Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69801) belfike


belfike
csendes tag

Sziasztok!
Nemrég kapcsolódtam a UPC hálózatához, és hát nem felhőtlen a dolog..A Tv (régi crt Samsung plano analóg ) fehér jelnél borzasztóan zúgott .Megoldottam leválasztottam a hangot.
Nagyon sokszor kaptam olyan üzenetet"A kiszolgáló nem található" vagy valami hasonló. Ebben az volt az érdekes hogy nem minden oldalra írta hanem 10-ből 8-ra.Akkor valamit állítottak rajta mert szóltam nekik. Azt most szerintem a VPN keresésével prímán kiütöttem,mert néha sokat kell várni a betöltődésre. (Reseteltem a modemroutert)
És itt jön az hogy miért kerestem a VPN-t.Próbáltam a gépeket magánhálóztaba tenni Win 10 1803 alatt de nem ment. Vissza pakoltam a 1709et de a PC-k nem látják egymást a hálózaton.Illetve csak úgy ha mind a két gép be van kapcsolva akkor az látja a másikat amelyik előbb feláll, és keres. Olvastam valahol hogy nincs ebben a csoda-micsodában VPN szolgáltatás. Kérdésem az lenne ha hogy így van e vagy ha nem akkor hogyan kell hadra fogni?

[ Szerkesztve ]

(#69802) cigam válasza Cr00py (#69800) üzenetére


cigam
félisten

Milyen eszközök vannak a gép, és a modem között?
Mi változott azóta, hogy utoljára sikerült?

Próbád ki hogy áramtalanítod 10mp-re a modem-et.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#69803) TeeJay


TeeJay
félisten

gyújtsa fel valaki a UPC ügyfélszolgálatot...
myupc be sem akar lépni több böngészőben sem
telefonos ügyfélszolgálaton félórákat kell várni
egy sima HGW hibát jelentenék be és totál szívás az egész
vicc a UPC weblapja, aki csinálta már rég kirúgtam volna :U

hol lehet leggyorsabban hibát bejelenteni?

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#69804) BaLee válasza nandow (#69782) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Mennyi volt még a szerződésedből? Egy ilyen csomagra én is szívesen újítanék. :)

(#69805) belfike válasza cigam (#69802) üzenetére


belfike
csendes tag

Szia!
Igazából ez nem is VPN hanem csak egyszerű megosztás, de akkor sem működik.Nincs semmi köztük csak simán a 2 (3 lányomék gépe) gép. Még a visszanéző funkcióhoz tartozó LAN kábel is ki van húzva.A gépen be van kapcsolva a "Hálózatfelderítés" és a "Fájl és nyomtatómegosztás". A helyzet az hogy igazából ritkán használom, jobbára csak akkor ha a a gépekről adatokat akarok menteni, de akkor viszont nagy mennyiségű (relative nagy mennyiség Kb 200Gb ) adat mozog és azt mire átpendrájvozom elég macerás. Azért nem vettem még switchet mert eddig a DLink router kiválóan biztosította ezt a funkciót , de az csak 150mb/s és csak 70mb/s-t tudok kicsikarni belőle. A Net viszont most lett 120mb/s Most jelenpillanatban is csak az a gép látja a hálózat gépeit amiről írok a többi még saját magát sem ami megint csak eléggé fura.Fentebb írtam hogy még reseteltem is a modemet , a gépeket is újra raktam de nem megy .

[ Szerkesztve ]

(#69806) TeeJay


TeeJay
félisten

azért az komoly hogy reggelre se wifi se internet nem volt
TC7200-on pittyegett minden
de a nő ránézett és minden rendben van 5ezerért adnak CB-ot a helyére...
wifi is elmegy meg kb. minden és az tök jó

jeleztem azt is hogy panaszt fogok tenni hogy a myupc sem működik telefonos ügyfélszolgálaton meg órákat kell lógni mire lehet valamit intézni...
már rég ki kellett volna rúgni a főnököt...

