Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53351) kabelmania27 válasza cris78 (#53349) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
72órán belül általában helyre tudják állítani a szolgáltatást, ha áramszünet miatti nincs jel az más téma, valószínű egy eszköz meghibásodott aminek javítása/cseréje eltart egy ideig.

[ Szerkesztve ]

(#53352) cris78 válasza Gubek-Einste (#53350) üzenetére


cris78
őstag

és Kábelmánia!
Köszönöm!
Jelentettem megint a hibát.
Az, hogy tönkre megy valami azért adhatnának már valami ajándékot :))
Én megértem, hogy külső tényező okozta a problémát.
De ha elromlik a tv-m nekem is fizetni kell a szolgáltatást, nem érdekli őket, hogy miért nem nézem. :)
Az utolsó mondat irónia :))
Csak hát lehetne jó fej a szolgáltató is.....

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#53353) Dan-szan


Dan-szan
senior tag

Üdv!

Tc7200-on próbáltam az 5ghz-t tesztelni,de sajna a 3 telefon és 2 laptop sem "találta" meg :U . Van esetleg valami menete, trükkje a dolognak amit nem tudok ?

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#53354) Gubek-Einste válasza Dan-szan (#53353) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A kliens eszközöknek támogatniuk kell az 5 GHz-s wifi-t.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#53355) Dan-szan válasza Gubek-Einste (#53354) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Az ok, azt gondoltam ha már n-s az adó és n-s a vevő szerkezet amivel próbálkozom akkor tudni fogja,de úgy látszik nem ennyire fekete-fehér a dolog.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#53356) cocka válasza Dan-szan (#53355) üzenetére


cocka
veterán

Én nemrég tudtam meg azt is, hogy nem feltétlen kell egy hálózati eszköznek támogatnia az ac szabványt ahhoz, hogy dual bandos legyen. Csak egy dualos n-es cuccnak nem tudom mi értelme van, miután az acnek pont a sebességnövelés lenne a lényege.

Amúgy ha már UPC... az miért lehetséges, hogy van egy régi TL-R460-as routerem (nincs wifi) és közvetlenül modemre dugva 35 megabitnél nem tud többet. Viszont! Ha kikapcsolom rajta a dhcpt és switchként üzemel a gigabites routeremre dugva, akkor tud 95 megabitet. (100 megabites portok) Hova tűnik 60 megabit, ha közvetlenül a modemre dugom és mi az oka ennek?

(#53357) Uthenger válasza cocka (#53356) üzenetére


Uthenger
aktív tag

a nat/routolás eszi meg a procinál a hiányzó 60 megát.
ha nem routerként működik a router, akkor a procit nem dolgoztatja meg

Fekete, full cover üvegfóliák Xiaomi, Huawei és Samsung telefonokhoz. OE-KVK, BMF-KVK (Kandó) tankönyvek. Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/uthenger

(#53358) qnadam válasza cocka (#53356) üzenetére


qnadam
veterán

pl sűrűn lakott környezetben az 5 ghz sokkal jobban működik, azzal nincs tele az éter. viszont jó hogy van mellette 2,4 is, azoknak az eszközöknek, amik csak azt a sávot kezelik.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#53359) norberto_th válasza Gubek-Einste (#53350) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Nálam egy hónapja kockásodik olyan szinten a tv hogy este inkább kikapcsolom a fenébe mert nézhetetlen, az elmúlt pár napban már jobb de még mindig nem 100%. Kétszer is hívtam őket legutóbb felvették reklamációba h talán adnak jóváírást mert 72 órán túli de semmi azóta és ez volt szeptember 30-án.
Szerintetek? Lehet ma felhívom őket megint. Szeptember 15-én adtam le a hibajelentést. Most meg van Október 25.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#53360) kabelmania27 válasza norberto_th (#53359) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Próbáld meg.

(#53361) cocka válasza qnadam (#53358) üzenetére


cocka
veterán

Ezt tudom, meg tapasztalom. De egy 5 GHzre képes eszközből kihagyni az ac szabványt szerintem baromság.

(#53362) Hoorus válasza cocka (#53361) üzenetére


Hoorus
őstag

A Connect box nem tudja az AC-t??

