Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58501) Cr00py válasza ArthurShelby (#58498) üzenetére


Cr00py
senior tag

Régebben is volt már gondom, akkor segítettek itt. ( bár akkor is jók voltak a modemértékek ) csak épp net nem volt.. azóta pár hétig ment, most 1-2 hete megint kezdi ezt. Belefáradtam már ebbe a modemértékes hülyeségbe. Ha jó, akkor tökmindegy , mert a net akkoris sz*.. ha rossz, akkor meg megint nem tudok vele mit csinálni.. végeredményben akkor sem jó az internet. Nem a pénz érdekel engem, sokkal nagyobb pénzek vannak abban, amiket el kellene intéznem, de így nem tudok.. email-t nem küldi el, nemhogy skype-ra felmenjek esetleg külföndi kapcsolattartóval beszéljek. Nincs nekem ehez passzióm, sem időm hogy hetente hivogassam őket. Inkább fizetek 2x ennyit.. csak működjön az a szolgáltatás, ami a szerződésben van.

[ Szerkesztve ]

(#58502) ArthurShelby válasza norberto_th (#58499) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Jelszintek, csatlakók kilazulása?
Ha ezek nem, akkor szerelő kell.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#58503) ArthurShelby válasza Cr00py (#58501) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Akkor a személyes ügyintézést javaslom, és a főnök kérését, hogy hívják ki neked. Mondd el nekik, hogy miattuk mennyit buksz (esetenként monjduk 150ezer), és hogy jöjjön ki egy szerelő pár modemmel (valószínűleg vagy az ubeee sz*r akk).
A fb oldalukra is írhatsz, üzenetet is küldhetsz nekik, mindig válaszolnak (max egy standard szöveg lesz).
Sajnos én ezt látom a multiknál (a t-vel van még ilyen tapasztalat), hogy a sz*rt is ki kell hajtani belőlük, mert az időhúzásos/kifárasztós módszert használják. Aztán lesz egy kis múltad (bejegyzéseket miden ügyintéző látja), és már máshogy kezelnek, komolyabban vesznek.
Megértem, ha neked ehhez nincs erőd/türelmed, de máshol sem lesz sokkal jobb. (egyébként először a hiba okára kéne rájönni, mert ha pl rossz a kábelezés a lakásodig/házadig, amit a upc-nek kéne cserélni, akkor tényleg lehet érdemes dobbantani).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#58504) cigam válasza ArthurShelby (#58503) üzenetére


cigam
félisten

Én ezért a mocsok hozzállás miatt már felnyomtam őket a felügyeleti szervnél.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#58505) Cr00py válasza ArthurShelby (#58503) üzenetére


Cr00py
senior tag

Voltak már kint párszor, megnéztek már mindent, szerintük jó minden ( mi mást mondanának:D )
Az összes kábelt kicseréltettem már házon belül, mikor valamit szereltek a szomszédban, áthívtam őket, és pár Mátyásért kicserélték az összeset, de ugyanaz a helyzet. Van, mikor jó, de van mikor sz*r.. én már nem tudok vele mit kezdeni. Kár, hogy hétvége van.. majd Hétfőn bemegyek ( Én is személyesen gondoltam..csak hogy vigyem is be nekik az összes hülyeséget, ne kelljen többet mennem, mert már a hócipőm televan. , addigra összeszedem és dugják ahová akarják, adjon egy számlát.. befizetem, és viszont látásra. Többen váltottak itt Digi-re fél éve, hasonlóan mert egy kalap sz* volt a UPC.. azóta boldogok, szóval megpróbálom én is. Akinek pedig UPC van, ők most a CB-t nyúzzák, de azzal sem jó..szóval egy forintot nem ér. Az Ubee-ról pedig csak annyit, hogy a "szerelő" is azt mondta, hogy egy hulladék.. bár engem különösebben nem érdekel, hogy mi van ráírva..csak működne.