ja TC logban ez van

2018-06-19 10:42:32: [Info] Authorized;CM-MAC=cc:35:40:36:90:ac;CMTS-MAC=00:01:5c:ab:a6:6...
2018-06-19 10:42:29: [Info] TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=cc:35:40:36:90:ac;CMTS-MAC=0...
2018-06-19 10:42:29: [Minor] Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.9;CM-MAC=cc:35:...
2018-06-19 10:42:29: [Minor] Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.8;CM-MAC=cc:35:...
2018-06-19 10:42:01: [Warn] DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC...
2018-06-19 10:41:57: [Info] Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
2018-06-19 10:41:50: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:41:43: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:41:43: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
--- -- --:--:--: [Warn] DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC...
--- -- --:--:--: [Info] Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
--- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
--- -- --:--:--: [Info] WiFi Interface [wl0] set to Channel 11 (Side-Band Channel:N/A...
2018-06-19 10:38:30: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:38:30: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
2018-06-19 10:37:49: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:37:13: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:37:13: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
2018-06-19 10:36:34: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:36:25: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:36:25: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
2018-06-19 10:35:47: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:35:29: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:35:29: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
2018-06-19 10:34:51: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:34:26: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:33:44: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:33:44: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
2018-06-19 10:33:05: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...
2018-06-19 10:32:14: [Major] TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
2018-06-19 10:32:14: [Major] TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=cc:35:40:36:9...
2018-06-19 10:31:35: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:36...

[ Szerkesztve ]

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#69807) belfike válasza TeeJay (#69806) üzenetére


belfike
csendes tag

Szia!
Nemrég néztem egy TC7200Ut a "ping -t 8.8.8.8" paranccsal és 80 ping ből 8 "pong" lett .10%-os adatvesztés. [link]
Ezen az oldalon van leírás.Az eredményeket be küldöd nekik hátha odafigyelnek.
Üdv !

(#69808) Dan-szan válasza TeeJay (#69806) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Olvasván a upc honlap sokasodó problémáit gondoltam teszek egy próbát ,hát ez úgy sz@r ahogy van a belépéséig sem jutott el :F :(

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#69809) LouiS22 válasza Dan-szan (#69808) üzenetére


LouiS22
veterán

A myupc hónapok óta szar, nekem kb. belépés után frissíteni kell, hogy lássak adatokat. Tavaly már jeleztem ezt, de most jobban belegondolva választ sem kaptam.

Nem baj, a Vodafone belenyúlt a tutiba, élmény lesz nekik ezt a szartengert feszámolni.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#69810) ates2 válasza Dan-szan (#69808) üzenetére


ates2
senior tag

Ne is mond,pont akartam írni ide,hogy ez se sikerül nekik javítani...Kb este kell megnézni mert napközben gyász az oldal.

(#69811) Lacccca87 válasza Jadro (#69799) üzenetére


Lacccca87
őstag

Mert működik a díjnet. Mert ingyenes. Mert adott esetben más számlád is be tudod ott fizetni és így egy felületen tudod kezelni több szolgáltatásod számlázását.
Így kapásból ezek jutottak eszembe.

Az mondjuk tény hogy ha már a lehetőség megvan akkor legalább működnie is kellene a UPC oldalán.

(#69812) BaLee válasza Lacccca87 (#69811) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Vagy csoportos beszedés, és egy gonddal kevesebb. Bár így is sikerül negyed évente kapnom egy e-mailt, hogy lejárt a fizetési határidő és fizessek. De gondolom ez abból jön, hogy a csoportos beszedés automatikusan a fizetési határidő napján vonja le az összeget így lehet, késve fut át a rendszerükön.
UPC hitelkártyával ráadásul még 6%ot vissza is térítenek a havidíjból. Szerintem jelenleg a piacon levő egyik legjobb hitelkártya az UPC hitelkártya (minden vásárlásból 2%-ot visszakapsz).

(#69813) cigam válasza belfike (#69805) üzenetére


cigam
félisten

Haliho!

Igazából nem a te problémádra válaszoltam, de szerintem ez a belső hálózati fájlmegosztás nem ebbe a topic-ba való. Továbbra sem világos mi hova van kötve. Első körben úgy tünt, hogy a modembe megy minden gép kábele, aztán jött egy tplink router, és a wifi is szóba került. Értem én hogy te látod a logikáját hogy mi hova van kötve, de mi ezt nem tudhatjuk.

Fusd át az összefoglalót, hogyan kell megnézni a modem jelszintjeit, és másold be azokat ide.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#69814) Toth_Jani válasza Jadro (#69799) üzenetére


Toth_Jani
őstag

De miért nem jó a Csoportos beszedés??
Mindig az utolsó nap veszik le a számláról a pénzt, le lehet korlátozni ha esetleg felelőtlenül telefonáltunk vagy moziztunk akkor nem vonja le, de persze akkor is ki kell fizetni.
Kettő hátránya van, az egyik a 27 forintos kezelési díj, a másik az hogy 2 napig a MyUPC úgy jelzi mintha tartozásunk volna.
Közben leelőztek. :)

[ Szerkesztve ]

(#69815) Cr00py válasza cigam (#69802) üzenetére


Cr00py
senior tag

Nincs semmi, közvetlen utp-n csatlakozik a gép.