(#53363) kezo0 válasza Hoorus (#53362) üzenetére


kezo0
addikt

Dehogynem tudja.
De vannak eszközök, amelyek tudnak 5 GHz-en kommunikálni, azonban még nem ismerik az ac szabványt. 5 GHz előbb volt már, mint az ac. De egy n-es eszköz is gyorsabb tud lenni 5 GHz-en, mint 2,4 GHz-en, zavarmentes környezetben.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#53364) tomp válasza kezo0 (#53363) üzenetére


tomp
félisten

A kedvencem, hogy a telefonom hardveresen tudja az AC-t de szoftveresen le van tiltva. AC hálózatra rákapcsolódik de "Letiltva" üzenet fogad. :DDD

(#53365) cocka válasza Hoorus (#53362) üzenetére


cocka
veterán

LOL hol írtam én ilyet? :D

(#53366) norberto_th válasza kabelmania27 (#53360) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Adni fognak jóváírást meg h elnézést elnézést, mondom 1,5 hónapja ezt hallom :U

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#53367) Gubek-Einste válasza Dan-szan (#53355) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

N-ből van csak 2,4 GHz képes és dual band (2,4 és 5 GHz) képes adapter is így nem mindegy, hogy milyen is az adott kliens eszköz/adapter.

#53361 cocka
Miért lenne az???

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#53368) Gubek-Einste


Gubek-Einste
Topikgazda

Nincs mese: kötelező lesz az internetes rezsicsökkentés

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#53370) cris78 válasza Gubek-Einste (#53368) üzenetére


cris78
őstag

Ebbe a mobilnet is beletartozik?
És mi a helyzet a csomag ajánlatokkal? Esetleg a személyes csomag ajánlatokkal?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#53371) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Főleg hogy ez jelenleg is érvényes előfizetőkre is vonatkozik e, értelmezésem szerint igen.
Kivi leszek hogy a mobilnetes csomagokra is. Én 4300-at fizetek a netért a csomagom szerint, akkor ezek alapján ez kb 410Ft-al lesz olcsóbb?!

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#53372) o.gaby válasza norberto_th (#53371) üzenetére


o.gaby
tag

Minden internet olcsóbb lesz 9%-al (mobilnet is), ha az külön tételként megjelenik a számlán.

(#53373) #41133696 válasza o.gaby (#53372) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ezért is szerencse, hogy nekem mindenképpen külön van feltüntetve, mert csak Internetem van. Korábban az Invitelnél nem tudtam belőlük kiszedni a csomagban mennyibe kerül külön az Internet :)

Ma voltam Debrecenben, T-34/85-öt nézni - Youtube , és mivel nincs február óta mobilinternetem külön, plusz tegnap megnéztem, hogy a Wi-Free engedélyezve van e annak ellenére, hogy a CB kábelmodem módban van, így tudtam, amikor a telefonom hangjelzéssel tudatta, hogy a Tank mellett is van Internet kapcsolata, az csak a Wi-Free lehet :)

(#53374) cigam válasza #41133696 (#53373) üzenetére


cigam
félisten

"Főszabály szerint az internet-előfizetésre jutó díjrészt külön sorban kell feltüntetni akkor is, ha egyébként egy több szolgáltatásból álló csomagról van szó, aminek csak egy havidíja van."

Mindegy hogy hogyan jutsz hozzá, azt külön tételként kell szerepeltetni a számlán.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#53375) Diabo6


Diabo6
senior tag

Sziasztok!
Van egy előfizetésem, tv-net-telefon. Sima box, nem felvevős, nem tekergetős, nem is HD. A napokban vettem észre, hogy a műsorok közül némelyiknél van egy play-jel, olyanoknál is, amik már lementek. Rányomtam és lejátszotta a délutáni filmet. Mikor történt ez a frissítés? És hogy hogy az alap boxomnál van ilyenre lehetőség?
illetve érdekes volt még, hogy az adott műsort nem az elejétől játszotta le. Ez miért lehet? Tudtok segíteni?
köszönöm

(#53376) Brumi


Brumi
senior tag

Sziasztok!

