Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69851) gduck válasza kezo0 (#69849) üzenetére


gduck
addikt

Nálam is ilyen (PHILIPS), UPC hiba lesz ez!

[ Szerkesztve ]

(#69852) kezo0 válasza gduck (#69851) üzenetére


kezo0
addikt

Hát azt én sem gondoltam, hogy az én hibám! ;)

Na de viccen kívül: ez hetek, de inkább hónapok óta így van, nagyon dühítő.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#69853) Toth_Jani válasza kezo0 (#69849) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A Mediacard megkapja az 1 napos műsort rendesen, így az EPG adatai jók lehetnek, esetleg valami karakterkódolási problémája lehet, ami miatt a Box nem jeleníti meg a tartalmat. ?

(#69854) FireShadow


FireShadow
senior tag

Nalatok sincs net? Ugyfelszolgalatos kezicsokolom azt mondta egesz orszagban problemak vannak es hogy ujrainditas utan 10perccel fog helyrejonni. Tenyleg igy megy vagy csak lerazott?

Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl

(#69855) BaLee válasza FireShadow (#69854) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Nálam reggel ez volt. Se wifi, se vezetéken nem volt net. Kihúztam a modemet, visszadugtam, elmentem készülődni és kb. 10 perc múlva mikor visszaértem pont akkor jött vissza. Addig a CB oldalát sem hozta be.

(#69856) ztsoft válasza FireShadow (#69854) üzenetére


ztsoft
őstag

Nálam csak ennyi kimaradás volt éjjel, beavatkozás nélkül helyreállt (legalább is a ping mérés ment).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69857) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

sziasztok ennek mit lehet tenni hogyan lehet erősiteni a jelet? egy idő után kiirja a tévém hogy nincs jel.

[ Szerkesztve ]

(#69858) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

valami itt nagyon nincs rendben az előbb ujra indult a connect box és most is világit az összes lámpa rajta zölden.A netem legalább meg van 500/22.
bár ha igy mérem akkor nincs csak 300/22 http://legacy.speedtest.net/

nekem:Általános kompatibilitási leírás : DOCSIS 3.0
Hardver verzió : 5.01
Szoftver verzió : CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

[ Szerkesztve ]

(#69859) #07746304


#07746304
törölt tag

Látom másoknál már hamarabb frissült:

CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

Nálam most, Berettyóújfaluban.

(#69860) kabelmania27 válasza Nemo1001 (#69858) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg a modem oldalán a haladó beállítások/hálózat állapota menüpontban a letöltési és feltöltési füleken az értékeket.

(#69861) kezo0 válasza Toth_Jani (#69853) üzenetére


kezo0
addikt

Mediacardom is van, és tegnap, amikor írtam, hogy a boxok EPG-jében lyukak vannak, akkor a mediacard EPG-jében is voltak lyukak – csak épp máshol, mint a boxokon. Ha karakterkódolással függne össze, akkor azért megjelenne ott is valami, legfeljebb krikszkrakszok, de mivel semmi nem jelenik meg, csak olyan, mintha nem lenne rendesen feltöltve az EPG, ezért ennek szerintem nincs köze a karakterkódoláshoz.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#69862) ztsoft válasza kezo0 (#69861) üzenetére


ztsoft
őstag

Csak halkan, lehet az EPG lesz a következő ami lehal. :D Esetleg a Port.hu-nál b@sztak el valamit (egyszer már találkoztam ilyennel, ugyan az a hiba volt az EPG-ben is, mint a Port.hu-nál).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69863) mlinus válasza Nemo1001 (#69858) üzenetére


mlinus
őstag

nincs azzal semmi gond, újraindulás után normális hogy világítanak a ledek pár percig.
a letöltési sebességnek is kell egy kis idő hogy stabilabb legyen, gondolom a háttérben még sokat dolgozik a modem egy újrandítás után.

