Hirdetés

2019. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49801) kabelmania27 válasza cigam (#49800) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Nem semmi, amíg nem volt horizon box tudtak adni első/második/harmadik boxot.
Tied lett a 49800-as hsz.

(#49802) Crisp Rat válasza cigam (#49800) üzenetére


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Az ügyintéző milyen fejet vágott? Gondolom kicsit stresszesebbek a napjaik, mióta van Horizon box.

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#49803) cigam válasza Crisp Rat (#49802) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

Semmilyent. Nem figyeltem a mimikája részleteit. Nem akartam vele kötözködni, hogy magyarázza meg mi ebben a logika.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#49804) Bozodi János válasza cigam (#49803) üzenetére


Bozodi János
(fanatikus tag)

mi ebben a logika? hát az, hogy csak a horizon boxod legyen. terjedjen, mint a vírus.

Tűzoltósááág!

(#49805) Gubek-Einste válasza ruti (#49799) üzenetére


Gubek-Einste
(Topikgazda)

Letiltani/elrejteni nem lehet de lejelszavazható.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 & Asus RT-N18U

(#49806) cigam válasza cigam (#49803) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

"Természetesen tudjuk, hogy ez több ügyfelünknek nem jelentene gondot,de a többségre tekintettel ezt a feladatot kizárólag a kollégáinkkal végeztetjük el. Ezért nincs lehetőség több eszköz helyszíni átvételére."

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#49807) zoli62 válasza cigam (#49771) üzenetére


zoli62
(PH! addikt)

Szerintem a UPC-nék is tudják a fórumoktól függetlenül, hogy átgondolotlan döntést hoztak.

(#49808) Intruder2k5 válasza cigam (#49806) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

De futárral lehet kérni, és az ingyen van. Legalábbis amikor én kértem második boxot, úgy másfél éve, akkor ingyen volt.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#49809) gduck válasza cigam (#49797) üzenetére


gduck
(őstag)

Az a gond, hogy két generáció él egy családi házban, egy címen. A UPC max 3 boxot/kártyát ad. Szóval ez a lehetőség kilőve :(

(#49810) kezo0 válasza Bozodi János (#49804) üzenetére


kezo0
(őstag)

De hát akkor pont, hogy a kezébe nyomnák, csak vigye, akárhányadik eszköznek viszi, nem?
Tényleg nincs ebben semmi logika... Nem is értem.

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#49811) donmackó válasza cigam (#49806) üzenetére


donmackó
(őstag)

Elég ha belegondolsz hogy hány hibabejelentés lenne a nem működő videótár meg visszanézés miatt, amit a rosszul krimpelt utp okozna. Nálunk az első kettőt a bekötő szaki krimpelte rosszul, akkor mit várjanak a home userektől. A technikus csak fogta és a 4 érpárból 3 szálat csak kihúzott kézzel a z rj45-ös csatlakozóból. Még jó hogy volt itthon ilyen csatim is, mert a szervizesek nem hordanak maguknál (legalábbis ennél nem volt) és ki tudtam segíteni.

Release the cable hounds!

(#49812) kezo0 válasza donmackó (#49811) üzenetére


kezo0
(őstag)

Mondjuk én nem hinném, hogy ha valaki otthon, saját maga köt össze két eszközt egy UTP-kábellel, az feltétlenül azt jelenti, hogy ő maga krimpelget csatlakozókat egy egyedileg méretre vágott kábelre. A többség szerintem a kereskedelemben kapható előregyártott, fix méretezésű kábeleket használja erre, legfeljebb lesz némi kábelfelesleg, amit valahol az egyik készülék mögött el kell rejteni. Persze ezek a kész kábelek is lehetnek néha hibásak, de ez azért elég ritka.