Csak egy kis történet arról, hogy milyen jó szakemberek dolgoznak a UPC-nél:
Feljújítás volt a lakásban némi falmozgatással, így átkerült a UPC elosztója kb fél méterrel arrébb (két végpont van a lakásban kialakítva, ami ebből az elosztóból megy). A villanyszerelő természetesen nem nyúlt a kábelekhez, azok lógtak ki a falból. Kihívtam a UPC embereit, hogy vizsgálják meg a csatlakozókat, ahol kell, ott cseréljék és tegyék be az erre kialakított fali dobozba. Fizetős a szerelés, de sebaj, nem vészes. Én nem értem rá, nem voltam otthon, de jöttek az szerelők, el tudtam intézni, hogy beengedjék őket. Hazamentem, minden rendben lévőnek tűnt. Régebben a nappaliban simán működött a net és a tv is, a felújítás után is ide akartam visszatenni mindent. Vasárnap volt a nagy nap, hogy telepítsek mindent, közben megrendeltünk még egy boxot (a hálóban maradt a régi box, a felvevős, a nappaliba ment volna az új).
Első gond: a nappaliban lévő kábel tök süket, semmi nem jön rajta, pedig ez régen hibátlan volt, egészen addig, míg a szakemberek hozzá nem nyúltak. Hívtam másnap az ismerős villanyost, mert a UPC emberei úgy mentek el, hogy azt mondták minden működik, egyből arra gyanakodtam, hogy a kábel el lett fúrva a falban, így hozattam vele minden cuccot az áthúzáshoz (csak egy szakaszon, az egészet nem lehet cserélni). Kiderült a kábelnek semmi baja, de a csodálatos szakemberek rajtahagyták a szigetelést a rézdróton és úgy dugták be az elosztóba. Szigetelés leszedve, a net már működik.
Második gond: tegnap jött a UPC újabb szerelője a modem és az új box telepítésére. Már semmi nem ment ezután, persze a szlogen a szokásos: rossz a kábel a falban! Így felújítás után ez zene füleimnek. Kb két óra vacakolás után mondtam, hogy nézzük meg új, falon kívüli kábellel. Ez is rossz. Mondtam, hogy ne szívassanak, eddig minden jó volt, a két korábbi szerelő rontott el mindent. Szegény srác mindent megvizsgált, mire kiderült, hogy az első csapat az elosztóba rossz helyre dugta a kábeleket, a tényleges bejövő nem a jó helyre lett bedugva. Átcserélte és utána tökéletesen ment a szolgáltatás, 3 órába tellett, mire a fiatal srác helyrehozta a korábbi profi csapat munkáját (ő mondta, hogy a jobb szakemberek vannak a karbantartóknál, a telepítők a kevésbé tapasztaltak). Természetesen az első csapat munkájára hivatalosan is panaszt tettem a UPC-nél, és erre bíztattam a srácot is, mert emiatt volt ott nálunk fél 10-ig este. A munkáját és a kitartását meg ezúton is köszönöm!

http://www.flickr.com/photos/brumi/

(#53377) #41133696 válasza cigam (#53374) üzenetére


#41133696
törölt tag

Akkor nincs gond :) Feltételezem, a UPC-nél fel voltak egyébként is tüntetve, én csak a zöldeknél találkoztam azzal, hogy a csomagnál nem lehetett tudni a komponensek árát... de már ott is megoldja az NMHH :D

(#53373) GoodSpeed: Link javítva :)

[ Szerkesztve ]

(#53378) R3laX


R3laX
addikt

Sziasztok!

Az a problémám, hogy most lett 120-as UPC netem(Connect Box-os) Tatabányán, aminél a sebességgel nincs is gondom, mivel 124/10-et mér speedtestben elfogadható 16ms-os pinggel. Viszont ez a gyakorlatban néha úgy néz ki, hogy töltene be egy oldalt, majd kiírja hogy nem talált kapcsolatot, ezután továbbmegy. Illetve sok más oldalon is gondolkozik mielőtt elkezdené szerencsétlen betölteni az oldalt. Interneten is játszom, ez Battlefield 1 multiban is úgy mutatkozik meg, hogy egyes szervereknél pinget sem tud mérni, illetve szinte bármelyik szerverre csatlakozva folyamatosan csatlakozási hibát jelez. Szerintetek mi lehet a gond? MTU-t is állítgattam már, de ugyanúgy beáll a weboldal...