(#69864) Nemo1001 válasza mlinus (#69863) üzenetére


Nemo1001
aktív tag

a mai nap már többször ujraindult a connect box,és a beltéri egység is ujraindult párszor.

viszont továbbra se értem hogy miért szikrázik a beltéri egység .pusztán csak a kiváncsiság hajtott és ki próbáltam az inviteles 2es elosztót és avval nem szikrázott viszont nem volt tévém :)

[ Szerkesztve ]

(#69865) Nemo1001 válasza kabelmania27 (#69860) üzenetére


Nemo1001
aktív tag





az igért képek szerintem normálisak a szintek de mégsem jó valami

(#69866) ArthurShelby válasza Nemo1001 (#69865) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"lefelé irányban/Downstream Channels szekcióban -6 és 12dBmV között megfelelő. Az SNR/Jel-zaj viszony minél magasabb annál jobb, 30-32dB felett már rendben van. Felfelé irányban/Upstream Channels esetén 50-52dBmV felett már nem lesz 4 us csatorna használat, ami okozhat problémát, tehát 50 alatti érték megfelelő."

A lefelé jelszint nincs -6 és +12 dBmV között (-7)

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#69867) mlinus válasza tomp (#69848) üzenetére


mlinus
őstag

nem tudom, de ez nálam is előjött pár napja, és gyakran modem újraindulással is jár.

(#69868) Nemo1001 válasza ArthurShelby (#69866) üzenetére


Nemo1001
aktív tag

és mi lenne a megoldás?hogyan tudnám megjavitani?

(#69869) ArthurShelby válasza Nemo1001 (#69868) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Várd meg kabelmania27 válaszát, ő fogja tudni megmondani mi a baj.
Lehetőségek: laza a csatlakozó, nem jó a csatlakozó/kábel (zajbetörés van), gyenge a jelerősség (gyenge a bejövő jel, túl sok az osztás), fel kell hívni a upc-t (1221).

Ez egyébként ritka, hogy a lefelé jelszint nincs meg, általában az SNR szokott túl kevés lenni,vagy a felfele jelszint túl magas (50 fölött).

Hívd fel a upc-t (1221) és mondd el, a problémád.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#69870) Nemo1001 válasza ArthurShelby (#69869) üzenetére


Nemo1001
aktív tag

sajnos a szerelő azt mondta hogy nem tudja mi a baj, :) a upc válasza a szerelő nem talált hibát minden rendben van hááátttt persze hogy minden rendben de mégsem :DDD

(#69871) kabelmania27 válasza Nemo1001 (#69865) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi az értékeket, -6 -7 értékből kiderül, hogy nem túl erős a jel, a feltöltési értékek rendben vannak.
Ha jól látom a gyenge jelminőség okozza a tévé problémát, attól hogy gyenge az erősség lehetne jobb minőség.
Ha a modem és a box ebbe az osztóba van kötve nézd meg, hogy a bejövő kábel legyen az in-ben, és a két eszköz (modem/box) legyen az out kimenetekben. Ha van még másik osztó meg kellene nézni milyen tipusú és hogy van bekötve.

[ Szerkesztve ]

(#69872) Nemo1001 válasza kabelmania27 (#69871) üzenetére


Nemo1001
aktív tag

igen van még egy osztó fent a padláson is.de azt nem tudom megnézni csak holnap mert szoliban vagyok.de ugyanilyen mint amit belinkeltél nekem.

(#69873) kabelmania27 válasza Nemo1001 (#69872) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, azt kellene a másik osztónál megnézni, hogy a bejövő kábel van-e az in bemenetben, és out kábelben van-e a másik osztó és a box felé menő kábel.

(#69874) headhunter válasza #07746304 (#69859) üzenetére


headhunter
addikt

6 hét eltérés, városon belül... :Y [link]

Nálad is 15db letöltési és 2db feltöltési csatorna van?

[ Szerkesztve ]

(#69875) lajthabalazs válasza pinnacle (#69633) üzenetére


lajthabalazs
senior tag

Sziasztok!

Most költöztünk, és a UPC már a csinos új modem-router-t hozta. A közeljövőben ez a modem lesz a router, úgyhogy gondoltam, beállítom.