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#49813) gduck válasza donmackó (#49811) üzenetére


gduck
(őstag)

Ennek most mi köze az első vagy második boxhoz? Mivel 99% hogy az első boxnál sincs UTP kábel! :D

Elsőnél oldja meg az ügyfél, csak adja vissza a régi boxot. De ha nem adja vissza a régi boxot, akkor viszi másodiknak a szerelő. TÖK LOGIKUS :W

[ Szerkesztve ]

(#49814) #99546112


#99546112
(törölt tag)

Na mesélek a mai szereléssel kapcsolatosan, előre is bocsi ha hosszadalmas lesz, de lehet lesz 1-2 új infó számotokra.
Először is kábelmániához szólnék:
Megkértem a technikust az általad ajánlott elosztóra és mondta h alapból is olyat rak, szóval ezt nagyon kérni se kellett és 3,5 ami az én szobamba jön, 7,5-7,5 a másik boxra és hd media card-ra. Namost rendes volt a srác mert csinált jelszint mérést mindenhol, kitűnő minden jelszint és még egy teükköt is mutatott hogy számokat kell a box beállításaiba lépve benyomogatni ott ír mindenféle adatot, hőfokot jelszintet stb.

Szóval őszintén szólva érdekes volt mert jött 15:35-kor és elment 17:10-kor, de nem azért mert a 15 perces melo tartott 2,5 óráig, hanem mert baromi jól elbeszélgettünk :C
Kérdeztem erről a Horizon-ról, elég sok részletet elárult.

Először is elárulta hogy iszonyat sok technikus mond felfelé mert a kaon boxok telepítése baromi sok idot vesz igénybe még 1 boxnál is kérdés milyen messze van a modem a boxtol, de ha 2-3 box is kell az már durvább, mivel ha szanaszét kell kábelezni a házát valakinek, inkább az esetek többségében visszamondják a rendelést, vagy ha cserélnek a régi boxot jelenlegi előfizetőnél es pár nap után látja h fostalicska hulladék, akkor szépen visszakérik a régit, se olyan szinten vannak a technikusok lefoglalva higy 1-2 hétre előre tudnak csak időpontot adni, ezt mondjuk én is talasztaltam mert nekem is 1,5 hétre rá adtak. Aztán mondta azt is, hogy nyiregy, eger, gyöngyös felállt, azaz az összes technikus felmondott, nem hajlandóak azt a hulladékot telepíteni, mert ugye ők címekre kapják a lóvét és miután pl mesélte volt nem egy olyan neki higy elkezdte telepíteni a boxot, aztán elég hosszú idő kiépíteni, ismét kiemelem h modem helyétől függően és mire odakerül a sor hogy falfúrás stb az utp kábel akkor azt mondják higy háát ez így neeem, pedig lett szólva nekik h mivel jár de meggondolják magukat így ha elcseszett rá 30-40 percet akkor az 0Ft mert lemondta így nem valósukt meg a bekötés a címen.
Ez így kevesebb pénz, viszont pár száz ft-al ugyan többet kapnak mert kaon p-t telepítenek, de a sok kinlódás miatt elege van minden technikusnak. Ez csak az érem egyik okdala mert mondja hogy iszonyat sokan kérik vissza a régi boxukat, vagy ugye lecseréltetik az újra de tapasztaljak higy nem kell, így a technikusok terheltsége borzasztó, továbbá az ügyfélszolgálat is leterhelt keményen. Pl ha nincs jel azt mondja nem írja ki a box hogy hogy nincs jel mint a régebbi boxoknál, hanem elsötétül az egész és iszonyat sok lett a hibabejelentés ami miatt nem győzik a technikusok a kiszállást, hibaelhárítást.
Továbbá mesélte hogy úgy volt hogy ugye lesz teszt időszak ami volt is de nem debrecenben, hanem budapest meg nem is tudom mikyennvárosokban tán nyiregyen meg miskolcon még, nem emlékszem már pontosan. Azzal az információval rendelkezett még májusban higy ugye lesz tesztieőszak, és az orszagban nem egyszerre lesz elérhető a horizon, debrecenben pl csak augusztusban, de volt egy csapatmegbeszélés ahol ott volt minden szerelő, ügyfélszolis, felsővezető és szépen közölték velük akkor május végén hogy a-a nem aug végén hanem jövőhéten indul ergo júni eleje. :DD
Aztán ugye azóta el telt egy kis idő és mondta hogy ő is fel fog mondani, nem fog a sokadik ügyféllel veszekedni hogy miért is kell szétbombázni a lakást, illetve sokkal kevesebb címet tud bekötni, mióta van ez a kaon. Mondta is hogy baromi nagy jövő..ez a jövő?!óriási visszalépésnek nevezte ő is. Azt még elárulta hogy innen nincs visszaút, mert magyarországra !15millió db-ot! Hozattak azaz vettek meg, amit nyomnia kell minden ügyfélszolisnak. Rengeteg technikus mond fel, de mondja ő is hamarosan, mert neki mindegy elvan meló nélkül talál másikat hamar, de akinek családja van kénytelen szívni. Mindig felvesznek új embereket, ami a keleti régióban nehéz mert nincs technikus így átszervezéssel oldják meg, aki nem megy az repül szépen.
Azért az a 15 millió nem semmi, azt mondta hogy ha tetszik az embereknek ha nem ez lesz, mert amúgy mesélt a holland verzióról ami 4 tuneres :W de itt csak ez lesz, nem lesz másik.
Egyébként a tesztbe bevont emberek upc-s dolgozók voltak, mindösszesen 500 ember, de ők nyílván csak jót mondhattak róla, rosszat nem.
Kérdeztem erről a compal modemről mert mondtam neki szerettem volna olyat, de csak 500-as nethez adnak, aztán vigyorgott hogy 120-as nethez is adnak már azt, viszont a telepítése baromi sokáig tart vagy 45-60perc a beregisztrálása miatt.
Szóval mondta hogy a cisco hd dvr-t nagyon becsüljem meg, mondom tudom.
Idézem a szlogent tőle: k**va nagy jövő! :DD
Aztán mondta h mostmár megy mert jól elbeszélgettük az időt. Megy a kövi címre, kaon telepítés... :C