Néztem wifin is, mac-n, telefonon, ipad-n, de sehol nem jön be.

Volt már párszor, legutóbb kb 10 percre ki volt húzva, de semmi.

Nem hinném, hogy valami a gépen kavarna be, hisz egyik eszközön sem tudom elérni az admin panel-t..de kb semmi nem változott.

Megpingeltem erre ezt írja. Látszólag minden oké.. de mégsem akar betölteni.

[ Szerkesztve ]

(#69816) belfike válasza cigam (#69813) üzenetére


belfike
csendes tag

Igaz valóban elnéztem .Viszont nem értem miért nem való ebbe a topikba a kérdés mivel csak a szutyok CB óta nincs hálózati kapcsolatom .A DLink.es (és nem TP-link )routerrel ami ez előző szolgáltatóé volt ,simán ment . De ha ne idevaló akkor már léptem is

(#69817) Zimi91 válasza ates2 (#69810) üzenetére


Zimi91
tag

Elsőre rendszerint nekem se lép be, de 2-3 próbálkozás után jó szokott lenni. https://www.upc.hu/myupc -t írom be, ott középen belépés. Mindig kipipálom, hogy maradjon bejelentkezve. Please wait...-nél várok kicsit, majd megint beírom a https://www.upc.hu/myupc -t, megint megcsinálom a belépést ahogy fent írtam. Ma 2.ra beengedett, 3-nál többet még sose kellett próbálkoznom. Aztán lehet mindig csak szerencsém van, de 2-3 hónap használat alatt így működött.

(#69818) pjen válasza Toth_Jani (#69814) üzenetére


pjen
félisten

Nálunk az utcában a csatornázási művek tavaly elszúrta,akinek csoportos volt duplán vette le.Aztán elég nehézkesen utalta vissza.Nekem ne turkáljon senki a számlámban.Díjnet értesít,aztán leülök és utalgatok.

(#69819) cigam válasza belfike (#69816) üzenetére


cigam
félisten

Mert az hogy mi megy és nem megy a belső hálózati megosztáson az nem ennek a topiknak a témája.
Itt elsősorban a szolgáltató által biztosított internet kapcsolat problémájára tudunk tippeket adni.

Zimi91
2-3 hónap használat alatt így működött.

Már ha lehet ezt működésnek nevezni.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#69820) C0d3r


C0d3r
addikt

Sziasztok!

Ha átállítom a CB-t modem módra, akkor nincs lehetőség a jelszintek ellenőrzésére? 192.168.0.1 címen nem jön be az admin oldal.

(#69821) #78121280 válasza C0d3r (#69820) üzenetére


#78121280
törölt tag

De van , ezen a címen 192.168.100.1 :)

(#69822) C0d3r válasza #78121280 (#69821) üzenetére


C0d3r
addikt

A kis cseles. :))
Köszönöm a gyors választ!

(#69823) gyulazsolti


gyulazsolti
senior tag

Sziasztok!

Az Avasttal csináltam egy wifi vizsgálatot. Ubee EVW3226 router.

Ilyen hibát dobott. Mit kell csinálnom, hogy megoldjam.
Én tudok frissíteni firmware-t?
Itt megnéztem az 53-as portot, e szerint zárva van.[link]

(#69824) nandow válasza BaLee (#69804) üzenetére


nandow
aktív tag

Július 7-én járt volna le.

Ma volt itt egy szerelő srác, beüzemelte a connect boxot. Meglátjuk milyen lesz, egyelőre működik minden. :)

(#69825) ztsoft válasza gyulazsolti (#69823) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

A szolgáltatói eszközön Te semmit nem frissíthetsz. Annyit tehetsz, hogy bridge módba rakod az Ubee-t és saját router-t használsz.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69826) gyulazsolti válasza ztsoft (#69825) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

És ha megkérem őket, hogy frissítsék.
Lesz vajon foganatja? Esetleg valaki próbálta már?

Vagy csak a saját router a megoldás?

