Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69239) net91


net91
senior tag

Tegnap megkaptam a CB-t. Beüzemeltem.
Reggelre már nem volt internet.
Fél óra zene hallgatása után kerültem telefonos ügyintézőhöz.
Javaslatára reseteltem a CB-ot, amellyel megszakadt vele a kapcsolat, mivel UPC vonalas telefonról hívtam.

Második kör, ismét fél óra várakozás az ügyintézőre, majd sikerült technikushoz jutni.
Az első ügyintézőtől három dolgot kérdeztem, majd ugyanezeket a technikustól. A technikus válaszai pont az ellenkezői voltak mint, amit az első ügyintéző mondott.
A végeredmény az lett, hogy azért nem volt internetem, mert a CB két frissítést kapott, amelyek lefagyasztották.

Erre mondtam neki, hogy a Cisco 3208-as hat év alatt egyszer sem fagyott le, stabilabb volt, ezért élni szeretnék a 14 napos felmondási idővel és visszatérek a Cisco 3208-hoz. (Direkt nem adtam vissza, hogyha gond van tartaléknak ott legyen.)
Erre a technikus azt válaszolta, hogy CB regisztrálása után, technikai okból kifolyólag már nem lehet visszaregisztrálni a Cisco 3208-at. Ez nekem érthetetlen, miért ne lehetne?

Valaki CB regisztrálása után tért már vissza az előző eszközhöz? (Most van internetem, addig nem akarom piszkálni új regisztrációval még működik.)

(szerk.: ....és modemként üzemeltem be nem is routerként.)

[ Szerkesztve ]

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.