(#49815) cigam válasza donmackó (#49811) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

De ez nem magyarázat arra, hogy az elsődleges boxnál miért nem fordulhat elő ilyen. Hisz azt meg a kezembe nyomnák. A technikusokkal meg az a gond, hogy még a végzettségük sem "elektronikához köthető". Nálam pl. egy autófényező kötötte be a UPC-t mikor váltottam.
Na most az miért nem mindegy hogy a szaki, vagy én nem tudok normálisan krimpelni?
(Esetemben a LAN is be van húzva a szobába, ráadásul ez arra a tv-re lenne rákötve, ami mögött ott a ubee, vagyis egy 50cm-es gyári patch kábel bedugására lenne szükség.

Amúgy ezzel adtál egy érdekes ötletet: Mi van ha UPC is a legvacakabb(legolcsóbb) UTP kábellel köti be a horizont, amire még rájátszik a gyenge csatlakozó( hibás krimpelés, kh,...), és ez okoz bizonyos hibákat.
Az Invitel is ott vágta el magát nálam. Behúzták az optikát, de olyan szar UTP kábelt húzott be a box-okig, hogy folyamatosan akadozott, szétesett a kép.
Akinél volt/van horizon box, annak az UTP kábelezését a UPC készítette(kábelezés, krimpelés, miegymás)?

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#49816) Bélaaaa válasza cigam (#49800) üzenetére


Bélaaaa
(őstag)

Jól kib@szt@l velük! :B

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#49817) gduck válasza #99546112 (#49814) üzenetére


gduck
(őstag)

Arról nem is beszélve, hogy a régi boxnál ránéznek a központi felügyelettel a jelszintre, stb. egy esetleges hibabejelentésnél. Kaonnál meg nem lehet (nincs beépített kábelmodem, távolról meg neten nem elérhető), így muszáj szerelőt küldeni.

(#49818) kezo0 válasza #99546112 (#49814) üzenetére


kezo0
(őstag)

Attól függetlenül, hogy magam is egy nagy kalap sz@rnak tartom a Kaon boxot, és e téren egyetértek a szerelőddel, azért az általa mondottakból jól látható, hogy a szerelők sem rendelkeznek pontos céges információkkal, szóval elég sok pletykával színezik ki a tényeket...
Mert ugye mi itt a fórumban biztosan tudjuk, hogy nem csak UPC-s alkalmazottak voltak bevonva a tesztbe. Most is van itt olyan fórumtárs, aki tesztelő, és nem UPC-s. A Compal hosszadalmas telepítése is marhaság, nálam kb. 5 perc volt.
Innen kezdve pl. kétségeim vannak a 15 millió db behozott Kaon boxot illetően is... És nagyon remélem, hogy igazam van. :)

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#49819) Intruder2k5 válasza #99546112 (#49814) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