Standard specification compliant : DOCSIS 3.0
Hardware version: 5.01
Software version: CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH
Cable MAC address: xxx
Cable modem serial number: xxx
System up time: 2day(s)9h:18m:0s
Network access: Allowed

Sajnos nem találom a port forward menüt, csak ezek vannak:

Wireless

Wireless signal
Security
Guest network
WPS

Security

Firewall
MAC filtering
IP and Port filtering

DHCP

UPnP

Tools

Network status
Ping
Traceroute
MTU size

És egyikben sincs port forward. Néztem a MyUPC oldalt is az IPv4 cím miatt, de ott nem találtam technikai menüpontot. Ti hogy oldottátok meg? A modem módot ha lehet elkerülném, mert egyelőre csak a padláson tudnék hozzá router-t kötni, és abba a melegbe saját eszközt nem tennék.

Előre is köszönöm, üdv: Balázs

[ Szerkesztve ]

(#69876) Gubek-Einste válasza lajthabalazs (#69875) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

1221-n kérd vissza az IPv4 módot.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#69877) mlinus


mlinus
őstag

egyébként azt tudja valaki hogy mi alapján kap valaki ipv6 konfigot...?
mert nekem nagyon randomnak tünik

(#69878) lajthabalazs válasza Gubek-Einste (#69876) üzenetére


lajthabalazs
senior tag

Köszönöm, holnap elbeszélgetek velük.

(#69879) Clever0 válasza mlinus (#69877) üzenetére


Clever0
senior tag

Nekem egy hiba miatt a központból indították újra a boxot (egyben internet csomagváltás is volt), akkor lett ipv6, de visszakértem a 4-et.

(#69880) #07746304 válasza headhunter (#69874) üzenetére


#07746304
törölt tag

Igen :) Viszont nekem ma kétszer indult újra. Cserébe kaptam egy új IP címet :D

[kép]

[kép]

Lassan várom az ügyfélmegtartó hívását, szeptemberben jár le. Akkor egy 500-ast lehet kilobbizok ha sikerül olcsón, ha nem, akkor marad a 240.

(#69881) ates2 válasza mlinus (#69877) üzenetére


ates2
senior tag

Szerintem ahol ipv4 van és észreveszik ott átraknak ipv6-ra hátha nem kell neked a v4 címed :p nyilván ha valaki észreveszi azonnal visszakéri.

(#69882) ates2


ates2
senior tag

van arra valahol valami leírás,hogy egy philips TV-t,hogy tudom társítani a UPC távirányítóhoz ? tehát a TV-t is a UPC távirányítóval használjam,hang ki/be kapcs stb stb :F

[link] pl ez jo lehet ?

[ Szerkesztve ]

(#69883) pjen válasza ates2 (#69882) üzenetére


pjen
félisten

Igen ,jó az.Az én Philipsem működik vele.

(#69884) ates2 válasza pjen (#69883) üzenetére


ates2
senior tag

Hmmm nekem n megy ha tv gombot megnyomom upc taviranyiton standbye ba megy a tv viszont kikapcsolni nem tudom valami nem jo :/

(#69885) ates2 válasza ates2 (#69884) üzenetére


ates2
senior tag

pedig a 1-2 kódnál felvillan 2x mintha jó lenne a kód de a kikapcsoló gombra nem csinál semmit a tv.

(#69886) tomp válasza mlinus (#69867) üzenetére


tomp
félisten

Nálam nem indul újra. Habár amióta wi-free konfiggal megy a CB, gyakrabban dadog az AC-s wifi... Olyankor viszont csak a főkapcsoló ki-be segít.

(#69887) pjen válasza ates2 (#69885) üzenetére


pjen
félisten

A tv gombot és a kikapcsolót egymás utan meg kell nyomni.

(#69888) Draken


Draken
őstag

Sziasztok!

Voltunk bent ügyfélmegtartó csomag miatt. Amit én ~1,5hónappal ezelőtt láttam kedvező áru csomagot, happy home mix4+fiber 500 (ha jól emlékszem), 6900ért árulták, nonstop s-el. Azt nem értem, hogy hogy a francba jött ki ez az új ár, valaki legyen kedves magyarázza meg nekem!

(#69889) Nemo1001


Nemo1001
aktív tag

most eljutottam odáig hogy nincs már tv se (nincs jel) itt meg ezt irja ki.

(#69890) ates2 válasza pjen (#69887) üzenetére


ates2
senior tag

próbáltam úgy se megy :p

Infó: UPC 1221 automata bemondja megint valami gebasz van a hálózaton...