(#58506) norberto_th válasza ArthurShelby (#58502) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Minden oké, az ügyfélszolgálat rosszul tájékoztatott, ugyanis területi hiba van, estére jó lesz elvileg..az egész utcában nincs semmi.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#58507) Cr00py válasza cigam (#58504) üzenetére


Cr00py
senior tag

Engem mikor hívtak anno az ügyfélmegtartó osztályról vagy honnan, kinevettem őket. Még fel volt háborodva a kiscsaj, amiért azt mondtam neki, hogy én ezért a hulladék szarért egy forintot nem fizetek.. még ha ingyen adnák sem kéne. Kész vicc az egész. Nem is értem, hogy képzelik, mikor egy hónap alatt több időt telefonálgatok nekik, hogy jelezzem a hibát, mint amennyit használnám a tényleges szolgáltatást. És akkor jön a szokásos szöveg, hogy majd 4-5 nap múlva kijönnek.. meg a f*szom.. ha jönnek.. mert volt mikor "elfelejtettek" ide érni 2 hétig..

(#58508) ArthurShelby válasza Cr00py (#58505) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Először nézd meg, hogy elérhető e nálad a digi. Mert csomóan csak azért nem váltanak, mert nem elérhető náluk.
Nálam most cb van, de ismerem az ubee-t is. A cb most így modem módban számomra tökéletes (de router módban én nem használnám).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#58509) Cr00py válasza ArthurShelby (#58508) üzenetére


Cr00py
senior tag

Van Digi kezdetek óta, mióta elérhető itt, voltak is akkor..de ugye UPC van, és akkor még viszonylag jó volt.
Próbáltam én már így is, úgy is. Ettől teljesen független szvsz, mivel ha nem volt net, akkor teljesen mindegy, hogy rá van-e kötve a saját routerem, vagy sem.

Funfact: Most ismér felhívtam, jelezvén Hétfőn szándékozom felbontani a szerződést, ezt írja fel, nyomtassa ki, vagy csináljon vele amit akar.. tudjanak róla.. erre jött a szokásos duma.. majd ajánlott egy " számomra kedvező" konstrukciót.. miszerint marad a jelenlegi csomagom -1000.- ért. Na itt végképp elkapott a röhögőgörcs.. majd visszakérdeztem, hogy akkor szerinte működni fog minden, ahogy kellene? Majd jött a válasz.: Biztosan.. Ezt fel kellett volna vennem... :C

(#58510) cof


cof
veterán

Egy hete ismét gondom van a UPC Wi-free "szolgáltatásával". Eddig nem is csatlakozott fel, most felcsatlakozik de csak a modem IP címet kapja meg, és így nincs net. Be kellene telefonálni, hogy mi a helyzet? Mert tudtommal ez az én netemtől független, az rendben működik, tehát nem nálam van a probléma.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#58511) Cr00py válasza cof (#58510) üzenetére


Cr00py
senior tag

Üdv. a Saját Wi-Free hálózatodra nem tudsz felcsatlakozni tudtommal , ha ezt próbáltad volna. Én kikapcsoltam..csak teleszórja a 2,4GHz-s csatornákat.

(#58512) pjen válasza cof (#58510) üzenetére


pjen
félisten

A sajátodra nem tudsz csatlakozni.

(#58513) pjen válasza Cr00py (#58511) üzenetére


pjen
félisten

Pedig, sokszor jó.Párszor voltam egy panelban ügyintézni,amíg vártam jol jött a free.

(#58514) Cr00py válasza pjen (#58513) üzenetére


Cr00py
senior tag

Korlátlan netem van mobilon ha kell /céges flotta/ szóval én Wifit nem igazán használok, csak az otthoni eszközökhöz, amihez kell. Itt pedig annyi UPC van, hogy amúgyis zsúfolt az összes csatorna.:D