15 millió box? Esetleg 1,5 millió. Körülbelül 400 000 digitális TV előfizetése van a UPC-nek, ehhez képest 15 millió box irreálisan nagy szám.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#49820) cigam válasza #99546112 (#49814) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

Nagy dumás lehetet ez a szerelő.
Magyarországon 2,249 millió kábeltv előfizető volt áprilisban. Ebből a UPC részesedése 26,1%, vagyis ~587ezer előfizetőjük van. Ezek között vannak analóg előfizetők, és rengeteg olyan akinek csak 1 vagy 2 box-a van. Nem is beszélve a kártyásokról.
Akkor miért rendelnének ennyi előfizetőnek 15 millió box-ot?
Ha mindenkire rátukmálnak 3db box-ot, az is csak 1.7millió.

Forrás: nmhh

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#49821) Intruder2k5 válasza cigam (#49820) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

https://www.upc.hu/rolunk/a-upc-rol/upc-magyarorszag/

UPC előfizetők száma

A vállalat 2015. november 30-i adatai szerint a UPC az 1 602 000 magyarországi háztartást elérő, korszerűsített hálózatain összesen 182 500 analóg kábeltelevíziós, 461 400 digitális kábeltelevíziós, 576 500 szélessávú internetes, és 517 800 telefonos szolgáltatást üzemeltet előfizetői számára.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#49822) cigam válasza Intruder2k5 (#49821) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

Na tessék. Kevesebb mint fél milliónak minek ennyi doboz?
Vagy távhő szolgáltató lesz?

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#49823) Intruder2k5 válasza cigam (#49822) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Az egész biztos téves szám, valahol valaki félreértett valamit.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#49824) kabelmania27 válasza #99546112 (#49814) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Köszi az infókat.
Szerintem ahogy a korábbi tipusok is lecserélődtek úgy ez a tipus sem lesz örök életű.

(#49825) Helioport


Helioport
(lelkes újonc)

Ma felhívtak a UPC-től egy mobilstick lemondásának kapcsán. Le is mondtam, bár előtte még tukmálás volt, hogy milyen jó lenne nekem, ha a polcon, ahol jelenleg kihasználatlanság miatt tartom, valamivel olcsóbban tartanám... mondtam, nincs rá szükségem, nem kell, elengedte.
A következő a CI+ kártya volt. Mondom vigyék el, azt gondoltam, jobb lesz a vétel, és bár ez igaz volt, de szánalmasan sok hibát produkál, rengetegszer nem egyszerű a csatornaváltás (közröhej kategória) és kapok "KÓDOLT" üzenetet mondjuk egy RTL Klubnál. Ehhez még borzasztóan lassú a csatornaváltás.
Elengedte.
Horizon boxxx....
Mondom soha. Nem engedi. Mondom uram, értse meg, RAGASZKODOM a jelenlegi két tuneres, halk és problémamentes, és NEM FŰT..... csend... ja, én tudok a problémáról ami régebben jelentkezett? Mondom tudok, és ezért ragaszkodom a boxomhoz.Ok, akkor ezt nem is erőlteti.

ok, miután ezt megbeszéltük, beszéljünk pénzről...
Mondom szeretnék gyorsabb netet, (jelenleg 240-es) DE olcsóbban. Lényeg, megkapom az 500-as netet, de cserélni kell a routert.

Itt is a kérdés. Milyen új wifi routert adnak, és tényleg jó e, és a többi és a többi. Tud valaki erről nyilatkozni?

I just heard WayteQ 985BT with iGO Primo works great. I don't know...

(#49826) kezo0 válasza Helioport (#49825) üzenetére


kezo0
(őstag)

Valószínűleg Compalt kapsz, és az szerintem egy elég jó eszköz.

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#49827) Bozodi János válasza kezo0 (#49810) üzenetére


Bozodi János
(fanatikus tag)

Szerintem itt az is cel, hogy tunjenek el a regi tipusu boxok, a leheto legtobb horizont akarjak kiszorni, a leheto legtobb regit meg bevonni. Lehet ennek ezer oka, nem hiszem,mhogy a upc affele satani rosszindulatu tarsasag, aki csak kitolasbol csinalja ezt, sokkal inkabb valami uzleti vagy technikai indokra gyanakszom: kizarolagos szerzodes a kaonnal, a cisco technikaja regi es sokba kerul a mogottes dolgokat fenntartani, megerne a kaonos rendszerre cserelni, vagy akar licenszek, jogi dolgok is lehetnek. Nekem mindenesetre gyanus, hogy ennyire eroltetik.

