Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Puma K
veterán
Helló!
Nem tudom jó helyre írom-e de akadt egy problémánk az UPC-vel.
2015. decemberében lett vásárolva egy telefon és SIM kártya előfizetés. Az egyszeri telefonkészülék árát, ami 14990Ft a helyszínen kifizettük (papír is van róla). A rendszerük kifizetetlennek érzékelte és folyamatosan tartozásként jelent meg náluk. Mindez márciusban derült ki, hogy a rendszerükben valami hiba van és akkor elvileg megoldották szerintük és rendbe tették a számlát. Tartozást akkor nem mutatott.
Most 2017. májusában egy másik készüléket szerettünk volna szintén SIM kártyával előfizetésben vásárolni, de az UPC rendszere ismét tartozást jelzett, ami valószínűsíthető a fent említett korábbi összeg.
Az ügy félszolgálatos nő nagyon készséges és segítőkész volt, de semmilyen telefonos illetve helyi segítséggel nem tudta megoldani ezt a helyzetet, mivel a rendszer nem engedte tovább lépni a fennemlített tartozás miatt.
Nagyon felháborítónak tartom, hogy ilyenkor szembesüljek azzal amit már több mint egy éve megoldottnak gondoltam és megakadályoztak abban, hogy egy újabb előfizetést vásárolhassak.
Ott akkor említett az ügyfél szolgálatos nő egy 2000Ft-os nevetséges kompenzációt amit ebben a helyzetben keveslek.
Mit javasoltok ebben a helyzetben?
Jelenleg annyiban maradtunk, hogy ezt a problémát a holnapi napig próbálják rendezni és visszahívást ígértek.
Üdv
Puma
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care