(#53379) cigam válasza Brumi (#53376) üzenetére


cigam
félisten

A telefonos támogatás sincs a helyzet magaslatán.
- Bejelentem hibára, hogy a horizon go-ban nem játsza le a fílmeket, mondván nincs rá előfizetésem. Másnap felhívnak, és kérik hogy telepítsem újra az alkalmazást, a hibajegyet zárja.

Természetesen az újratelepítés után sem volt jó.

- Bejelentem hibára, hogy a horizon go-ban nem játsza le a fílmeket, mondván nincs rá előfizetésem. Az alkalmazást is újratelepítettem, de a WEBoldalon sem engedi a lejátszást. Másnap felhívnak, és kérik a myupc adataimat, hogy beléphessen a profilomba. Fogalmam nincs mi a jelszó, jelszókezelőt használok. Jó akkor törli a profilomat, és hozzam létre újra, ha gépközelben leszek, és a hibajegyet zárja.

Miután létrehoztam az "új" profilomat, ugyanúgy nem működött.

Azóta még nem hívtak vissza.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#53380) #54715584


#54715584
törölt tag

Tegnap belefutottam én is a műsorvisszanézőbe, biztosan volt már erről szó, de 300 hsz-t nem olvastam vissza.
Szóval ami fura volt, hogy elkezdtem visszajátszani egy éppen adásban lévő műsort, ami onnan indult, hogy még az előző műsor vége + reklám is benne volt, majd az időtartam szerint a még el sem kezdődött következő adásból is volt benne + 13 perc. Ezt hogy? Mert ez olyan volt, mint amikor beállítok egy felvételt +- néhány perccel.
Félreértés ne essék, üdvözlöm ezt a lehetőséget a Cisco boxon is, mert ha lemaradok valamiről, akkor újra tudom kezdeni rögtön, anélkül, hogy napokat várnék az ismétlésre (ha van) és remélem lesz HD adókra is. Csak ez így furán jött ki. :)

[ Szerkesztve ]

(#53381) ArthurShelby válasza Brumi (#53376) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Akkor még viszonylag jól jártál, hogy a karbantartó képben volt a dolgokban.
Én is most tervezem beköttetni a upc-t úgy, hogy falba menjen a kábel. Már most előre rettegek, hogy valaki balf. zöldfülű jön ki.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#53382) cigam válasza #54715584 (#53380) üzenetére


cigam
félisten

Pont azért, hogy elejétől a végéig rajta legyen. A tervezett műsor (ami hetekkel korábban készül) gyakran csúszik több percet. Pl. egy élő adás elhúzódott, vagy jött egy új reklám a reklámblokkba, egy epízód hossza tévesen szerepel az adatbázisukba, stb... Az automatika ezt nem tudja lekövetni, nincs róla információja, egyedül az EPG adatai-hoz tud igazodni.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#53383) Brumi válasza ArthurShelby (#53381) üzenetére


Brumi
senior tag

Pont, hogy a jobban képzett karbantartók halmoztak hibát hibára és a telepítős tudta megoldani a problémákat.
Kábelezés előtt kérdezd meg, pontosan milyen anyagokat használnak, mert ha nem ők csinálják, akkor bármi hiba van, rögtön arra fogják rá, hogy minden rossz a falban és kívül új kábelt kell húzni. Én azért nem hagytam magam, mert tudtam, hogy elvileg mennie kell.

http://www.flickr.com/photos/brumi/

(#53384) ztsoft válasza cigam (#53379) üzenetére


ztsoft
őstag

Nálam a Horizon Go-val játszották el ezt (nem tudtam belépni, mindig elutasított, közben a UPC Phone beengedett), egy hétbe került, mire sikerült megoldaniuk (a hiba okára nem derült fény).

Ahogy látom egy cseppet sem fejlődnek e téren, már-már katasztrofális a helyzet. Sajnos már adatvédelmi határokat is súrol egyes hibájuk.