Noá: 15 millio box soha az eletben nem lesz se a upcnek, se masnak ebben az orszagban. Gondolj bele, egesz Magyarorszagban nincs 10 millio ember, igy ha mindenki csak upc ugyfel lenne, akkor is egynel tobb box kellene h legyen egy haztartasban. Noha en egy hatar szarnak tartom a horizon boxokat mindenestul, de azert a szerelonek se kell mindent elhinni. Meg hogy tomegesen felmondanak, oersze, es hova megy hirtelen par szaz technikus? Mindenki a konkurenciahoz?

[ Szerkesztve ]

Tűzoltósááág!

(#49828) kezo0 válasza Bozodi János (#49827) üzenetére


kezo0
(őstag)

De pont ez az, hogy jelen esetben NEM erőltették, hiszen hiába akarta az ügyfél elvinni, neki nem akarták odaadni a Kaont. És semmilyen logika nem indokolja, hogy első boxként elvihette volna saját beüzemeléssel, de másodikként csak úgy engednék, ha azt már szerelő oldja meg...

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#49829) Crisp Rat válasza Bozodi János (#49827) üzenetére


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Specifikációban az új box sem jobb / újabb, sőt, van, amiben még rosszabb. A régi készülékek némelyike úgy tűnik jobban működik, mint ez az új. Nagyon érdekelne mi volt a háttérben, amikor ez a döntés született.

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#49830) Bozodi János válasza kezo0 (#49828) üzenetére


Bozodi János
(fanatikus tag)

elso boxkent odaadjak, vagyis erthetem ezt ugy, hogy visszaadja a regit, vagy akar ugy is erthetem, hogy elso boxos uj ugyfelnek - ebben mondjuk tovabbra sincs semmi logika, mert:

- az uj ugyfel miert rakhatja, ossze maganak, ha nehez
- a regi, akinek egy plusz kabelt kell csak odatennie, az meg miert nem

Es akkor azt meg nem is mondtam, hogy en ugyan telefonon rendeltem, de minden tovabbi nelkul kikuldtek postan, ugy, hogy magam szerelem, cisco hd dvr cserejevel. Mondjuk annak ellenere, hogy szoltam, hogy nekem van mar modemem, kikuldtek egy tc7200-at pluszban, szoval szerintem manapsag az upc-nel vallalati es egyeni szinten is vannak bajok :)

monstre: nyilvan nem az a motivacio, hogy nekunk jobb cuccot adjanak, mert akkor nem a fos kaont hoztak volna be, hanem a rendes horizon boxot, amit pl Hollandiaban is adnak. Inkabb ugy ertettem, hogy valami nagy uzleti oka lehet, pl berendeltek piszok sok kaont es ki kell szorni, vagy barmiert jobban megeri nekik a kaont es a hozza tartozo szoftvert es halozatot uzemeltetni, ezert minel gyorsabban minel tobbet akarnak ciscorol es philipsrol kaonra terelni.

[ Szerkesztve ]

Tűzoltósááág!

(#49831) tomp


tomp
(PH! nagyúr)

Második Kaon fosbox:
Nekem se akarták odaadni. Elmentem egy másikba. Kezembe nyomták. Mondtam, hogy kellene hozzá kábelezési csomag is. Ok. Egy halom kábeles pack van az irodában. 1,5-3-5méteres kábelek, osztóval átalakítóval.
Nem ellenkezett az ügyintéző.

(#49832) #99546112


#99546112
(törölt tag)

Sztem is 1,5millió az a 15, mondom tán minden magyar lakosnak osztanak? Üzifa nem kell a szegényebb régióba akkor télen..

(#49833) net91


net91
(senior tag)

Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni.
Jelenleg egy Cisco 3208 modemem van, amelyre egy Asus Rt-N18U routert kötöttem rá.
A UPC-től kaphatnék egy Compal modemet és nem tudom, hogy cseréljek-e vagy nem.
Korábban írtátok, hogy a 3208-as modem egy jó modem, ezért bizonytalan vagyok, hogy leadjam-e.
A Compal wifi-jét lehet időzíteni? (mikor üzemeljen)
A javaslatokat, véleményeket előre is köszönöm.

kezo0:
Korábban írtad, hogy Compalra cseréltél. A Compalt bridge üzemmódba kötötted és arra egy Asus routert kötöttél. Nem teljesen értem, hogy a modem mellett miért van még szükség routerre? Hatótávolság?

