Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58153) cigam válasza FlashLed (#58150) üzenetére


cigam
félisten

Nem feltétlen kontárok, csak nagyon furcsán van (ki)szervezve a munka. Pl. Bejelentem hibára, hogy kevés jelre panaszkodik a TV, az analóg csatornákon zajos, rossz a kép. Mire a hibabejelentőn ragaszkodtak hozzá, hogy a box-on keresztül is ellenőrizzem a képminőséget. Természetesen ott is jelentkezett a probléma. Miért? Mégis mire számítottak? A történethez hozzá tartozik, hogy pár hete ugyan ilyen hiba miatt volt kint a szerelő. Akkor nem voltam ott, nem tudom mi történt ("csatlakozót cserélt"), de a hiba felvételekor mondták is, hogy látják hogy kevés a jel a modemen.
Megint elment a kép, kevés a jel... Bejelentem, majd ma megjelent másodszor is a szerelő. Egy tablettel a kezében. Én már kínomban csak mosolyogtam. Tudtam, hogy azzal max. a papír munkát tudja csak elintézni, érdemi munkát nem fog tudni végezni: bemérni a jelet, behatárolni a problémát, és megfelelő jelszintet biztosítani. Nézegette a kábeleket, keresgette, hogy egyáltalán hol a bejövő kábel (irodaház, régi kesze-kusza bekötésekkel). A végén megegyeztünk, hogy ő nem tud mit kezdeni a hibával, majd ide küldi azokat, akiknek van műszere.

Ha hetekkel ezelőtt kevés volt a jel. Most is szemmel láthatóan az a gond, miért nem egy műszerrel felszerelt szerelőt küldenek ki már első alkalommal?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.