(#58515) Gubek-Einste


Gubek-Einste
Topikgazda

Keddi és szerdai történet:
Távmunkásként dolgozok vagyis nekem létszükséglet a net a munkavégzéshez!
Kedden éppen elkezdtem volna a napi munkát amikor is elment a net (pont ekkor!!!), nem volt se net/telefon, se tévé (analóg se). 1221-n igazolták, hogy nincsen nálam szolgáltatás, a környéket érintő gond lehetett mert nem akart technikust küldeni. Pár perc múlva visszahívott és közölte, hogy már elindultak a helyszínre, délután egyre ígérte a befejezést. Nem jött össze, majdnem este hat volt amire visszatért a szolgáltatás. Természetesen emiatt szabadnapot kellett kivennem.
Szerda délelőtt már dolgoztam amikor elment minden, pont ugyanakkor amikor egy nappal korábban. Akkor délután kettőre ígérték a javítást de szerencsére pár perc után visszajött és nem kellett ismét kiállnom a munkából.
Nem idegeskedtem a szolgáltatás kiesés miatt mivel azzal semmit sem oldok meg, kivártam amire megcsinálják.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#58516) 4Grider válasza Gubek-Einste (#58515) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én is többnyire otthon vagy valami vízparton dolgozom, így a korlátlan adatforgalmú mobilnet mint fő- vagy tartalék megoldás mindig kéznél kell legyen. Az erősítők miatt a kábelnet nem egy magas rendelkezésre állású net, a UPC business net is csak az hibaelhárítás gyorsaságában különbözik tőle.

(#58517) frtr


frtr
újonc

Sziasztok, egy kérdésem lenne:

Fehér connectbox, emta 3.0 1gb no fixip wifi
Ha wifis üzemmódban van csak egy LED világít, az alsó sárgán?

(#58518) Gyurka6 válasza Cr00py (#58509) üzenetére


Gyurka6
őstag

Hali!

Mielőtt lemondod köttesd be a másik net-et, szerintem.
(Nincs szerencséd, egy időszakos hibát fogtál ki.)

Gyurka

(#58519) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Megkaptam ma a Connect Box-ot, ami a régi Ubee-t váltotta.

Az eredmény: [link]

Kapcsolat van, net nincs. Wifi-hez is tudnak csatlakozni az eszközök, de net szintén nincs.

Mi lehet a gond?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#58520) #54715584 válasza Motion_Blur (#58519) üzenetére


#54715584
törölt tag

Regisztráltad az új modemet?

(#58521) Motion_Blur válasza #54715584 (#58520) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem, semmilyen dokumentációban nem volt szó ilyesmiről.

De köszi, akkor ez lesz a gond.

Az gondolom nem probléma hogy a régi modemről regelem be?
Máshogy nem is tudnám :B

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#58522) #54715584 válasza Motion_Blur (#58521) üzenetére


#54715584
törölt tag

Amikor hazahoztam az új boxot, akkor összedugtam mindent, vártam 10-15 percet, mert addig nem történt semmi, utána simán bejött a regisztrációs oldal és újraindulás után működött minden rendesen. + így látta az új modemet az oldal és egyből felajánlotta a cserét. Ha jól emlékszem először csak a modemet kötöttem a gépre, router nélkül.

(#58523) Motion_Blur válasza #54715584 (#58522) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Köszi! :R

alakul:

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#58524) tibdo


tibdo
csendes újonc

Üdv!
Ma lettem box-tulaj.Modem módban használom, routerrel van osztva két gép, a harmadik a boxban, nincs wifi a gépekben.
Az állapotnál nem látja a rajta lévő gépet.(a boxban)
Futtattam egy hálózatdiagnosztikát, hibákat írt:Hiba tapasztalható az otthoni hálózatban
A routert nem jól állítottam be?

(#58525) ArthurShelby válasza 4Grider (#58516) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Viszont a mobilinternet is annyira ingadozó tud lenni, mint a wifi (éteri viszonyok, többi eszköz, lefedettség...), minőségben messze elmarad. Nyilván helytől függ, de pl nem mindenhol lehetne mobilnetről normális minőségben skypeolni.
A tanulság: akinek munkához kell a net tartson egy backup mobilnet-et vész esetére (de ha komolyabban gondolod, akkor egy jó usb-s router, és egy (pl 4g-s) stick)

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#58526) ArthurShelby válasza Gubek-Einste (#58515) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"Nem idegeskedtem a szolgáltatás kiesés miatt mivel azzal semmit sem oldok meg, kivártam amire megcsinálják."
Nem mindig csinálják meg egyből, és ha sűrűsödne szolgáltatás kiesés te sem biztos, hogy mindig ennyire nyugodt tudnál maradni. Nem hinném, hogy nagy öröm lenne havi 4 szabadnap kivétel a upc miatt.