A napokban gondoltam váltok tarifacsomagot a Vodafone-nál, az új Tuti-ra (feltöltő kártyás).
Kezdésnek utána járás, apró betűs rész keresése. Nagy meglepetésre, mindent gyorsan megtaláltam, nem kellett turkálni, felesleges dolgokat átnyálazni!
A váltást a saját alkalmazásukkal végeztem, nem volt 5 perc! Anno a regisztráció is gyorsan ment.
Eddig, 2004 óta semmilyen összetűzésem nem volt velük (voltam előfizetéses, most kártyás), még csak félreértés sem volt, a szolgáltatásuk hozza az elvárhatót, elégedett vagyok velük.

Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy van hova fejlődni a UPC-nek, mind szolgáltatás, mind ügyfélszolgálat terén!

Tudom, ha nem vagyok elégedett, akkor miért vagyok még itt. Csak azért, mert nincs konkurencia.
Sajnos, csak a netet arany árban mérik, mobil net adat korlát, meg drága. A TV nem gond, műholdon van választék, a telefon meg csak dísz.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#53385) #54715584 válasza cigam (#53382) üzenetére


#54715584
törölt tag

Naivan azt gondoltam, hogy a digitális technikának köszönhetően ez már előre megvan digitális formában, és nem az élőben felvett műsort játsszák vissza. Aminél viszont úgy tűnik alapból a +-5 és 15 perc van beállítva, mint felvétel hossz.

(#53386) #41133696 válasza cigam (#53379) üzenetére


#41133696
törölt tag

"Fogalmam nincs mi a jelszó, jelszókezelőt használok. "

1. Ugye ez alapból user error.
2. A normálisabb jelszókezelők általában meg tudják mutatni, hogy mi a mentett jelszó...

(#53387) R3laX válasza R3laX (#53378) üzenetére


R3laX
addikt

Közben lefuttattam a Connect Box kezelőfelületén lévő Diagnosztikát, vezetékes hálózatokra hibát ír. De ha kihúzom a TV Set top boxot a Connect Box-ból(router), vagyis csak az asztali gépem van rádugva a Connect Box LAN portjaira, akkor végig lemegy zölden a teszt. Így vmi ötlet? Help! :)

(#53388) qnadam válasza #54715584 (#53385) üzenetére


qnadam
veterán

mivel a upc-hez már csak a kész adásstreamek mennek be, ezért csak abból tudnak dolgozni. a konkrét műsorok lejátszásához össze kellene kötözni a upc rendszerét mindegyik adó playoutjával, az meg azért nem annyira reális verzió :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#53389) #54715584 válasza qnadam (#53388) üzenetére


#54715584
törölt tag

Valóban, ezt az apócska tényt elfelejtettem. :)

(#53390) cigam válasza #41133696 (#53386) üzenetére


cigam
félisten

Már hogy lenne user error?

1. Ha te kukutyinban vagy, nem tudod megnézni az otthoni gépeden, hogy mi a jelszó.
2. Az ügyfélszolgálatosnak mi köze a felhasználó/jelszó párosomhoz? Nem véletlen, hogy a mobilszolgáltatóknál is barkóbáznak a pin kód megadással, amikor azonosítani akarnak.

Ma felhívtak (megint), és kérdezték, hogy fenn áll-e még a probléma, és hogy mi a felhasználónevem/jelszavam. Megadtam, majd közölték hogy kipróbálják több helyen is, és visszahívnak. Visszahívtak, és állítólag a központi rendszerben állítottak valamit, nekik most jó, próbáljam ki én is, most zárják a hibajegyet.

Miért nem lehet egyből ránézni arra a központi beállításra?! Miért kell nekem győzködnöm őket, és 3x bejelenteni ugyanazt a hibát?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#53391) norberto_th


norberto_th
aktív tag

A horizon Go-ról van szó? Mert nálam is lezárták a hibajegyet de nem oldódott meg semmi az égvlágon! :C

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#53392) #41133696 válasza cigam (#53390) üzenetére


#41133696
törölt tag

"1. Ha te kukutyinban vagy, nem tudod megnézni az otthoni gépeden, hogy mi a jelszó."