[ Szerkesztve ]

(#69891) pjen válasza ates2 (#69890) üzenetére


pjen
félisten

Nekem még a cisco box van azzal működik a leírtak szerint,két külön Philips Tv vel is.Most az egyik például egy Huawei konyha Tv vel megy.

(#69892) ztsoft válasza Draken (#69888) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Nálam a Nonstop S telefon 500 Ft, a képen Nonstop M van, ami 2000 Ft, már itt 1500 Ft különbség van. Nincs benne a második készülék sem. A többit csak a UPC tudja.

Amúgy jó, hogy a telefonszámot megosztod egy nyilvános fórumon! :)

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69893) Draken válasza ztsoft (#69892) üzenetére


Draken
őstag

köszi!
Nyugodtan hívhatnak, mert nem használom :)

[ Szerkesztve ]

(#69894) ates2 válasza pjen (#69891) üzenetére


ates2
senior tag

Na vicces működik elsőre a hangot is a tv-n vette le utána már csak a mediaboxon de a ki / be kapcsolás az megy,szóval jó így is aztán kész.

(#69895) ztsoft válasza Draken (#69893) üzenetére


ztsoft
őstag

Nyugodtan hívhatnak, mert nem használom

Akkor már csak egy kérdésem van. Miért fizetsz 1500 Ft-al többet egy olyan szolgáltatásért, amit úgysem használsz?
Ha jól tudom, van 14 napod a szerződés kötés után az elállásra (ha tévedek, akkor a többiek majd kijavítanak).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69896) Gyurka6 válasza ztsoft (#69892) üzenetére


Gyurka6
őstag

Régebben volt telefonkönyv.....

Gyurka

(#69897) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Egy ideje azt tapasztalom, hogy a tv adások képe elkezdett akadozni a nappaliban, pár másodpercre lefagy. Mivel van egy másik Horizon box is itthon, kicseréltem arra, de a hiba továbbra is jelentkezik. A furcsa az, hogy mikor bekapcsolom, akkor egy darabig semmi, majd egy bizonyos idő elteltével kezdődik el, és egyre sűrűbb lesz. (Ezért is gondoltam a box hibájára és a melegedésre)

Pár hónapja tapasztalom, korábban semmi gond nem volt, kábelezésen semmit nem változtattam.

Érdekesség, hogy csak ebben az egy szobában jelentkezik a hiba és ugyanezen osztóból megy sokkal hosszabb kábel is más helyiségbe. Illetve ha a tv-be dugom be közvetlenül a kábelt, akkor ott sokkal erősebbnek jelzi ki a jelszintet, mint a box.

Szerintetek mi lehet a gond?

(#69898) blakey


blakey
félisten

Na, hívtak, hogy hamarosan lejár a hűségidőm, mindenből a legnagyobb csomagot szerették volna "eladni" a mostanihoz képest 1000 Ft-tal többért, 15700-ért (3TV, 500-as net, L telefon, Európa, Világ, Filmbox csomagok), mondtam, hogy köszönöm, de nem, semmilyen kedvezményt nem tudtak/akartak adni, a Digi meg 5-ért adná a "maxi" csomagot. 1000 Ft-ot nekem nem ér az 500-as net, a 240-est sem nagyon használom ki, mivel a feltöltés gyakorlatilag nem változik így szerintem nincs értelme. Modem módban használom a Ciscot, szóval a CB is modem módban lenne.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#69899) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#69897) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg milyen tipusú osztóval van elosztva a koax és van-e Fam/Attenuator feliratú csillapító bekötve.
blakey: Ha te hívod a 1221-et és megnyomod a lemondás gombot lehet jobb ajánlatot kapsz, amikor felhívják az embert általában magasabb havidíjat ajánlanak a jelenleginél.

[ Szerkesztve ]

(#69900) blakey válasza kabelmania27 (#69899) üzenetére


blakey
félisten

Majd az lesz, nem akarok több szolgáltatást viszont olcsóbbat szeretnék a mostaninál. Talán augusztus, szeptember környékén foglalkozok a témával, hátha lesznek új csomagok, stb.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.