Semmi sem állandó csak a változás. UPC Fiber Power 500 with Cisco EPC3208 & Asus RT-N18U

(#49834) Intruder2k5 válasza net91 (#49833) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Szia!

Leginkább mert ezek a szolgáltatós eszközök meglehetősen buták, akinek speciális igényei vannak, feltehetően nem fogja tudni azokat bekonfigurálni. Bár nem ismerem az említett HGW menüjét, de nem vagyok benne biztos, hogy fogja tudni a WiFi időzítést. Ezen kívül ha valamit is adsz a biztonságra, akkor nem használsz olyan tűzfalat, amihez más is hozzáfér, vagyis nem Te magad felügyeled azt. Már pedig a UPC eszköze NAT-ol, akkor abba a szolgáltatótól bármikor be tudnak lépni, sőt akár a tudtodon kívül változtatni is tudnak beállításokon.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#49835) net91 válasza Intruder2k5 (#49834) üzenetére


net91
(senior tag)

Tehát a saját router használata indokolt.
De a modem cserével nyernék-e valamit?

Semmi sem állandó csak a változás. UPC Fiber Power 500 with Cisco EPC3208 & Asus RT-N18U

(#49836) Intruder2k5 válasza net91 (#49835) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Lévén a 3208 tökéletes mint modem, így nem hiszem. Ez a csere csak annak éri meg, akinek szempont, hogy megspórolja azt a néhány Watt áramfogyasztást a saját router kiiktatásával, vagy pedig akit egyáltalán nem érdekel ez az egész, csak annyi fontos, hogy legyen net és kész.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#49837) Agostino


Agostino
(PH! addikt)

sziasztok

valamit nem értek, vagy csak nem tájékoztattak megfelelően. van egy szerződésünk, amely most nyár végén lejár. pár hete visszaadtam a dobozt, és kértem médiakártyát helyette, mert a tv azt is megeszi. innentől furcsa a dolog. ma jött egy levél, miszerint "tájékoztatjuk, hogy az előfizetői szerződés a bekapcsolás napjával, a korábbi tájékoztatásaink során megadott feltételek szerint, ráutaló magatartással létrejött." nem értettem mit akarnak, ezért bevergődtem magam a upc fiókomban, ahol mindenem továbbra is nyáron jár le, ám a hd csomag plusz mediacard a kártyára váltás után egy plusz évvel 2017 nyarán. nekem ez a wtf. egyrészt ilyesmiről az ügyintéző nem beszélt, azaz hogy erre mostantól egy év, plusz a logikát sem látom benne.

[ Szerkesztve ]

                               if only you knew how bad things really are

(#49838) Gubek-Einste válasza Agostino (#49837) üzenetére


Gubek-Einste
(Topikgazda)

Hívd fel a 1221-t és kérdezzél rá.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 & Asus RT-N18U

(#49839) Crisp Rat


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Segítsetek kicsit értelmezésben, mert az ÁSZF nekem nem egyértelmű. A tartalomjegyzék kattintható.

12.2-es pontban van a csomagmódosítás, ahol a ráutaló magatartást írja. De az a szöveg arra vonatkozik, amikor a szolgáltató megtette az ajánlatot, te meg 15 napig nem teszel ellene semmit, így elfogadtad a feltételeket. Ezt miért kellett ilyen kacifántosan leírni? Ráadásul nem az előfizető kezdeményezte a módosítást, hanem a szolgáltató. Az előfizető csak nyilatkozik, hogy elfogadja a feltételeket.

A határozott idejű szerződésekre ez nem vonatkozik. Ezt nem értem hogy jön ide? Hűségre kötött csomagokat már miért ne lehetne módosítani?

A 12.2.3 pontban van a Csomagmódosítás, amiben azt írják, hogy az előfizető díjmentesen módosíthat csomagot egy évben. Ez tiszta. Ebben hivatkoznak kártérítés megfizetésére is bizonyos esetében (3-as melléklet), de kötbérről szó sincs.