Nekem szerencsére anno csak kisebb szolgáltatás kiesésem volt, és tudtam pótolni mobilnettel (de ez szerintem elég ritka, hogy valakinek erre van még mobilnete)

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#58527) #54715584 válasza Motion_Blur (#58523) üzenetére


#54715584
törölt tag

Ez jó. :)

Nálam most éppen nem megy az oldal, sem a mobil applikáció, ha a upc neten vagyok.

(#58528) kabelmania27 válasza tibdo (#58524) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Lehet valamelyik gépben nincs gigabites lan.
Motion_Blur: Modem értékek rendben vannak, nem kell szakadástól tartanod.

[ Szerkesztve ]

(#58529) Cr00py válasza Gyurka6 (#58518) üzenetére


Cr00py
senior tag

Üdv. Az utóbbi pár hónapban egyre gyakoribb ez az "időszakos" hiba. Ha felhívtam őket, szinte mindig az volt a válasz amire számítottam.. náluk minden rendben a rendszerük szerint. 1x volt cca fél év alatt, mikor valóvan valami elszállt itt a közelben, emiatt nem volt net, sem tv..se semmi. 3 kerek napot kellett várni, mire megjavult.

Amíg UPC van, addig sajnos nem kötik be a Digi-t ennek már utánajártam, viszont egy közeli szomszédomnak dolgozik ott rokona, így ha megvannak a papírok a szerődés felbontásáról, megyek is be a Digihez, s kötjük is meg a szerződést. Napközben dolgozom legtöbbet, így bent is el tudom intézni amit kell, itthon pedig maximum megosztom a telefonrol a netet ( most is arrol megy, mert UPC ismételten nincs.. :D ) arra a pár email-re, illetve a céges rendszerhez bőven elég ez is.

(#58530) kabelmania27 válasza Cr00py (#58505) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a modem értékeket+milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudnánk írni, hogy lakáson belül javíthatóak-e az értékek.
Ha több előfizetőnél van probléma lehet zajbetörés vagy egyéb más hálózati probléma van.

[ Szerkesztve ]

(#58531) Breeze


Breeze
aktív tag

Üdv! Nálunk a 13. Kerületben kb 15 perce semmi nem működik(tv,internet,telefon) váratlanúl elment minden."Kérem csatlakoztassa a kábelt" felirat jelenik meg a boxnál

(#58532) #54715584


#54715584
törölt tag

Tegnap este kaptam e-mail, hogy bekapcsolták az új szolgáltatást (HBO).
A csatornalistában nem jelennek meg a csatornák, ha léptetek a 95-ös csatorna után a 121 jön a 101 helyett.
Ha bepötyögöm a csatorna számokat (101-104), akkor látom az összeset.
Ötletek, tippek, hogy mi nem jó?

(#58533) gduck


gduck
addikt

Szépen alakulnak a jelszintek, hamarosan gondjaim lesznek ha tovább melegszik az idő. Mostnában sajnos csak akkor szintezik az utcát ha beszólok... Mivel már a lakók túlnyomó része Digis...

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 49.3 dBmV
Channel 2: 50.3 dBmV
Channel 3: 50.3 dBmV
Channel 4:

(#58534) kabelmania27 válasza gduck (#58533) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kérd meg a technikusokat, hogy amennyiben megoldható direktbe kössenek az erősítőhöz.

[ Szerkesztve ]

(#58535) Breeze válasza Breeze (#58531) üzenetére


Breeze
aktív tag

?????

(#58536) pjen válasza Breeze (#58535) üzenetére


pjen
félisten

Hívd a 1221et,mondjuk mobilról,lehet valaki elvágta a kábelt.

(#58537) cigam válasza Cr00py (#58529) üzenetére


cigam
félisten

Amíg UPC van, addig sajnos nem kötik be a Digi-t ennek már utánajártam

Ezt ki mondta és milyen indokkal? Az nagy kaland lenne, ha a UPC megtilthatná, hogy más szolgáltatóval leszerződj, és fordítva. Egyedül a telefonszám hordozással lenne egy kis probléma, de azt majd akkor hordozod utólag, mikor lemondtad a UPC-t, ha egyáltalán fontos a szám megtartása.

