkül próbáltad? Előtte reseteld a Dlinket.

Ide jobban illik amúgy a téma: Otthoni hálózat és internet megosztás

(#70374) Ghostman78 válasza Soma01 (#70373) üzenetére


Ghostman78
senior tag

már mindent próbáltam, de ha wps-el nem akarja ami 2 gombnyomás lenne, akkor ba******g :W

köszi, írok a másik topicba :R

(#70375) Soma01 válasza Ghostman78 (#70374) üzenetére


Soma01
veterán

A WPS nem mindig megy 100%-osan. Ilyenkor a webes felületen kell beállítani az eszközt. Az a biztosabb.

(#70376) Laza...


Laza...
addikt

Ez a töketlen banda a mobillal most sem bír :W

Never give up!

(#70377) apollo12 válasza Laza... (#70376) üzenetére


apollo12
veterán

már bánom hogy át jöttem upc hez ...........

(#70378) volandy válasza Laza... (#70376) üzenetére


volandy
senior tag

Megint nem volt rendes mobil térerő?

(#70379) gduck válasza apollo12 (#70377) üzenetére


gduck
addikt

Vodafone hálózat...

(#70380) -Maujuri-

Igen, mostanában szarakodik a upc mobil.

(#70381) volandy válasza -Maujuri- (#70380) üzenetére


volandy
senior tag

Basszus! Akkor nem csak nekem!
Már volt több alkalommal ilyen amit észrevettem!
Tisztelt Előfizetőnk!

2018.07.17-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által észlelt hibát egy váratlan központi, hálózati meghibásodás okozza, ebből kifolyólag kimaradás tapasztalható a UPC mobil szolgáltatásban.

Kérjük próbálja meg újraindítani telefonkészülékét, mivel bizonyos esetekben ilyenkor az eszköz újracsatlakozik a hálózatra és a szolgáltatás helyreáll.

A hiba elhárításán kollégáink jelenleg is dolgoznak, annak helyreállítása folyamatban van. A nem várt meghibásodásért és a szolgáltatás kimaradásáért szíves elnézését kérjük!

Ekkor írtam nekik, mert kb 2hete is volt akkor hívtam őket a pannonos telefonomról, de kb 40 perc múlva vette fel az ügyintéző és mondta hogy dolgoznak rajta!
De lehet hogy több alkalommal is szarakszik csak nem veszem észre. Csak az tünik fel hogy nem csörög a telefon, nem hívnak.
Lehet hogy tényleg el kell gondolkozni egy szolgáltató cserén!

(#70382) cigam válasza volandy (#70381) üzenetére


cigam
félisten

Tisztára mint a visszanéző szolgáltatás. Tudnak róla, dolgoznak rajta, de hónapok(évek) óta ugyanolyan rossz.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#70383) szabogabor10 válasza Laza... (#70376) üzenetére


szabogabor10
veterán

Engem is át akartak csábítani, de többek közt a 4G hiánya önmagában esélytelenné teszi nálam a dolgot. Mondjuk ezt a “csekély” hiányosságot valahogy nem hangsúlyozzák ki...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70384) volandy válasza cigam (#70382) üzenetére


volandy
senior tag

Az a kérdés hogy ez országosan rossz vagy "csak helyi" sajátosság!
Itt nálunk ha javítanak valamit akkor sehol nincs kábel tv sem mert még a régi kábelezés van amit annó a Rubicontól vettek át! És egy gerincvezeték van. Sokáig élvezhetetlen volt a HD, pl: elrúgta a labdát a játékos, megakadt, az utánakövetkező kocka már hogy a hálóba van a labda. Jött a szerelő azt mondta hogy jelzi a központba, de annyira repedezett már a kábel, hogy a hideg-meleg összehúzódásra így reagál. Viszont a kábelezést egy alvállalkozó csapat végzi!
Az utca végén hónapokon keresztül lógott a koax kábel. Gondolom összetekerték és úgy kötötték fel az oszlopra, de a vihar miatt szétbomlott és a földig lógott a kábel.

Tehát: menni vagy maradni! Mert a központtól megkérdezi az ember úgy is azt mondja hogy minden rendben!

(#70385) woodworm válasza volandy (#70384) üzenetére


woodworm
veterán

A beidézett üzenet központi meghibásodásról ír, akkor hogyan lehetne helyi?

(#70386) szabogabor10 válasza woodworm (#70385) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem a visszanéző szolgáltatás hibájára írta ezt.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70387) cigam válasza szabogabor10 (#70386) üzenetére


cigam
félisten

Nem hinném, hogy helyi gond lenne, hogy rendszertelenül
- nem lehet visszatekerni az EPG-t mert vagy eleve nem megy visszafelé, vagy mert 1-2 óra/műsor után már nincs adatot mutat.

- nem lehet visszanézni, mert az EPG-ben nincs is kint a visszatekerés jel, vagy ott van, de a menüben már nincs ott a lejátszás menü pont.

- nem engedi lejátszani, mert szerinte nem vagyok előfizetve az adott csatornára

- le sem játssza, vagy megakad a lejátszás különféle hibakódokkal.