Jól értem, hogy ha kötöttem hűséget egy szolgáltatásra, akkor azt módosíthatom akár lefelé is és nem kell kötbért fizetnem? Mert a My UPC oldalon is a felmondásra/megszüntetésre írja a kötbért és nem a módosításra.

Vagy valamit nagyon félreértettem és nem olvastam figyelmesen? Mi történik akkor, ha lefelé módosítom az egyik szolgáltatást? Megszívatnak és a többi árát megemelik, akkor is ha vállalom továbbra is a hűséget?

[ Szerkesztve ]

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#49840) csabi63 válasza Intruder2k5 (#49821) üzenetére


csabi63
(senior tag)

A Liberty Global adatai 5 hónappal frissebbek. Ott az áll, hogy nálunk az 1,6M-ból nem egészen 1M a digitális TV előfizető. 1-1,5M box lehet kint, mert jellemzően családonként 1 van. Az én szerelőm szerint már gyakoribb ahol egyáltalán nincs box, mint ahol 2 van. A kártya rulez. Az emberek imádják, mert láthatatlanul dolgozik, és semmit nem kell csinálni vele. A tévézők döntő része pedig középkorú, vagy idős ember, a háta közepére sem kíván box-ot. Aztán van a kemény mag, akiknek a több tuneres felvétel alapvető követelmény. Ebből vagyunk itt néhányan, de szerintem összességében kevesen.
Az adatok azt is megmutatják, hogy nálunk a digitális TV előfizetők fele nem kér sem a HD-ból, sem a médiatárból. (Bár ez így van a cseheknél is, ennek ellenére 52 HD csatorna van a kínálatukban. Ha valakinek van elkölteni való pénze, költse csak szépen náluk. Így is lehet...)

(#49841) Crisp Rat válasza csabi63 (#49840) üzenetére


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Lehet a több tuneres box a kemény magnak kell, de a többségnek is kell box, hiszen nem tudná felvenni a barátok közt meg egyéb trash műsorok napi részeit, míg valami menő helyen szürcsölgeti a kis koktélját ebben a melegben esténként. A családomban is tragédia számba megy, ha valaki nem tudja felvenni az aktuális részeket, bár nem is értik igazán hogy működik ez az egész.

A HD-s dolgot sajnálom nagyon. Sajnos ez nagy részben a tévéadóktól függ, ha ők nem adnak HD-t, akkor nincs. Annak meg nem látom semmi értelmét, hogy van HD kép, de magyar sztereó hanggal.

Azt viszont nagyon sajnálom, hogy a videotárban / my prime-ban nincsen se HD se Dolby. Nálam ez már alapkövetelmény lenne 2016-ban (de nem csak most, évekkel ezelőtt is így volt már). Szóval fizetnék én mindenféle jó szolgáltatásért, ha lenne, de nincs

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#49842) ztsoft válasza Crisp Rat (#49841) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Azt viszont nagyon sajnálom, hogy a videotárban / my prime-ban nincsen se HD se Dolby.
Még a Pace HD box-al a videotárból néztem meg (igaz csak a 3. próbálkozásra sikerült végignézni) az Apám beájulna című magyar filmet 5.1-ben, a HD-ben már nem vagyok biztos (de volt HD tartalom benne). Akkor itt is visszalépés van?

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#49843) Crisp Rat válasza ztsoft (#49842) üzenetére


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Nekem még a régi Cisco boxom van, nem hiszem, hogy ez számítana valamit.
Volt, hogy egy órát eltöltöttem azzal, hogy kerestem filmet / sorozatot, ami HD és Dolby eredeti nyelven. Magyar filmeket / szinkront nem nézek, csak ha nem elérhető máshogy.
Viszont így sem találtam olyat, ami érdekelne, csak SD-ben és magyarul, igaz, legalább 16:9-es képaránnyal. Pedig pár régebbi filmet is újranéznék, de nem SD-ben és sztereóban.
Tudom, tudom, a kisebbséghez tartozom, mert vannak igényeim "extrákra".

Akinek új box van és van házimozija, nekik átmegy HDMI-n a Dolby? Többen panaszkodtak itt, hogy nem. Azóta valami változás?