De megtudom, mert az okostelefonom nálam van akkor is, azon meg Keepass ott van friss adatbázissal, ami tartalmazza a szolgáltatókhoz illetve a szolgáltatói eszközeimhez tartalmazó belépési adataimat.

A 2. pont már érdekesebb kérdés.

(#53393) cigam válasza qnadam (#53388) üzenetére


cigam
félisten

Nem feltétlen. Már az analóg korszakban is megvolt ennek a módja VPS (PDC), szóval nem műszaki akadálya van. De akkor ki venné fel a reklámokat?

GoodSpeed
Nem keepass-t használok, a telefonon semmilyen jelszókezelőt nem használok, ne magadból indulj ki. Természetesen, ha nagyon akartam volna, akkor megnézem a hozzá tartozó jelszót, de nem ezen bukott meg a problémám megoldása. Csak arra kellett hogy ők is reprodukálhassák a hibát, és tippem szerint csak ezután kerül tovább a hiba egy valódi írástudóhoz, aki érdemben foglalkozni tud a problémával.
Nem ez az első eset, hogy úgy tűnt, egy "előszűrésen" esek át. Tippem szerint egy általános problémamegoldó itinerből dolgoznak, és csak bizonyos egyértelműen hibának tűnő eseteket passzolják tovább.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#53394) Gubek-Einste válasza Diabo6 (#53375) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Szürke vagy fekete a box-od? Van rajta HDMI csatlakozó?
Jelenleg csak, utolsó info szerint, HD-s box-okon megy a visszajátszás.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#53395) Sn00k


Sn00k
veterán

Kaptam egy uj mediaboxot de ahhoz hogy visszatudjak bezni musort kabelen keresztul kellene mert ugy wifi lehetoseget nem tud a mediabox tehat kabelen kene osszekotnom a routerral. Azt viszont nem tudom megoldani. Arra van lehetoseg hogy usb en keresztul egy wifi antennat dugjak a mediaboxba vagy ahhoz kene valami rendszer legyen a mediaboxon hogy hasznalhato legyen.?
Fekete es hd es a mediaboxom

[ Szerkesztve ]

3njoy the Lif3

(#53396) Intruder2k5 válasza Sn00k (#53395) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Horizon box-ról van szó? Csak kábeles lehetőség van a csatlakoztatásra, esetleg Powerline adapter még szóba jöhet, vagy AP-n keresztüli WiFi kapcsolat. Tehát kábellel rákötsz egy Wireless kliensként működni tudó eszközt a box-ra, és azzal csatlakozol a HGW WiFi-jére.

[ Szerkesztve ]

(#53397) qnadam válasza Intruder2k5 (#53396) üzenetére


qnadam
veterán

wireless bridge nekem működött, igaz az csak g-s eszköz volt. nem tudom, hogy vezetéken is így járnék-e, de nem volt stabil. n-es lehet már jobb lenne.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#53398) Treck válasza Gubek-Einste (#53394) üzenetére


Treck
aktív tag

Ez erdekes, mert nalam meg nem mukodik, pedig HD-s box van, HD elofizetessel :) Horizon Go-ban viszont mukodik (szgepen, telefonon, tableten...)

http://google.treck.hu

(#53399) Intruder2k5 válasza qnadam (#53397) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Hát igen, a WiFi-nek sajnos ez a hátránya, nem a legstabilabb kapcsolat. Viszont UPC Horizon-nál legjobb tudomásom szerint csak a visszirányú kérésekre van használva, tehát az IPTV-vel ellentétben az adás stream itt már a DVB-C részen jön vissza, és nem a Wireless linken, tehát csak minimális forgalom van rajta.

[ Szerkesztve ]

(#53400) Gubek-Einste válasza Treck (#53398) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Lehet, hogy nálad még nem aktív ez a lehetőség, kezdetben csak két városban volt az, most már több helyen így lehetséges, hogy még most sincsen mindenhol.
Merre laksz?

#53399 Intruder2k5
Az interaktív tartalmakhoz (műsor visszanéző, MyPrime) kell a net kapcsolat.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.