[ Szerkesztve ]

(#69827) Fekete Dávid


Fekete Dávid
újonc

Heló!
Körülbelül 4~hónapja vagyunk UPC-nél 3hónapig teljesen zavartalanul ment minden semmi netszakadás, lagg, gyenge jel az ég világon semmi baj.
Majd volt egy nagy vihar kb 3hete~ (debrecen) és azóta BÁRMILYEN játék megy 1másodperces laggok figyelhetők meg teljesen random.
Ha 2gép megy egyszerre akkor teljesen használhatatlan a net néha még online filmnézésre is, de ilyenkor játszani egyszerűen nem lehet mert szarrá laggolja magát a játék.
Mostanra akkor is laggol szakadozik a net ha bárki telefonon akár egy videót néz közbe.
És ismétlen 3hónapig teljesen jó volt semmi probléma!
Semmi az ég egy adta világon nem változott egyik gépben se mióta rossz.
Volt több bejelentésünk is neten a upc-nek legelsőnek az admin felületen Csatorna váltást javasoltak ami meg is történt de az ég egy adta világon semmi változást nem eredményezett...
Második bejelentéskor leírtuk, hogy minden változatlan és használhatatlan ugyan úgy mint eddig, válaszként azt kaptuk hogy náluk (tipikus) semmi gond nincs nem látnak semmit..
Kérdem én ilyenkor mit tegyen az ember?
Fizetünk azért ami hónapokig jó volt aztán teljesen elb**dott és segítséget meg nem képesek nyújtani.
Köszönöm előre is a választ

(#69828) kabelmania27 válasza Fekete Dávid (#69827) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Vezetékes kapcsolattal kellene megnézni, hogy akadozik-e, vezeték nélküli átvitelt nem garantálják a szolgáltatók.
Modem oldalán nézd meg elérhető-e modem üzemmód ha nem akkor my upc oldalon vagy 1221-en visszatudod kérni az ipv4-et.
Ha nem használod a közösség wi-free szolgáltatást érdemes 1221-en kikapcsoltatni csak internethiba menüpontban.
Amennyiben a modem oldalán a haladó beállítások/hálózat állapota menüponton belül letöltési és feltöltési füleken megnézed az értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást.

[ Szerkesztve ]

(#69829) Fekete Dávid válasza kabelmania27 (#69828) üzenetére


Fekete Dávid
újonc

Vezetékes megoldás nem lehetséges, se vezeték, se rendszer ahol végig tudnánk vezetni.
Connect boxunk van nincs rajta modem üzemmód.
LE:
https://i.gyazo.com/d1ff4049f5bfcb9564e1c64a7dd14911.gif
FEL:
https://i.gyazo.com/ff4c6e58011b6561e8a2e4b528abfaea.gif

[ Szerkesztve ]

(#69830) kabelmania27 válasza Fekete Dávid (#69829) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Értékek rendben vannak.
My upc oldalon vagy 1221-es számon csak internethiba menüpontban kellene visszakérni az ipv4-et.
Összefoglalóban linkelt programmal megtudod nézni, melyek a szabad csatornák.

[ Szerkesztve ]

(#69831) ztsoft válasza gyulazsolti (#69826) üzenetére


ztsoft
őstag

Egy próbát tehetsz, de nagy esélyt nem látok rá. Elnézve a mostani káoszt az oldalukkal kapcsolatban, örülhetünk, hogy a szolgáltatások működnek.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69832) gyulazsolti válasza ztsoft (#69831) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Megtettem.

Felhívtam őket, frissítették a routert. Belenéztek, az 53-as portot, meg úgy általában leellenőrizték.
Nem találtak hibát. Valószínű az Avast csinált téves riasztást.

Egyébként jól elbeszélgettünk. Tudnak az oldallal kapcsolatos hibáról, és úgy az összes káoszról ami most náluk urarkodik.

(#69833) ztsoft válasza gyulazsolti (#69832) üzenetére


ztsoft
őstag

Felhívtam őket, frissítették a routert. Belenéztek, az 53-as portot, meg úgy általában leellenőrizték.
Nem találtak hibát.

Nem mondom kétszer sem, hogy az Avast nem ad vak riasztást (nekik is el kell adni a portékát), de ezt a szöveget sem venném készpénznek. Ugyan a frissítést honnan vették? Ha jól tudom, az Ubee-re már egy ideje nem jött frissítés, ahogy a TC-re sem.

Tudnak az oldallal kapcsolatos hibáról, és úgy az összes káoszról ami most náluk urarkodik.

Persze, ahogy a Horizon box-nál is, eleinte tagadták, hogy semmi baja (a felhasználók meg sűrűn panaszkodtak), majd később elismerték, hogy mégsem tökéletes. Erről ennyit. Csak halkan súgom meg, hogy a káosz tavaly karácsony óta tart, és egyre rosszabb a helyzet.