[ Szerkesztve ]

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#49844) AtaWrc válasza net91 (#49833) üzenetére


AtaWrc
(tag)

Hali nem fogja tudni, tök fapados a menüje a Compalnak
Tudsz állítani /jelszót, wifi csatorna sávot, titkosítást, és kb ennyi a wifi rész.

Az Asus menüje sokkal jobban állítgatható.

Nálam a Compi néha eldobta a netet, volt amikor stabilan ment, volt amikor napi szinten 2x3-szor újra kellet indítani router üzemmódban.
Viszont bridge módban Asus RT66U routerrel atom stabil eddig.
Ami eddigi problémám volt, azt a winfos10 okozta.
Az is igaz hogy márciusban indult itt az upc hálózat, esetleg ez is okozhatta a hibák egy részét.

[ Szerkesztve ]

(#49845) csabi63 válasza Crisp Rat (#49841) üzenetére


csabi63
(senior tag)

DD 5.1 csatornák:

Sundance Channel HD
Animal Planet HD
Discovery Showcase HD
MTV Live HD

Meg a prémium filmcsatornák gondolom. Hát elég sovány. Bár engem már nem érint, mert évekkel ezelőtt eladtam a Jamo hangrendszeremet. Pedig milyen frankó lehet az Ausztrál állatgyógyász, vagy a Cefrekirályok 5.1-ben. :)

(#49846) headhunter


headhunter
(PH! addikt)

Holland "UPC" sincs előrébb, mint a hazai.
Internet sebességben és HD csatornakínálatban sem...

[link]

Samsung túlzottan drága lett volna, ezért nem hozták be?

[link]

(#49847) Crisp Rat válasza csabi63 (#49845) üzenetére


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

Igen a csatornák megvannak, azt hiszem azért van még pár, ahol van Dolby hang, de a upc csatornakiosztásánál nyilván nem jelölik/frissítik mindet. :)

A videotárról / my prime szolgáltatásról beszéltünk, hogy ott nincsen HD és Dolby filmeknél és sorozatoknál, eredeti szinkron sem.

Az MTV-n csodálkoztam én is, hogy ad Dolbyban, azt hiszem néha valamelyik másik zenei adó is.
És tényleg sokat hozzáad a Dolby még ezekhez a műsorokhoz is. Bár pont ezt a kettőt nem nézem, de a többi is élvezetesebb. :K

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#49848) cigam válasza csabi63 (#49840) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

Honnan vannak ezek az infók? Szerintem össze van keverve az összes lakossági előfizető számossága, és a UPC előfizetőinek számossága.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#49849) csabi63 válasza Crisp Rat (#49847) üzenetére


csabi63
(senior tag)

Nem tudom a UPC mit művel a frissítéseivel, én saját box-ot használok. Aszerint a fentiek adnak DD 5.1-ben. Állítólag alkalmanként az AXN HD is, de azt nem nézem.

Médiatár nálam nincs. De nincs is ott semmi, amit jobb minőségben ne találnék meg a neten.

Nekem a hifi korszak sajnos leáldozott. A 30+ év dobhártya gyilkolás megtette a hatását. 50 felé közeledve kezdtek eltűnni a fülemből finom részletek, azért meg nem kell negyed millás hangrendszer, hogy idegesítsem magam. Jó nekem már a soundbar is, a Jamo árából meg vettem egy tévét.

(#49848) cigam Innen.

(#49850) cigam válasza csabi63 (#49849) üzenetére


cigam
(PH! félisten)

Szerintem ez csak marketing bulshit. Az, hogy 1.6millió otthont érnek el, az inkább csak azt jelenti, hogy ennyi helyen van lehetőség előfizetni rájuk. PL. itt a lépcsőházban minden lakásban van rá lehetőség, de kötve hiszem, hogy mindenki az ő előfizetőjük lenne. Hisz elérhető a digi, és az invitel(optika) is.

A 2.1millió előfizető is jól hangzik. De! Miért van feltüntetve külön a tv, internet, telefon? A többség eleve csomagban fizetett elő, tehát adott esetben 1 előfizetőt 3nak számolnak(mobillal együtt 4nek).

Ebben a listában is kevesebb mint fél millió a box-al rendelkezők számossága (494,000 are enhanced video subscribers. Enhanced video services include additional channels, premium channels, and SVoD.)

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.