+poén: Ezekből 1-2 javítható úgy, hogy újraindítom a box-ot.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#70388) ztsoft válasza cigam (#70387) üzenetére


ztsoft
őstag

Még most sem oldották meg ezeket?

Most néztem meg a tesztről szóló pdf-et, 2016.04.01-től 2016.9.31-ig volt. A teszt óta több, mint 1,5 év telt el, de még most is ugyan azokkal a hibákkal küzd a box, rendszer. :F
Tényleg jól dolgoznak a UPC-nél.

Még képesek innovatív szolgáltatásokat reklámozni, mikor az egész egy kiszámíthatatlan katyvasz. De ahogy látom, teljesen mindegy, hogy mihez nyúlnak, az egy használhatatlan sz@rrá válik.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#70389) quby válasza ztsoft (#70388) üzenetére


quby
őstag

Valaki meg tudja mondani hogy a horizon-on miért nem lehet vissza nézni a forma-1-et? Valami szerzői jog probléma van vagy mi?

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#70390) 4Grider válasza quby (#70389) üzenetére


4Grider
nagyúr

Így van. Az utánközlési jog egyik kategóriája a visszanézhetőség. Ha marha sokat kell érte fizetni (mint pl. a F1 esetén), akkor nem csoda, hogy ne fizet érte a műsorszolgáltató.

(#70391) Gubek-Einste válasza 4Grider (#70390) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Korábban vissza lehetett nézni, az időmérőt biztosan.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#70392) cocka válasza quby (#70389) üzenetére


cocka
veterán

Médiaklikken visszanézheted nem? Akkor minek ehhez Horizon Go?

Ja tényleg a Horizon Go-ról meg annyit, hogy nekem a webes általában szokott működni, viszont a Pace HD boxon pl. rendszeresen kilépeget lejátszás közben. Általában ott van probléma, ahol előre lehet tekerni a lejátszást, mert ha előretekered egyszerűen nem tud visszatérni a lejátszáshoz, mert a tekerés befejeztével a lejátszás folytatása helyett egyszerűen kilép.

(#70393) pjen válasza 4Grider (#70390) üzenetére


pjen
félisten

Ez azért érdekes.Akinek felvevős box a van,az akárhányszor vissza nézheti.Például nekem van két cisco felvevős boxom.

(#70394) quby válasza Gubek-Einste (#70391) üzenetére


quby
őstag

Tavaly én is renszeresen néztem vissza....csak mostanában ha lemaradok akkor próbálom de sosem sikerül. Csak mert a marketing szöveg az hogy 7 napig mindent visszanézhetek... :(((

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#70395) kezo0 válasza quby (#70394) üzenetére


kezo0
addikt

A marketing szöveg sok mindent elbír – lásd pl. a Connect Box öntömjénezős propagandáját is... De valahol a UPC oldalán van (vagy legalábbis korábban volt) egy részletes táblázat arról, hogy mely csatornákon milyen lehetőségei vannak a műsorvisszanézésnek.
A F-1 szabadedzéseket, időmérőket és futamokat korábban tényleg vissza lehetett nézni, de az utóbbi időben nekem is feltűnt, hogy már nem. Szerintem is az lehet az oka, hogy a közmédia erre a szezonra csak az élő közvetítés jogait vásárolta meg, ami nem tartalmazza azt, hogy a műsorukat továbbító partnerek hálózatán utólagosan is visszanézhetőek legyenek ezek a műsorszámok. Ugyanez volt a helyzet a foci VB meccseivel is, azok szintén ilyen „prémium tartalomnak” számítottak.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#70396) Kephamos


Kephamos
addikt

Ahová költözni fogok ott UPC előfizetés volt, amit magukkal költöztetnek. Ha kötök egyú j szerződést, akkor kb mikorra várható hogy tv és internet elérésem?

(#70397) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Most derült ki, hogy ha hívnak otthonin és foglalt, az új hívónak kicsöng nem foglaltat jelez, így olyan mintha nem vennénk neki föl. Tapasztalt valaki hasonlót?

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#70398) cocka válasza ArthurShelby (#70397) üzenetére


cocka
veterán

Gondolom a hívásvárakoztatást ill. hívástartást ki kell kapcsolni. Amúgy is egy hatalmas nagy baromság, mert egyszerre a konferenciahívást kivéve úgy sem tudsz több emberrel beszélni, tehát nem értem, hogy miért jobb egy folyamatban lévő híváson belül váltogatni a partnereket, mint letenni a telefont az első beszélgetés végeztével és újrahívni vagy megcsörgetni azt, aki egyébként is várakozna, mert hívott?

(#70399) canniball válasza cocka (#70398) üzenetére


canniball
nagyúr

Már miért kéne váltogatni? Nem egyszer előfordult velem, hogy beszéltem valamelyik ismerőssel, közben becsörgött egy fontos hívás, az ismerősnek mondtam hogy visszahívom pár perc múlva, lerendeztem a "második" telefonálót majd visszacsörögtem az "elsőnek".

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#70400) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Másnál jó a mobil? Tegnap óta nem megy a 2. előfizetés megint...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.