Ha ennyi idő kevés volt a hibák javítására, akkor az már nem fog megjavulni. Az oldalukat meg nem tudom ki fejleszti, de egy normális oldalt nem tudnak összerakni, csak nézd meg a foglaltság jelzőt, én három fajtát láttam eddig az oldalukon.

Ezek után kérdem. Miért is higgyem el azt amit mondanak vagy tesznek? Egy trehány banda, cég!

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69834) gyulazsolti válasza ztsoft (#69833) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Akkor mit tudok csinálni?
Csak azt, amit fentebb javasoltál, hogy vegyek egy routert és használjam azt.
Vagy esetleg szóljak nekik, hogy ez így mégsem jó, és adjanak egy másik routert aminek jó a szoftvere?
Erre hivatkozva kicserélik egyáltalán?

(#69835) Ice&Lime


Ice&Lime
veterán

Sziasztok!

Pár hónapra, csak laptophoz egy valamilyen usb-s wifis megoldás érdekelne korlátlan! internet hozzáféréssel.

Van ilyen szolgáltatás+eszköz, amit csak akkor kell fizetni ha használod és aztán félreteszed, majd megint elő lehet venni amikor kellhet?
Vagy tud valaki vamamilyen ötletet?

(#69836) ztsoft válasza gyulazsolti (#69834) üzenetére


ztsoft
őstag

Csak azt, amit fentebb javasoltál, hogy vegyek egy routert és használjam azt.

Én tavaly vettem egy TP-LINK router-t használtan, jelenleg LEDE van rajta, én ezt használom. Az Ubee-nél sokkal többet tud a Wi-Fi-je, talán még a Connect-nél is. A többiben biztos, hogy többet tud. Előtte a 30-as nethez is inkább egy régi 100-as TP-LINK-et használtam.

Vagy esetleg szóljak nekik, hogy ez így mégsem jó, és adjanak egy másik routert aminek jó a szoftvere?

Az összes Ubee-n ugyan az a szoftver van. Még azt is megmerem kockáztatni, hogy az összes eszközükön ugyan az van (természetesen a hardver specifikus dolgok eltérnek).

Erre hivatkozva kicserélik egyáltalán?

Az itt gyűjtött tapasztalatok alapján, erre azt mondanám, hogy 5000 Ft-ért (ha jól tudom, ennyiért adják kérésre) adnak Connect box-ot (amivel szintén vannak problémák, itt olvashatsz róla bőven). A cserét nagy valószínűséggel el fogják utasítani (de biztosat csak Ők tudnak mondani), mivel a hiba bejelentésnél a hibát elhárították (nem találtak). Így nem indokolt a csere.

Innentől kezdve csak rajtad áll. hogy hogyan döntesz. Megpróbálkozol a cserével, hátha sikerül (ami nem garancia a hibátlan eszközre), vagy nem foglalkozol vele és így használod tovább, vagy használsz saját router-t és nem bízol semmilyen a belső hálózattal kapcsolatos dolgot a szolgáltatói eszközre (én ezt javaslom, de ezzel nem vagyok egyedül itt a fórumon).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69837) gyulazsolti válasza ztsoft (#69836) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Igazság szerint nekem a szolgáltatói router elég. Kiszolgál amire nekem kell. 120-as net.
Havonta egyszer-kétszer szoktam ellenőrizni az Avasttal, de még nem lökött sosem hibát.
Reméltem, hogy megtudom oldani olcsón a dolgot, de ezek szerint be kell ruháznom egy routerre.

Köszönöm szépen a segítségedet.

[ Szerkesztve ]

(#69838) jubilleum


jubilleum
senior tag

UPC bekötötte hozzánk az internetet :D


(#69839) ztsoft válasza gyulazsolti (#69837) üzenetére


ztsoft
őstag

Szívesen!

Igazság szerint nekem a szolgáltatói router elég. Kiszolgál amire nekem kell.

Talán nem is lenne itt baj a szolgáltatások mennyiségével (sok embernek elég az alap tudás, a többit nem használja). Ebben az esetben adott egy hardver, amire a szolgáltató faragott egy saját szoftvert (aminek a minősége megkérdőjelezhető), pláne így, hogy más területen is szenvednek. Csak egy adalék hozzá, [link], és válasz rá, [link], azt viszont nem tudom, hogy időközben tettek-e ellene (azóta sem kaptam figyelmeztetést).