Talán itt a fórumon is olvastam, hogy van akinek megvan rendelve mindkét szolgáltatás, a digisport miatt.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#58538) pjen válasza cigam (#58537) üzenetére


pjen
félisten

Nekem.is volt együtt a kettő,

(#58539) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda

Más szolgáltatóval kapcsolatos témákat az prokontra topikban vagy az adott szolgáltató topijában legyetek szívesek megbeszélni.

(#58540) Cr00py válasza cigam (#58537) üzenetére


Cr00py
senior tag

Ezt a Diginél mondták, hogy amíg van aktív szerződés tv, avagy internet csomagra addg nem kötik be..nem tudom..hogy azért mert a UPC akarja így, vagy mert ők...de aki itt a környéken váltott velük is ez volt a helyzet. Nem UPC-s a kártyám, szóval azzal nincs gond. 30-as saját céges flottás. Csak a TV, illetve az internet van a UPC-nél.

(#58541) tibdo válasza kabelmania27 (#58528) üzenetére


tibdo
csendes újonc

Köszi!
Visszaolvasva rájöttem, hogy a gyenge pont a routerem.
Ami rá van kötve, ahhoz több mint elég . :K
Gondolom, ha nem lan hanem wifi összekötés van a box és router között, az is kevés a kábeltévéhez.
Jól sejtem? Pedig örültem, hogy nem kell kábelezni.

[ Szerkesztve ]

(#58542) Gyurka6 válasza Cr00py (#58529) üzenetére


Gyurka6
őstag

Hali!
Nem tudom ezt hogyan sikerült elérned, tőlem nem kérdezték, hogy van e más szolgáltatótól bármi bekötve (upc volt, a telefon most is az), meg miért érdekelné a digit, vagy bármelyiket, hogy én mennyi szolgáltatásért fizetek (az upc lemondásakor az addigi 5eft fölötti net helyet 1800-ért adták volna)?

Gyurka

(#58543) kabelmania27 válasza tibdo (#58541) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A kábeltévé adáshoz nincs köze mert az a koax kábelen jön, ha a saját router nem gigabites a modem hibát fog írni.

(#58544) gduck válasza Cr00py (#58540) üzenetére


gduck
addikt

Tessék? Nem látják egymás előfizetőit, neked meg miért kellene bármelyik szolgáltatóval közölnöd milyen más aktív szolgáltatásaid vannak?

[ Szerkesztve ]

(#58545) Draken


Draken
őstag

Upc net szombat délután, 500as, ez igen!

[ Szerkesztve ]

(#58546) kabelmania27 válasza Draken (#58545) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemértékek rendben vannak?

(#58547) Draken válasza kabelmania27 (#58546) üzenetére


Draken
őstag

[link] [link] nem tudom, megfelelő e?!

(#58548) kabelmania27 válasza Draken (#58547) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magas adási miatt akad a net, ha még ilyen az első osztó, akkor nézd meg hogy melyik kimenet megy a második osztóhoz, mert ha a csillapítókkal ellátott kimenet akkor vedd le a csillapítókat, ha a csillapító nélküli kimenet akkor 1221-en jelentsd be a problémát technikustól kérj olyan hármast amelynek egyik kimenete kevesebbet csillapít, vagy vegyél két darabkettes splittert közéjük egy ilyet, bejövőre első kettes egyik kimenet modemes szoba, másik kimenetre a két kettes és elosztva a tévékre. Ha nem ezek az osztók vannak akkor írd meg milyen osztók vannak bekötve és van-e Fam/Attenuator feliratú csillapító.

[ Szerkesztve ]

(#58549) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Tök jó, Péntek du 2-től se net, se tv se semmi. Láttam a upc embereit errefelé, nagyon tanakodtak, de hogy ebből hétfőig nem lesz semmi az fix...közben a fél környék a falat nezi szombat este...

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#58550) #54715584 válasza norberto_th (#58549) üzenetére


#54715584
törölt tag

Ma hívtam az üfsz-t, a 13. kerületben volt vmi. Nem tudom te helyileg merre vagy.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.