Még a router-t gyártó cégekben is jobban megbízok szoftverileg (elég sok oldal, cég foglalkozik ezek biztonságával, hamar kiderülnek a hiányosságok, hibák), mint bennük (még nem találkoztam olyannal, ahol komolyan tesztelték volna a UPC eszközeit biztonság szempontjából).

A közösség által fejlesztett szoftverek (LEDE, OpenWRT, stb.), mint biztonság, mint szolgáltatás, mint használhatóság, szempontjából a többi felett állnak (persze, itt is lehetnek hibák, olykor súlyosak is, de több szem, többet lát alapon elég hamar kiderülnek, javításra kerülnek. Egy zárt rendszernél ez nem valósul meg, csak a készítőjére hagyatkozhatunk, hogy javítja a hibát).

(#69838) jubilleum
Szépen megoldották! :Y Nálam biztos, hogy nem fúrták volna át az ablakot, pláne úgy, hogy még a szemetet is ott hagyják! Trehány munka!

[ Szerkesztve ]

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#69840) ArthurShelby válasza jubilleum (#69838) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szerintem ez igénytelen, gány munka, ettől én a falra tudnék mászni. #nooffense

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#69841) Shepherdke


Shepherdke
tag

Sziasztok
Tudja valaki esetleg hogy mennyi a fiber power 240-es internetnek a listaára?
Kötbér miatt érdekelne.
2017.09. hónapban lett kötve egy 2 éves szerződés.
Van ilyen e-pack kedvezmény is.

(#69842) picsirti válasza jubilleum (#69838) üzenetére


picsirti
tag

:Y
Szokták ellenőrizni az alvállalkozók munkáját. Remélem ezt is fogják. :(((

[ Szerkesztve ]

(#69843) canniball válasza jubilleum (#69838) üzenetére


canniball
nagyúr

Profi munka... :(

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#69844) ArthurShelby válasza picsirti (#69842) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ezt szerintem csak szimplán nem szabad engedni. Te mondod meg, hogy hol fúrhat/faraghat és hol nem. Ilyenre az elején azt kellett volna mondani, hogy nem.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#69845) Clever0 válasza ArthurShelby (#69844) üzenetére


Clever0
senior tag

Azon kívül, hogy az ereszhez nem tettek távtartót, mi baj van ezzel? Jobb lett volna, ha a falat fúrják át?

(#69846) picsirti válasza ArthurShelby (#69844) üzenetére


picsirti
tag

Alapvetően igazad van. Viszont az eresz széle hamar el fogja koptatni a kábelt erősebb szélben.
Ilyen munkát egyszerűen nem szabad csinálni.

(#69847) ArthurShelby válasza Clever0 (#69845) üzenetére


ArthurShelby
addikt

1. Iszonyat csúnya (nyilván ízlések és pofonok)
2. "Azon kívül, hogy az ereszhez nem tettek távtartót"
Ha lenne távtartó, nyilván ez lenne az eu szabvány... ;]
Végül is teregetni is lehetne rá, vagy akár labdázáshoz is lehetne használni (akkor gól, ha átdobod rajta).

Gondolom padlásra jön be a kábel, és onnan kell valahogy levinni koaxot. Szerintem legszerencsésebb valahol beltérben, vagy igényesebben (alig láthatóan) valahol kívül elvezetve. Teejay szüleinél is valami hasonló lehet emlékeim szerint (ott kábelcsatornában megy).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#69848) tomp


tomp
félisten

CB hálózati naplójában feltűnt egy bejegyzés amely eléggé sűrűn szerepel:
"Illegal - Dropped INPUT packet: SRC...."
Ez mit takar?

(#69849) kezo0


kezo0
addikt

Rohadtul elegem van belőle, hogy az utóbbi időben mindkét Cisco boxon úgy jön be az EPG, hogy tele van „lyukakkal” a műsorrend. És jellemzően pont olyan műsorok szoktak hiányozni, amelyek rögzítését előre be szeretném programozni, egyetlen gomb megnyomásával. Most pl. a holnap este 20h - 21h közötti sávból hiányoznak a műsorok... Mi a szarért van ez? Már mindkét boxot teljesen reseteltem, és újra beállítottam nulláról, szóval megtelt memória-cache nem okozhatja ezt.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#69850) picsirti válasza kezo0 (#69849) üzenetére


picsirti
tag

Azok nem a reklám helyei? :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.